חדש על המדף

 


 

 

 

 

 

צילומים: אפרת אשל, אסף אמברם, טל אזולאי, סטודיו אוסם, סטודיו X , יחצ




אסם משיקה מהדורות פתיתים חדשניות וקולינאריות:
פתיתים בסגנון מג'דרה, פתיתים בסגנון אסייתי ופתיתים עגבניות

בשנת 2020 הפכה ישראל למעצמה קולינרית. בעקבות השהייה הממושכת בבית החלו הצרכנים בישראל להיפתח לתחומים שונים של בישול ואפייה, להיות עדכניים וקולינריים עוד יותר. כעת, הישראלים מחפשים אחר המוצרים החדשים והמשודרגים ומנסים להכניס למטבח הביתי את הטוויסט החדש ביותר.

קטגורית הפתיתים נמצאת במומנטום מוצלח וצמיחה משמעותית ב2020 עם גידול של 17.5%. ע"פ נתוני סטורנקס אנחנו צורכים יותר מוצרים חדשניים, מבשלים יותר בבית והגיוון בארוחות נהיה חשוב מתמיד. אסם-נסטלה מתאימה את עצמה לביקושים בשוק ולטרנדים הקולינריים החמים ומשיקה מהדורות פתיתים מוגבלות בשלושה סגנונות:

מהדורות מיוחדות של פתיתים לקראת הקיץ:
פתיתים בסגנון אסייתי: הטרנד האסייתי בישראל ממשיך לצמוח, קטגורית הנודלס גדלה במספרים דו ספרתיים, הרטבים האסייתיים תופסים תאוצה בכל בית, וזה בדיוק הזמן לקחת את שני המוצרים האהובים- פתיתים ורוטב סויה סיני, ולחבר אותם לתוספת המושלמת לכל אוהבי המזון האסייתי. 
 

 

פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק. מדובר בתוספת שמכילה את כל הטעם במנה אחת - פתיתים עם טעם של עגבניות, ליצירת מנה עשירה צבעונית ומשודרגת שכולם אוהבים.
 

 

פתיתים עם עדשים: מג'דרה היא אחת מהמנות האהובות והפופולאריות בארץ. התוספת החדשה של פתיתים בשילוב העדשים מוסיפים סיבים תזונתיים וחלבון למנה וכך, ניתן להנות משני העולמות ולזכות במנה מאוזנת עם טעם עשיר.
 

 


לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם-נסטלה: "במהלך השנה האחרונה, אנו מחפשים אחר אלטרנטיבות חדשניות לגיוון קולינרי עשיר. כחלק ממגמת החדשנות שלנו באסם-נסטלה, והרצון להביא את הגיוון והשדרוגים- השקנו את מהדורות הפתיתים הייחודיות הללו בשביל להעניק למשפחות יותר גיוון, חדשנות וטעמים ייחודיים. אנחנו באסם עושים הכל כדי לגוון ולהתאים את עצמנו לשינויים שחלים בארץ ובעולם. אנו צופים כי מהדורות הפתיתים החדשות יפתחו לצרכן הישראלי צוהר להתנסויות חדשות ומעניינות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
 
 
"נפטון" מציגה רוטב שזיפים טעים - מעולה לבישול, להקפצה, כמרינדה ולהגשה כמטבל

הרוטב מתקתק ופיקנטי ומתאים לכריכים, לתיבול מוקפצים, סטייק מינוט, חזה עוף, בשר, דגים, כבד, ביצים, ירקות ועוד

חברת "נפטון" (משנת 1990), מציגה "רוטב שזיפים" טעים – מעולה לבישול, להקפצה, כמרינדה ולהגשה כמטבל. הרוטב מתקתק ועם זאת פיקנטי, והוא מתאים לשדרוג כל כריך, לתיבול מוקפצים, סטייק מינוט, חזה עוף, בשר, דגים, כבד, ביצים, ירקות ועוד. נפטון מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים.

הרוטב המיוחד מכיל בין השאר שזיפים, תבלינים, ירקות מיובשים, חומץ וסוכר והוא ללא תוספת של חומרים משמרים ומונוסודיום גלוטמט.
 

 

כשרות פרווה מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית. יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.

מחיר: 12.90 ש"ח (380 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

"נפטון" מציעה מתכון קל, מהיר הכנה וטעים מאוד של טורטיות עם רצועות סטייק אנטריקוט, ירקות ורוטב שזיפים, המתאימים לארוחה וגם לאירוח קיציים.

טורטייה עם רצועות סטייק אנטריקוט עסיסי וירקות, מתובלים ברוטב שזיפים של "נפטון"
(המתכון באדיבות המתכונאית אריקה לוי)

מצרכים (להכפיל כמויות לפי מספר האנשים):
4 טורטיות
2 סטייקים אנטריקוט בעובי 1 ס"מ כל אחד (כ-200 גרם מינימום כל סטייק)
פלפל שחור גרוס של "נפטון"
רוטב שזיפים של "נפטון"
מלח ים גס
שמן זית
עלי חסה, שטופים ומנוגבים
1 – 2 מלפפון ירוק, פרוסים דק
1 – 2 עגבניות, פרוסות דק
להגשה: כוסות זכוכית צרות וגבוהות
אופן ההכנה:
• לשמן את הסטייקים בשמן זית מכל צד
• לחמם היטב פלנצ'ה (מחבת פסים). רק כשהיא חמה – להניח עליה את הסטייק ומייד לפזר עליו מעט מלח גס ופלפל שחור גרוס
• להפוך לצד השני אך ורק כאשר רואים על האנטריקוט טיפות אדמדמות. לזרות גם בצד הזה מעט מלח ופלפל
• לכשמופיעות טיפות גם בצד זה – הסטייק מוכן בדרגת מדיום – מדיום וול (ככל שמחכים יותר זמן ויש יותר טיפות ונוזלים, כך גם עולה מידת העשייה של הסטייק. מומלץ לא להגיע לדרגת וול דאן כי הסטייק מאבד את עסיסיותו)
• להוציא את הסטייק ולהניח על משטח – רצוי מעץ (עץ שומר על החום של הסטייק הכי נכון, בלי ליבש אותו)
• חובה לחכות 5 דקות לפני שמגישים את הסטייק או חותכים אותו, כי אם עושים זאת קודם, הוא מתייבש. אך ורק אחרי 5 דקות - לחתוך אותו לרצועות
• בינתיים, בזמן שהסטייק נח, מחממים טורטיות במחבת (או במיקרו – כ-30 שניות)
• לרפד את השליש התחתון של הטורטייה בעלי חסה, רצועות מלפפון ופרוסות עגבנייה
• להוסיף מעל את רצועות האנטרקוט ולתבל ברוטב שזיפים. להדק ולגלגל, ולהניח בתוך כוס גבוהה
הערות: ** רצוי להשתמש בפלנצ'ה (מחבת פסים) - כי היא צורבת נכון את הסטייק
** יש להוציא את הבשר מהמקרר כשעתיים (!) לפני ההכנה! על הבשר להיות בטמפרטורת החדר כאשר צורבים אותו




 



"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה חדשה:
רביולי במילוי גבינות, בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות, ריקוטה וכמהין
פסטה פרמיום טרייה בסטנדרט איכות מעולה, עשויה בשיטה איטלקית מסורתית מחומרי הגלם הטובים ביותר • פסטה ריקו אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, השימוש במילויי הפסטה בירקות טריים בלבד, היא טעימה להפליא ומזינה, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקרר
חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה בהם רטבים, קמחים, אורז ועוגיות, משיקה סדרת מוצרים חדשה שטרם נראתה ברמתה על המדפים בישראל: פסטה פרמיום טרייה בסטנדרט איכות מעולה בקנה מידה עולמי. סדרת המוצרים החדשה כוללת רביולי במילוי גבינות, רביולי בטטה, רביולי תרד וריקוטה ופלין פטריות פורטבלו וריקוטה בטעם כמהין. סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים. 
 

 
 
סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, טעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. השימוש במילויי הפסטה מירקות טריים בלבד, גבינות עשירות, ריקוטה 20% עשירה ואיכותית, בטטות מקורמלות, פטריות פורטובלו טריות ועוד. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.
לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, "אנו שמחים להשיק את סדרת המוצרים החדשה, ברמה ובאיכות שטרם נראו בישראל, להשפיע ולשנות את חוקי המשחק. למדנו כי הצרכן אוהב ומעריך אוכל טוב ומוצרי איכות. בכוונתנו להמשיך לייצר ולהביא מגוון מוצרי איכות מהמטבח האיטלקי, שפונים לקהל הפודי אוהב האיכות".

סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה ב-4 טעמים:
רביולי במילוי גבינות
פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי גבינת ריקוטה, מסקרפונה וגראנה פדנה. רביולי טעים ועשיר להפליא משביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות ועוד.

רביולי במילוי בטטה
פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי בטטה בצורת ריבוע משונן. רביולי עשיר, טעים להפליא ומשביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב שמנת בטטה, שמנת וגראנה פדנה וכדומה.

רביולי תרד וריקוטה
פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי ריקוטה ותרד. רביולי עשיר בגבינת ריקוטה ותרד, טעים להפליא ומשביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב עגבניות, שמנת וגראנה פדנה ונוספים.

פלין פטריות וריקוטה בטעם כמהין
פסטה מצוננת מחיטת דורום בצורת כיסונים מאורכים ייחודיים במילוי פטריות פורטובלו, כמהין וגבינת ריקוטה עשירה. בעל טעם וניחוח עשיר ומיוחד של כמהין. הפלין ניתן להכנה במים רותחים בהרתחה קצרה ונהדר להגשה עם רוטב אל אוליו, שמנת גראנה פדנו, רוזה ועוד.


כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 24 ₪ – 27 ₪ לאריזת 330 גרם
להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית. 
 
 

מארזי "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני
לרגל 25 שנה לכפר עידוד, מרכז רימון בכפר עידוד מציע מארזי "זרעים של עידוד" בעיצוב חדשני, של צמחי תבלין וערכה לזרעי פרחים לשתילה שמיוצרים במשתלת הכפר, המהווה בית חם לאנשים מיוחדים.
מארזי הזרעים של עידוד כוללים כד זריעה עצמית מחרס, אדמה, זרעי תבלין בזיליקום וזרעי פרחים רב שנתיים, ודף הוראות. המארזים מיוצרים על ידי דיירי כפר עידוד.
מחיר ליחידה 15 שקלים.
 

 

ניתן להשיג במשתלת כפר עידוד רחוב הארי 51 נתניה.
כל ההכנסות לטובת דיירי הכפר
מרכז רימון הוא צלע באשכול התעסוקתי, שמפעיל כפר עידוד הכולל גם את משתלת הכפר ועבודה בשוק החופשי.
משתלת הכפר מופעלת על ידי דיירי הכפר, פתוחה לקהל הרחב ומשמשת כלי טיפולי -שיקומי עבור הדיירים הזקוקים לעבודה מוגנת בתנועה. הדיירים
 אחראיים על הטיפול והגידול של צמחי המשתלה ומתמחים בשתילת ייחורים עבור משתלות חיצוניות.
כפר עידוד ייחודי מבין המסגרות לאנשים עם מוגבלויות, ובלעדי בישראל – החיים בכפר עידוד מושתתים על הרעיון לפיו, חברי הקהילה חיים ביחד, בדירותיהם ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצידם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. הדיירים בכפר עידוד נהנים ממעטפת שירותים מקצועית בכל תחומי החיים, תרבות, פנאי, תעסוקה, מרפאה, בריאות וחיי קהילה שוקקים.
 

 
 
כפר עידוד, ממוקם כפנינה ירוקה בלב נתניה, חיים בו 149 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שיזמו הקמת בית שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.
להזמנות ניתן לפנות לקובי 0526035805 או לאתי 0509663075 .




חברת כצט (CTS) משיקה:
משחת שיניים לילדים במהדורה מיוחדת במיתוג Wonder Woman

*לגילאי 2-6*בעלת מרקם ג'ל* מכילה פלואוריד למניעת עששת*בטעם ענבים*

חברת התרופות "כצט" (CTS) המובילה את תחום הצריכה לילדים בישראל, משיקה
במהדורה מיוחדת משחת שיניים ממותגת עם גיבורת העל האייקוניות והאהובה ביותר בקרב ילדים ומבוגרים: וונדר וומן!
משחת השיניים מיועדת לילדים בגילאי 2-6 ומותאמת לצחצוח שיניים חלביות. המשחה בעלת מרקם ג'ל המאפשר ניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן, מכילה פלואוריד המסייע במניעת עששת ומגיעה בטעם ענבים, ללא סוכר ואינה מכילה גלוטן.
וונדר וומן היא הדמות המפורסמת ביותר מבין גיבורות העל והיא חברה בליגת הצדק לצד סופרמן ובאטמן. דמותה של נסיכת האמזונות מבוססות על המיתולוגיה היוונית ובעלת יכולות על-אנושיות וכלים שניתנו לה על ידי האלים האולימפיים, על מנת להביא לשלום, אהבה ואחווה לעולם שסוע. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהקשר הישראלי: השחקנית גל גדות שמגלמת את וונדר וומן ב-2 הסרטים האחרונים בסדרה.
משחת השיניים וונדר וומן מצטרפת לסדרת משחות השיניים הממותגות לילדים מבית חברת התרופות כצט, הכוללת את משחות "סופרמן", "ברבי" והלו קיטי" .

אורית גזית, סמנכ"ל חטיבת הפארמה של כצט: "אנו שמחים על הרחבת ליין משחות השיניים שלנו לילדים. בחרנו בוונדר וומן מתוך מחשבה על העצמה נשית ואישית שמתחברים לערכי חברת כצט."




מחיר מומלץ לצרכן: 9.90-12.90 ₪ ל50 מ"ל. כשר באישור הרבנות קריית מלאכי, ללא גלוטן. להשיג בבתי מרקחת הפרטיים ובסופר-פארם אונליין.



 
ניאופרם מוצרי צריכה משיקה את Breeze, סדרת מוצרים סופגים לבריחת שתן

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את ליין מוצרי הספיגה ומשיקה את Breeze, סדרת מוצרים הכוללת תחבושות לבריחת שתן קלה ותחתונים סופגים לבריחת שתן בינונית, המיועדת לנשים ולגברים ומעניקה תחושת נוחות, יובש וביטחון לאורך זמן.
בריחת שתן הינה תופעה רווחת באוכלוסייה, אך רבים מן הסובלים ממנה נמנעים מלדבר עליה או לטפל בה עקב מבוכה ודעות קדומות. הנתונים מראים כי כל אישה רביעית בעולם המערבי, מעל גיל 20, ואחת מכל שלוש נשים בגילאי 50 ומעלה סובלת מתופעה זו. התופעה שכיחה הן בקרב נשים והן בקרב גברים, ולעתים עלולה להיות לא נעימה ולפגוע בשגרת החיים שלנו. פתרונות ספיגה מותאמים ואיכותיים מאפשרים להמשיך בשגרה ולא להימנע מפעילויות שאוהבים ובכך מסייעים לשיפור משמעותי באיכות החיים.




Breeze מספק פתרון מיטבי למתמודדים עם בריחת שתן קלה עד בינונית באמצעות מגוון מוצרים איכותיים המשלבים יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, אשר הוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית*, ביחד עם חווית שימוש הכוללת מגע רך ונעים מבד נושם לתחושה אוורירית, דפנות רכות וגמישות ללכידת נוזלים, יכולת ספיגה מהירה לתחושת יובש ונטרול ריחות. המוצרים מוצעים במגוון מידות וברמות ספיגה שונות.

לדברי רוני זרחי, סמנכ"ל הגיל השלישי, ניאופרם מוצרי צריכה: "כחברה המתמחה בתחום מוצרי הספיגה למבוגרים כבר 23 שנים, שמנו בפיתוח המוצרים דגש על מתן פתרון יעיל ונוח, באיכות ובבטיחות מהגבוהים ביותר בשוק. מאחורי הפיתוח של Breeze עומד הרצון שלנו לאפשר פתרון הולם, הן לסובלים מבריחת שתן קלה והן לאלה הסובלים מבריחת שתן בינונית ולאפשר לאנשים אלה להמשיך ולנהל אורח חיים פעיל ורגיל לחלוטין".
 

 

מוצרי סדרת Breeze
תחבושות לבריחת שתן המיועדות לנשים הסובלות מבריחת שתן קלה, בעלות מגע רך ובד נושם, ספיגה גבוהה במיוחד ודיסקרטיות. ניתן להשיג ב-4 מידות ורמות ספיגה שונות להתאמה אישית. מחיר מומלץ לצרכן של 18.90 שקלים לאריזה המכילה 8-12 יחידות.
תחתונים סופגים המיועדים לנשים ולגברים הסובלים מבריחת שתן בינונית, בעלי מגע רך ובד נושם, רמת ספיגה גבוהה במיוחד, אלסטיים, בעלי גזרה גבוהה לנוחות מירבית ודיסקרטיים. במידות XL-M לבחירה. מחיר מומלץ לצרכן של 74.90 שקלים לאריזה המכילה 14 יחידות.
ניתן להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ: רשתות שיווק, רשתות פארם, בתי מרקחת, חנויות מתמחות למוצרי ספיגה, אתר המותג ועוד.




סנו JET + שמן עץ התה: מתז לניקוי כללי והשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה בניחוח אקליפטוס

סנו משיקה מוצר נוסף בסדרת סנו JET+ המצליחה: מתז לניקוי כללי והשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה ובניחוח אקליפטוס מרענן. סנו ג'ט פלוס שמן עץ התה מנקה, מחטא וקוטל 99.9% מהחיידקים, מבריק משטחים ומתאים למגוון אביזרים. מותיר ניחוח מרענן של אקליפטוס.

לשמן עץ התה יש תכונות חיטוי חזקות שיכולות להרוג חיידקים ולחטא משטחים. סנו ג'ט פלוס עץ התה מתווסף לסדרת "סנו ג'ט פלוס" המצליחה, הכוללת מוצרים לניקוי כללי והברקה בתוספת חומץ ובתוספת אבקת סודה.

סנו ג'ט פלוס ג'ל בתוספת שמן עץ התה בניחוח אקליפטוס – 750 מ"ל.
מחיר – 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ)




להשיג ברשתות השיווק
חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.