סדרת עפרונות העיניים החדשה לקיץ 2013 של לוריאל



נשים חולמות על מראה עיניים דרמטי, סקסי וסוחף המשדר נשיות עוצמתית, אבל לא תמיד יודעות כיצד ליצור אותו בעצמן.

ביום חמישי האחרון חגג המותג הבינלאומי לוריאל פריז בקניון רמת תל אביב  מתחם איפור מקצועי ומעוצב בהם קיבלו לקוחות הדרכה מיועצות היופי של המותג ומאפרים מקצועיים, בוגרי האקדמיה לאיפור "מיקי בוגנים" כיצד ליצור מראה עיניים דרמטי וטרנדי לקיץ 2013 , למי  מתאים מראה חתול, איזה גוונים מומלצים ועוד.

החגיגות נערכו לרגל השקת סדרת עפרונות העיניים החדשה לקיץ 2013-  Le Khol המוצעים ב-8 גוונים שונים, ועפרונות עיניים קולור ריש לה קג'אל עיפרון עיניים בגוון עשיר ועמוק למראה מעושן ועוצמתי המוצע ב-3 גוונים: שחור, חום וסגול חציל.




לרגל ההשקה הוזמנתי למתחם האיפור של מיקי בוגנים בקניון רמת אביב וזכיתי להנות מטיפים נדיבים ומאיפור מקצועי המבוסס על עפרונות העיניים החדשים ותכשירי איפור נוספים מבית לוריאל.
צילמתי את עצמי בנסיעה (לא לדאוג, סילבי נהגה) משם.
כך נראה איפור המבוסס כל כולו על מוצרי לוריאל ומאפרת מקצועית (ניקול דנינו):



רוצים לדעת כיצד להשיג את המראה המעושן בעצמכן? להלן כמה טיפים:
 

שימוש במסקרה ואיילנר באדיבות – סימונה אפלבויים מנהלת ההדרכה הראשית בלוריאל פריז :
  • לפני השימוש במסקרה - הריסים צריכים להיות יבשים לחלוטין. ניתן לייבש אותם בטישו ע"י נגיעות קלות או לפדר אותם מעט עם פודרה באבקה באמצעות כריות האצבעות.
  •  הדרך המומלצת למריחת מסקרה - להוציא את המברשת מהמיכל, להוריד עודפי צבע על קצה המיכל (במיוחד מקצה המברשת). לעמוד מול המראה, להרים את הסנטר, לפתוח עיניים, לפתוח מעט את הפה. פעולות אלה מקלות ומאפשרות לראות את כל הריסים העליונים.
  • יש להתחיל עם הריסים העליונים החיצוניים (אלו הריסים הארוכים ביותר הנראים מלאכותיים). על הריסים אלה יש להשתמש ברוב החומר.בהדרגה - יש למרוח את הריסים עד לחלק הפנימי הקרוב לקצה העין ובחלק זה להשתמש בהכי פחות חומר. המריחה מתבצעת משורש הריסים הפנימיים כלפי מעלה.
  • לפני שמורחים את הריסים התחתונים - מומלץ להוריד את הסנטר כלפי מטה כדי שהריסים יתרוממו. מומלץ להחזיק את המברשת במצב אנכי (ולא מאוזן).
  • כאשר הריסים נדבקים זה לזה - ניתן לסרקם במברשת מיוחדת לגבות.
  • ליצירת מראה "בובתי" מומלץ למרוח שכבה אחת על הריסים ולהמתין לייבוש, ואז למרוח שכבה נוספת. במקביל, ניתן להשתמש במברשת הגבות.
מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח המכילים את שמן נבט החיטה או ויטמין E, המטפל ומזין את הריסים בעדינות. להימנע ממגע עם העיניים.הסרת מסקרה עמידה במים: לוקחים צמר גפן ומניחים עליו ממסיר איפור עמיד לעיניים/ חלב פנים (ניתן אף להשתמש במגבון שמיועד לאיפור עמיד).יש להניח על העפעף העליון כאשר העיניים עצומות ולהמתין כ- 30 שניות, במהלכן החומר חודר לתוך המסקרה וממיס אותה.לאחר 30 שניות, בתנועה עדינה למשוך לצדדים את הצמר גפן.חשוב לזכור- איך צורך בשפשוף של העין, הטכניקה היא שהחומר הממיס יגיע לחומר של המסקרה וימיס אותה.טיפים למראה דרמטי חתולי מעושן באיילינר:

1 .
מייק אפ אחד בהיר מגוון העור
2.
נקודת אור בגוון מיטאלי או אפור
3.
תיחום תפר ריסים עליון עם יציאה חוצפנית ומוגזמת החוצה מילוי איילינר בהתייה כלפי מעלה.
4.
הצלילי את שקע העין בגוון אפור שחור במברשת פלאף.
5.
מקצה גלגל העין החיצונית  היצמדי לתפר הריסים התחתונים  במישיכה החוצה והיצמדי לקו האיילינר שיוצא החוצה מלמעלה.
6.
שפתיים מתוחמות בגוון בורדו חציל.טיפים למראה מעושן:
המראה המעושן מיוחס לטכניקה ולאו דווקא לצבע מסוים.הסגנון הוא מסתורי, דרמטי ומעניק לעין מראה אפל.ניתן להשתמש בצבע שחור, או בכל צבע כהה אחר: אפור, חום כהה, חציל, כחול נייבי.לא לשכוח! להוסיף תמיד לצד הצללית הכהה, צללית בהירה, המעניקה אור – ליצירת קונטרסט.מדגישים עיניים רצוי להשאיר את השפתיים בהירות ומבריקות.הוסיפי מסקרה מעבה ודרמטית להעשרת המראה המעושן.