חדש על המדף - מוצרים וגם מתכונים!


 צילומים: ישראל כהן, אייל קרן, טל אזולאי, מיכאל כץ, יעל האן, יחצ



מאפינס עתירי חלבון של BAKE CITY

המאפינס עתירי החלבון של "בייק סיטי" ((BAKE CITY מארצות הברית, נחתו בארץ: בכל מאפין 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי. המאפין גדול (113 גרם) וארוז באריזה אישית ונוחה לנשיאה, השומרת על הטריות וההיגיינה.
מאפין הוא עוגה. מאחר והיא נאפית בתבנית שקעים, היא מייצרת מספר עוגות אישיות, עגולות ותפוחות. המאפין המקורי נוצר באנגליה בסביבות המאה ה-11, מהחמצת שמרים – והוא היה שטוח. כיום אנו מכירים את המאפין האמריקאי, שפותח במאה ה-19 עם המצאת אבקת האפייה – והוא תפוח וגבוה.
בסדרת המאפינס שישה טעמים :
· שוקולד צ'יפס
· בננה אגוזים
· אוכמניות
· עוגת יום הולדת
· שוקולד כפול
· לימון ופרג
כשר חלבי בהשגחת ou.
מחיר: 15.80 ש"ח למאפין.
להשיג ברשתות סופר פארם, BE, חדרי כושר, חנויות טבע, בתי מרקחת, חנויות נוחות ורשת AM-PM.


חוגגים ראש השנה עם מוצרי הדבש של חברת "אחוה"

עוגת הדבש של "אחוה" בטעם ביתי ובעיצוב חדש תימכר במחיר ללא תחרות של כ-5 שקלים בלבד! ממרח שומשום עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא ודבש, הוא ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": בעקבות הקורונה תמשיך אחוה במבצעים מיוחדים על טחינה גולמית, חלוה ומוצרי מאפה לכל אורך חגי תשרי"
חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגת דבש בחושה, באריזה חגיגית חדשה ומהודרת ובמחיר ללא תחרות: כ- 5 שקלים בלבד! עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים, לצד מבצעי טחינה, חלוה ומוצרי מאפה נוספים.
בנוסף, מציעה "אחוה" לראש השנה ממרח שומשום עם דבש, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. ממרח שומשום עם דבש עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות הנחשב ל"Superfood" וכאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית. מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. "בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, ממרח השומשום עם דבש של חברת אחוה עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים של סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, חלבון והינו דל במלח. השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמידי שנה מציעה אחוה עוגת דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, כשהשנה, לאור משבר הקורונה, אף השקנו את העוגה באריזה חדשה ודאגנו שבמרבית רשתות המזון היא תימכר במחיר של חמישה שקלים בלבד. לדבריו, "בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. מאז ומתמיד המדיניות של אחוה היא לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, ובטח שנמשיך לעשות זאת כעת, כשהמשק במשבר ואנשים רבים מתמודדים עם קושי כלכלי ואבטלה, וננסה להמתיק את תקופת החגים ולתרום לאווירת החג".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגת דבש (400 גרם), 8 – 11 שקלים לממרח שומשום עם דבש (400 גרם).
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


"מלח הארץ" מרחיבה את סדרת מטחנות הפרימיום 'אקסטרא תבלינים'
לאור הצלחת סדרת מטחנות הפרימיום "אקסטרא תבלינים', "מלח הארץ" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מטחנה נוספת– מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי. המטחנה החדשה מכילה 100% רכיבים טבעיים- 75% מלח ים טבעי ו-25% תערובת של תבלינים ועשבי תיבול טבעיים בסגנון איטלקי, בהם: פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ'ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין.
מלח הארץ משיקה את המטחנה החדשה מתוך הכרות עם קהל הבשלנים בישראל, אשר מעריך את הקולינריה האיטלקית ומתחבר לטעמיו. מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי, מעניקה מענה לחובבי המטבח האיטלקי ומאפשרת לשפר ולשדרג מאכלים אהובים כמו פיצה, פסטה, רביולי ואף מאפים כמו פוקצ'ות, המככבים בכל בית. השימוש במטחנות מייתר את הצורך בתבלינים נוספים- מספר סיבובי מטחנה והמנה מקבלת תיבול בצורה טבעית המעניקה חוויה אנינה של טעם.
אילנה גולן, מנהלת השיווק ב'מלח הארץ': "סדרת מטחנות אקסטרא תבלינים פותחה כמענה למגמה הקולינרית המתרחבת בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל משובח המכיל רכיבים טבעיים. המטחנות שפותחו עם תוספת תבלינים מאפשרות טחינה של המלח והתבלינים במקום המוסיפה ארומה נפלאה לכל תבשיל ומנה. מגמת הבשלנים הביתיים ממשיכה להתפתח למגוון סגנונות בישול וכתמיכה במגמה אנחנו משיקים כעת גם את מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי, המאופיינת במראה אתני ובעיצוב ייחודי".
סדרת 'אקסטרא תבלינים' של "מלח הארץ" כוללת מטחנות מעוצבות המכילות תערובות של מלח ים טבעי ותבלינים בסגנונות מיוחדים ומסקרנים, בהם:, ספייסי, שום-פלפל וכעת מצטרף גם הסגנון האיטלקי. את מטחנות 'אקסטרא תבלינים' ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון. מחיר מטחנה ברשתות המובילות נע בין 14.90 ל- 17.90 ₪. כל המוצרים בסדרות המטחנות של 'מלח הארץ' כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.

"נפטון" מציגה רוטב "צ'ימיצ'ורי"
חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "צ'ימיצ'ורי" - רוטב הפלאים המזוהה עם ארגנטינה ואורוגוואי - להכנת מנות טעימות במיוחד.
הרוטב, המשודך לבשרים על האש כמו אסאדו, סטייק, צ'וריסו ועוף - משתדך מצוין גם לדגים, ירקות, תפוחי אדמה, איטריות וכריכים. רוצים הוכחה? נסו את המתכון שמוצע בהמשך, להכנת כריך צ'ימיצ'ורי נהדר!
הצ'ימיצ'ורי של נפטון מכיל בין השאר: פטרוזיליה, כוסברה, שמן קנולה, שמן זית, שום, פלפלים, עשבי תיבול ותבלינים והוא ללא מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל או חומרים משמרים.
כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 180 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

מתכון לכריך כפרי עם אבוקדו, בצל מטוגן, עגבניות שרי, חסה וצ'ימיצ'ורי
חומרים:
2 פרוסות של לחם כפרי איכותי
1 צנצנת צ'ימיצ'ורי של "נפטון"
קוביות אבוקדו בשל
עלי חסה רעננים
בצל מטוגן
עגבניות שרי חצויות
מיונז איכותי
פטרוזיליה קצוצה – לקישוט

אופן ההכנה:
· למרוח את פרוסת הלחם במיונז ומעליו למרוח צ'ימיצ'ורי. להניח עלי חסה מעל
· להניח על החסה קוביות אבוקדו ומעליו, להניח תלולית נאה של בצל מטוגן
· לפזר חצאי עגבניות שרי
· לקשט בפטרוזיליה קצוצה



"תבואות" משיקה "שמן אבוקדו" איכותי בכבישה קרה, עם הסימון הירוק
"תבואות" משיקה "שמן אבוקדו" איכותי, בכבישה קרה ועם הסימון הירוק – לשנה טובה, טעימה ובריאה! השמן, המיוצר בספרד, עשוי מ-100% אבוקדו והוא מתאים לתיבול סלטים, ירקות מבושלים, תבשילים, מרקים ועוד. בשל הרכבו הייחודי, הוא גם מומלץ לשימוש על השיער ועל עור הפנים, הידיים והגוף. חברת "תבואות" מתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים.
השמן - אותו מכינים מהפרי עצמו - עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות (ובעיקר חומצה אולאית), שבדומה לשמן זית - רצויות לגוף. השמן עשיר בקרוטנואידים ואף מגביר את יכולת הגוף לספוג קרוטנואידים מירקות אחרים (בטא קרוטן, אלפא קרוטן וליקופן). לשמן, המכיל גם לציטין וויטמינים E, A, B, F ו-D, צבע ירקרק ודרגת החמיצות שלו פחות מאחוז.
טעמו של השמן מרוכז ואגוזי ולכן מספיקה ממנו כמות קטנה. מומלץ לשמור אותו במקום מוצל, קריר ויבש.
 
 
 
כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר: 25.90 ש"ח לבקבוק במשקל 250 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

סלט ירקות לחג, עם עלי בייבי, עגבניות שרי, אבוקדו, קלמטה ופטה, ברוטב ויניגרט דבש-חרדל, עם שמן אבוקדו
מצרכים:
חבילה של עלי בייבי
20- 30 עגבניות שרי, חצויות
אבוקדו בשל, קלוף וחתוך לחתיכות בינוניות
8 – 10 זיתי קלמטה
1/3 כוס גבינת פטה מפוררת
 
לרוטב ויניגרט דבש-חרדל
1 כף שמן אבוקדו אורגני של "תבואות"
4 כפות שמן זית כתית
1 - 2 כפיות דבש
1 כפית שטוחה של חרדל (רצוי דיז'ון חלק)
1.5 כפות מיץ לימון
1.5 כפות חומץ הדרים
מלח, פלפל לבן לפי הטעם (לזכור שהגבינה והזיתים מוסיפים מליחות)
 
אופן ההכנה:
¨ לערבב היטב את כל חומרי הרוטב בצנצנת קטנה
¨ לערבב את הירקות בקערה מתאימה. לתבל ברוטב ולערבב ביחד. רצוי לחתוך את העגבניות והאבוקדו רק סמוך להגשה




תערובות תיבול ורוטב שום ודבש , להכנת מגוון מנות מבית נפטון
לכבוד חגי תשרי, מציעה "נפטון" רוטב שום ודבש ומגוון תערובות תיבול איכותיות, להכנת מנות חגיגיות וטעימות טעימות!
נפטון מציעה גם מתכונים נהדרים וקלים להכנה, המתאימים לחגים ולכל השנה: פילה סלמון עסיסי ברוטב שום ודבש, כרוב ניצנים בתערובת תיבול פילדלפיה וניוקיס בתיבול תערובת פלפל לימון, בצל ושמן זית. חברת "נפטון" (משנת 1990), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים.
במבחר מוצרי נפטון לחגים:
רוטב שום ודבש: מכיל מלח, מלח לימון, שום, דבש, רוטב עגבניות ועוד. מתאים לבישול, תיבול ולמרינדות.
תערובת פלפל לימון: מכילה פלפל שחור ולימון - לאוהבי הטעם החמוץ-חריף. התערובת אופיינית לדרום אפריקה ומתאימה לבשר, עוף, דג, אורז, ירקות מבושלים וסלטים.

תערובת פילדלפיה: מכילה פפריקה, שום, גרגירי חרדל, כמון, פלפלים ועוד. טעם התערובת הארומטית, שמקורה בניו אורליאנס ארה"ב, פיקנטי ומתקתק. מתאימה לתיבול כל סוגי הבשרים והעופות, דגים, תפוחי אדמה, אורז, מוקפצים, ירקות בתנור, פשטידות וגם לסלטים כמו סלט כרוב וסלק טרי.
כשרות פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר תערובות התבלינים: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 100 – 150 גרם); מחיר רוטב שום ודבש – 10.90 – 13.90 ש"ח (למשקל של 360 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

מתכון לפילה סלמון עסיסי בשמן זית ורוטב שום ודבש
מצרכים:
1.5 ק"ג נתחי פילה סלמון
2 כפות שמן זית כתית
1 כפית שמן זית
1 רוטב שום ודבש של נפטון
1 כף רוטב סויה של נפטון
1 כף חמאה (לארוחה בשרית, להחליף במחמאה) רכה
אופן ההכנה:
¨ לערבב את כל החומרים (למעט כפית שמן הזית) ולעסות את נתחי הפילה, להניח בקערה ולכסות בניילון נצמד. לשים במקרר ל-20 דקות
¨ לחמם מחבת נון סטיק כבדה. רק כשהיא חמה – לשים בה כפית שמן זית ולהניח בה את נתחי הפילה – צד העור כלפי מטה (גם אם העור הוסר)
¨ לטגן 5 דקות מצד אחד, ורק אז להפוך לצד השני. לטגן עוד 3 דקות בדיוק
** להניח את הנתחים במחבת המכילה אותם בנוחיות. אם אין מקום לכולם בו זמנית, לטגן ב 2-3 סבבים
** אפשר להגיש את הדג בטמפרטורת החדר
** אם מכינים מראש והכוונה היא לחמם מאוחר יותר את הדג בתנור: לטגן רק 4 דקות מצד אחד ו-2 דקות מהצד השני, כדי שהדג לא יתייבש
** הצעה: להגיש עם שעועית ירוקה עדינה וחלוטה, ולתבל במעט פלפל שחור גרוס של נפטון


כרוב ניצנים בתיבול תערובת פילדפיה
מצרכים:
1 אריזה של כרוב ניצנים קפוא
1/4 כוס שמן זית כתית
1 כפית תבלין פילדלפיה של נפטון
1 כפית מלח בישול
מעט מלח אטלנטי
אופן ההכנה:
¨ מרתיחים מים בסיר ומוסיפים כפית מלח בישול. מניחים מעל הסיר שושנת אידוי ושמים בה את כרוב הניצנים הקפוא. מאדים כ-10 דקות. מסירים ומצננים
¨ חוצים כל כרוב לשניים
¨ מחממים מחבת כבדה וטובה (רצוי נון סטיק). כשהיא חמה, מוסיפים את השמן, מחכים כמה שניות ומוסיפים את הכרוב. מפזרים מעל את תערובת הפילדלפיה ומטגנים-מערבבים כ-3 דקות.
¨ שמים בכלי הגשה מתאים ומפזרים מעל מעט מלח אטלנטי
** אפשר להגיש חם או בטמפרטורת החדר
** בארוחה חלבית אפשר להוסיף כף חמאה בסוף הטיגון, ולהגיש עם גבינת פרמז'ן מגוררת


ניוקי בתיבול תערובת פלפל לימון
מצרכים:
2 אריזות של ניוקי (קפוא, טרי או באריזת ואקום), מוכן עפ"י ההוראות
1 בצל פרוס ו/או 8 יחידות בצל ירוק (חלק לבן בלבד) – חתוך לחצי ופרוס לאורך
4 -5 כפות שמן זית כתית
1 כף שטוחה תבלין פלפל לימון של נפטון
1/2 כוס אגוזי מלך, קלויים במחבת
כמה עלי בזיליקום, חתוכים לאורך
אופן ההכנה:
¨ לטגן את הבצל לשקיפות בלבד
¨ כשהניוקיס עדיין חמים, לערבב עם הבצל והשמן בו טוגן. להוסיף את תערובת הפלפל-לימון ולערבב בעדינות
¨ לשים בקערת הגשה מתאימה, ולפזר מעל אגוזי מלך ובזיליקום
** בארוחה חלבית אפשר להוסיף כף חמאה בסוף הטיגון, ולהגיש גם עם גבינת פרמז'ן מגוררת


פיטנס משיקה חטיפי קרקר בשילוב סופר פוד - צ'יה
המותג פיטנס מבית נסטלה ממשיך להתרחב ולהעמיק בקטגוריית תחליפי הלחם, ולאחר הצלחתם של חטיפי קרקר עם חיטה מלאה, פיטנס משיקה חטיפי קרקר באריזה אישית בשילוב צ'יה הנחשב כסופר פוד.
הקרקרים במרקם אוורירי וטעים במיוחד, ומכילים קמח חיטה מלא, צ'יה וזרעי פשתן בעל ערכים תזונתיים טובים.
חטיפי הקרקר של פיטנס בתוספת צ'יה וזרעי פשתן מגיעים במאגדת המכילה 9 אריזות אישיות לשמירה על טריותם ולצריכה בכל מקום ובכל זמן. חטיפי הקרקר מהווים פתרון מצוין לתחליף לחם או כארוחת ביניים קלה. בכל אריזה אישית שלושה קרקרים והיא מכילה כ-110 קלוריות, דבר המאפשר צריכה נבונה במנה מדודה (Portion control).
זרעי צ'יה ופשתן מכילים רכיבים תזונתיים מזינים כגון אומגה 3, סיבים תזונתיים ומינרלים.
לדברי ליאור עזרי, מנהל השיווק של חטיבת המאפה באסם-נסטלה: "כל מוצרי המותג פיטנס ממשיכים להוביל את קטגורית מאפה מלוח בישראל יחד עם מגמת ה-Wellness שהולכת ומתרחבת. מאחר וישנה צמיחה גדולה בקטגוריית תחליפי הלחם בישראל אנחנו מתאמצים להביא פתרונות ומוצרים מהשורה הראשונה שיוכלו לתת מענה לצורך ההולך וגובר ולהעשיר את המגוון. חטיפי הקרקר החדשים בתוספת צ'יה הנחשבים בעיניי רבים כ"מזון על" מביאים לידי ביטוי גם את הצורך במזון מיטיב ומשביע בעל ערכים תזונתיים טובים, לצד הצורך בצריכה נבונה של מנות מדודות ".
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

"נוטרה זן" משיקה סדרת גרנולה - "כוסמין קלאסי" ו"כוסמין עם פירות ואגוזים"
מותג NutraZen (נוטרה זן) הישראלי, המתמחה בשיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים משיק, לראשונה בארץ, סדרת גרנולה נהדרת מפתיתי כוסמין - "כוסמין קלאסי" ו"כוסמין עם פירות ואגוזים". עוד דרך לשמור על תזונה בריאה – גם בימים אלה של משבר הקורונה.
הגרנולות הפריכות והטעימות פותחו ויוצרו בישראל והן ללא תוספת סוכר לבן, חומרים משמרים, רכיבים מן החי, חומרי טעם וריח או צבעים וחומרים מלאכותיים. האריזות מאפשרות סגירה חוזרת, לנוחות השימוש ולשמירה על הטריות.
הגרנולות נטולות סימונים אדומים (כזכור, עפ"י רפורמת המזון, יש לסמן מזון המכיל סוכר, נתרן ושומן רווי בכמות גבוהה).
נהדר לשלבן עם יוגורט, גלידה, סלט ירקות או פירות וגם ככה סתם, כנשנוש.
בסדרת הגרנולה המיוחדת 2 טעמים:
· כוסמין קלאסי: מכילה פתיתי כוסמין מלא, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.
· כוסמין פירות ואגוזים: מכילה פתיתי כוסמין, גרעיני חמניה ודלעת, שקדים, קשיו, חמוציות, צימוקים, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.



כשר: פרווה בהשגחת הרבנות כפר תבור.
מחיר: 26.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם ובתי טבע פרטיים


מרכז רימון בכפר עידוד מציע מתנות חג שהכנסותיהן הן תרומה לקהילה
מרכז רימון בכפר עידוד מציע סלים צבעוניים ששוזרים דיירי הכפר, המהווה בית חם לאנשים מיוחדים ומארזי "זרעים של עידוד" לשתילה שמיוצרים במשתלת הכפר.
הסלים המרהיבים משמשים לפיקניק, ים, קניות, כאדנית לעציץ ולכל יציאה מהבית. הסלים שובי העין והלב מוצעים בשני גדלים:
בינוני – 25 שקלים ("סלסלה של ילדות")
גדול – 45 שקלים ("סלסלת שוק")
סלי כביסה – 50-90 שקלים (לפי הגודל)
מארזי הזרעים של עידוד כוללים כד זריעה עצמית מחרס, אדמה, וזרעי בזיליקום ודף הוראות. המארזים מיוצרים על ידי דיירי כפר עידוד.
מחיר ליחידה 14 שקלים לקנייה מעל 50 יחידות המחיר 10 שקלים ליחידה .
ניתן להשיג במשתלת כפר עידוד רחוב הארי 51 נתניה.
כל ההכנסות לטובת דיירי הכפר
במרכז רימון בכפר עידוד שוזרים סלים צבעונים במגוון גדלים לפיקניק, לים או לעציץ ריחני. הסלים שזורים באהבה על ידי עובדי המרכז. החשיבות היא בעבודת צוות משותפת שבה לכל אחד ואחת יש מה לתרום. כל ההכנסות ממכירת הסלים היא לטובת הדיירים. הסלים מגיעים במגוון גדלים ושימושים. החל מסלי כביסה, סלי שוק, וסלי ילדות.
מרכז רימון הוא צלע באשכול התעסוקתי, שמפעיל כפר עידוד הכולל גם את משתלת הכפר ועבודה בשוק החופשי.
משתלת הכפר מופעלת על ידי דיירי הכפר, פתוחה לקהל הרחב ומשמשת כלי טיפולי -שיקומי עבור הדיירים הזקוקים לעבודה מוגנת בתנועה. הדיירים אחראיים על הטיפול והגידול של צמחי המשתלה ומתמחים בשתילת ייחורים עבור משתלות חיצוניות.
כפר עידוד ייחודי מבין המסגרות לאנשים עם מוגבלויות, ובלעדי בישראל – החיים בכפר עידוד מושתתים על הרעיון לפיו, חברי הקהילה חיים ביחד, בדירותיהם ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצידם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. הדיירים בכפר עידוד נהנים ממעטפת שירותים מקצועית בכל תחומי החיים, תרבות, פנאי, תעסוקה, מרפאה, בריאות וחיי קהילה שוקקים.
כפר עידוד, ממוקם כפנינה ירוקה בלב נתניה, חיים בו 141 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים בתפקודים גבוהים עם קשיי למידה, קשיי תפקוד, מוגבלות שכלית ועוד. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שיזמו הקמת בית שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.



ג'ונסונס בייבי מציגים: טיפוח השיער בשנת הלימודים הקרובה
עכשיו שחופשת הקיץ הסתיימה, זה הזמן לחזור להרגלים הישנים, שלעתים לא כל כך מהנים...
הנסיבות החדשות שנוצרו הביאו ליותר זמן איכות ובילוי משותף עם הקטנטנים שלנו ואל לנו לקחת את הזמן הזה כמובן מאליו, היות וזה עשוי להשפיע על הקשר הטוב והקרבה הנהדרת שנוצרה..
לכן, אפילו אם הימים שלנו מלאים בהתחייבויות קודמות, אנחנו תמיד יכולים למצוא את הזמן להיות עם הילדים.
אמבטיה, לדוגמה, זה הרגל שיכול להפוך לרגע נהדר של חיבור ואינטראקציה עם התינוקות- גם מכייפים וגם מפתחים את החושים שלהם – וכל זה בזמן שגם דואגים לשיער שלהם.
עבור הרגע המיוחד הזה, ג'ונסונס מציעה קשת רחבה של מוצרים, שמתאימים לכל צרכי השיער של הקטנטנים שלנו: Johnson’s No More Tanglesמסייע להתיר את הקשרים; ו-Johnson’s Shiny Drops מיועד להעצמת הברק הטבעי, עבור תחושת שיער בריא וחלק כמשי.
כל המוצרים מיוצרים במיוחד ליצירת חוויית אמבטיה מושלמת לילדים ולמבוגרים ביחד.


סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.
הסדרה מועשרת בשמן ארגן, ונועדה במיוחד להגביר את הברק הטבעי של השיער ולגרום לו להיראות חלק ומלא בריאות.



סדרת "די לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. נועד במיוחד לוודא ששיער הפעוטות והילדים יהיה קל לסידור, מנקה את השיער בעדינות לקבלת שיער רך וחלק, והוא מיוצר באופן המתיר קשרים וסבך בשיער בזמן האמבטיה. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים.
שמפו ומרכך: 750 מ"ל ספריי: 200 מ"ל
מחיר: 24.90 ₪, 20.90 ₪
לכבוד חגי תשרי, ג'ונסונס בייבי יוצאת במבצע מוצר שני בשקל אחד בלבד! החל מה-1 לספטמבר ועד ה-14 לספטמבר בסניפי סופר פארם בלבד.



קפסולות כביסה אריאל Allin1
קפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 עושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, הנקראת Purezyme העושה שימוש באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים ובכך מבטיחה שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד.
המומחים של אריאל מסבירים: "רוב הכתמים הם למעשה הצטברות בלתי נראית, של זיעה ושומן, שמקורם בעור גופנו. כאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה, הם יצטברו ויצרו לכלוך וסירחון. קפסולת Allin1של אריאל עם טכנולוגיית Purezyme הולכת צעד אחד קדימה ומעבר להסרת הכתמים הנראים, היא גם מספקת ניקוי עמוק והיגיינה, על ידי הסרת הכתמים הבלתי נראים".

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל:"אנחנו שואפים להביא לישראל את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר שלנו. משבר הקורונה רק מבליט את הצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו ובעזרת הטכנולוגיה החדשנית אנו היום, יכולים להציע בישראל את קפסולת הכביסה המתקדמת ביותר אשר מאפשרת לשמור על ניקיון עמוק והיגיינה גם בכביסה הביתית".
מחיר קפסולת Allin1 של אריאל: 33₪ לאריזת 27 יחידות, 40 ₪ לאריזת 35 יחידות ו – 66 ₪ לאריזת חיסכון (55 יחידות) *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד
ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק.


 מרכך כביסה לנור בייבי

לנור משיק מוצר חדש וייעודי לתינוקות ולבעלי עור רגיש: מרכך כביסה לנור בייבי.
לנור בייבי נבדקה ועברה את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT (human repeated insult patch test) בהצלחה והוא מומלץ במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש.
לנור סנסטיב מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים להזיק לעור.
כמו שאר מרככי הכביסה של לנור, גם לנור סנסטיב מעניק לבגדים ניחוח פרשי ורענן המשתחרר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל היום.
המחיר באתרים השונים הנו: 16₪, 900 מ"ל. *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד
להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.





סדרת מבשמים לבית ולטקסטיל בתוספת שמנים ארומטיים מבית סנו
סנוHOME FRESH משיקה את סדרת המבשמים לבית - SENSE OF NATURE . שלושה מבשמי אויר בהשראת ניחוחות מהטבע, בתוספת שמנים ארומטיים, המעניקים לבית ולטקסטיל ניחוח ייחודי לאורך זמן.
בסדרת SENSE OF NATURE שלשה ניחוחות:
פרש הום Verbena & Green Grass -ניחוח פרשי, ירוק ורענן.
פרש הום wild wood & berries -ניחוח מעושן, עצי, מתובל.
פרש הום English Rose & Fresh leaves - ניחוח פרחוני, מתקתק, משלב ורדים ופירות מתוקים.
· תכולה: 300 מ"ל.
· מחיר: - 14.90 שקלים (לפי אתר שופרסל דיל).
להשיג ברשתות השיווק



סנו SPARK נוזל לניקוי כלים מתאים לשטיפת פירות וירקות ללא צבע וללא בושם
המותג האהוב סנו SPARK מתחדש בנוזל לניקוי כלים, מבריק ומסיר שומנים, ללא צבע וללא בושם. המוצר החדש פותח במיוחד לבקשת צרכנים שביקשו מוצר המותאם לניקוי והכשרת פירות וירקות ובטוח לניקוי בקבוקים וכלי תינוקות.
סנו ספארק מכיל 24% חומרים פעילים. מנקה, מבריק ומסיר שומנים, מתאים לשטיפת פירות, ירקות וכלי תינוקות – והכל בתכשיר אחד.
סנו SPARK נוזל לניקוי כלים ללא צבע וללא בושם באותה האיכות המעולה והידועה של סנו ספארק וכעת גם ללא צבע וללא בושם.
· יעיל וחסכוני במיוחד.
· 1 ליטר באריזה עם משאבה.
· מחיר – 9.90 – 13.90 (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק



פוליויקס פרקט בתוספת שמן ארגן - נוזל לניקוי ושימור רצפות פרקט מבית סנו
חדש בסדרת פוליויקס המוכרת והאהובה - סנו פוליויקס פרקט בתוספת שמן ארגן, נוזל לניקוי רצפות פרקט, עץ טבעי וסינטטי.
פוליויקס פרקט בתוספת שמן ארגן מעניק ברק טבעי ושומר על מראה העץ, בנוסף בעל ניחוח עדין ורענן המעניק תחושת ניקיון.
רצפות ומשטחים מעץ ופרקט לסוגיהם, ידועים בעדינותם ובנטייתם לבלאי עם הזמן. סנו פוליויקס פרקט בתוספת שמן ארגן ישמור על מראה העץ ויעניק לו ברק.
· 2 ליטר באריזה
· מחיר: 19.80-20.90 שקלים - (לפי אתר פרייסס)
להשיג ברשתות השיווק
מטליות לחות אישיות לחיטוי משטחים ואביזרים בית סנו
מטליות להשמדת 99.9% מהחיידקים, באריזה אישית נוחה לשימוש מחוץ לבית!
· אחוז אלכוהול גבוה מזרז את הייבוש!
סנו משיקה בסדרת 99.9 את מטליות הלחות לחיטוי משטחים באריזות אישיות, המכילות 70% אלכוהול, לחיטוי ולניקוי משטחים ואביזרים מחוץ לבית.
המטליות האישיות החדשות בסדרת מוצרי החיטוי 99.9% של סנו, ארוזות באריזות בודדות, השומרות על לחות המגבון לאורך זמן, נוחות לנשיאה בתיק ובארנק, זמינות בכל עת ומסייעות בשמירה על ההיגיינה מחוץ לבית. אחוז האלכוהול הגבוה במטליות מאפשר ייבוש מהיר של המשטח המחוטא ולכן המטליות מתאימות במיוחד לשימוש במקומות בהם נדרש חיטוי מהיר.
המטליות הלחות 99.9% מתאימות לחיטוי של מגוון רחב של משטחים ואביזרים.
· 20 יחידות באריזה.
· מחיר - 9.90-10.90 שקלים (לפי אתר זאפ).
להשיג ברשתות השיווק