קרם פנים של טופיק מדיס

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם   
 
טופיק מדיס" – סדרת תכשירים דרמטולוגיים לטיפול בעור יבש, אדמומי ומגרד עם תסמינים של  אטופיק דרמטיטיס.


כמו בכל שנה לקראת הסתיו, שינוי מזג האוויר ושינויי הלחות, מגבירים אצל רבים מהאוכלוסייה, רגישויות שונות בעור הפנים והגוף, שמתבטאות ביובש, גרד, אדמומיות ועד למקרי אטופיק דרמטיטיס. כ-350 אלף איש בישראל סובלים מאטופיק דרמטיטיס, וכ-90 אחוז מהם ילדים שמחציתם מתחת לגיל שנתיים.

חברת `קמדיס`, המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, משיקה את סדרת "טופיק מדיס" החדשה.  הסדרה כוללת 5 תכשירים משלימים לטיפול בעור יבש, אדמומי, מגרד, רגיש, אלרגי, סדוק ומחוספס, האופייני למקרי אטופיק דרמטיטיס של העור, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.
מוצרי הסדרה החדשה מבוססים על פורמולה משודרגת, ללא פרבנים וללא SLS.
בנוסף, למוצרי סדרת "טופיק מדיס" התווספו  רכיבים נוספים כגון תערובת של כולסטרון, צרמידים וחומצות שומן, התורמים לחיזוק מחסום העור ומפחיתים אובדן מים. עוד נוספו למוצרי הסדרה שומנים מהצומח כגון חמאת שיאה, שמן אבוקדו וחומרים נוספים שמרגיעים גירויים בעור, כגון: ביסלבלול, אלנטואין והידרוקספניל.

סדרת "טופיק מדיס " כוללת 5 מוצרים: תחליב מרגיע, ג`ל עשיר, תחליב גוף, קרם פנים ותרחיץ נוזלי. המוצרים מבוססים על תמציות צמחים. מיצוי הצמחים נעשה בטכנולוגיה מיוחדת, היוצרת מיצויים מרוכזים מאוד בעלי פעילות ביולוגית גבוהה במיוחד.
קיבלתי להתנסות את קרם הפנים:


קרם פנים- Topic face cream – קרם טיפולי לשימוש יום יומי יעיל בעור יבש, אדמומי ומגרד  בעור הפנים והצוואר.  מועשר במרכיבי לחות בריכוז כפול.  מכיל שומנים מהצומח (שמן אבוקדו וחמאת שיאה), להזנת העור ותערובת של כולסטרול, צרמידים וחומצות שומן לחיזוק מחסום ההגנה של העור. רובראב, סקוטלריה, קנידיום  ודי פוטסיום גליצריזט (חומר פעיל מליקוריץ`), אשר מרגיעים את הגרד ומפחיתים את האדמומיות. המוצר ללא פרבנים וללא בושם, מרגיע גירויים וגרד, מחזק את שכבת השומנים הטבעית ומסייע בהזנת הלחות החסרה לעור.
מחיר: 89.99 שקל (70 מ"ל).

תכננתי לתת את הקרם לביתי בת ה- 10 הסובלת מאטופיק דרמטיטיס אבל היא כראה בתקופה רגועה ולכן החלטתי לנסות את הקרם על עצמי כקרם לילה, גם בגלל היותו עשיר מאוד וגם בגלל שלי עצמי יש עור בעייתי הנוטה לאדמומיות ולפצעונים.
אני משתמשת בקרם כבר שבוע כקרם הזנה ללילה ואכן יש שיפור משמעותי במצב הפנים- האדמומיות פחתה והעור פחות יבש.
מומלץ!