חדש על המדף- חגי תשרי וסגר הקורונה




 צילומים: נלי כץ, יעל האן, סטודיו שניב, סטודיו אוסם, יחצ

פתיבר אסם האייקוני מתרחב לראשונה לעולם העוגיות המפנקות
אסם מרחיבה את מותג פתיבר האהוב לקטגוריית העוגיות המפנקות ומשיקה את סדרת
"פתיבר פינוקים"–עוגייה מפנקת המשלבת בין ביסקוויט פתיבר פריך ומילוי קרם חלבי טעים
פתיבר אסם האייקוני, אשר קיים כבר מעל 45 שנים עם כ- 70% נתח שוק בקטגוריית הביסקוויטים ונמצא בכל בית בישראל, מתרחב ונכנס לעולם חדש של מוצרי פינוק ולראשונה משיקה אסם את סדרת
"פתיבר פינוקים" – זוג ביסקוויטים פריכים וטעימים וביניהם קרם חלבי ומפנק.
הסדרה תושק בשני טעמים: פתיבר פינוקי שוקו - ביסקוויט בטעם וניל קלאסי עם מילוי של קרם בטעם שוקולד, פתיבר פינוקי וניל - ביסקוויט בטעם שוקו עם מילוי בקרם בטעם וניל ושוקולד.
המוצרים החדשים זכו לציוני טעימה גבוהים במיוחד בקרב הצרכנים והן מיועדים לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה: החל ממי שמתחיל את הבוקר עם עוגייה מפנקת לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או נשנוש קליל בערב. זוהי עוגייה שהופכת כל רגע לחגיגה מפנקת במיוחד.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "בין אם כנשנוש ישר מהאריזה, כעוגייה ליד הקפה או עם ממרח שוקולד עליו – כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים לקראת כניסת המותג המצליח לקטגוריית העוגיות המפנקות עם סדרת מוצרים אשר פותחה למעלה משנה, התקבלה באהדה גדולה בקרב צרכנים ומביאה בשורה גדולה לעולם העוגיות בישראל"
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: משולש K




חטיפי דגנים של חברת גרבר - חיטה ושיבולת שועל ייעודיים לתינוקות
מזון תינוקות הוא אחד הנושאים הרגישים ביותר עבור ההורים. מדובר בתחום בו מצפים ההורים למוצרים באיכות טובה, המכילים את הרכיבים הטובים ביותר, המתאימים לגופם העדין של תינוקות ופעוטות.
לצורך הזה עונה גרבר מזה מעל 90 שנה - המותג הוותיק והאהוב, עם פני התינוקת שהפכה לאייקון עולמי וזוכה במדדי המעורבות והאמון בקרב הורים בכל העולם. כולם מכירים את מחיות הפירות והירקות, שגודלו בשדות ייעודיים למזון תינוקות, ומגיעים לרשתות הקמעונאיות . ועכשיו מצטרף לראשונה בישראל גם חטיף התינוקות הפופולארי בארה"ב ובאירופה - על בסיס דגנים-חיטה ושיבולת שועל של גרבר.
גרבר, משיקה בישראל את חטיפי הדגנים לתינוקות המובילים בעולם ומותאמים למיומנויות האכילה העצמאית המתפתחת בשנת החיים הראשונה. ההשקה התאפשרה בזכות הקמת מפעל חדש באירופה שהותאם לדרישות הכשרות ואיכות מזון התינוקות בישראל. לראשונה יוכלו גם הורי התינוקות בישראל ליהנות מסגמנט חטיפי הדגנים המובילים בעולם.
חטיפי הדגנים - חיטה ושיבולת שועל פותחו במיוחד לתינוקות החל מגיל 8 חודשים על ידי מומחי המחקר של גרבר כך שיתאימו לגיל ולשלב ההתפתחותי. התוצאה היא חטיפים אפויים בשילוב ירקות ופירות , מותאמים מבחינת הגודל, המרקם והצורה למיומנות האכילה העצמאית הנרכשת בגילאים אלו וללא תוספת סוכר ומלח. המוצרים הושקו בארץ במגוון טעמים: בננה, בננה פטל, גזר ותפוז ועגבנייה וגזר. החטיף מומלץ לתינוקות שכבר התנסו באכילת מזון מוצק.
כשרות: בד"צ לונדון
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

סדרת תבלינים איכותיים במטחנות שקופות ומהודרות של המותג נפטון
לשנה מתובלת ועשירה בטעמים, "נפטון" מציעה רעיון למתנה יפה ושימושית, שתשמח כל השנה: סדרת תבלינים איכותיים במטחנות קרמיות שקופות ומהודרות. חברת "נפטון" (משנת 1990), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים.
סדרת המטחנות כוללת:
¨ מלח ים אטלנטי מתובל - המכיל מלח ים טבעי ותבלינים
¨ פלפל שחור – המכיל גרגרים שלמים של פלפל שחור
¨ תערובת סטייק מונטריאול - המכיל פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי, בצל יבש ועוד
¨ פלפל 4 העונות - המכיל גרגרי פלפל ירוק, אדום, שחור ולבן
¨ תערובת טוסקנה - המכילה מלח גס, שום, פלפלים, תבלינים ועשבי תיבול
כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 12.90 – 15.90 ש"ח.
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
 
נוטלה מציעה לכם מגוון דרכים לאחל שנה טובה למשפחה ולחברים
לרגל ראש השנה, המותג האהוב נוטלה, מאפשר לכם לאחל למשפחה וחברים חג שמח ושנה טובה. אוהבי נוטלה מוזמנים להכנס לאתר Nutella.com לעצב גלויה לחג בהתאמה אישית או לבחור מגלריית הגלויות המוכנות.
בנוסף, בנקודות המכירה תוכלו למצוא מגוון מדבקות מעוצבות עם ברכות החג. את המדבקות ניתן להדביק על צנצנות נוטלה ולהפוך אותה לחגיגית במיוחד לראש השנה.
למי שירצה לאחל חג שמח בווטסאפ, תהיה האפשרות לעשות זאת עם חבילת הסטיקרים הייעודית של נוטלה שתפורסם בעמוד הפייסבוק של נוטלה החל מ-13.9.20
קישור לאתר נוטלה: https://www.nutella.com/il/iw/







מארזי פררו רושה מהודרים לקנייה אונליין
ראש השנה מתקרב בצעדי ענק, אולם ככל הנראה, את חגי תשרי אנו נחגוג השנה עם המשפחה הגרעינית המצומצמת בלבד. לכן השנה יותר מתמיד חשוב לשמח את האנשים היקרים לנו מכל.
לרגל ראש השנה, מציעים בחנות המקוונת "רעיון מתוק", מארזים מהודרים ויוקרתיים, משובצים בפרלינים של פררו רושה, אותם ניתן להזמין ישירות דרך אתר ההזמנות היישר אל הקרובים והחברים כמתנה מושלמת ומהודרת לחג – ובמקביל לעזור לעסק ישראלי ומקומי בתקופה מורכבת ומאתגרת זו.
את ההזמנות ניתן לבצע מאתר: https://www.raayonmatok.co.il/category/פררו-רושה
בין המארזים המהודרים ניתן למצוא:
· פררו מלכותי: פרלינים של פררו רושה משובצים, מעליהם ורדים אדומים, ובראש הקופסה אריזה מהודרת של רפאלו. מחיר: 180 ₪.
· ברונזה שחורה: זר מעוצב בתוך קופסא מהודרת הכוללת פרלינים של פררו רושה (קלאסי ומריר), יין בלו נאן 24K ובראש הכתר פרחי ברונזה יוקרתיים. מחיר: 265 ₪.
· פררו 24K: קופסא מהודרת עם פררו רושה, יין ושתי כוסות מעוצבות. מחיר: 250 ₪.
· גולדן מומנט: זר מעוצב בתוך קופסא הכוללת פרלינים פררו רושה, ורדים ויין. מחיר: 330 ₪.

המותג צנטרום משיק צנטרום ייעודי לנשים וצנטרום ייעודי לגברים
ניאופרם מוצרי צריכה המשווקת את צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, מרחיבה את מגוון המוצרים בישראל ומשיקה שני מוצרי מולטיויטמינים ייעודיים: צנטרום המותאם במיוחד לצרכי נשים וצנטרום המותאם במיוחד לצרכי גברים. המוצרים מכילים 25 ויטמינים ומינרלים, עפ"י הקצובה היומית המומלצת לנשים ולגברים, מתאימים לשימוש יומיומי לגילאי 14 ועד 50 שנים.
לדברי דיקלה חרפק מהרבאן, יועצת מדעית למותג צנטרום, "סקרי תזונה מעידים כי מרבית האוכלוסייה לא מגיעה לקצובה היומית המומלצת של רכיבי התזונה הנדרשים, כולל ויטמינים ומינרלים ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שאנו לא בהכרח מצליחים לקבל מהתזונה את כל המרכיבים החיוניים לגוף. עוד עולה מסקרי התזונה כי, נשים אינן צורכות מספיק סידן וברזל וגברים אינם צורכים מספיק מגנזיום וויטמין Dלמשל**. היות ולנשים וגברים צרכים תזונתיים שונים, עולה החשיבות לצריכה של מולטיויטמינים המותאמים באופן ספציפי לדרישות התזונתיות הן של נשים והן של גברים, ואשר עשויים לסייע בהשלמת החוסרים של רבים מאיתנו".

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "צנטרום הוא מותג המולטיויטמין מס' 1 בעולם*, בזכות היותו מותג המתמחה בתחום המולטיויטמינים ובשל היותו מיוצר בחברת תרופות בינלאומית עם סטנדרטים קפדניים המבטיחים לצרכן מוצר איכותי. צנטרום משווק בישראל מזה 39 שנים. את מגוון המוצרים של צנטרום המותאם לצרכים של בוגרים, ילדים ובני50+ , אנו מרחיבים עם צנטרום לנשים וצנטרום לגברים, הנותנים מענה מיטבי לצרכים התזונתיים השונים של כל מין. הרחבת המגוון מאפשרת לכל צרכנ/ית להתאים את ה"צנטרום" לצרכיו".
צנטרום נשים הינו מולטיויטמין המותאם לצרכי נשים לשימוש יומיומי, העשוי לסייע להשלמת התזונה. המוצר מכיל 25 ויטמינים ומינרלים לנשים, ביניהם סידן, ויטמין D, ברזל, חומצה פולית וויטמינים מקבוצה B (מכיל 60טבליות).
שילוב של סידן וויטמין D, תורם לתפקוד תקין של העצם1. ברזל וחומצה פולית, תורמים להיווצרות תקינה של כדוריות דם אדומות והמוגלובין, לתפקוד תקין של מערכת החיסון ולהפחתת העייפות והתשישות1. ויטמינים מקבוצת B, תורמים למטבוליזם תקין1. ביוטין ואבץ תורמים לשמירה על העור והשיער1.
צנטרום נשים עשוי להתאים בין היתר, לאחר התייעצות עם רופא, לנשים הנוטלות תרופות באופן קבוע, נשים בדיאטה, נשים בעלות עודף משקל ולנשים הנוטלות גלולות.
צנטרום גברים הינו מולטיויטמין המותאם לצרכי גברים לשימוש יומיומי, העשוי לסייע להשלמת התזונה. המוצר מכיל 25 ויטמינים ומינרלים לגברים, ביניהם ויטמין D, ויטמין A, מגנזיום וויטמינים מקבוצה B(מכיל 60 טבליות).
ויטמין D, תורם לתפקוד תקין של השרירים1, תיאמין (ויטמין B1), תורם לתפקוד תקין של הלב1, ויטמין A, ויטמין D, ויטמין B6 וויטמין B12, תורמים לתפקוד תקין של מערכת החיסון1 וויטמינים מקבוצה B(B2, B6ו- B12), תורמים לתפקוד תקין של מערכת העצבים.
לרגל ההשקה יוצעו המוצרים במבצע אטרקטיבי במיוחד:
צנטרום נשים / צנטרום גברים ב - 30% הנחה*
ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים
*בסופר-פארם עד לתאריך 23.9.20 וב- BE עד לתאריך 12.10.20 ו/או עד גמר המלאי
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובנקודות המכירה.
צנטרום הינו המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*. מוצרי המותג מיוצרים בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת תרופות בינלאומית. צנטרום מכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים העשויים לסייע להשלמת הוויטמינים והמינרלים החשובים לחיזוק הגוף ולמניעת חוסרים.
מוצרי צנטרום נוספים:
צנטרום - מולטיויטמין לבוגרים, המכיל ויטמינים ומינרלים במינון המותאם לקצובה היומית המומלצת (מכיל 60 טבליות).
צנטרום סילבר - פורמולה המכילה ויטמינים ומינרלים בהתאם לדרישות המשתנות של הגוף ולפי המינונים המומלצים לבני 50 ומעלה (מכיל 60 טבליות).
צנטרום פרפורמנס - מולטיויטמין המכיל 27 ויטמינים ומינרלים. מכיל מינון מוגבר של ויטמינים מקבוצה B, המסייעים להפקת אנרגיה תקינה וכן תמציות ג'ינסנג וגינקו בילובה, העשויות לתרום לשיפור הזיכרון והריכוז (מכיל 60טבליות).
צנטרום ג'וניור- מולטיויטמין המותאם במיוחד לילדים. מכיל 22 ויטמינים ומינרלים התורמים להתפתחות הילד. צנטרום ג'וניור מגיע בטבליות מציצה/לעיסה בטעם פטל לימון שילדים אוהבים. מומלץ לצרוך טבלייה אחת ביום, לגילאי 4-12, ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר (מכיל 30 טבליות).

מנצלים את תקופת הסגר וחוזרים ללימודים עם ראש נקי מכינים
לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, ד"ר פישר משיק מוצרים חדשים לשמירה על היגיינת השיער: שמפו ומרכך טיפוליים בסדרת סרקל אקטיב המכילים נוסחה מחוזקת המשלבת רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים לשמירה מירבית על היגיינת השיער ובנוסף, מסרקל אקטיב - מסרק צפוף שיניים יעיל במיוחד עם טכנולוגיית שיני היהלום המסייעת ללכוד ביעילות מירבית כינים וביצי כינים.
המוצרים החדשים בסדרה מצטרפים לסרקל אקטיב - תרסיס להשמדת כינים וביצי כינים ב- 10 דקות בלבד ובכך מספקים מענה מקיף לבעיית הכינים – הגנה, מניעה וטיפול ומבטיחים דאגה אחת פחות להורים עם חזרת ילדיהם למסגרות החינוך.
השמפו והמרכך המיועדים לטיפול מחוזק עברו בדיקות בטיחות מחמירות: דרמטולוגית, אופטלמולוגית, אל דמע ובדיקת סנסיטיב להתאמה לעור רגיש במיוחד. מכילים פרו ויטמין B5המעניק לשיער לחות, רכות וגמישות למראה שיער בריא ובריח נעים מאוד. המוצרים מכילים שילוב ייחודי ויעיל במיוחד של תמצית רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים המסייע בהגנה ובשמירה מירבית על היגיינת השיער ובכך מפחית את את סכנת ההידבקות בכינים.
· שמן עץ התה: ידוע בהשפעותיו האנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית ולו מגוון שימושים: נוגד דלקות, דוחה חרקים, פרעושים וכינים והרגעת כוויות שמש.
· שמן עץ הנים: תחליף בטוח ויעיל לכימיקליים שמטפלים בבעיית הכינים. השמן אינו גורם לגירויים או גירודים בקרקפת ומסייע בשמירה על שיער נקי מכינים.
· שמן גרניום: שמן בעל תכונות ריפוי רבות ובהן דחיית יתושים וכינים, נפלא למגוון תועלות לבריאות העור וכן מאזן נפשית ופיזית.
· שמן למון גראס: שמן הידוע בתור מרחיק יתושים, טפילים, כינים ואף מסייע לטיפול בטפיל סקביאס.
בנוסף, משיק ד"ר פישר את מסרקל אקטיבמסרק צפוף שיניים העשויות מפלדת אל-חלד להסרה נוחה ויעילה במיוחד של כינים וביצי כינים. מדובר בדור הבא של מסרקי הכינים עם טכנולוגיית שיני היהלום העוזרות ללכוד כינים וביצי כינים ביעילות מרבית. סירוק תדיר של השיער במסרק צפוף שיניים פוצע את הכינים ובכך מונע מהן להתרבות על השיער. למסרקל ידית נוחה לאחיזה לסירוק קל ויעיל, המתאים לכל סוגי השיער, עדין ובטוח לשימוש.
טכנולוגיית שיני היהלום הינה פטנט ייחודי. שיני המסרק בנויות במבנה יהלום הגורם לחיכוך נוסף על השיער. תצורה ייחודית זו מאפשרת גירוד מיטבי של השערה ובכך מקשה על הכינים וביצי הכינים לעבור והן נלכדות באופן יעיל יותר ומהיר יותר.
מסרקל אקטיב:
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.
סרקל אקטיב שמפו ומרכך טיפולי מחוזק:
תכולה: 450 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


טאצ' - סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי לכל מטרה: כביסה, כלים, רצפה ולמשטחים בכל חלקי הבית
'קבוצת שניב-סאסאטק', משיקה בימים אלו, לקראת החגים, סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי הבית תחת המותג טאצ'.
החלק הקשה ביותר בניקיון הוא למצוא את המוצרים הנכונים והטובים ביותר לביצוע המשימה. סדרת מוצרי הניקוי של טאצ' גורמת לכל בית להיראות כמו חדש והתוצאה – בית נקי ונטול חיידקים עם ניחוח של בית מלון.
למותג 'טאצ' מגוון פתרונות לניקוי, אחזקה וטיפוח הבית: מוצרי אקונומיקה לסוגיהם, מוצרים לניקוי וטיפול במשטחים שונים, מוצרי הדברה לשימוש ביתי, מוצרי כביסה ובישום. לצד מוצרים משלימים לניקיון ואחזקת הבית: מטליות, כריות קרצוף, שקיות ניילון, מוצרי עזר למטבח ומוצרים חד פעמיים לאירוח. לשוחרי איכות הסביבה, מציע המותג מוצרי ניקיון אקולוגיים איכותיים מסדרת "גרין קייר".
בין המוצרים:
מרכך כביסה מרוכז ומבושם 5X – לבגדים ריחניים לאורך זמן, במגוון ניחוחות נעימים באריזת 1 ליטר.
סדרת מסירי כתמים לכביסה - OXY POWER: ללא אקונומיקה, קוטלים 99.9% מהחיידקים ומכילים חמצן פעיל. טיפול יסודי לכל סוגי הכתמים, פועל מיידית על הכתם ומשפר את פעולת הניקוי של מכונת הכביסה, להשיג באריזת 3 ליטר לכביסה לבנה או צבעונית וכן במרסס באריזת 750 מ"ל.
מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים: נוחים לשימוש, חד פעמיים ויעילים, קוטלים 99.9% מהחיידקים על כל משטח, ברזים, שירותים, ידיות, לחצנים, מתגי תאורה ועוד. להשיג באריזה אישית לנשיאה נוחה לכל מקום, במארז 50 יח' או במארז דלי 400 יח'.
נוזלים לניקוי כלים 24% חומר פעיל עם אפקט הקצפה משופר באריזת 750 מ"ל ובנוסף נוזלי כלים 36% חומר פעיל במיכל 750 מ"ל כולל משאבה להשיג בניחוחות של לימון רענן, תפוח ירוק ולבנדר. עוד בסדרה נוזלי כלים סנסטיב לעור רגיש, 36% חומר פעיל בניחוחות נעימים של: מלון בוטיק וספא מפנק.
מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים : מבריק במהירות את כל סוגי המשטחים, אנו משאיר סימנים ואף דוחה אבק. להשיג באריזת 1 ליטר.
קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה: יעיל, חסכוני ובטוח, אנטי בקטריאלי, משמיד חיידקים 99.9% מיועד לניקוי יסודי של כל משטח, להשיג באריזת 750 מ"ל מרסס.
נוזל מבושם לניקוי רצפות: מנקה ומבריק ביסודיות את כל סוגי הרצפות, מותיר בישום עוצמתי, בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק , להשיג באריזת 2 ליטר.

את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות במחירי השקה משתלמים במיוחד הנעים בין 7.90 שח למרסס חלונות 1 ליטר ועד 24.90 שח למסיר כתמים לכביסה 3 ליטר.


משחקי הקופסא שיעשו לכם את הסגר
יבואנית הצעצועים ומשחקי הקופסא אלפיט טויס משיקה בישראל את המשחקים החדשים מבית קיירו (Juguetes Cayro). קיירו מתמחה במשחקים המשלבים חוויה, דמיון ותחרות בריאה. המשחקים מעשירים את היכולות הקוגנטיביות של הילדים לצד שיפור הזיכרון והדמיון ומתאימים למשחק קבוצתי של כל המשפחה או החברים.
כדורי הצבעים (Color Line): משחק פעולה וזריזות המפתח את התפיסה הוויזואלית, תיאום עין יד, ריכוז וכישורים חברתיים. יש לצלצל בפעמון כאשר רוצים את הכדור שנשלף ממחזיק הכדורים. המטרה היא להיות הראשונים שמשלימים את רצף הצבעים. אך צריך לחשוב היטב אם מעוניינים בכדור על מנת שלא לאבד את כל הכדורים שכבר ברשותך. מחיר: 119.90 ₪.
קרוסלת הצבעים (Colorfind): משחק זיכרון עם טוויסט. יש לזרוק את הקובייה ולנסות למצוא את העיפרון התואם לצבע הקובייה. המשחק מצריך חשיבה רבה ומפתח את יכולות הזיכרון. מחיר: 79.90 ₪.
דומינו משולשים (Domino triangular): מבוסס על משחק הדומינו הקלאסי. אולם במקרה הזה, קוביות הדומינו הן בצורת משולש אשר מציעות 3 אפשרויות למשחק. יש לזכור כי בדרך כלל על 2 או 3 צדדים להתאים מבחינת המספור. מחיר: 89.90 ₪.
יער הקופים (Monkeys' Forest): משחק מהנה ומאתגר לכל המשפחה בו הופכים לקופים, אוספים כמה שיותר פירות ומחזירים אותם לעץ שברשותכם. יש לשים לב שככל שאוספים יותר פירות, הסכנה שאחד מהם ייפול בדרך גדולה יותר. מחיר: 79.90 ₪.
צלצול מנצח (Ring Win): משחק קלפים מהנה לכל המשפחה. יש למצוא את החיה הנכונה לפני השחקנים האחרים. המטרה היא להיות הראשונים למצוא את החיות שברחו מהחווה, לאסוף אותן ולהניח אותן בחלק הגוף המיוחד לכך. יש לאחוז בהן חזק, מכיוון שאם מפילים אחת מהן, מאבדים את הקלף. מחיר: 79.90 ₪.
פרנטיק וילאג' (Frenetic Village): כפר משוגע מאוכלס על ידי צבאות של בני אדם, גמדים, שדונים, אורקים וברברים. זהו עולם עם מאבק בלתי פוסק של שליטה על האדמה. יש להפוך לשליטים האמיתיים של הכפר המשוגע על ידי כך שמביסים את שאר השחקנים. מחיר: 39.90 ₪.
את המשחקים ניתן להשיג בחנויות "עידן 2000", "הפיראט האדום", "סטימצקי", "צומת ספרים" והחנויות הפרטיות.
טונקה (Tonka) יצרנית הצעצועים הענקית מארה"ב מגיעה רשמית לישראל
מותג הצעצועים האמריקאי, טונקה, ייצר ב-70 השנים האחרונות אלפי דגמים של צעצועים איכותיים וזכה לאהדתם של מיליוני ילדים ברחבי העולם. כעת, הוא נוחת בישראל ומושק כאן לראשונה באופן רשמי, על ידי היבואן אלפיט טויס בע"מ.
טונקה ייצרה דגמים רבים של בובות, פיות ודמויות הוליוודיות. אך מעל הכל, הצעצועים הנמכרים ביותר של טונקה הם דגמי המשאיות והטנדרים הצהובים Tonka Trucks שבשנת 2001, זכו להיכנס ל"היכל התהילה הלאומי של הצעצועים" האמריקאי, אשר מכיר בתרומתם של צעצועים ומשחקים שנותרו פופולריים לאורך שנים רבות. כמו כן, בימים אלה, הכתיר אתר "Toy Insider" שמסקר צעצועי ילדים, את המוצר החדש של טונקה – זוג רכבי מתחת עם חול קינטי כמוצר החדשני ביותר לשנת 2020.
המשאיות של טונקה מיועדות לילדים ומהווים מודלים מדויקים ככל הניתן לדבר האמיתי. בין הדגמים ניתן למצוא משאית מנוף, משאית משא, משאית אשפה, כבאיות, מלגזות ועוד. טונקה מציעה דגמים איכותיים של משאיות העשויות ממתכת וגם דגמים לילדים צעירים יותר העשויים פלסטיק.
המשאיות של טונקה מסייעות בפיתוח יכולות החשיבה והדמיון בקרב ילדים. במשך כמה דורות, הן היוו השראה לילדים לייצר סיפורים וחוויות ובמיוחד כיום, מצליחות להוציא את הילדים מהמסכים הדיגיטליים.
בין הדגמים שיוצעו לצרכן הישראלי:
· מארז זוג רכבי מתכת בבליסטר: זוכה "המוצר החדשני לשנת 2020" של אתר "Toy Insider" כולל 150 גרם חול קינטי (חול מיוחד, נוח לעיצוב ויצירה שנדבק לעצמו ולכן קל לאיסוף).
· רכבים עשויים פלסטיק וכוללים אורות וצלילים: משאית אשפה ירוקה, משאית כיבוי אש אדומה, מכונית משטרה ומסוק חילוץ אדום.
· רכבי עשויים פלדה: שופל מעמיס קדמי צהוב ומשאית פינוי אשפה צהובה.
מוצרי טונקה מוצעים לצרכן החל מ-59.90 ש"ח ועד 249.90 ₪. ניתן להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.