תכנית ניקוי הרעלים לאורח חיים בריא של ליבי לוי



 

ליבי לוי עושה טוב. היא למדה והתפתחה ויצרה מודל קבוצתי בו היא מעבירה מהידע והתמיכה שלה בתכנית ניקוי רעלים לאורח חיים בריא.
ההתנהלות מול ליבי היא באמצעות הטלפון והווטסאפ, כמו גם בקבוצת פייסבוק ייעודית למשתתפי התכנית, בה ניתן לקרוא וללמוד גם משאלות של אחרים, לתמוך האחד בשני, להתנסות במתכונים שמעלים חברי הקבוצה וכמובן- ללמוד מליבי והידע הרב שלה.
התכנית לניקוי רעלים ואורח חיים בריא בהנחיית ליבי נמשכת שבועיים, שבמהלכם לומדים לשחרר ולהרפות מהרגלים רעים, למצוא חלופות טובות למזון ולשתייה שאנו צורכים ולדעת לזהות מתי אנחנו באמת רעבים ומתי אנחנו סתם משועממים ואוכלים מתוך הרגל.
לצד הקבוצה והתמיכה און ליין, באופן דיי מיידי, ניתנת לחברי הקבוצה חוברת של מעל 60 עמודים המאגדת בתוכה הסברים, טיפים ומתכונים רבים. חוברת נוספת מציינת רשימת קניות מומלצת, כולל בחנות המופלאה היי הרב שהרכישה בה נעשית און ליין.


 

ליבי, שלמדה לא מעט שנים והתמקצעה בתחום, מעבירה שאלון לכל משתתף, הכולל שאלות אודות בעיות בריאותיות, והיא תופרת באופן אישי , באמצעות התשובות שנענו בשאלון, תכנית עבודה לכל אדם, באופן אינדווידואלי. 



באתי סקפטית מאוד לתכנית. למה סקפטית? מכיוון שבשבוע שלפני תחילת התהליך, כבר קיבלתי מליבי את החוברת ונראה היה לי שמדובר במעט מדי אוכל.
בפועל- את רוב המתכונים לא הספקתי להכין מאחר והמעט שהכנתי השביע אותי מאוד. לא חשתי רעב והכבדות הרגילה והאופיינית לארוחות גדולות עברה.


הארוחות בתכנית מבוססות על מוצרים טבעיים בלבד, ללא מוצרים מן החי (כן, טבעונות) וזהו עוד נדבך שמוסיף כיף למהלך- הידיעה שאף אחד לא סובל בגלל המזון שאנחנו צורכים.

לאחר שבועיים בתכנית של ליבי אני ממשיכה בה, אמנם לא באופן מלא- כן אוכל כרגיל בסופי שבוע, אבל במהלך השבוע אמשיך לדבוק באורח החיים שליבי לימדה אותי להתרגל ולאהוב.
אה, וירדתי קילו וחצי בערך- שמחה גדולה!


אני ממליצה מאוד!

לפרטים נוספים:
ליבי לוי
libbyle@gmail.com
050-305-3030