זה כל הסוד

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם   
 
  
פטנט ידוע להפצת ריח טוב בבית הוא הוספת פקק מרכך כביסה אל תוך מי שטיפת הבית ו-טאאאדם! הבית מריח נפלא!
חברת הנקל סוד לקחו את הפטנט הזה כמה צעדים קדימה והשיקו סדרת נוזלים לניקוי הבית בניחוחות מרכך!

באירוע השקת המוצרים הועברו הבקבוקים בין המוזמנים ולמרות שאמרו לנו קודם לכן שמדובר בסדרת נוזל ניקוי רצפה בריח מרככים הייתי בטוחה שאלו מרככי הכביסה! לקח לי כמה שניות להבין ולהפנים שיש אמת בפרסום
שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של חברת "הנקל סוד" אומרת: "ערכנו מחקרים רבים בנושא הניחוחות המועדפים על הלקוחות שלנו אשר העלו ממצאים לפיהם ניחוח מרכך כביסה הוא הניחוח החסר בקטגוריית נוזלי שטיפת הרצפות. מתוך כך ראינו לנכון, "להרים את הכפפה" ולהעניק ללקוחות שלנו סדרת נוזלי שטיפת רצפות בניחוחות מרככי כביסה שונים. אנו גאים ונרגשים להציג את סדרת המוצרים החדשה מבית הנקל סוד.
המותג "סוד" מציג סדרת נוזלי שטיפת רצפות בניחוחות מרככי כביסה. הסדרה החדשה נמכרת בארבעה ניחוחות: כחול, ורוד, צהוב וירוק אשר תואמים לסדרת מרככי הכביסה של המותג. פיתוח סדרת המוצרים הינה פועל יוצא של מחקר שנערך עבור החברה ומצא כי 37% מהישראלים מוסיפים פקק של מרכך כביסה לנוזל שטיפת הרצפות שלהם. עוד נמצא במחקרים, כי הניחוח הוא שיקול מוביל בבחירת נוזל לשטיפת הרצפה וכי ריח מרכך כביסה הינו הניחוח החסר בקטגוריית שטיפת הרצפות.

סדרת הנוזלים מציעה נוסחה חדשה המכילה פולימר חדשני ומציעה 5 פעולות בשימוש אחד: ניקיון, הברקה, ללא סימני שטיפה, ניחוח שנשאר לאורך זמן ומותאם לכל סוגי הרצפות. הטכנולוגיה בסדרה משלבת חומרים פעילי שטח ותוספים מיוחדים כגון פולימר, המאפשרים ניקיון מהיר ויעיל עם אפקט מיידי ומתמשך הבא לידי ביטוי בניקיון משטחים קשים. האפקט מורגש בשימוש במוצרים לאורך זמן ומאפשר ניקיון קל ונוח יותר משימוש לשימוש.

סדרת סוד נוזל לשטיפת רצפות בניחוח מרכך כביסה: ניתן להשיג ברשתות שיווק והפארמים המובילות.
מחיר מומלץ לצרכן: 21 ₪


אודות חברת הנקל סוד
חברת הנקל סוד בע"מ מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה היא בבעלות מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד בע"מ נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.