מובי- סלולרי לילדים Mobee



 

כשהייתי בכיתה י"ב יצא לשוק פלאפון מנגו.
זה היה פלאפון זול שיכל לקבל שיחות ללא הגבלה אך להתקשר רק למספר אחד שהוגדר מראש.

אני זוכרת שקניתי אותו (בחסכונותי הקטנים) ומאוד התלהבתי שיש לי סלולרי (אז זה היה תחילת עידן הסלולרים בארץ ולילדים ונוער לא היו מכשירים) ולאמא שלי היה שקט נפשי כיצאתי לבלות.


ימי המנגו עברו כבר מזמן וקרוב לשני עשורים שלא ראיתי פלאפון כמותו בארץ.

היום, עידו, בן השבע מאוד רוצה פלאפון אבל אני לא מסכימה:
א. הוא לא באמת זקוק לסלולרי, ובטח לא למשחקים ולאינטרנט שבו...
ב. אני לא מוצאת הגיון לתת לילד בכיתה א` מכשיר שעלותו כמה אלפי שקלים

לשמחתי (ולשמחת עידו), קיבלתי לבדיקה את הסלולרי המותאם לילדים- מובי

המכשיר מגיע בשלשה צבעים:
  • כחול
  • ורוד
  • צהוב
מובי גם מאפשר להורים להיות רגועים, גם מרצה את הילדים וגם- זול במיוחד כך שאין תחושת בזבוז גדולה ובנוסף- אין בו משחקים ואינטרנט (כך שהילדים לא מרוכזים בו במקום בחיים האמיתיים) והוא קטן וקל במיוחד.



את הסלולרי החדש אני לא שולחת עם עידו לבית הספר אבל אני כן מציידת אותו בו כשהוא יוצא מהחוגים ומסתובב עם חבריו ברחבי הקאנטרי בשעה וחצי בה אנו מחכים שרוני, אחותו הגדולה, תצא מהחוגים שלה.
בשעה וחצי הזו הוא נעלם לי לא מעט ואני מוצאת את עצמי פוסעת במדשאות, אולמות, מגרשי הכדורגל והטניס ובבריכות וקוראת בשמו.
זו אמנם התעמלות טובה עבורי אבל החרדה שאוחזת בי לא ממש טובה....

עם הפלאפון החדש אני יכולה להתקשר אליו ולוודא היכן הוא נמצא ויותר מכך- אם הוא לא עונה, אני יכולה לגרום למכשיר, באמצעות משלוח ס.מ.ס עם קוד מיוחד, להתקשר אלי ולשמוע מה קורה איתו (מוניטור).



המכשיר יכול לקבל שיחות מכל טלפון ולהוציא שיחות ל- 4 מספרים מוגדרים מראש.
מספיקה לחיצה על אחד הכפתורים המוגדרים מראש והטלפון יחייג, אין צורך בלחיצה על send או כל כפתור אחר.




בנוסף, למכשיר לחצן מצוקה השולח אוטומטית הודעת ס.מ.ס לכל אחד מארבעת הטלפונים המוגדרים בו ומיד מתקשר לראשון ברשימה (אם הראשון לא עונה, הוא מחייג לשני וכך הלאה).
מובי הינו פתרון נהדר להורים שרוצים אמצעי תקשורת טוב וזול עם ילדיהם ועבור הילדים המסתובבים עם מכשיר קטן, קל, נוח לתפעול ובעל מראה מתוק במיוחד.



עוד פרטים אודות המכשיר ותכונותיו תוכלו למצוא פה


מחיר המכשיר- 399 ש"ח

הוא מגיע עם:
כרטיס סים של הום סלולר (ניתן להחליף את הסים לכל חברה אחרת)
מטען
חוברת הסברים
רצועת צוואר


מאוד אהבתי ואני מאוד ממליצה!