מרכך כביסה לנור


הרשומה הועברה מהבלוג הקודם 

  
לפני כמה שבועות הוזמנתי ע"י מערכת תפוז ליום כיף בחסות מרכך כביסה שיוצא בימים אלו לשוק תחת שם המותג- לנור.

היה תענוג של בוקר- אוכל טוב, חברה נעימה, שזירת פרחים לזרים שלקחנו הביתה ועוד כל מיני פעילויות חמודות.
לאחר מכן הוזמנו להרצאה בנושא ריחות, מאוד מעניין בלי קשר למרככים!
בסוף ההרצאה דובר מעט על מרככי כביסה ועל המרכך החדש שנציגי החברה  טוענים שהוא משאיר ריח טוב על הבגדים למשך הרבה זמן ושבכל פעם שמישהו יחבק אותנו עננת ריח טוב תצא מן הבגד (מתאים לחברה של אמא שלי, זו המחבקת מלמעלה, לא?)
מה אני אגיד לכם? כדברי החמישייה הקאמרית "הייתי סקפטית".

בדר"כ אני מוציאה את הכביסה מהמכונה וריח טוב אופף את החדר, אבל אחרי שאני מסירה את הכבסים מחבל הכביסה הריח נעלם כלא היה (וזה משהו שלא קורה רק אצלי, כמה נשים העלו את העניין הזה באותה הפגישה).

אם אני מייבשת את הכביסה במייבש בכביסה הריח נשאר אך גם נעלם די מהר, הוא לא נשאר יותר מיום-יומיים..

בסוף יום הכיף קיבלתי 3 בקבוקי מרכך כביסה לנסיון.

באמת שלא ציפיתי להרבה. באמת. והופתעתי מאוד! הריח אשכרה נשאר על הבגדים גם אחרי שהם תלויים בשמש וגם מריחים אותו אחרי שהבגדים יוצאים מהארון ונלבשים! יש אמת בפרסום!

אני מאוד שמחתי ואהבתי- סוף סוף אני מריחה את מרכך הכביסה כשאני לובשת את הבגדים!