טבע נאות




בקיץ כפות הרגליים שלי מתהדרות בשלפוחיות אדומות וכואבות עקב לחיצות ושפשופי סנדלים שונים ותמיד חשבתי שעלי להשלים עם המכאובים והשלפוחיות כי "ככה זה סנדלים חדשות".....

אז שזהו שלא! לא צריך להשלים עם השפשופים, הכאבים והאדמומיות:

השבוע שמחתי לקבל את דגם נעלי עומר של טבע נאות שהתלבשו לי על כף הרגל בדיוק מושלם ובנוחות נהדרת!





הדברים שמאוד אהבתי בנעליים של טבע נאות:

  • כמישהי שלא משתגעת על כפכפי אצבע מצאתי שהתחושה המציקה לא קיימת בסנדלים בזכות הרפידה הקיימת באיזור הבהונות המגביה מעט את האיזור ויוצרת תמיכה לבהונות ובנוסף, החלק שנכנס בין הבהונות דקיק ועל כן לא מורגש.

  • יש לי "הולפוס" (ההיפך מפלטפוס)- קשת כף הרגל גבוהה מדי מה שגורם לפיזור לא נכון של משקל הגוף שלי על עמוד השדרה והמפרקים ולכן בקיץ- כשאני עם כפכפים וסנדלים אני סובלת מכאבים חזקים מאוד בשוקיים.

    בעבר, במשך כמה שנים, הלכתי עם מדרסים מיוחדים שיצרו בהתאם לכף הרגל שלי בכדי למנוע את הפיזור הלא נכון של משקל הגוף על כף הרגל אבל מהר מאוד זנחתי אותם כי הם הגבילו אותי בבחירת הנעליים ומנעו ממני לנעול סנדלים וכפכפים בקיץ.


    לטבע נאות ישנו פתרון מובנה בתוך רפידת הסנדל- הם קוראים לו "תומך קשת" ואני חייבת להסכים היטב עם השם שנתנו לו- "תומך קשת" בהחלט מקל על קשת  ועל הקשת שבכף הרגל שלה.
    אני מאמינה זו גם אחת הסיבות לכך שהסנדל היה לי כ"כ נוח! התמיכה הנוספת הזו מילאה בעצם את המקום שבעבר מילאו המדרסים.
לנעליים עוד שכבות הגנה, נוחות ובלולמי זעזועים נוספים, אבל שני אלו המצויינים מעלה הם אלו שמיד הרגשתי בהם והם אלו שעשו לי, באופן אישי, את  התחושה של "בית" לכף הרגל.



דגם "עומר" -329 ש"ח
מבצע למצטרפות למועדון הלקוחות- 15% הנחה על הזוג השני.

*תודה לזיוה, המוכרת בקניון עזיראלי על הנחמדות וההסברים.