חדש על המדף

 

צילומים: ישראל כהן, מיכאל כץ, טל אזולאי, יוסי מור, סטודיו אוסם, יח"צ

חברת "נפטון" מציגה מטחנה קרמית מהודרת ונוחה להפעלה
רוצים לרענן את המתכון "הרגיל"? החליפו את הפלפל השחור בפלפל ארבע עונות! בדיוק כמו שמרבית השפים עושים...
חברת "נפטון" (1990), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, מציגה אריזה חדשה לפלפלים הצבעוניים והטעימים - מטחנה קרמית איכותית, מהודרת ונוחה להפעלה - שתייפה כל שולחן עליו תונח. "פלפל ארבע עונות" מתאים לתיבול של כמעט כל מנה: החל בעוף, בקר, הודו, דגים, ירקות ופשטידות וכלה במאפים מלוחים ופיקנטיים, סלטים ועוד. טעם התבלין ארומטי ועשיר ובהשוואה לפלפל שחור נטו – הוא אף מעט מתקתק. והאמת היא שהוא פשוט יפה - גם במטחנה וגם באוכל...
מטחנת "פלפל ארבע עונות" מכילה אך ורק את ארבעת הסוגים והצבעים השונים של פרי הפלפל – שחור, ירוק, לבן ואדום. ארבעת הצבעים מסמלים את עונות השנה, ומכאן גם שם התבלין.
פלפל הוא צמח מטפס ממשפחת הפלפליים, שפירותיו מיובשים ומשמשים כתבלין. מקור כל הפלפלים-השחור, הלבן, האדום והירוק - באותו צמח: הם פשוט נקטפים בשלב שונה ומעובדים באופן אחר.
הפלפל השחור והמוכר מופק מפירות הבוסר הירוקים של צמח הפלפל, באמצעות בישולו לזמן קצר במים חמים ואז ייבושו. כך משחיר הפרי סביב הגרעין ומצטמק לשכבה דקה ומקומטת סביב הגרעין. הפלפל הלבן - מופק עם הסרת אותה שכבה. הפלפל האדום - הגרעין הבשל של הפלפל השחור. הפלפל הירוק - פלפל שחור שנקטף טרם הבשלתו (בוסר).
 
 

 
כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 12.90 – 15.90 ש"ח.
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
 
"נפטון" מציעה מתכון לסלט ירקות וגבינה מלוחה, בהשראת סלט יווני:
 

 
 
מצרכים
1 עגבנייה בשלה חתוכה לרבעים בינוניים
1 פלפל ירוק בהיר (רצוי שושקה)
4- 6 זיתים מסוג קלמטה
1 מלפפון קלוף, חתוך למרובעים בינוניים
1 בצל סגול קטן, חצוי ואז פרוס לרוחב
2- 3 נתחים של גבינה מלוחה (בולגרית או פטה. אפשר גם גבינת עזים)
שמן זית איכותי
פלפל ארבע עונות של "נפטון"
אורגנו
 
אופן ההכנה
· לסדר בצלחת מתאימה את הירקות: מלפפון, עגבניות, פלפל ובצל
· להניח מעל את הגבינה ולפזר מעל ומסביב את הזיתים
· למזוג על הכל שמן זית, ולתבל באורגנו ובפלפל ארבע4 עונות



אסם משיקה מנה חמה בשלוש רמות של חריפות
בשנים האחרונות, הצרכנים בישראל מחפשים אחר מוצרים פיקנטיים וחריפים. כעת, כמענה לטרנד המיוחד ולאור הביקוש אחר טעמים חריפים שבא לידי ביטוי גם באתגרי החריף שכובשים את הרשת - אסם משיקה מנה חמה במהדורת קונספט חריף אש. המהדורה תושק בשלושה טעמים אסיאתיים, כל טעם עם דרגה אחרת של חריפות:
נודלס תאילנדי חריף בטירוף-שלושה פלפלים אדומים על האריזה יסמנו את רמת החריפות הכי גבוהה
נודלס קוריאני חריף אש- שני פלפלים אדומים על האריזה יסמנו רמת חריפות גבוה- בנוני
נודלס ויאטנמי חריף בקטנה- פלפל אחד אדום על האריזה יסמן רמת חריפות בינוני- נמוך
מנה חמה נצרכת בישראל בעיקר בקרב בני נוער, השימוש בה מסמל את השלב בו בני הנוער מכינים לעצמם בפעם הראשונה ארוחה שהיא מעבר לנשנוש. הצרכן הישראלי משתמש במנות חמות בעיקר בחורף, בו מסתמנת עליה של 25% בצריכת מנות חמות.
המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.
לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "מוצרי מנה חמה, אהובים מאוד בישראל בעיקר בקרב בני נוער שמחפשים אחר פתרון מהיר לארוחה קלה. המטרה שלנו בסדרה החדשה הכוללת שלושה טעמים אסיאתיים עם דרגת חריפות שונה, הינה לפנות למגוון רחב של צרכנים, כך שכל אחד יכול למצוא את דרגת החריפות המתאימה לו. בהתאם, אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה."
 

 
 
כשרות חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

 
 
אסם משיקה טעמים חורפיים נוספים בסדרת המרקים הנמסים - ברכיבים טבעיים בלבד
לקראת החורף אסם משיקה טעמים נוספים ואטרקטיביים בסדרת המרקים הנמסים 100% רכיבים טבעיים, המבטיחים טעם חמים ביתי ומעולה.
הטעמים החדשים בסדרה: טעם ירקות, טעם אפונה, ומהדורה של עגבניות פיקנטי, מתווספים למגוון הקיים שהושק בתחילת השנה: טעם עוף, טעם פטריות וטעם עגבניות.
סדרת המרקים הנמסים מעניקה לצרכן את האפשרות לקחת רגע חם, טבעי יותר במהירות ובקלות, ביום חורפי בבית או במשרד. כל מה שנדרש לעשות כדי ליהנות זה להוסיף מים חמים ולהתפנק.
המרקים כולם מכילים 100% רכיבים טבעיים, ללא חומר משמר או צבע מאכל, ואינם מסומנים בסימון אדום על פי הגדרות רפורמת המזון.
לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה :
"אסם גאה להציג לצרכן את האופציה הקלה והמהירה לארוחת מרק חורפית ומפנקת ללא מאמץ ובטעם משובח. כל סדרת מוצרי המרקים הנמסים מכילים 100% רכיבים טבעיים וטעמים מנצחים, ואנו מאמינים כי הטעמים החדשים יקלעו לטעמם של עוד ועוד צרכנים תוך שהם מעניקים להם פתרון מושלם לארוחת ביניים, או לרגע חם ומפנק ביום חורפי".
 

 
 
להשיג ברשתות השיווק
כשרות- בדצ עדה חרדית


"משק אחיה" משיקה מהדורה מיוחדת של שמן ראשית המסיק
שמן זית של "ראשית המסיק" הינו שמן צעיר בעל גוונים, טעמים וארומות מודגשים, המאפיינים את שמן תחילת המסיק בו הטעמים וערכי הבריאות בשמן בשיאן • שמן "ראשית המסיק" של משק אחיה ישווק במהדורה מיוחדת בבקבוקי 750 מ"ל וישווק ברשתות גם במסגרת חג החנוכה
יצרנית שמן הזית הישראלי המובחר "משק אחיה", המתמחה בייצור שמן זית הנחשב לשמן הזית הטוב בישראל, משיקה שמן זית ייחודי ומשובח - שמן ראשית המסיק. השמן המיוחד, עשיר הארומה והטעם, הינו שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, ובחומציות מירבית של עד 0.5%. השמן מופק מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה ונחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. שמן הזית ראשית המסיק של משק אחיה יימכר במהדורה מיוחדת עד לסוף השנה וישווק בבקבוק 750 מ"ל ברשתות המזון ובאתר האינטרנט של החברה.
"ראשית המסיק" היא תקופה מיוחדת בשנה, בה עצי הזית עמוסי פרי וממתינים בדריכות למוסקים ולשיאה של ההתרחשות החקלאית. בית הבד של "משק אחיה", הנחשב לאחד מ-20 מבתי הבד המובילים בעולם לייצור שמן זית, מקבל מן החקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצרים את שמן הזית המשובח ביותר לצריכה שנתית. שמן הזית שמופק בראשית המסיק של כל זן תמיד יהיה עם ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. כדאי להתענג על בקבוקי השמן הללו ולנצור את הטעם החזק שלהם בזיכרון החושי, עד לשנה הבאה.
לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה" ומומחה לשמן זית ישראלי, "מטעי הזיתים של משק אחיה נמצאים בעמק שילה, ואיכות השמן המופק מושפעת מחבל הארץ הייחודי הזה. אנו ממשיכים את המסורת העברית בארץ ישראל ומגדלים באהבה ובמסירות מאות דונמים של עצי זית מזנים שונים ודוגלים בעבודה חקלאית מודרנית. בית הבד שלנו ממוקם קרוב מאוד למטעי הזיתים, ואנו משנעים אליו את הזיתים הטריים שנמסקו זה עתה, בקלות ובמהירות. לכן, הם לא מספיקים להתחמצן, וכך מתקבל שמן בעל רמת חמיצות נמוכה. מתחילת נובמבר עד ינואר מופקת במשק סדרה מצטיינת שנקראת "ראשית המסיק", כהוקרה על החגיגה החקלאית המסורתית. השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!".
משק אחיה הינו מותג בוטיק המייצר ומשווק את כל טוב האדמה: שמן זית, יין, זיתים, טחינה ודבש. המשק הוא חברה חקלאית בת 20 שנה שמגדלת עצי זית וכרמים, מפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד. שמן הזית של משק אחיה נבחר ברציפות לשמן זית הטוב ביותר בישראל ובית הבד נחשב לאחד מבתי הבד הטובים בעולם. שמני הזית המוערכים של משק אחיה מוגשים במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה ואהובים במיוחד על שפים מובילים וצרכנים פרטיים בכל רחבי הארץ, שהמשותף להם הוא ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות.
 
 

 
כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39 – 45 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.


NUK,מציגים: מוצצים עם ידית זוהרת בחושך NUK Happy Nights
NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק דגם חדש של מוצצים זוהרים בחושך: NUK Happy Nights, עם ידית בעלת אפקט זוהר בחושך, המהווה פיתרון יעיל לכל אותם הורים מותשים, המנסים לאתר את המוצץ הנעלם של התינוק באמצע הלילה.
עזרה קטנה ומושלמת ללילה רגוע מוצץNUK הפי נייטס, ניתן לאיתור בקלות בלילה, הודות לידית בעלת אפקט זוהר בחושך. האור העדין הינו מחומר זוהר הבטוח לתינוק. דגם זה, מתווסף למוצצי Night & Day NUK שאף הם זוהרים בחושך, ובעלי כפתור שטוח (ללא ידית). הרחבת מגוון המוצצים הזוהרים היא חלק מטרנד 'הזוהרים בחושך', שחוזר ובגדול בתחום האופנה.
 
מומלץ על ידי מומחים
מוצצי NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים בלסת. בזכות הצורה השטוחה, הדקה והצרה של פטמת המוצץ, אשר מקטינה למינימום את הלחץ על השיניים הקטנות והלסת ומשאירה מספיק מקום לתנועות היניקה הטבעיות - שתי סיבות נוספות מדוע מוצץ NUK מוערך כל כך ובמקביל מומלץ גם על ידי מיילדות, רופאי ילדים ואורתודונטים. 100% מהאורתודונטים שהשתתפו במחקר שוק אישרו, שהמוצצים של NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים במבנה הלסת,* 100% מרופאי הילדים אישרו שהמוצצים מתאימים באופן אופטימלי לחך של הילדים* ו- 100% מהאורתודונטים, רופאי הילדים והמיילדות, אישרו שמוצצי NUK מתאימים להרגעת הדחף המולד ליניקה.* עוד עלה מהמחקר, כי 86% מהמיילדות ימליצו על מוצצי NUK, לאימהות מניקות, המעוניינות לתת מוצץ.*
מאושר על ידי הורים מוצצי NUK מתאימים בצורה אופטימלית לפה של הילדים ולכן מאומצים על ידי תינוקות במהירות (95%)**. זו הדרך בה הם מספקים רגיעה הן לתינוקות והן להוריהם. גם תינוקות יונקים מאמצים את המוצץ הזה בשל צורתו המוכרת. 92% מהאימהות המניקות שהשתתפו במחקר בלתי תלוי, אישרו שמוצץ NUK אינו מפריע להנקה**.
 

 
 
מוצצי NUK הפי נייטס מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים, בגוונים של אפור-סגול ואפור-כחול ומשווקים בקופסה רב פעמית לאחסון המוצץ ולניקוי היגייני במיקרוגל.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים).
ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK
 

בחג הזה נשארים עם המשפחה ומשחקים פלפוט
חברת 'פלפוט' הופכת את חג האורים למשפחתי מתמיד ומשיקה סדרת משחקי קופסא חדשה לכל המשפחה
עם סגר או בלי, עם סופגניות עם ריבה או מצופות בשוקולד, חנוכה הוא כנראה החג הכי משפחתי שיש. לאחר תקופה כה ארוכה בחיק המשפחה, חברת פלפוט מוודאת שלא ייגמרו לכם הרעיונות היצירתיים לפעילות משפחתית מהנה ומלמדת, כזו שתתאים לכל קבוצת גיל במשפחה. כעת, במיוחד לחג האורים, משיקה החברה משחקי קופסא חדשים לכל המשפחה כדי שגם את החג הזה נעבור עם חיוך.
 
משחקים לדוגמה:
 
TUMBALL
מי יהיה זה שיפיל את החרוזים? בטח שלא אתם! משחק חדש הדורש יציבות, ריכוז והרבה זמן איכות פנוי מבטיח להקנות לכם ולילדיכם שעות של צחוק והנאה: על כל משתתף בתורו לנסות להניח חרוז על זה שלפניו, ולהשתדל שלא להפיל שום דבר בדרך. הראשון שמצליח להיפטר מכלך החרוזים שברשותו – מנצח.
(לגילאי 4+)
 
BOOMTRIX
אי פעם דמיינתם מסלול מכשולים מטורף שכולו פרי יצירתכם? לא? עכשיו אפשר להתחיל! משחק ילדים חדש שמצליח להטריף גם את המבוגרים הרציניים ביותר נוחת בארץ ומאתגר את כל המשפחה: מי יצליח להקים את המסלול המטורף ביותר? טרמפולינות, מכשולים ומשגרים נמצאים לרשותכם, עליכם לבנות מסלול בצורה חכמה ומחושבת ולהקפיץ את הכדורים למטרה. מי יצליח לפגוע? מי יבנה את המסלול המרשים ביותר? והכי חשוב: מי יאסוף אחר כך הכל? כנראה שברוב המקרים, התשובה היא אמא ואבא.
(לגילאי 8+)
 
 

 
 
אשפי האשפה - שומרים על הסביבה
רוצים להקנות לילדיכם ערכים של אחריות אישית וחברתית תוך תרגול מיומנויות חיוניות? כנראה שמשחק המיחזור החדש, "אשפי האשפה" הוא בדיוק בשבילכם! בעידן בו הקיימות תופסת מקום מרכזי בסדר היום, כדאי להכניס את הילדים לעולם ירוק ונקי יותר כבר בגיל צעיר. עכשיו ניתן לפתח בו זמנית מיומנויות מיון והכללה, תיאום עין – יד וכן תרגול במילוי הוראות מדויקות. על המשתתפים במשחק למיין פסולת לפי סוגה: פסולת למחזור, פסולת רעילה, פסולת מזון או פסולת שיורים, ולהשליכה לפחים המתאימים.
(לגילאי 4+)
 
אתגר הטנגרם
איך יוצרים אותיות, מספרים ובעלי חיים בעזרת שבע צורות הנדסיות בלבד? אתגר הטנגרם מוכיח כי אפשר ליצור מאות מהם! משחק קופסה המכיל שבע צורות הנדסיות פשוטות מאתגר את החשיבה היצירתית שלכם ושל ילדיכם ומאפשר לכם לעצב צורות ודמויות שכלל לא העליתם על דעתכם, ובדרך גם לפתח מיומנויות חיוניות כמו תפיסה מרחבית, פתרון בעיות וחשיבה לוגית. בצירוף חוברת הכוללת מאות דגמים ופתרונות – השמיים הם הגבול.
(לגילאי 3+)
 
הטנגרם הראשון שלי
אם תהיתם כיצד אפשר לטפח אצל ילדיכם מגיל צעיר כישורים כמו חשיבה מתמטית – לוגית, יצירתיות ודמיון וכן פיתוח יכולות קשב וריכוז, וגם ליהנות בזמן שעושים זאת – הטנגרם הראשון שלי הוא התשובה המדויקת.
שלבו את הצורות החסרות ב-40 תמונות מרהיבות, בערכה שלמה הכוללת 7 צורות מגנטיות, 40 תמונות צבעוניות, לוח וטוש מחיקים ושעות של הנאה!
(לגילאי 3+)
 
אתגר הטטריס
משחק טטריס מגנטי לכל המשפחה מזכיר לנו שגם בניינטיז ידעו לעשות משחקים לא פחות מהנים מהיום, ומציע חוויה משודרגת למשחק הישן והטוב: ערכה המכילה 40 חלקים מגנטיים, כולל סרגל מדידה מגנטי, 8 צורות ואינספור שילובים אפשריים תאפשר לכם לבחון יחד עם ילדיכם את כישורי המוטוריקה העדינה שלהם, את התפיסה המרחבית ואת הדמיון, והכי חשוב – לבחון שגם אתם לא 'איבדתם את זה' מאז שהייתם ילדים בעצמכם.
(לגילאי 5+)
 
את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il
 
 

חדש מסנו: מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים
סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה את 99.9% מטליות לחדר האמבטיה. מטליות 99.9% לחדר האמבטיה מחטאות ומשמידות 99.9% מהחיידקים, מסירות ביעילות כתמי אבנית ושאריות סבון, מנקות ביסודיות ומבריקות בקלות את חדר האמבטיה והשירותים.
המטליות מתאימות לניקוי וחיטוי ברזים, כיורים, אמייל, שיש, קרמיקה, כלים סניטריים, מושב האסלה וכד' ומחטאות מגוון חיידקים כגון: ליסטריה, סלמונלה וא-קולי.
מטליות 99.9% לחדר האמבטיה והשירותים לשימוש יעיל קל ונוח.
 
 

 
· בחבילה 50 יחידות, שלש חבילות במארז
· מחיר: 19-20 שקלים (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק



חדש מסנו: סנובון -סבון מוצק לאסלה עם אפקט בישום מוגבר
סנו משיקה את סנובון- סבון לאסלה עם אפקט בישום מוגבר בניחוחות חדשים ופרחוניים, לאווירה מרעננת בחדר השירותים.
בשילוב ניחוחות ייחודיים: מגנוליה ונרולי , לוטוס וסחלב שישאירו לאחר הניקיון ריח מרענן ועוצמתי במיוחד לאורך זמן.
סנובון עם 5 הפעולות במוצר אחד: מנקה ומבריק את האסלה, מונע הצטברות אבנית, מסייע בשמירה על היגיינה, מפיץ ניחוח נעים עם בישום מוגבר ומעניק צבע כחול מרענן למי האסלה בעת הדחת האסלה.
 
 

 
· 3 יחידות באריזה
· מחיר: 10-12.90 שקלים (לפי אתר פריסס)
להשיג ברשתות השיווק
בקרו באתר סנו לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il ולפייסבוק https://www.facebook.com/sano.co.il