בריקיז- ויש לכם קיר תמונות מעוצב!


 

לפני בערך 17 שנים, ממש מעט לפני שנכנסנו לדירה שלנו, רציתי ציור שיכסה את כל הקיר בסלון, מאחורי הספה, אבל ידעתי שלרכוש ציור שמן יעלה לי אלפי שקלים והבנתי שאת החלום לציור ענק אצטרך לדחות בכמה שנים.
באותה התקופה הזדמנתי לאיזו סדנא בבית של מישהי. על קיר הסלון שלה היו 12 תמונות מצולמות, כולן בחשיפה ארוכה, מודבקות על קאפה לבנה ומסודרות על הקיר במרווחים מדויקים. מאוד אהבתי את מה שראיתי ושאלתי אותה מהיכן היא קנתה את התמונות. להפתעתי היא אמרה שבעלה צילם אותן. בתוך שבוע כבר היו לי תמונות כאלו משלי, שקניתי מבעלה הצלם. התענוג עלה לי 1200 שקל והתמונות סחטו מחמאות מכל מי שהגיעו אלינו הביתה.


המחיר ששילמתי נראה היה לי זול בשביל מה שקיבלתי. בייחוד כשלא ידעתי אז, באותה התקופה, איך אני מכינה תמונות כאלו בעצמי.

היום, באמצעות האתר בריקיז ניתן להכין תמונות כאלו בעצמנו ולקבל אותן עם שליח ישירות הביתה, ובערך בשמינית מהסכום שאני שילמתי בזמנו. והאיכות- מצוינת!

 

מדובר באתר אליו מעלים תמונות שצילמנו. אפשרי ישירות מחשבון האינסטגרם או הפייסבוק (אני העליתי ישירות מהאינסטגרם שלי), ובתוך כמה ימים מקבלים הביתה חבילה עטופה היטב של תמונות מודפסות ומודבקות על גבי ספוג מוקצף, עם דבק דו צידי טוב, הוראות הדבקה ופלס שאותי שימש גם כעזר לקביעת המרחק המדויק בין כל תמונה לחברתה.

 

זוהי יופי של אופציה לקיר צילומים משפחתי, פינת צילומים מטיולים שרוצים לזכור, או מתנה נפלאה לחברים שעברו לדירה חדשה.

אני ממליצה!

בריקיז