חוויית שוקולד בגליתא

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם


ראיתם את הסרט צ`ארלי בממלכת השוקולד? רציתם לצלול אל תוך בריכות השוקולד?
גם אני רציתי!
אז בשבוע שעבר קפצתי לחוות גליתא- חוות השוקולד הישראלית הנמצאת בקיבוץ דגניה ב` (קרוב לטבריה)

המקום הוא ממלכת שוקולד אמיתית!
גליתא הינה חוויה משולבת-
חנות לממכר פרלינים, ליקרים, שוקולדים ועוד
בית קפה
מפעל (שניתן להציץ אליו דרך חלונות הנמצאים באיזור המבקרים)
בית סדנאות ליצירה בשוקולד

את הביקור התחלתי עם מנת שוקלד טובה שהספיקה לי לחודשים רבים.... ואח"כ עברתי לחדר הסדנאות.
בחדר הסדנאות הכנתי שוקולדים טעימים עם תוספות טובות ולפי ההתמוגגות של רוני ועידו כשאכלו את השוקולדים- אני מבינה שהם יצאו מוצלחים למדי!
הסדנאות מתקיימות בכל יום, אין צורך להזמין מקום מראש- רק לבוא ולקחת חלק בחוויה ובהנאה!
   

 
בסיום הביקור בגליתא קניתי ליקר אספרסו וכוסיות שוקולד עבור האיש שלצידי והתרשמתי מהמארזים היפים הנמכרים בחנות המתאימים לחגים ואירוחים שונים.
  
היה משובח!
ביום שישי רוני תחגוג יום הולדת 9 עם חברות.
תכננתי להעביר להן סדנת שוקולד אבל עדיין לא הייתי סגורה על מה לעשות בדיוק, כעת אני כבר יודעת, כך שהסדנא מומלצת גם להורים המתכננים להעביר פעילויותיום הולדת בעצמם עבור ילדיהם!

מומלץ במיוחד לילדים אך גם מבוגרים יפיקו הנאה גדולה!
לגליתא בלוג עם המון טיפים והדרכות- כדאי להיכנס אליו!

הכותבת היתה אורחת גליתא