כלים חד פעמיים מקנה סוכר- של ניקול









הרשומה הועברה מהבלוג הקודם  


האזרח הישראלי צורך הרבה כלים חד פעמיים.
להבדיל ממדינות אירופאיות אנחנו חוגגים הרבה במסיבות ברביקיו ונוטים להזמין הרבה אנשים מה שגורם לנו לא להסס ולרכוש כלים חד פעמים על מנת לא לקלקל את הכיף שבמסיבה ברחצת הכלים שלאחריה....
אצלני בבית יש שימוש גדול בכלים חד פעמיים-
פעם בשנה יום העצמאות
ימי הולדת לילדים- לכל אחד שלוש מסיבות- עם המשפחה, עם החברים ובבית הספר/גן
מפגשי חברות גדולים שנערכים בתדירות גבוהה יחסית

על כן לא הופתעתי כשקראתי את המחקר שנערך ע"י חברת קימברלי (העומדת מאחורי המותג "ניקול") במרץ 2011 באמצעות מכון המחקר TNS טלסקר-
המחקר בדק הרגלי צריכה של כלי אוכל חד פעמיים בקרב 500 נשים, נמצא כי 4 מכל 5 נשים בישראל צורכות כלי אוכל חד פעמיים כאשר 1/3 מתוכן משתמשות במוצר על בסיס יומיומי. השימושים הנפוצים עליהן העידו הצרכניות היו פיקניקים וטיולים, ארוחות "על האש" בבית ובחוץ ושימוש יומיומי עבור בני המשפחה וחברים. במסגרת המחקר העידו הנשים כי הסיבות העיקריות לכך שהן צורכות כלי אוכל חד פעמיים הן מחוץ לבית- הרצון בנוחות ובתוך הבית- רצון להקל על משימות היומיום ולהשאיר בסוף היום כיור נקי.
בתחילת דרכם של הכלים החד פעמיים הם הופקו מפלסטיק, דבר שעם השנים למדנו שמזיק מאוד לסביבה בה אנו חיים והמחיר הסביבתי גבוה מאוד.
השימוש בכלים חד פעמיים גבה מחיר סביבתי ומצפוני כבד....

לשמחתי גיליתי לאחרונה כי ניקול משיקה סדרת מוצרים בעלי תועלות ברורות לצרכנית למשפחתה ולסביבה- צלחות וקעריות בגדלים שונים העשויות מקנה סוכר.
בעזרת הכלים הטבעיים של ניקול, מציעים לצרכנים ליהנות מכל העולמות; כלים יפים וחזקים, מתכלים, נוחים במיוחד לשימוש, ומעל הכול טבעי, ולכן בריאים לכול סוג מאכל חם או קר והיחידים שמתאימים לחימום במיקרוגל. כך הצרכנים זוכים פעמיים: גם להרגיש שהם דואגים למשפחתם וחבריהם וגם נוחות.


כמה עובדות על הכלים החד פעמיים החדשים של ניקול:

עשויים קנה סוכר 100% טבעי הצלחות של ניקול העשויות קנה סוכר, מיוצרות בתהליך ייחודי שבו לאחר הוצאת תמצית הסוכר (המיץ) נשארת כמות גדולה של עלים/גבעולים, שמהם מייצרים את הצלחות והמגשיות החד-פעמיות של ניקול

מתכלים: שימוש בחומרים טבעיים (בשארית האורגנית של קנה סוכר לאחר הפקת הסוכר הגולמי (שימוש בו לטובת ייצור צלחות ) מאפשר כי המוצרים מתכלים במלואם חזרה טבע.

מתאימים לשימוש במיקרוגל: הצלחות החד פעמיות של ניקול עשויות חומרים טבעיים וכן מתאימות לחימום כל סוגי המזון במיקרוגל

מוצר איכותי חזק ועבה הצלחות החד פעמיות של ניקול חזקות ועבות במיוחד ולכן מתאימות למגוון שימושים בבית ובחוץ


בסדרה ישנם:
צלחות גדולות
צלוחיות ( צלחת קינוח)
קעריות
מגשיות אובליות ( שני גדלים באריזה אחת

בתיאבון!