קקטוס מאניה- הבית לסוקולנטים Cactus mania

 


צילומים: קשת זאבי

 
 כמנהלת קבוצת הפייסבוק סוקולנטים succulent lovers אני נחשפת לפוסטים ממורמרים של חברי הקבוצה ל "למה אצלנו אין את מה שיש בחו"ל" ואני הכי מבינה כי גם לי לפעמים יוצאות העיניים מדברים שיש באינסטגרם אבל לא בהישג יד.
אבל, אני חייבת לציין שיש לנו כמה מוכרים בארץ שהרמה של הצמחים שלהם לא נופלת מזו של חו"ל ושיש להם צמחים מיוחדים ברמות!
 

 
 אחד מהם, שאני לא מפסיקה להלל מהרגע שמצאתי אותו, הוא קקטוס מאניה.
מדי כמה חודשים, יום יומיים אחרי שאני מבצעת רכישה באתר שלו מגיעה החבילה באמצעות שליח. הכל ארוז טיפ טופ ועם כל מה שצריך! הצמחים עצמם עטופים במלא שכבות נייר סופג, כשהם חשופי שורש עבה ויפה, ככה שאפשר לראות שמדובר בצמח ותיק עם מערכת שורשים בריאה ולא "חתול בשק" ובטח לא עציץ טבוע במים עד כדי ריקבון. לצד הצמחים תמיד יש שקית גדולה עם מצע שתילה, עוד שקיות שונות של אבני קוורץ בדרגות גריסה שונות לחיפוי ועציצונים קטנים.
ממש ערכת 'עשה זאת בעצמך' שלא היתה מביישת שום חשבון אינסטגרם מתוקתק של מגדל מדופלם מאירלנד, ניו זילנד או כל מקום אחר.
 

 
 
אסף מקקטוס מאניה לוקח את האריזה והאיכות לכמה רמות גבוה יותר מהמקובל בארץ ואני פשוט מעריצה אותו על זה. כי בשוק של בינוניים מאוד קל ליפול לבינוניות וההגדלת ראש שלו תמיד מרשימה אותי .


ולא מזמן נכנסתי לרכב ונסעתי אליו לחממה לראות את האוסף הפרטי המהמם שלהם (שלא למכירה), זה שמהווה בסיס (או במילים אחרות: האמא והאבא) לכל הצמחים המדהימים שנמכרים באתר המכירות שלהם.



הגעתי לחממה של קקטוס מאניה, מדובר בחממה מלאה כל טוב. אם מסתכלים על האוסף המדהים מגלים ארץ פלאות פסיכודלית מבחינת צורות וצבעים! יש שם הכל מכל ולא סתם, אלא הכי מיוחדים שיש! תציצו בתמונות ותבינו מה המקור האיכותי לצמחים שנמכרים באתר:







ואם אתם רוצים גם להתחדש בצמחים מיוחדים שאין בכל מקום, אני ממליצה בחום על האתר של קקטוס מאניה לרכישה שמגיעה עד הבית באמצעות שליח, גם בימי הסגר (לחממה לא ניתן להגיע לקנייה, אני הייתי בביקור פרטי שתואם מראש מול הבעלים).