ניקול, החברה הטובה שלי בבית

 כולם מדברים על התייעלות, ניהול זמן טוב יותר, חיים קלים. אבל בפועל נשמע המשפט הקבוע "החיים הם לא פיקניק".
אז די, תפסיקו לפנטז על חיים קלים ובו זמנית תקטרו על חיים קשים. תחליטו שאתם מפשטים את החיים שלכם. שמהיום לא לוקחים ללב שטויות, מוסיפים קצת כסף וחוסכים בזכות זה זמן ועצבים, שפעם בחודש קופצים למשתלה וקונים כמה שתילים שיעשו לכם שמח בלב בכל פעם שתצאו למרפסת או לגינה, שפעם בשבוע יושבים עם בן/בת הזוג לבד, בלי ילדים מסביב ומדברים. כמו פעם. ולומדים להכיר את האדם שנמצא מולכם, כי בדיוק כמו שאתם משתנים עם השנים- כך גם הוא.
תחליטו שהחיים הם כן פיקניק! ושאתם הולכים להינות כמה שיותר מהפיקניק הזה!!!
כי החיים עוברים מהר. באמת. אנחנו פסיק קטן בעולם הזה שחי מליוני שנים לפנינו ומי יודע עוד כמה זמן אחרינו. אז תעשו לעצמכם טובה ותנסו ליהנות. תשתדלו לטרוח פחות על שטויות. תאהבו ותנו לאחרים לאהוב אתכם.
יש כל מיני שיטות לעשות את זה. מניתי חלק מהן למעלה, אבל אחת השיטות שכבר קיימת ועובדת ברוב הבתים היא ההתייעלות במטבח.
כן, תגידו- או- הנה הקטע השיווקי, אבל באמת שמדובר בהתייעלות שחוסכת המון המון זמן לאורך החיים.
תתחילו להשתמש בגאדג'טים שונים (בארקוסטיל יש המון) שיעזרו לכם לחתוך ירקות במהירות ובצורות מקסימות, תתפנקו באביזרים משלימים שיעשו לכם את החיים קלים כשאתם מבשלים (מתלה לשקית ניילון על דלת ארון המטבח תחסוך לכם הרבה בלאגן כשאתם מבשלים) ותשתמשו במוצרים חד פעמיים מתכלים של ניקול.
תתחילו לעשות מהחיים שלכם פיקניק אחד גדול! 


הנה כמה מהמוצרים שאני אוהבת במיוחד:

ספוגית הפלא
אני זוכרת כשרוני קשקשה על הרצפה בסלון.
שעות לקח לי לשפשף ולנקות את הטושים משם! כ"כ כעסתי עליה בגלל העבודה הקשה שהייתי צריכה לעשות.
כשעידו עשה את זה כבר היתה לי ספוגית הפלא בבית. לא כעסתי כי לא הייתי צריכה לעבוד קשה. הסברתי לו בצורה נעימה שלא מקשקשים על הרצפה והצעתי לו דף חדש. שתי דקות אחרי זה הרצפות היו נקיות באמצעות הספוגית.
גם חסכתי זמן וגם עצבים. לא שווה?




שקיות ריצ'רץ'
שקיות נהדרות!
גם לאוכל וגם לכל מיני דברים קטנים שלא רוצים שיתפזרו.
הריצ'רץ' מאפשר לפתוח ולסגור את השקית בקלות ובכך לחסוך כמות גדולה של שקיות (פעם היינו קושרים, קורעים את השקית ומשליכים לפח. היום מרצ'רצ'ים וחוסכים בשקיות).




המגבת הבריאה
וואו. כמה גלילים כאלו נקנים אצלי! אני משתמשת בהם בייחוד כשאני מטגנת.
ספיגת השמן העודף מהשניצלים/דגים/קציצות גורמת לי להרגיש טוב יותר עם עצמי אחרי שטיגנתי למשפחה ארוחה עם חצי בקבוק שמן :-) 





ודי כבר עם ערימות הכלים אחרי ארוחת החג. אם בכ"ז הוצאתם את הסט היפה מהארון העליון, לפחות את האפייה תעשו בחד פעמי. התבניות כל כך טובות ככה שיש מצב שהן טובות יותר מהתבניות הרב שימושיות שלכם!