דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט עם כריך קרינבור ו- Meat Rolls

 






צילומים: יחצ

 

כולנו כבר מכירים את אותו חבר שלא זורם על פיצה. אז דווקא את אותו החבר דומינו'ס בחרה לאמץ ולדאוג שלא יפריע לאלו שכן זורמים, להגיע אל היעד הנכסף, הפיצה!

אז הגיע הזמן להודות שדומינו'ס פיצה היא כבר מזמן לא רק – פיצה! בשנה האחרונה הרשת הרחיבה את התפריט עם מגוון מוצרים שהם בכלל לא פיצה שיכולים גם להגיע כמנה נלוות לפיצה וגם לספק יופי של פתרון למי שלא זורם: כריכים חמים ועשירים, סלטים מרעננים, Cheesy Rolls טעימים ועוד ועוד. החל מיום א' 18.7 כריך הקרניבור החדש תופס מקום של כבוד בדומינו'ס לצד הכריכים הוותיקים - כריך הסלופי ג'ו, כריך העוף, והכריכים הצמחוניים/טבעוני – יווני חזק, פסטו גבינות וסופר VEGAN. ה-Meat Rolls החדשים מקפיצים את האווירה ומשלימים את החוויה לצד הפיצה יחד עם ה-Cheesy Rolls חמאה ועשבי תיבול וה-Cheesy Rolls פיצה הקיימים. התפריט המגוון ברשת מתרחב עוד ועוד - כך בעצם כל אחד יכול למצוא את עצמו בדומינו'ס!
 


אז מה כוללות המנות החדשות? כריך קרניבור מורכב מג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד איכותי, סלייסים של חזה בקר, הפפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות בעלות של כ-45 ש"ח. *את הכריך יהיה אפשר להזמין גם עם תוספת של מוצרלה איכותית בתוספת של 4.90 שקל. מנת Meat Rolls כוללת 8 יחידות Rolls טעימים במיוחד במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה איכותית ב-27.90 שקל בלבד.