חדש על המדף


 צילומים: הדס ניצן, סטודיו אוסם, יחצ
 
 
בונז'ור משיקה  בורקס עראייס מן הצומח וסדרת חטיפי בורקס טעימים ומפנקים לאפייה ביתית

הסדרה החדשה של בונז'ור פותחה לאחר תהליכי חשיבה ומחקר רבים. הסדרה מאפשרת לצרכנים ליהנות מהמומחיות של בונז'ור בעולם המאפה, עם מאפים חדשים וממכרים בטעמים אהובים ומפתיעים. כל שצריך לעשות הוא - להוציא מהמקפיא ולהכניס לתנור וליהנות ברגע מריח אפייה שכבר יביא את כל המשפחה לשולחן. כמו כן, לטובת הצרכנים הצמחוניים ומפחיתי הבשר, פותח לראשונה ובבלעדיות, מוצר חדשני המושק לראשונה בישראל: בורקס עראייס מן הצומח המאפשר לצרכנים ליהנות מהמאכל הפופולרי, עכשיו גם בגירסה הביתית והצמחונית.
בורקס העראייס משלב את המומחיות והניסיון העשיר של בונז'ור בתחום המאפים – יחד עם הידע ועמדת ההובלה של טבעול בתחום תחליפי הבשר מן הצומח. בורקס העראייס נותן מענה גם למגמה הגוברת של הפחתת צריכת הבשר ומגמה זו תופסת תאוצה בשנים האחרונות, הן מנימוקים בריאותיים והן משיקולים סביבתיים הקשורים במחיר האקולוגי שגובה תעשיית הבשר. כתוצאה מכך, אנו עדים להפחתה בצריכת הבשר: גם מי שאינם עוברים לתזונה צמחונית מלאה, נוטים יותר ויותר לשלב מנות חלבון מן הצומח בארוחות שלהם. על פי הנתונים למעלה מ – 10% מהישראלים מגדירים עצמם כצמחונים או טבעונים וכ-30% מהישראלים מגדירים את עצמם כמפחיתי בשר.
קטגורית מוצרי בצק קפוא מגלגלת כיום בשוק הישראלי מחזור שנתי של כ- 390 מיליון ₪ ונמצאת בצמיחה של כ- 24% במצטבר. במהלך תקופת הקורונה, ניכר כי היה גידול של כ-30% בקטגוריה, מול תקופה מקבילה אשתקד.
לדברי אפרת זיסמן, מנהלת שיווק בונז'ור, "במהלך תקופת ההסגר, נוצר מצב בו יותר ויותר משפחות החלו להכין אוכל ביתי טעים ומפנק ולהנות ממנו. לכן, החלטנו לתת מענה לצרכנים דווקא בקטגוריית המוצרים הללו על מנת להמשיך ולתת לצרכן את החוויה המוכרת והאהובה של מאפה טרי, טעים ומפנק בבית בקלות ובלי מאמץ. וכל זאת כמובן מבלי להתפשר על איכות המוצר והטעם המנצח. בורקס העראייס הצמחוני שפותח בלעדית בישראל יחד עם טבעול - זכה לציוני טעימה גבוהים במיוחד והוא המוצר הראשון מסוגו שפונה לקהל יעד רחב המחפש אחר תחליפי בשר טעימים וקלים להכנה. אנו בטוחים כי סדרת המוצרים החדשה תעניק לצרכנים פתרון נהדר לארוחה טעימה בזמן הכנה קצר."
 
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית / בד"צ בית יוסף

הפריכיות הדקות והנימוחות של Fitnes עכשיו גם באריזה אישית של 4 פריכיות, כ 47 קלוריות בלבד

הפריכיות הדקות והנימוחות של Fitness הושקו ב 2018 והן המוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריות הדיאט בזכות הטעם הנפלא, חומרי הגלם האיכותיים והאפשרות ליהנות מתזונה טובה יותר: מוצרים המכילים דגנים מלאים ובכמות קלוריות מדודה.
סדרת הפריכיות המצליחה של Fitness מתרחבת עם השקה חדשה וטעימה העונה על צורך ברור בעולם הצריכה הנוכחי - פריכיות הארוזות באריזה אישית של כ 47 קלוריות. בכל אריזה 4 פריכיות דקות, נימוחות וטעימות.
לאור התפתחות שוק תחליפי הלחם והמעבר מצריכת אריזות גדולות לאריזות קטנות במינון אישי ולצריכה ON THE GO, סדרת המוצרים החדשה תאפשר ליהנות מהפריכיות הטעימות של Fitness בכל מקום ובכל זמן- בעבודה, בשיעור, בזמן נסיעה או כתחליף לחם לאחת הארוחות הקלילות של היום, באריזה נוחה לשימוש ולנשיאה.

סדרת הפריכיות הדקות באריזה אישית כוללת שני מוצרים: פריכיות משלושה דגנים ופריכיות בתוספת אפונה וסלק. הפריכיות דקיקות ופריכות ובעלות מרקם נימוח עם תוספות מפתיעות של חומרי גלם איכותיים אשר מאפשרים לנו ליהנות מתזונה טובה יותר. חטיפי פריכיות מגיעים במאגדת המכילה שש אריזות אישיות, כל אריזה אישית מכילה ארבע פריכיות ובערך כולל של כ- 47 קלוריות בלבד.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה של אסם-נסטלה: "מותג Fitness ביסס עצמו כמותג מוביל בעולם המאפה המלוח בזכות מוצרים איכותיים, חומרי גלם מצוינים והטעם הנהדר והלא מתפשר.
בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים מחפשים מוצרים הארוזים באריזות אישיות. אריזה אישית מאפשרת לצרוך כמות מדודה של מזון וקלוריות, היא נוחה לנשיאה ולשימוש וזמינה בכל מקום וזמן.
אנחנו שמחים להציע את הפריכיות האהובות של Fitness גם באריזות אישיות של כ 47 קלוריות בלבד ל 4 פריכיות."

כשרות: בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
 
 
"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות

כשנתיים לאחר שהשיקה לראשונה את סדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב ONLY, משיקה חברת "יופיקס", המשווקת בישראל על ידי מחלבת שטראוס, טעם חדש המצטרף לסדרה: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות. המעדן החדש מבוסס על חומרי גלם מוכרים מן הצומח בהם שיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. המעדן הטבעוני אינו מכיל מייצבים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט.
המעדן החדש בטעם תות מצטרף לסדרת ONLY הכוללת מעדן פרוביוטי עם אפרסק ומעדן פרוביוטי עם אננס. מאז הושקו לראשונה עברו כל המוצרים שיפור משמעותי, אשר כלל שיפור טעמים ומרקם. כיום, זוכה הסדרה להצלחה בשוק תחליפי החלב והמעדן החדש בטעם תות קיבל את הציון המירבי במבחן טעימה שנעשה בקרב הקהל הטבעוני בשיתוף עמותת ויגן פרנדלי. בנוסף למעדנים, כוללת הסדרה משקה פרוביוטי ONLY עם תות ופטל ומשקה פרוביוטי ONLY עם תות ובננה.
 
לדברי ד"ר אסף בוך, חוקר תזונה ורפואה מונעת, דיאטן קליני ויועץ תזונתי לחברת יופיקס, בפיתוח ארוך שנים הצליחו יזמי הקבוצה לייצר מעדן מבוסס רכיבים צמחיים ללא סויה וללא חלב המהווה תשלובת של חומרי גלם שלמים צמחיים באיכות תזונתית גבוהה כגון: שיבולת שועל מלאה, עדשים, קוקוס ושומשום. כל הרכיבים נשמרים באופן טבעי, ללא צורך בחומרים משמרים, בזכות תהליך התססה של חיידקים פרוביוטיים (ביפידובקטריה ולקטובצילוס), בטעם ומרקם נהדרים. "המוצרים של ONLY מתאימים לכל מי שחפץ בגיוון תזונתי, מעדן פרוביוטי מפנק על בסיס צמחי וכמובן לקהלי יעד הנמנעים או מפחיתים חלב ומוצריו - בין אם על רקע אלרגיה, רגישות, צמחונות או טבעונות. צריכת מוצרי ONLY יכולה להשתלב בתפריט היומי הן כארוחת בוקר, ארוחת ביניים (קינוח/ מוזלי/ בסיס לשייק ועוד שימושים רבים), או כחלק מארוחה מרכזית עבור מבוגרים או ילדים. המעדן מהווה מקור משמעותי לחיידקים פרוביוטיים. הרכב חיידקים זה נמצא במחקרים מדעיים כקשור בהטבה בתפקוד מערכת החיסון ומערכת העיכול. יתרה מכך, המוצר ברמת עיבוד נמוכה באופן יחסי למעדנים בכלל ומעדנים ללא חלב בפרט וצריכתו עשויה לעזור באימוץ דפוס אכילה מקיים יותר, ים תיכוני - מבוסס צומח - דפוס תזונה המקבל הדר ותשומת לב מרכזית בקרב מדעני התזונה והקהילה הרפואית". 
 
ONLY הינה פיתוח של חברת "יופיקס", העוסקת בפיתוח תחליפי חלב, בשיתוף חברת שטראוס. הסדרה מיוצרת בקו ייצור ייעודי אשר הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מעדני ONLY מיוצרים באותן שיטות מסורתיות בנות אלפי שנים של ייצור יוגורט שאינו מחלב אך עם אותם החיידקים. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של מוצרי ONLY אין בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור של פסולת. לאחרונה זכתה יופיקס בפרסים בינלאומיים על מוצרי ONLY, בהם פרס החדשנות של תערוכת המזון המובילה בעולם אנוגה ובתחרות חדשנות מטעם חברת פפסיקו העולמית.
לדברי סטיב גרין, מנכ"ל "יופיקס", שוק תחליפי החלב בישראל ובעולם נמצא בצמיחה חסרת תקדים בהשוואה לתחום המזון. בחציון האחרון צמח השוק בישראל בכ- 32%, למול חציון שנת 2019. "יופיקס שמה לעצמה מטרה לייצר מוצרים צמחיים מותססים, ידידותיים לסביבה, שמספקים רכיבים תזונתיים איכותיים, עם מיעוט רכיבים וברמת עיבוד נמוכה באופן יחסי. אחרי טעימות וקבוצות מיקוד, אנו שמחים להשיק את המעדן החדש בטעם תות, שהינו הטעם המוביל בקטגוריית היוגורטים בישראל, בסגמנט הפרי. למרות כמה מהמורות בדרך, לא וויתרנו, המשכנו לשפר ולפתח את המוצרים, עד שהגענו למתכון המנצח מבחינת הקהל". 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 4.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.



חקלאי גרנות מגישים מתכון מקורי עם מלך הפירות: גספצ'ו אבוקדו מלפפון ונענע
לרגל יום האבוקדו הבינלאומי, שמצוין מידי שנה ב-31 ליולי ולרגל הקיץ, מגישה חברת "חקלאי גרנות", המשווקת המובילה בישראל של תוצרת פירות וירקות טריים בהם מותג "אבוקדו גרנות", מתכון קייצי ומרענן במיוחד – גספצ'ו אבוקדו, מלפפון ונענע. המתכון קל הכנה, נפלא להגשה בארוחות חגיגיות ובבילוי מפנק.
קיץ נעים ומהנה!

מצרכים:
1 אבוקדו קלוף וללא גלעין של "אבוקדו גרנות"
1/2 לימון סחוט למיץ
1 מלפפון קלוף
1 פרוסת לחם לבן ללא הקשה
1 שום קטן
6 עלי נענע קצוצים
1/2 כוס מים קרים
2 כפות שמן זית
קורט מלח
קורט פלפל

אופן ההכנה:
1. טוחנים את האבוקדו והמלפפון בעזרת בלנדר ידני לכדי מחית. מוסיפים את הלחם והשום וטוחנים.
2. מוסיפים את מיץ הלימון, שמן הזית, מעט מלח ופלפל וטוחנים שוב.
3. מוסיפים את המים תוך כדי טחינה עד קבלת מהמרקם הרצוי.
4. מוזגים לכוסות רחבות ומגישים קר. ניתן לפזר סלט קצוץ קטן מעל ולהגיש לצד מקלות מלוחים או בייגלה.



סטודיו "אהבה קטנה" מציע מוצרים מעוצבים עם אמירה אישית, לחזרה  לשנת הלימודים

חוזרים לגן ולבית הספר ושומרים בסטייל על הבריאות וההיגיינה: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע מגוון מוצרים אישיים ומעוצבים עם אמירה אישית, לחזרה נעימה ומסוגננת לשנת לימודים – רגילה, מקוונת או גם וגם! את המוצרים ניתן לרכוש בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
כל מוצר מוצע בעיצוב ייחודי, וניתן להוסיף לו שם ומשפטי השראה, כמו למשל:
כל יום הוא הזדמנות חדשה
לא כל יום הוא טוב, אבל בכל יום יש משהו טוב
כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
אם נלך לבד נגיע מהר, אם נלך ביחד נגיע רחוק
בחיים אל תגיד שהשמיים הם הגבול, כשיש עקבות על הירח
לפעמים הדברים הקטנים ממלאים הכי הרבה מקום בלב
הדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו
ועוד

בין המוצרים: כל סוגי המדבקות לסימון מה שלי ומה שלך (מדבקות ייעודיות למחברות, סנדוויץ', ציוד, בקבוק, אופניים, תיק, סוודר, מעיל ועוד), מחברות, יומנים, בקבוק שתייה, פלייסמנט ועוד.
* מדבקות סימון: 48 מדבקות שם מעוצבות, מתאימות להדבקה על כל חפץ קשיח, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל. מתאימות לסימון המוצץ כמו גם קופסת האוכל. בכל גיליון מדבקות איכותיות תוצרת גרמניה, במספר גדלים וצורות. הדפסה צבעונית. מחיר: 19 ש"ח (ניתן להוסיף מדבקות שקופות תואמות, להגנה על הצבע והכיתוב).

* מדבקות בית ספר: 14 מדבקות עם השם והכיתה ומקום להשלמת המקצוע הנלמד. מדבקות נייר מלבניות בגודל 6 * 2.4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. גיליון בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 16 ש"ח.
* מדבקות סנדוויץ': 30 מדבקות ויניל עגולות בקוטר 3.3 ס"מ, מודפסות בגימור מט. 2 גיליונות בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 19 ש"ח.
* מדבקות גיהוץ: 20 מדבקות שם בגדלים שונים, המתגהצות על רוב סוגי הבדים. ניתן להוסיף גם מספר טלפון. לגיליון מצורף דף פרגמנט והוראות גיהוץ. מחיר: 19 ש"ח.
* מדבקות XL: 13 מדבקות ויניל בגימור מט, בגיליון בגודל 18.5 * 13 ס"מ, בתוספת גיליון מדבקות שקופות תואמות - להגנה מפני פגעי מזג האוויר. המדבקות עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל. מתאימות גם לסימון פריטים גדולים, כמו אופניים. מחיר: 29 ש"ח.
* בקבוק נירוסטה: 500 מ"ל. מידות: 23 * 7 ס"מ. מחיר: 39 ש"ח.
* קלמר מתכת: מידות: 18.5 * 8 ס"מ בגימור וינטג'. הדפסה על מדבקת ויניל איכותית ועמידה. מחיר: 34 ש"ח.
* מחברת: מחברת ספירלה שורות או ריקה, 70 דף, בגודל 5A. כריכה קשה או רכה. מחיר: 28- 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).
* יומן שבועי: יומן ספירלה לשנת 2020- 2021. מידות: 17 * 24 ס"מ. מוצע בכריכה קשה או רכה. מחיר: 37- 47 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).
* יומן אישי: יומן ספירלה ללא תאריכים, 80 עמודים, בגודל 5A (מחברת רגילה). כריכה רכה בגימור למינציה איכותי. מחיר: 35 ש"ח.
* מערכת שעות: לתלייה בחדר, בגודל גיליון 4A ולשימוש רב פעמי. בצירוף טוש מחיק. מחיר: 19 ש"ח.
* פלייסמנט: רב פעמי מבד כביס, בגודל 29 * 39 ס"מ. ניתן להדפיס עליו שם וכל כיתוב שרוצים. מחיר: 38 ש"ח.
* ערכה לבית הספר: כוללת 102 מדבקות סימון עמידות למים, עם שם הילד בהדפסה צבעונית; 28 מדבקות שם מלבניות בגודל 6 * 2.4 ס"מ; מערכת שעות עם שם הילד וטוש מחיק (ניתן להוסיף יומן ובקבוק תואמים לסט). מחיר: 65 ש"ח.
פרטים באתר https://ahavaktana.co.il
***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

 

האדנית החכמה Click & Grow הגיעה לרשת ביתילי

תמיד חלמתם להיות המגדלים הגאים של צמחי תבלין? נענע מהעציץ ישר לתה, בזיליקום טרי לסלט, רק שהחלום הזה תמיד גם מתנפץ כשנזכרים שצריך להשקות ולדאוג לאור ולטפל ביצורים הצומחים האלה, אז לא עוד.

לגדל צמחים בבית כבר מזמן הפך להיות הדבר שכולם מדברים עליו. במקום להיאבק באדניות מגושמות ובזיכרון מפוקפק להשקיה, האדנית החכמה תעשה את העבודה בשבילכם.

 
 
החיבור התמידי שלנו לחברה, בכל אמצעי התקשורת, לכל אורך שעות היום והלילה, העלה את רמות החרדה בקרב האוכלוסייה בעולם ומדובר על כ 35% ממנה, הסובלת מהתופעה. צמחים, כמו שמחקרים רבים מראים, עוזרים לנטרל את זה. גידול וטיפול בצמחים עוזר להפחית את הלחץ הנפשי, לשפר את איכות האוויר ובגדול לגרום לאושר לעוסקים בו.

55% מהאנשים החיים בעולם היום עושים זאת בסביבה אורבנית שלא מאפשרת להם לגדל גן משלהם מחוץ לביתם, מה שהוביל להאצה בפיתוח בכל הקשור לגידול צמחיה בבית, בעיקר באזורים אורבניים ולעלייה חדה בכמות האנשים החיים בעיר ובוחרים לטפל בצמחים בחללי המגורים שלהם.

חברת Click and Grow (קליק אנד גרו) החליטה שלכל אדם באשר הוא, מגיע להנות מהיתרונות וההטבות שבאות עם גידול צמחים בבית. בין אם בתחום הנפש לבין אם בתחום התוצרים למאכל. כדי לאפשר זאת, הם יצרו את הגנים החכמים שיגשרו על הפער שבין החיים במודרניים בהם בחרנו לבין הטבע שנראה כי הולך ומתרחק מאיתנו.

האדנית החכמה מאפשרת לשתול צמחים למאכל מכל מיני סוגים ולמעשה, לגדל אותם בצורה

המותג שהחל את דרכו בשנת 2009 באסטוניה, כבש כבר את כל העולם ומאגד סביבו קהילת מגדלים אורבניים מכל הגילאים. תוכלו לבחור בין מגוון עצום של תבלינים כמו נענע, פטרוזיליה, בזיליקום או לגדל פרחים אכילים שיהפכו אתכם למינימום שפים מקצועיים. קליק אנד גרו יודע להתאים את עצמו לסביבה הביתית הקטנה, לסביבות גדולות יותר כמו בתי ספר ומשרדים וניתן לייצר ממנו ממש גנים שלמים בהתאמה אישית. לא תאמינו כמה זה קל להפוך להיות הגננים המושלמים.
האדנית החכמה מאפשרת לגדל מגוון רחב צמחי מאכל, תבלין ופרחים לאורך כל השנה. רק לחבר לחשמל, למלא מים במיכל ולגדל כמעט כל צמח שעולה על רוחכם.

מגוון הצמחים כולל: נענע בזיליקום מרווה מליסה אורגנו ועוד.

Click&Grow עובד בדיוק כמו מכונת קפה הפועלת על קפסולות, רק עם צמחים! האדנית בנויה לעבוד עם קפסולות אדמה חכמה מיוחדות כשהזרעים וכל מה שהצמח צריך כבר בפנים, כך שניתן ליהנות מאוכל בריא ואורגני.

האדנית החכמה של Click&Grow כוללת:

* אדנית חכמה עם השקיה ותאורה אוטומטית עם איזון מושלם של כל מה שהצמח צריך

* אוכל אורגני וטרי בגידול ביתי ללא מזיקים

* שלישיית קפסולות התחלתית לגידול ראשוני

* אפליקציה מותאמת כדי שתוכלו להפוך למומחים להשלמת החוויה

האדנית בעלת מראה יוקרתי והייטקיסטי המבוססת על טכנולוגיית האדמה החכמה שפותחה בנאס"א והיא מהווה מקור אור, חמצן ונראות יפה בחלל הבית.


מחיר אדנית עם 3 תאי גידול – 399 שקל

מחיר אדנית עם 9 תאי גידול – 798 שקל

להשיג בסניפי רשת ביתילי ובאתר הסחר

 
העולם המופלא של פריסקיז: מעל 30 אלף בעלי חתולים בישראל מנסים לזכות במזון לחתול לשנה שלמה

פורינה ישראל השיקה החודש משחק קיץ דיגיטלי מדליק, בו יוכלו בעלי החתולים בישראל לשחק ולזכות בפריסקיז – מזון לחתולים לשנה שלמה ובעוד עשרות פרסים נוספים.
משחק הקיץ חדשני קליל ומשעשע, כל משתתף יוכל לשחק עד 10 משחקים ליום, במשך חמישה שבועות ובכל שבוע יוכרזו זוכים חדשים.


עד כה, בשבוע בלבד למעלה ממאה אלף גולשים בישראל נחשפו למשחק הקיץ של פריסקיז ומעל 30 אלף גולשים נכנסו לאתר פריסקיז בכדי לשחק.

 

חדש מסנו: קפסולות מקסימה לכביסה מושלמת
• מנקות ביעילות
• מסירות כתמים
• מבשמות את הכביסה

סנו מקסימה, משיק קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה המסירות כתמים ביעילות ומרעננות את הכביסה לאורך זמן.

כל קפסולה מחולקת לשני תאים נפרדים. בתא אחד חומרים פעילים ואנזימים החודרים לעומק הסיב ומסירים לכלוך וכתמים ובתא השני ובושם מיוחד שפותח בטכנולוגית שחרור איטי המרענן את האריג לאורך זמן. מעטפת הקפסולה מתמוססת במגע עם המים בתהליך הכביסה ומרכיבי הקפסולה משתחררים ומתחילים בפעולה כפולה ועוצמתית של ניקיון יסודי ורעננות לאורך זמן.

השימוש בקפסולות מקסימה קל ונוח ומאפשר מינון מדויק של חומרים ותוצאות אופטימליות בכל כביסה ללא צורך במדידה.

בסדרה שני וריאנטים:
• קפסולות מקסימה לכביסה בצבע וורוד, בניחוח פרחוני FLORAL BURST ("פלורל בורסט")
• קפסולות מקסימה לכביסה בצבע ירוק, בניחוח רענן FRESH BREEZE ("פרש בריז")

40 קפסולות מקסימה לכביסה באריזה, לשימוש קל ונוח – ללא צורך במדידה או מזיגה.
מחיר: 39.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק