שנייה לפני שבועות- החדשים של השבוע


חדש ממותג הדרמו-קוסמטיקה צטאפיל Cetaphil - סדרת מוצרים מקצועית לטיפול ושיקום עור יבש ומגורה

סדרת המוצרים מיוצרת בטכנולוגיית Filaggrin Technology™ - טכנולוגיה המסייעת בשמירה על העור והגברת הלחות בו. מוצרי הסדרה מסייעים להרגעת העור, להפחתת ועצירת מעגל הגרד באמצעות השבת הלחות וחיזוק תפקוד העור כמחסום בפני פגעי הסביבה. מוצרי הסדרה משקמים את העור המגורה ומעניקים הקלה מגרד ואדמומיות לעור יבש ומגורה.

*גן ה- FLG מייצר את החלבון פילאגרין החיוני לשמירה על לחותו ושלמותו של העור וכן לתפקודו התקין כשכבת המגן של הגוף. הוא חיוני לייצורו של מרכיב הלחות הטבעי בעור ( NMF= Natural
Moisturizing Factors) ותפקידו לחזק את האחיזה של סיבי החלבון קרטין הנמצא בשכבת העור החיצונית, ומגן על העור מפני חדירת מים, אור, חום, חיידקים וכימיקלים רבים.

במקרים של עור דלקתי המאופיין ביובש, גרד בעור ואדמומיות קיים ליקוי הקשור בעיכוב של גן FLG , טכנולוגיית הפילאגרין הנמצאת בסדרה המקצועית החדשה של צטאפיל מסייעת לעלייה ושמירה על לחות העור ובכך מפחיתה יובש, גירוי ועקצוץ של העור.

בסדרה 2 מוצרים חדשים – תרחיץ ניקוי ותחליב לחות


תרחיץ ניקוי עדין
מכיל תערובת ייחודית של שמנים מזינים המאפשרים ניקוי עדין מבלי לייבש או לגרות את העור.
מפחית אדמומיות, יובש, גירוי וחספוס של העור.
נטול בושם ונטול סבון.
מתאים לשימוש מגיל 3 חודשים.
מגביר את הלחות בעור לאחר 4 שבועות של שימוש יומיומי


תחליב לחות
מכיל סרמיד המחדש את לחות העור ומונע את התייבשותו
מפחית יובש, גירוי ועקצוץ של העור
נספג במהירות, בעל מרקם עדין
נטול בושם, נטול חומרים משמרים

מחירים:
תרחיץ ניקוי - כמות 295 מ"ל - מחיר 99.90 שקל
תחליב לחות - כמות 295 מ"ל מחיר 130 שקל

את מגוון מוצרי צטאפיל ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית ובבתי המרקחת ברחבי הארץ

העור שלנו ומחלות עור דלקתיות
העור מכסה כמעט את כל גופנו ולמעשה מהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף מבחינת שטח, נפח ומשקל (מהווה כ-12% ממשקל הגוף).העור הוא מערכת דינאמית, שמשילה באופן קבוע אם כי בלתי מורגש, את שכבותיה החיצוניות, כאשר תאי האפידרמיס המתקלפים מוחלפים בתאים חדשים. תהליך מחזורי זה שומר על גמישות ותפקוד העור המגן, כך שהעור לא יאבד לחות ושפתוגנים ואנטיגנים שונים לא יחדרו לתוכו. העור מווסת את טמפרטורת הגוף ומפריש זיעה וחלב על מנת לשמור על טמפרטורה קבועה ועל שומניותו. עור מגורה ויבש עלול לנבוע ממחלות עור דלקתיות שמאופיינות בהתקפי גירוד, פריחה ויובש קיצוני כגון אטופיק דרמטיטיס(ממנה סובלים כ 15% מהילדים), משינויים במזג אוויר, גיל, גיל המעבר, תרופות, סוכרת, בעיות בבלוטת התריס וכדומה, ולכן חשוב לברר מהי הסיבה ולטפל גם בה ישירות.

בחלק ממחלות העור הדלקתיות, הגורמות לגרד בעור, העור מתייבש ונסדק כאשר הגן פגום ואינו מייצר כראוי את חלבון פילאגרין.. כתוצאה מכך, האפידרמיס, שנועד להיות שכבת הגנה לגוף, מאבד את אטימותו ועל ידי כך מאבד לחות ומאפשר חדירה של חומרים מעוררי אלרגיה ושל רעלני חיידקים. נמצא כי בין שליש למחצית מכל הילדים והמבוגרים הסובלים מאקזמה מתונה עד קשה, הם בעלי גן פגום לחלבון פילאגרין
בעור יבש כתוצאה מפגם בחלבון פילאגרין, קל יותר לאבקני צמחים, קרדית האבק הביתית, חלבוני מזון או חיידקים, לחדור בעדו ולהביא לשפעול תאי חיסון ולעודד הפרשת היסטמין, פרוסטגלנדינים ותווכים אחרים המגבירים תגובה אלרגית מקומית.
בסביבה מתועשת התופעות עלולות להיות חמורות יותר משום שהאוויר מזוהם יותר. בנוסף, שימוש בתרסיסים דיאודורנטיים, סבונים ודטרגנטים, מזגני אוויר או חימום מרכזי, יכולים לגרום ליובש של העור ולגירוי שלו, מה שעלול להזיק במיוחד במקרים של עור יבש מוחסר בפילאגרין.


חברת התרופות "כצט" (CTS) מציגה את תחליב הסבון הטיפולי לקטופיל

תחליב "לקטופיל" הוא הסבון היחיד מסוגו בארץ שהינו בעל רמת חומציות PH 3.5 השומרת על המעטפת החיצונית של העור ומגנה מפני זיהומים ודלקות עור.

אחת מדלקות העור הנפוצה ביותר בקרב תינוקות היא תפרחת חיתולים, שהינה תופעה המתבטאת באודם ופצעונים על העור באזורים המכוסים בחיתול, כמו העכוז, המפשעות, הירכיים והבטן התחתונה. באזורים אלו רמת ה- pH (חומציות) גבוהה ועשויה להחליש את ההגנה הטבעית של העור ולהוביל להתפתחות פטריות וחיידקים.

רמת ה-PH הייחודית של לקטופיל (3.5), נועדה להגן על אזורים בהם רמת ה-PH גבוהה, כמו במצב של תפרחת חיתולים.


בנוסף לרמת החומציות המומלצת, התחליב מציע יתרונות בולטים נוספים לעור, וזאת בעקבות רכיבי החלב עליהם מבוסס:
• חומצה לקטית: מהווה כ- 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור ומופרשת בגוף בזמן פעילות שרירים מואצת ובכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים ומחזקת את התנגדות העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
• Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה כגון ויטמינים, חלבונים, סוכרים, מינרלים וויטמינים, ומשום כך משפר ומחדש את מראה העור.
• Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ובכך שומר על הלחות והאלסטיות של העור.
תחליב לקטופיל

את סדרת לקטופיל, הכוללת גם קרם גוף, קרם ידיים, שמפו, מרכך ומוס לפנים, ניתן להשיג בבתי המרקחת ובמחלקות הטבע ברשתות הפארם.


פמפרס משיק חיתול חדש בישראל
אהבה ומגע של הורים לתינוק לא ניתן לחקות ובוודאי שלא להחליף, אולם בכל הנוגע לחיתולים שילבש לגופו תמיד אפשר וחובה לכוון להכי טוב שיש. על כן במותג פמפרס,ממשיכים לשפר ולשכלל את החיתולים על מנת להעניק לתינוק שלכם את הרכות, הנוחות והגנה לעורו העדין.

מותג פמפרס משיק בישראל את החיתול החדש שלו - החיתול עוטף את התינוק ברכות, נוחות והגנה.


השכבה הפנימית של החיתול מרופדת בדוגמת לבבות חדשה וייחודית המעניקה לעור התינוק תחושה רכה כנוצה בעודה מרחיקה מעור התינוק רטיבות ולכלוך.
בזכות חדשנות זו, קיבל החיתול את המלצתו של ארגון בריאות העור המוביל בעולם (Skin Health Alliance).

מאפיינים נוספים של החיתול:
• לחיתול צדדים רכים וגמישים אשר שומרים על החיתול במקומו על ידי התגמשות עם כל תנועה של התינוק.
• לחיתול מד רטיבות בכל המידות המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומסייע לכם לדעת מתי כדאי להחליף חיתול.
• פמפרס מוודאת שהבטן העדינה של תינוקכם מוגנת באמצעות פתח קדמי ייחודי המסייע בהגנה על חבל הטבור (במידות 1 ו- 2 בלבד).
• החיתול החדש מגיע עם איורים גרפיים חדשים אשר צויירו בעבודת יד ליצירת מראה הרמוני ומתוחכם.

להשיג ברשתות הפארמים וברשתות השיווק.


מותג הרחצה "כיף" משיק את BE EXTRA ORDINARY שמפו ומרכך חדשים
המותג "כיף" משיק שמפו ומרכך חדשים, בפורמולה חדשה ומתקדמת, מועשרת ב:
תפוח: עשיר בוויטמינים A, B ו- C התורמים לחיזוק סיב השערה.
זרעי צ'יה: עשירים בפרוטאינים היוצרים מעטפת הגנה, מעשירים בלחות ומעניקים גמישות, רכות וברק יוצא דופן לשיער.


שמפו BE EXTRA ORDINARY מאפשר ליהנות משיער מושלם כל יום. שימוש קבוע מחזק את סיב השערה, ומותיר אותו עשיר בלחות ורכות מלטפת.
סדרת הטיפוח לשיער החדשה מצטרפת למגוון הרחב של "כיף", הכולל את תחליבי הרחצה MILK ותחליבי הרחצה בניחוחות הגלידה שהושקו לאחרונה בפורמולה משופרת, ההופכים את חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית. בהמשך השנה צפויות הפתעות חדשות "מוי כיף".

מחיר: 10 שקל,לתכולת 700 מ"ל**
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ


המהדורה הלבנה של חטיפיMars   הכוללת את החטיפים האהובים M&M, סניקרס וטוויקס חוזרת ובתזמון מושלם לשבועות

לקראת חג השבועות ולאור הביקוש, מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות של החטיפים האהובים Snickers, Twix ו-M&M בגרסת השוקולד הלבן.
זו השנה השנייה ברציפות בה מושקת המהדורה הלבנה, שתגיע לרשתות השיווק בחודש יוני ובתזמון מושלם לקראת חג השבועות וההתענגות על המאכלים, הקינוחים והחטיפים הלבנים.
מדובר במהדורות מיוחדות של שוקולד לבן המותאמות לטעם הקהל הישראלי, זאת בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהן השוקולד הלבן הינו אחד ממנועי הצמיחה של קטגוריית השוקולד העולמי.

המהדורה הלבנה המיוחדת כוללת:
סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן.
טוויקס ביסקוויט פריך וקרמל מתקתק מצופים בשוקולד לבן.
M&M השוקולדים האהובים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי ובציפוי צבעוני.

מחיר סניקרס וטוויקס לבן 3.90 שקל
מחיר M&M לבן 4.90 שקל
להשיג ברשתות השיווק.