חדש על המדף- ינואר 2019

 



'מיה תעשיות מזון' משיקה קטגוריה חדשה בשוק הפירות היבשים: 'הסדרה הטבעית'
סדרת פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל
הסדרה הגדולה והמגוונת ביותר של פירות יבשים ללא סוכר וצבעי מאכל, שעד כה ניתן היה להשיג בתפזורת- מעתה ברשתות השיווק הגדולות

'מיה תעשיות מזון', משיקה לקראת ט"ו בשבט, קטגוריה חדשה ובריאה יותר, בשוק הפירות היבשים בישראל- "הסדרה הטבעית", אשר כוללת בפעם הראשונה על מדף רשתות השיווק, מארזי פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל בגדלים שונים המותאמים לצרכן הישראלי. כל מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן – נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.
סדרת "פירות יבשים ללא תוספת סוכר" כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים. כל ארבעת המוצרים הינם ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל. בניגוד למוצרים הקיימים בשוק ומגיעים בתפזורת, ללא "אבא ואמא" מוצרי מיה תעשיות מזון מגיעים באריזה סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן- יש למי לפנות במידת הצורך. בנוסף, 'מיה תעשיות מזון', מרחיבה את שקיות האריזה של הסדרה ומציעה לצרכנים מגוון גדלים לקנייה: אריזות של פירות מיוחדים ב- 200 גרם. אריזות של פירות ב-350 גרם, אריזות ללא סוכר ב-150 גרם


מארזי הפירות היבשים החדשים, מסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. מטרת מיה תעשיות מזון באמצעות הסדרה היא להנגיש לציבור הרחב ברשתות השיווק, חומרי גלם שעד עתה היה ניתן להשיג אך ורק בתפזורת במקומות ספורים. לאחרונה, השלימה "מיה" את תהליך המיתוג לסדרה ואת פריסתה במדפי רשתות השיווק השונות וכעת מחזיקה החברה בסדרה הגדולה והמגוונת ביותר של פירות יבשים בישראל, סה"כ 29 מוצרים.
טל שגיא סמנכ"ל מכירות מיה תעשיות מזון:" מיה תעשיות מזון שמה לה כיעד מרכזי להנגיש לציבור מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. כך עשינו מהפך בקטגוריית הקטניות עם 'סדרת הבריאות' שלנו וכך אנו עושים כעת עם הסדרה "הטבעית" של הפירות היבשים. אנו מביאים בשורה אמיתית לצרכן . היום הוא יכול למצוא על המדף פירות יבשים ללא סוכר וצבעי מאכל, ארוזים, עם כתובת לפניות במידת הצורך ואין לו צורך ללכת ולחפש אותם בתפזורות ללא יצרן ידוע בשווקים."



Pixie – חדש מצטרף לנבחרת המשקאות המוגזים במתיקות מעודנת שהושקה לאחרונה

לאור ההצלחה והביקוש משיקה חברת טמפו טעם חדש נוסף למותג החדש Pixie שהשיקה לאחרונה - טעם קוקוס אננס. סדרת המשקאות המוגזים החדשה, מכילה שלושה טעמים נוספים– תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. המשקאות מציגים תפיסה חדשה בעולם המשקאות ומתחברים לעולם הלייף סטייל כאשר הבקבוקים מגיעים ב-3 עיצובים שונים לכל טעם, כך שניתן לבחור בכל יום את העיצוב המתאים ביותר, ממש כמו אקססוריז.
סדרת Pixie משלבת בין בריאות להנאה ללא פשרות, וכוללת משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים ורק 19 קלוריות ל-100 מ"ל. 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.
עיצוב אריזת הבקבוק החדש מגיע גם הוא בשלושה עיצובים אופנתיים וצבעוניים לכל טעם, כמו שאר הטעמים בסדרה


מחיר מומלץ לצרכן של בקבוק 275 מ"ל – 9 שקל



חדש מבית "השחר העולה": ממרח אגוזי לוז טבעוני
השחר העולה, המותג הישראלי האהוב והוותיק, ממשיך להפתיע ולהתחדש, וכעת משיק לראשונה ממרח טבעוני מאגוזי לוז (15.5% ) עם קקאו.
ממרח האגוזים החדש מבית השחר העולה הינו פרווה בכשרות בד"צ העדה החרדית. הממרח טבעוני ומבטיח לספק אלטרנטיבה נהדרת לקהל הטבעונים, והנמנעים מחלב. הממרח בעל מרקם קרמי עשיר, מכיל 15.5% אגוזי לוז משובחים ומבטיח לשדרג כל כריך ולהשתלב נפלא בעוגות, קינוחים ומאפים מתוקים.
ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים.


משקל: 350 גרם
מחיר: 12.90-13.90 שקל
כשרות בד"צ
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.






"תבואות" משיקה אבקת קקאו נא, 100% טהורה ואורגנית
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מוצר חדש: אבקת קקאו נא 100% טבעית, טהורה ואורגנית, היישר מפרו.
הקקאו הנא לא עובר תהליך של קלייה, והטמפרטורה במהלך שלבי עיבודו אינה עולה על 45 מעלות, כך שהערכים התזונתיים שלו נשמרים כמו גם טעמו המשובח.

פולי הקקאו הנא (raw) נחשבים לסופר פוד. טעמם עז והם עשירים בנוגדי חימצון, בויטמין C ובמינרלים ובהם ברזל, מגנזיום, סידן ואבץ. בנוסף, אבקת הקקאו של תבואות מיוצרת מפולי קקאו אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וכימיקלים.

אבקת הקקאו העשויה מפולי הקקאו הגולמיים, משמרת את הטעם המיוחד ואת ערכם התזונתי. מהקקאו אפשר להכין משקאות חמים וקרים, מאפים, עוגות ועוגיות, ממרחי שוקולד נהדרים ועוד מגוון מאכלים.

קצת היסטוריה על הקקאו: מקורו של הקקאו בהרי האנדים. תרבות המאיה, ומאוחר יותר התרבות האצטקית, ייחסו לקקאו ולמשקה המופק ממנו תכונות מרפא ותכונות מאגיות, והוא נחשב למשקה אֵלים. ערך הפולים היה רב והם שימשו אמצעי תשלום, בדומה למטבעות כסף של ימינו.

הכובש הספרדי הרננדו קורטז הביא עמו לספרד את הפולים, אך המשקה התגלה לשאר אירופה רק כ-100 שנים מאוחר יותר, כשנסיכה ספרדית שנישאה למלך צרפת, הביאה עמה פולים כדי להכין לעצמה את המשקה הטעים. המשקה הפך ללהיט בכל אירופה.

ב-1828 המציא ההולנדי קונרד ואן טון שיטה להוציא את השומן מהפולים וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו – תהליך שסייע לייצור טבליות השוקולד המודרניות. מאז זרמו נהרות של שוקולד בין דפי ההיסטוריה וכעת שוחרי הבריאות והטעם – חוזרים למקור.


כשר בהשגחת בד"צ בעלז והרבנות מטה יהודה.
מחיר: 29.90 שקל לאריזה של 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il




חדש מסנו: סנו סושי – נייר אפייה בגליל

נייר אפייה המתאים לגדלים שונים של תבניות בישול ואפייה - לניצול יעיל ולפחות עבודה במטבח


סנו משיקה את סנו סושי – נייר אפיה בגליל, באריזה עם סכין פלסטיק משוננת לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי.

נייר אפייה בגליל פותר מצבים של כלי בישול ותבניות בגדלים שונים, שאינם תואמים את יריעות נייר האפייה ששווקו עד כה.

החיתוך באורך הרצוי מאפשר ניצול יעיל וחסכוני של הנייר, לפי הצורך ולכל מטרה, לתבניות קטנות וגדולות מהרגיל, לשיטות בישול יצירתיות ולפחות עבודה במטבח.

נייר האפייה האיכותי והמוכר של סנו סושי, מתאים לשימוש חוזר, ועמיד עד 220 מעלות צלזיוס.

• מאושר למגע במזון

• מידות הגליל - אורך 20 מטר ורוחב 37 ס"מ

• כשרות בד"צ של העדה החרדית ירושלים


להשיג בכל רשתות השיווק



סדרה חדשה של מוצרים ירוקים לנטרול ריחות: "ZERUM"
סדרת המוצרים, המיובאת מספרד, מבוססת על חומרים טבעיים ובהם שמנים ארומטיים בטוחים לשימוש בסביבת אנשים, בעלי חיים וצמחים

חברת "פרו-פרש", המתמחה בשיווק פתרונות ירוקים לנטרול ריחות, החלה לשווק בישראל את מוצרי חברתZERUM הספרדית, המציעה סדרת מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים לנטרול ריחות ולהפצת ניחוח נעים – בבית, ברכב, במשרד ועוד.

התכשירים, המוצעים כג'ל או תרסיס (נוזל), מבוססים על תערובת ייחודית של שמנים ארומטיים וטבעיים, בטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים, ומתאימים לנטרול ריחות לא נעימים ולא רצויים, כגון: סיגריות, אשפה, בעלי חיים, חדרי שירותים, ארון נעליים, ריפודים, בגדים, מטבח, מחסן ועוד. התכשירים מוצעים במגוון ניחוחות.

סדרת התרסיסים (100 מ"ל), מוצעת ב-14 ניחוחות: בשמים, פירות וצמחים ובהם תות, מלון, מנטה וציטרונלה (המשמש גם כדוחה יתושים), ניחוח אוריינטלי וניחוח נטורל (אוויר נקי). התרסיסים מתאימים לשימוש נקודתי בחללים בהם רוצים לנטרל ריחות לא נעימים, או כדי להעניק לחלל ניחוח נעים.

הג'ל, המשווק בקופסאות בגדלים של 400 גרם ו-900 גרם, מוצע ב-4 ניחוחות: מלון, תות, מנטה ונטורל. הוא מתאים לשימוש לזמן ממושך (כחודשיים). אפשר גם לקחת רק מעט מהחומר, לשים בכלי דקורטיבי או בקופסה קטנה ולהניח, לפי הצורך, במקומות בהם רוצים לנטרל ריחות (מטבח, שירותים, מחסן, ארון נעליים ועוד). כאשר אין בכך יותר צורך, אפשר לסגור את הכלי או הקופסה.


מחירים: ספריי (100 מ"ל): 40 שקל; ג'ל (400 גרם): 50 שקל; ג'ל (900 גרם): 120 שקל.
להשיג ברשת חנויות "הגרעין", ובאתר החברה www.zerumisrael.co.il
פרטים בטלפון: 03-7506666




סדרת תחליבי הרחצה האהובים של "כיף"בעיצוב מחודש ופורמולה משופרת שמחזירה את הכיף למקלחת

הקמפיין לתחליבי הרחצה יהיה הקמפיין הראשון בכיכובה של פרזנטורית "כיף" החדשה, כוכבת הנוער המובילה בישראל נועה קירל
אשר נבחרה להיות הפנים של המותג לשנתיים הקרובות
לדברי נועה קירל: "אני מאוד שמחה על הקשר החדש עם "כיף" ועל ההזדמנות לשמש כפנים של המותג. "נערות כיף" בעבר היו כוכבות בינלאומיות כמו לוסיאנה לופילטו ולאלי אספוסיטו, שגדלתי עליה, זה מרגש מאוד וכמובן - מוי כיף".
לדברי יניב דוקר, מנהל שיווק "כיף": "אנו שמחים ומתרגשים על הצטרפותה של נועה קירל למותג "כיף". נועה, כוכבת הנוער המובילה בישראל ומשקפת עבורנו את ערכי המותג ולכן הבחירה הייתה ברורה וטבעית. צפויות לנו עוד הרבה הפתעות בשנה הקרובה"
"כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת תחליבי רחצה בניחוחות האהובים והמוכרים: חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס - בפורמולה חדשה ומשופרת, עם תחושה מפנקת לניקוי וטיפוח העור. הפורמולה החדשה מכילה רכיבים איכותיים התורמים לתחושת רכות מלטפת של העור ומחזירים את הכיף למקלחת.


סדרת תחליבי הרחצה של כיף מתאימה לכל סוגי העור, משאירה את עורך נקי, גמיש ורענן, ומצטרפת למגוון הרחב של "כיף" הכולל מוצרים איכותיים, ההופכים את חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית.
מחיר: 12.90 שקל, לתכולת 700 מ"ל**
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ



מסכת עיניים למיצוק והרמה מבית ד"ר פישר
ד"ר פישר GENESIS AGE CONTROL הינה סדרה פורצת דרך המתאימה לעור בוגר - יבש עד יבש מאוד, בעלת טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת לטיפול ולחימה ב- 10 סימני הגיל הפוגעים בעור, יחד עם הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, לסיוע בהאטת ההזדקנות המוקדמת של העור ובמניעת כתמים וקמטים גם בטווח הארוך.
תכשירי הסדרה מתאימים לעור רגיש, מעניקים לחות ל- 24 שעות והינם ללא פראבנים.
עתה מצטרפת לסדרת AGE CONTROL GENESISמסכת עיניים חדשה למיצוק והרמה.
מסכת העיניים מעניקה הזנה אינטנסיבית, מסייעת במיצוק והרמת העפעף העליון, בטשטוש קמטים וקמטוטים ובטשטוש כהויות מסביב לעיניים.
אזור העיניים והעפעפיים הינו דק ועדין ולכן הינו מהראשונים לגלות סימני הזדקנות ועייפות. עם הגיל והחשיפה היומיומית לשמש, העור מאבד מגמישותו. קצב ייצור סיבי הקולגן והאלסטין יורד, רקמות התמיכה נחלשות ומופיעים קמטים, קמטוטים וכתמים, כמו גם השפעות על גודל הנקבוביות, ירידה בלחות העור ומיצוק העור. כאשר העור נמצא במנוחה, במשך הלילה לדוגמה, הוא מוכן לקלוט באופן מיטבי את כל מרכיבי הלחות, ההזנה והמרכיבים החיוניים שאבדו לו במהלך היום.
המסכה מתאימה לעור רגיש, נבדקה דרמטולוגית ואופטלמולוגית ומעניקה לחות ל- 24 שעות.


מסכת העיניים למיצוק והרמה מכילה רכיבים מתקדמים וייחודיים לטיפול באזור העיניים, ביניהם:
• BEAUTIFEYETM   – רכיב חדשני ומהפכני, ייעודי לאזור העיניים הרגיש, המסייע בטיפול בקמטים בצידי העיניים, מיצוק העפעף העליון וטשטוש כהויות מסביב לעיניים.
• נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמתקדמות באירופה. במחקר נמצא כי כעבור חודשיים בלבד חל שיפור משמעותי במראה הקמטים בצידי העיניים, במיצוק העפעף העליון, בהפחתה וטשטוש כהויות סביב העיניים ובסיוע בהפחתת סימני עייפות.
• RENOVAGETM - רכיב חדשני, מוגן בפטנט הידוע כמסייע בטיפול ולחימה ב- 10 סימני הגיל. נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמובילות באירופה.
• AQUAXYL™ – רכיב חדשני המעניק לחות אידיאלית ומסייע לעור לאגור לחות תוך שמירה על מאזן הלחות בעור.
• שמן שקדים, שמן זית, שמן כותנה וחמאת שיאה עשירה – להזנה וריכוך העור.
• קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי: ויטמין E, שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק, לסיוע בנטרול רדיקלים חופשיים.

ניתן להשתמש בתכשיר גם כקרם עיניים ללילה להחייאת העור העדין מסביב לעיניים ולמראה מואר באזור העיניים.

לשימוש כמסכת עיניים, ניתן למרוח שכבה עבה באזור העיניים ולהשאיר עד לספיגה איטית למשך הלילה. לשימוש כקרם עיניים, יש למרוח שכבה דקה יותר מסביב לעיניים ולטפוח קלות עד לספיגה מלאה.

בנוסף למסכה, הסדרה כוללת:
קרם יום משקם SPF30, קרם לילה משקם, קרם עיניים למראה מואר SPF30 וסרום שמנים משקם.
מחיר בסופר-פארם או בניו פארם– 149.90 שקל לקרמי הפנים, 159.90 ₪ לסרום ולמסכת העיניים.



Nourishing Cream With Cold Cream- קרם פנים לתינוקות וילדים לעור יבש במיוחד מבית מוסטלה
מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל בבתי המרקחת באירופה לטיפוח עור התינוק, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את Nourishing Cream With Cold Cream, קרם פנים לעור יבש במיוחד, שמזין, מגן ומרכך את עור פניו של התינוק.

ידוע כי עורו של התינוק רגיש בהרבה מזה של מבוגר. על אחת כמה וכמה בעונות הסתיו והחורף, דבר המתבטא ביובש ותחושת אי נעימות בעור. שימוש בקרם לחות עשיר עשוי לסייע ולהקל על התינוק.

לקרם שפיתחה מוסטלה, פורמולה עדכנית המבוססת על קומפלקס רכיבים ייחודי (COLD CREAM + סרמידים) אשר משלב הגנה על העור עם הזנה עמוקה והעשרה בלחות.

בנוסף לקומפלקס הייחודי, מכיל הקרם פטנט חדש של מוסטלה- רכיב ממקור צמחי
AVOCADO PERSEOSE, סוכר אבוקדו, המחזק את מחסום העור מפני פגעים חיצוניים
ומסייע בשמירה על עור התינוק.

הקרם מעניק לעור התינוק הגנה מבחוץ- אודות לאפקט ההגנה של רכיב ה- COLD CREAM, המסייע בשמירה על השכבה ההידרוליפידית של העור ומגן עליה מפני גורמים מזיקים.
הגנה מבפנים- הקרם מזין ומעשיר את העור ובכך מסייע בהגנה על העור.


הקרם נבדק דרמטולוגית, מתאים לשימוש יומיומי לתינוקות מיום היוולדם (מלבד פגים), נספג במהירות, בעל מרקם קליל ונעים. אינו מכיל פראבנים, פנוקסיאתנול, פתלטים וללא שמנים אתריים.

מחיר מומלץ לצרכן: 55.90 שקל ל- 40 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם.




סדרה חדשה של מגבונים לטיפוח אישי ובעיצוב ייחודי מבית ניאופרם מוצרי צריכה

ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיבה את פורטפוליו מותגיה בתחום הטיפוח ומשיקה את מותג i-Care, סדרת מגבונים לטיפוח אישי למגוון שימושים, בדגש על איכות ונוחות השימוש.

הסדרה כוללת ארבעה סוגי מגבונים, הנמכרים באריזות מעוצבות, נוחים לשימוש ולנשיאה בתיק ומתאימים לשימוש בבית, בעבודה ובנסיעות.

i-Care מגבונים להסרת לק מהציפורניים - מתאימים לציפורניים טבעיות ומלאכותיות. מגבון אחד מאפשר להסיר לק מ- 10 ציפורניים! המגבונים מכילים ויטמין E ופרו ויטמין 5B, ואינם מכילים אצטון. כל מגבון ארוז באריזה אישית. קל ונוח לנשיאה בתיק.
אריזה מכילה: 10 מגבונים. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים.

i-Care מגבונים לניקוי משקפיים - מתאימים למגוון סוגי עדשות. אינם משאירים סימני מריחה ואינם מותירים כתמים וסיבים. מתייבשים במהירות. כל מגבון ארוז באריזה אישית. קל ונוח לנשיאה בתיק. אריזה מכילה: 24 מגבונים. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים.

i-Care מגבונים להסרת איפור - מגבונים רכים בנוסחה עדינה לניקוי הפנים. יעילים במיוחד להסרת איפור, שומן ושאריות לכלוך (כולל מסקרה עמידה במים). מכילים תמציות צמחים, אלוורה וויטמין E להזנת ולהרגעת העור. היפואלרגניים, ללא אלכוהול.
אריזה מכילה: 25 מגבונים. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים.

i-Care מגבוני רענון - מגבונים לרענון וניקוי היגייני של הידיים והפנים. המגבונים בעלי נוסחה עדינה שאינה מייבשת את העור, ללא אלכוהול וללא פורמאלדהיד. אריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה. לשימוש מהיר, קל ונוח: בבית, במכונית, בחופשה ובפיקניק. מארז שלישייה מכיל: 36 מגבונים. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים למארז שלישייה.

יעל בן צבי סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי סדרת i-Care החדשה פותחה במטרה לתת מענה אופטימלי למגמות החדשות בעולם הטיפוח האישי. הסדרה מספקת מוצרים איכותיים עם חווית שימוש שתאפשר לצרכניות שגרת טיפוח יומי קלה ומהנה.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כוכב הלב: ספר ילדים הפותח מעגל של נתינה בעולם
ספר הילדים 'כוכב הלב', סיפרה הראשון של מיכל מונקה, מספר את סיפורו של סקיי בנה, שבזכות מעשה טוב קיבל מזקנה מסתורית שרשרת קסם שעוזרת לקרב לבבות. על השרשרת חרוט מצפן קסמים ולב הזוהר בחשיכה. הקוראים מוזמנים לענוד אותה עד שימצאו מישהו שזקוק לה יותר מהם ובכך לממש את סיפור המעשה בחייהם שלהם. 10% מהכנסות הספר נתרמות לעמותת בית השנטי, בית זמני לנוער בסיכון.
כדי להמשיך את העברת השרשרת, פתחה מיכל מונקה קבוצה בפייסבוק ואינסטגרם תחת השם כוכב הלב- StarHeart שבה כל אחד מוזמן לשתף בסיפור שלו שבו עשה מעשה טוב בשביל מישהו אחר.

זה ספרה הראשון של מיכל מונקה, שנכתב בהשראת בנה סקיי. מיכל, מעצבת אופנה בעלת מותג בגדי החופש רויאל ג'יפסי, טיילה ופעלה שנים רבות ברחבי העולם. מתגוררת כיום בקיסריה.

על הכריכה האחורית :
"הָיֹה הָיָה פַּעַם יֶלֶד נָדִיב שֶׁחָלַק אֶת אֲרוּחָתוֹ עִם אִשָּׁה עֲנִיָּה, וְזוֹ נָתְנָה לוֹ בְּמַתָּנָה שַׁרְשֶׁרֶת עִם כּוֹכָב שֶׁהֵפִיץ זֹהַר מִסְתּוֹרִי. עַד מְהֵרָה גִּלָּה הַיֶּלֶד שֶׁקִּבֵּל שַׁרְשֶׁרֶת קְסָמִים, שֶׁיְּכוֹלָה לְהַפְגִּישׁ לְבָבוֹת בַּאֲשֶׁר הֵם. כַּאֲשֶׁר פָּגַשׁ יוֹם אֶחָד יַלְדָּה בּוֹדֵדָה, הִרְגִּישׁ שֶׁהִיא זְקוּקָה לַשַּׁרְשֶׁרֶת יוֹתֵר מִמֶּנּוּ וְהֶעֱנִיק לָהּ אוֹתָהּ בְּמַתָּנָה. גַּם הַיַּלְדָּה, כְּשֶׁבָּגְרָה, מָצְאָה לְמִי לְהַעֲנִיק אוֹתָהּ... וְכָךְ הִתְגַּלְגְּלָה הַשַּׁרְשֶׁרֶת הָלְאָה וְהָלְאָה, עַד לַסּוֹף הַמַּפְתִּיעַ.
מֵהַיּוֹם גַּם אַתֶּם, הַקּוֹרְאִים, חֵלֶק מֵהַסִּפּוּר הַזֶּה וּמִשַּׁרְשֶׁרֶת הַנְּתִינָה, הַמֻּצְמֶדֶת לַסֵּפֶר. אַתֶּם מֻזְמָנִים לַעֲנֹד אוֹתָהּ – עַד שֶׁתִּמְצְאוּ מִישֶׁהוּ שֶׁזָּקוּק לָהּ יוֹתֵר מִכֶּם. רַק אַתֶּם תֵּדְעוּ לְמִי לָתֵת אוֹתָהּ וּמָתַי. זֶה יָכוֹל לָקַחַת יָמִים, וְאוּלַי שָׁנִים. אֲבָל עִם הַזְּמַן, תְּגַלּוּ: כְּשֶׁנּוֹתְנִים, בְּעֶצֶם מְקַבְּלִים. "


להשיג ברשת סטימצקי


Life BABY'S מבית סופר-פארם משיק שיתוף פעולה ראשון בישראל עם ענקית הצעצועים העולמית Fisher price
מוצרים הראשונים בסדרה המשותפת אשר הושקו ביולי – צעצועי התפתחות מעץ בדמויות האהובות והמוכרות של המותג, אשר כל מבוגר בישראל גדל איתו, במחיר אטרקטיבי של 29.90 ₪ בלבד.
החודש מרחיבים את השת"פ ו Fisher price בשיתוף Life BABY'S מציעים צעצועי התפתחות נוספים המורכבים ממגוון בדים ומרקמים להעשרת החושים, ההתפתחות המוטורית והקוגניטיבית של התינוק בחודשיו הראשונים.
ליין המוצרים כולל-
* בובת עגלה צבעונית, עם שלל פעילויות: פעמון רוח, נשכן, מראה, טבעות פלסטיק למשחק ונייר מרשרש. ניתנת לתלייה על לול, עגלה, אוניברסיטה. לפיתוח מוטוריקה עדינה ותיאום עין-יד. מחיר מומלץ לצרכן 39.9 ₪
*טבעת אחיזה רכה ובטיחותית לתינוק – צבעונית, מרשרשת וקלה לאחיזה. מחיר מומלץ לצרכן 24.9 ₪
* מקל רעשן – רך וקל לאחיזה, מצפצף, עם טבעות פלסטיק למשחק ונייר מרשרש. ניתן לתלייה על עגלה, לול, אוניברסיטה ועוד. לפיתוח מוטוריקה עדינה ותיאום עין-יד. מחיר מומלץ לצרכן 29.9 ₪
* "שמיכי" צבעוני ומפנק למגע, כולל נשכן ורעשן פלסטיק עם חרוזים צבעוניים. ניתן לתלייה על לול, עגלה, אוניברסיטה ועוד. משמש כחפץ מעבר נעים ומשרה בטחון. מחיר מומלץ לצרכן 34.9 ₪
*קשת פעילות להעשרת החושים, לעידוד תיאום עין-יד וההתפתחות המוטורית והקוגניטיבית של התינוק. הצעצועים התלויים ניתנים להחלפה, ותופסני הקשת מתאימים לרוב סוגי העגלות וכסאות הבטיחות הקיימים בשוק. מחיר מומלץ לצרכן 99.9 ₪
Life BABY'S חתם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת MATTEL חברת הצעצועים המובילה בעולם המיוצגת בארץ ע"י LDI, אשר רכשה את מותג הצעצועים Fisher-Price ב-1993. Fisher-Price היא חברה אמריקאית המייצרת צעצועי התפתחות לפעוטות ולילדים, הקיימת 88 שנים (משנת 1930).


אופיר ענבר, ראש אגף שיווק ומנהל לייף בסופר-פארם: "כשחקן מוביל בשוק התינוקות אנחנו מקפידים להשיק כל העת מוצרים חדשים וחדשניים, אשר באמצעותם אנו יכולים להעניק ללקוחותינו מגוון פתרונות לתינוק במקום אחד ובמחירים משתלמים. נכנסנו לתחום צעצועי התינוקות לראשונה לפני כשנתיים וראינו שיש ביקוש גבוה בקרב ההורים למוצרים אלו בסופר-פארם. בעקבות כך החלטנו להרחיב את ההיצע עוד יותר ולהציע את הטוב ביותר - אנחנו שמחים לבשר על שיתוף הפעולה עם חברת Fisher-Price העולמית הידועה כשם דבר ומובילה בכל הקשור לצעצועי תינוקות וילדים" .
*** כל המוצרים משווקים בהתאם לאישור מכון התקנים.
טווח מחירי המוצרים
24.90-99.90 שקל