מוצצי CHERRY

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם   
 
כשרוני (הבת הגדולה שלי) נולדה, לא רציתי לתת לה מוצץ.

היה נראה לי לא הגיוני לסתום לתינוק את הפה עם מוצץ...
אחרי שבועיים של צרחות (ולא בטוח שרק צרחות שלה...) נשברתי ושמתי לה את אחד המוצצים שקיבלנו בחבילת היולדת מבית היולדות.
בבית השתררה דממה. אריאל ואני הצלחנו לנהל שיחה שלמה.
תענוג.
מדהים כמה שהשקט לא מוערך עד שנולדת לך תינוקת עצבנית במיוחד...
עם עידו לא התלבטתי לרגע ומיד כשנולד נרכשו עבורו 6 מוצצים, שחס וחלילה לא ניתקע בלי מוצץ!
מדי פעם אני שומעת על תינוקות סרבני מוצץ ואני ממש, אבל ממש, מרחמת על ההורים שלהם....
והשבוע קיבלתי חבילת מוצצים להתנסות, מדובר במוצצי CHERRY של המותג האנגלי "טומי טיפי" שהם במיוחד (אבל לא רק) לתינוקות סרבני מוצצים.
עוד על המוצצים מסדרת Cherry:
  • זהו המוצץ היחיד בעל פטמה זהה לפטמת המוצץ שמקבלים בבית החולים

  • המוצץ עשוי לטקס- חומר טבעי שאינו מזיק לתינוק

  • צורת הפטמה היא כצורת בלון, והיא רכה במיוחד, על כן הצלחתו הגדולה- 99% הצלחה בלקיחת המוצץ גם בקרב תינוקות סוגרים שירבו לקחת מוצץ.

  • למוצץ 2 חרירים המאפשרים זרימה טבעית של האויר לשמירה על מבנה החניכיים והשיניים

  • המוצצים מאושרים לשיווק ע"י משרד הבריאות ומכון התקנים האירופי, האנגלי והישראלי.

את המוצצים שקיבלתי לנסיון העברתי לתינוקת חמודה בת 7 חודשים. האמא מסרה שהמוצצים התקבלו בשמחה ושהדוגמאות המצויירות עליהם מאוד עניינו את הפעוטה.

אני מאוד אהבתי את הציורים, במיוחד את הפיראטים, וחבל לי שלא היו בארץ מוצצים כאלו יפים כשהילדים שלי היו קטנים

ניתן להשיג בחנויות וברשתות לתינוקות.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.99 ש"ח

המוצצים משווקים בישראל ע"י חברת הנסיך הקטן