לתינוק, לאם ולכל המשפחה- טיפוח, הזנה, הרגעה והיגיינה

 

 צילומים: קשת זאבי, אפרת אשל, יחצ

לתינוקות: שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש של  מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי מוסטלה

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק לראשונה בישראל שמן רחצה לגוף ולשיער לעור יבש, המגן, מנקה, מרגיע ומזין את עור התינוק. השמן מיועד לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה*.

רכיב פטנט ייחודי המסייע בהפחתת היובש בעור
עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי הגנה וטיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. שמן הרחצה החדש מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי וביניהם רכיב פטנט ייחודי - שמן אבוקדו אורגני. שמן הרחצה מעניק הזנה מתמשכת, מחזק את שכבת ההגנה של העור, מעשיר בלחות ומסייע בהפחתת היובש בעור. השמן מנקה בעדינות את העור ועוטף אותו בשכבת הגנה, מרגיע ומפחית תחושת מתיחה ויובש ולמעשה מפצה על האפקט המייבש של האמבט. לשמן מרקם וניחוח נעימים, כמו למגוון מוצרי מוסטלה, המעניקים חוויית שימוש נעימה ומותירים את העור רך למגע. שמן הרחצה החדש של מוסטלה מכיל רכיבים בטוחים לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי החל מגיל לידה (מלבד פגים). פשוט מוסיפים 5 לחיצות מהשמן למי האמבט או מורחים על עור רטוב במקלחת, שוטפים ומנגבים בעדינות. השמן הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול או פתלטים ונבדק דרמטולוגית.


יעילות מוכחת מחקרית1
במחקר קליני שנערך במשך 21 ימים, תחת פיקוח רופא עור ורופא ילדים בקרב 65 תינוקות וילדים, נמצא כי:
98% הסכימו ששמן הרחצה החדש של מוסטלה מנקה בעדינות את העור
93% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מותיר את העור רך וגמיש יותר
84% הסכימו ששימוש בשמן הרחצה מרגיע את העור ומפחית תחושת מתיחה ואי נוחות


דיקלה חרפק-מהרבאן, יועצת מדעית למותג מוסטלה בישראל, מציינת כי מוסטלה הינה החברה הראשונה בעולם שחקרה את מאפייניו הייחודיים של עור התינוק וצרכיו מגיל לידה, היא מבצעת מחקרים דרמטולוגים כבר 70 שנה ורשמה מאות פטנטים ברחבי העולם. עוד מציינת דקלה, כי פיתוח המוצרים של המותג מבוצע על ידי צוות מקצועי, בפיקוח רופאי עור וילדים ובאמצעות מחקרים מעמיקים, בדיקות יעילות ושביעות רצון מהשימוש, לצד עדיפות לשימוש ברכיבים שמקורם מהטבע, השומרים על הסביבה.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "אנו גאים להרחיב את מגוון המוצרים האיכותיים של מוסטלה, המתמחים במוצרי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ולהשיק בישראל את שמן הרחצה החדש, שבפיתוחו, כמו בכל מוצרי מוסטלה, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה. השמן מאפשר שמירה על עורו העדין של התינוק ובו בזמן מספק חווית שימוש נהדרת של ריח ומרקם לתינוק ולהוריו. עוד מוסיפה בן צבי כי מוסטלה הינו המותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2, בזכות התמחותו בעורם העדין של תינוקות, המשלב מוצרי פרימיום באיכות גבוהה, יעילות מוכחת, רכיבים ממקור טבעי וחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת. 
 

 

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ש"ח ל 500 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.




חיתולי בייביסיטר: 'השמיים הם לא הגבול'

בייביסיטר יוצא בקמפיין שיווקי רחב לקידום יתרונותיו של החיתול - גם סופג יותר מהאגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית ומותאם לעורו הרגיש של התינוק

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל ובנקודות מכירה בהיקף של מיליון וחצי שקלים

בייביסיטר, מותג החיתולים ו המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, זו השנה השלישית ברציפות. בימים אלו יוצא המותג במהלך שיווקי לקידום יתרונותיו של החיתול - סופג בכ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס** וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ומתאים לעורו הרגיש של התינוק.

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה בדיגיטל ובנקודות המכירה תחת הסלוגן: "אצלנו בבייביסיטר השמיים הם לא הגבול!" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

כחלק מהקמפיין יוצע לצרכנים קופון הנחה לחבילת חיתולי בייביסיטר במחיר מיוחד של 17.90 שקלים בלבד למימוש באחת מהרשתות רמי לוי שיווק השקמה , BE וויקטורי. את הקופון ניתן להוריד ישירות באתר בייביסיטר או באמצעות חיפוש בגוגל.
 

 

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: לא לשווא בייביסיטר הוא מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, זו השנה השלישית ברציפות. זאת משום שחיתולי בייביסיטר נותנים מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: גם חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית, וגם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. אנחנו גאים להיות המותג שנותן את המענה הטוב ביותר לכל מה שהורים מצפים בחיתול לתינוק הרך שלהם.
חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, אתרי סחר אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים ומגבונים משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).
*עפ"י נתוני סטורנקסט 2020 למול 2019
 
** עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר (כולם מידה 4)


טיפול ומניעת קשקשים באמצעות מוצרי לקטופיל

 שני מוצרים מעולים מסידרת לקטופיל הם שמפו ומסכה לטיפול ומניעת קשקשים

בשורה אמיתית למי שסובלים מקשקשים – יעילות כפולה בניחוח נפלא !!

גם השמפו וגם המסכה מכילים שני מרכיבים פעילים שיעילותם הוכחה קלינית ( מחקרית ) לטיפול ולמניעת קשקשים: קלימבזול וזינק פירטיון ( climbazole ו-Zinc pyrition).

בנוסף, המוצרים  מכילים קומפלקס רכיבים המופקים מחלב ומגנים על עור הקרקפת מפני יובש, גירויים ואדמומיות ומזינים אותו בלחות .

 



במיוחד בעונת החורף ,כאשר הטמפרטורה יורדת, גם כמות הלחות באוויר פוחתת וגורמת ליובש של העור וגם של עור הקרקפת  שבהרבה מקרים הופך לאדמומי, מגורה ומגרד – לקטופיל הוא פתרון מושלם.

השימוש בשמפו מזין את שורשי השיער ומסייע להגנה ולשיקום עור הקרקפת, הוא בעל ניחוח עדין ונעים הנשאר לאורך זמן ומותיר את השיער רך, מלא ברק ונעים למגע

המסכה מכילה קומפלקס מרכיבים מרככים וויטמינים B3 ו- B5 החודרים לתוך השערה, מזינים אותה מהשורש, מחזירים לשיער את הלחות והברק. השימוש במסיכה מותיר את השיער קל יותר לסידור, ללא קשרים ובעל מראה זוהר. 


 

חשוב למי שכן משתמשת במסכה להשלים את הטיפול לאחר השמפו במסכה של לקטופיל ולא במסכה רגילה כדי שהאפקט ישאר מושלם

 להשיג ברשתות הפארם


 קולקציית מסכות הפנים של DERMAGLAM
מסכות הפנים של המותג
DERMAGLAM  מבוססות על סרומים עוצמתיים פועלות באינטנסיביות לחידוש מראה העור ומעניקות לו התחלה חדשה. בקולקציה מסכת זהב יוקרתית המועשרת בסרום ריר חלזונות פעיל, מסכת קולגן מתקנת ומסכות נוספות לריענון, להענקת לחות עמוקה ולאפקט אנטי אייג'ינג מיידי.


 

  להשיג ברשתות הפארם


מגבוני "פמינה To-Go חמוציות"

 מגבונים אינטימיים לשימוש יום יומי המועשרים בתמצית פרי החמוציות ומסייעים לשמירה על ההיגיינה הנשית לאורך כל היום. המגבונים נוחים לנשיאה ומתאימים במיוחד לשימוש מחוץ לבית ובטיולים. ומעניקים לך תחושת בטחון ורעננות לאורך כל היום...

 המגבונים מכילים תמצית פרי החמוציות העשירה בוויטמין C, נוגדת חמצון ומסייעת לחיזוק רקמות באזור האינטימי. המגבונים נעימים למגע לניקוי האזור האינטימי, מכילים חומצה לקטית ברמה pH3.5 לשיפור ההגנה הטבעית של הנרתיק ואלנטואין להרגעת העור, מסייעים במניעת ריחות לא נעימים ולתחושת רעננות ומתאימים לשימוש יום יומי בתקופת המחזור.

המגבונים ארוזים במארז המכיל 20 מגבונים כאשר כל מגבון ארוז באריזה נפרדת שניתן לקחת בכיס לכל מקום.


 

 18 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם.

 

פמינה ג'ל הרגעה – ג'ל למריחה באיזור האינטימי  

התוויה לשימוש - להרגעה במקרה של גירוי ועקצוצים

סיבות לגרד ועקצוצים
1. החלפת בני זוג ביחסי מין בתדירות גבוהה
2. שימוש בקונדום בזמן יחסי מין
3 רחצה בים ובבריכה
4. החלפת סבון/סבון לא מתאים
5. אחרי גילוח או הסרת שיער בשעווה/לייזר
6. תחתונים צמודים מבד סינטטי
7. שימוש בתחתוניות
8. שינויים הורמונאליים – לדוגמא לפני מחזור
9. עקב היגיינה ירודה – לדוגמא חיילות.
10. כתוצאה מנטילת תרופות

 מרכיבים:

פרופוליס – האנטיביוטיקה של הטבע: תערובת הנאספת על ידי דבורים ומורכבת בעיקרה משרף עצים, דונג ורוק של הדבורה.

משייכים לו תכונות אנטיביוטיות, אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות ולכן משתמשים בו לטיפול בדלקות וגינאליות כרוניות ולרגולציה ושיקום של הרקמה הרירית במערכת הגניטאלית

אלנטואין (Allantoin) – מופק מצמח הקומפרי: מרגיע את העור, מגן בפני נזקים סביבתיים, מעניק לחות, מסייע בבניית רקמות ומזרז על ידי כך תהליכי שיקום של העור.

הממליס (Hamamelis) – מכווץ, נוגד דלקות, עוצר דימומים: תודות לריכוז גבוה של טאנינים, המקרישים ומשקיעים חלבונים ברקמות ריריות ופצועות, יוצר ההמליס שכבת מגן על פני הרירית או הרקמה הפגועה. בדרך זו הוא מקהה את תחושת הגירוי, מעכב תהליכים דלקתיים, ויוצר שכבה בלתי חדירה לרוב הגורמים המזהמים ולרעלנים רבים.

קמומיל (Chamomile): הרכיבים הפעילים – שמן אתרי כחול, שמן אתרי ירוק, פלבנואידים, טאנינים ועוד. תועדו במספר רב של מחקרים מדעיים כיעילים בטיפול בדלקות, עקיצות וגירויים ובמניעת התפתחות תגובה אלרגית או זיהומית בעור וברירית.

קלנדולה (Calendula) :  ציפורני החתול שמכונה גם צמח עזרה ראשונה.

פרחיהם של צמחי ציפורני החתול ידועים בסגולות המרפא האנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות.

הצמח משמש לטיפול חיצוני בפציעות. הוא נוגד דלקת וזיהום, עוצר דימומים קלים, סופח ומפחית נפיחות.

אכינצאה (Echinacea) : צמח שמקורו בצפון אמריקה

ידוע בהשפעתו החיובית על המערכת החיסונית. ובסיוע להגנה על הגוף מפני חיידקים, נגיפים ופטריות וגינאליות.

אלוורה   Aloe Vera-

האלוורה ידוע כמשקם וממריץ של מערכת החיסון, מאיץ את תהליך התחדשות התאים ברקמות פגועות עד פי שמונה מהמהירות הרגילה. בנוסף, האלוורה יעיל כמשכך כאבים ומרפא פציעות למיניהן, מעיכות, עקיצות וגרויי עור. גם במקרים של אקזמה ומחלות פטריתיות משמש האלוורה כמרפא רב עוצמה.

 


 37.90 שקלים
להשיג ברשתות הפארם

 

פמינה ג'ל סיכוך   

התוויה לשימוש – ג'ל סיכוך ליובש וגינלי

 מידע כללי:

 כ-15%-30% מהנשים חוות כאב בזמן קיום יחסי מין. יש כמה סיבות לכך, אחת מהן היא יובש וגינלי, שיוצר תחושה של חיכוך או שפשוף בזמן החדירה.
כמו כן בעקבות שינויים הורמונליים, כ-50% מהנשים בגיל המעבר סובלות מיובש בנרתיקלנשים בגיל המעבר יש חסר באסטרוגן שגורם לאטרופיה, דילול תאים של הנרתיק, ובעקבותיו ליובש מקומי טבעי שמפריע להנאה המינית. יובש וגינלי יוצר תחושה של חיכוך או שפשוף בזמן החדירה.

כאבים אינם צריכים להיות חלק מחיי המין, לכן חשוב לשמור על הלחות באזור הנרתיק ולסכך אותו לפני קיום יחסי מין בעזרת תכשיר ליובש בנרתיק.

 



מידע אודות המוצר:

 פמינה ג'ל סיכוך ליובש וגינלי מומלץ לטיפול במקרי יובש נרתיקי במיוחד בגיל המעבר ולהגברת הסיכוך והנוחות בעת קיום יחסי מין.

מתאים לשימוש יומיומי במצבים של יובש בנרתיק וכן להחדרה קלה יותר של טמפונים או מד חום רקטלי.

בטוח לשימוש עם קונדום.

נשטף בקלות, אינו מכיל בושם, אינו שומני ואינו מכתים, מתאים לחומציות הטבעית של העור ונוח לשימוש.

המוצר מכיל שילוב המסככים יעיל המורכב מ: מים,גליצרין וסיליקון רפואי.

 29.90 שקלים
להשיג ברשתות הפארם