In STYLE


בשנות השמונים פיזזנו לצלילי השיר של טאקו שהתחיל ככה: If you're blue and you don't know where to go to Why don't you go where fashion sits. ואין ספק שהייתה פה קליעה למטרה. לא משנה כמה רדוד זה נשמע - אופנה ודברים יפים משמחים אותנו! זה עבד בשנות השמונים של המאה הקודמת וזה עובד גם בעשור השני של המאה ה- 21.

אם גם אתם כמוני- לא מתכחשים להשפעה של דברים יפים על מצב הרוח שלנו אז הכתבה הזו היא בשבילכם. קבלו את  הדברים היפים שישמחו אתכם ויוסיפו לכם צבע לחיים וללחיים:

נרתיק וארנק של  Upixel
אם ממש בא לכם להיות נחמדים תנו את המוצרים האלו לילדים שלכם. אם לא- תשמרו אותם לעצמכם ותתמלאו באושר ענקי בכל פעם שתוציאו אותם מהתיק שלכם (ואם הכי בא לכם להיות אחלה- תקנו גם לעצמכם וגם לילדים).

המוצרים של Upixel נעימים למגע ויפים לעין, מה גם שהם מאפשרים יופי של תראפיה ביצירה. אתם יכולים להבטיח לעצמכם כל יום עיצוב שונה לאביזרים שלכם באמצעות קוביות הפיקסלים הקטנות הנמצמדות למשטחי הסיליקון. האפשרויות הן אינסופיות וההתמכרות ענקית.

בתוך מספר דקות ניתן ליצור ציור חדש, בלי ללכלך את האצבעות ובלי לסחוב איתכם ערכת טושים/צבעים/ניירות/דבקים. היצירה נגישה בכל מקום והכיף מאוד גדול.

מלבד הנרתיק (שיכול לשמש כקלמר לילדים) והארנק שהתנסיתי בהם, יש בקולקציה גם: תיקים, פאוצ'ים, כיסויים לטאבלטים, לטלפונים ניידים ועוד.
מאחר והמוצרים עשויים מסיליקון קל מאוד לנקות אותם, גם במכונת כביסה על תכנית עדינה.


























להשיג בחנות האונליין: https://www.upixel.co.il 


כלי הכתיבה של המותג Lamy
מכירים את זה שאתם נמצאים באיזו אסיפת הורים או במשרד ממשלתי, צריכים למלא טפסים וכל האנשים מסביב מחכים שתסיימו עם העט שלכם בשביל שתלוו להם אותו? ומכירים את זה שאתם נותנים להם את העט ואומרים להם שיעבירו אותו הלאה לבאים בתור ושאין צורך להחזיר לכם אותו? אז אם יהיה לכם את העט היפייפה של Lamy כנראה תהפכו לאגואיסטים ולא רק שלא תתנו לאנשים אותו במתנה אלא גם יתכן ולא תלוו להם אותו לכמה דקות.... כי יש דברים שמשאירים קרובים אלינו....


בסדרת העטים המשווקת על ידי חברת פלאנט  תוכלו למצוא מגוון עטי עפרון ועטים כדוריים בשלל צבעי הקשת, עשויים אלומיניום ופלסטיק ובעלי נוחות מירבית בכתיבה בזכות האחיזה הארגונמית הנוחה.

 


ניתן להשיג ברשת חנויות פלאנט, רשת צומת ספרים, רשת ניו מן, ודנה עטים.



קונים שעון אופנתי של Lacoste מקולקציית הקיץ ומקבלים תיק ושמיכת חוף ממותגים במתנה

מותג השעונים היוקרתי Lacoste, המשווק בבלעדיות על ידי חברת פלאנט, במבצע מרענן במהלך חודש אוגוסט: כל קולקציית שעוני Lacoste במחירים שישדרגו לכם את הקיץ החל מ- 399 ועד 999 שקל. ובנוסף, קונים שעון אופנתי של Lacoste ומקבלים מארז של תיק ושמיכת חוף במתנה. המתנה בשווי של 499 שקל.



המבצע בתוקף על כל קולקציית שעוני הקיץ של Lacoste, ברשת ג'נטלמן בלבד, במהלך חודש אוגוסט.


קולקציית השעונים של המותג היא קולקציה צבעונית וקלילה המשדרגת כל הופעה, הקולקציה עצמה מציגה מגוון דגמי Lacoste בטרנדים החמים, צבעי פסטל, צבעים חזקים של ירוק וכחול ובמגוון גדלים וצורות. השעונים עמידים למים ובעלי מגוון רצועות עם טקסטורות מיוחדות.

 



ערכת מגנטים להעלאת המוטיבציה ולחיזוק חיובי

עמותת "קווים ומחשבות" - העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD, משיקה לרגל ראש השנה והחגים, ערכת מגנטים של מחשבות טובות, במהדורה מיוחדת לראש השנה. הערכה מכילה 12 מגנטים כאשר כל אחד מהם הינו מסר להעלאת המוטיבציה ולחיזוק חיובי. כל ההכנסות קודש לעמותה. 

 

7 עד 10 אחוזים מהאוכלוסייה בישראל הם אנשים עם הפרעת קשב. "קווים ומחשבות", העמותה הישראלית להפרעת קשבADHD  , הוקמה על ידי אנשי מקצוע בתחום במטרה להפנות את הציבור למידע האמין העדכני והמקצועי בתחום ולהנגיש לציבור זכויות המגיעות לו על פי חוק. העמותה מלווה ילדים ומבוגרים עם הפרעת קשב בהתמודדות היומיומית ונותנת מענה אישי לכל פנייה. כמו כן, פועלת לקידום חקיקה בתחום ומעלה את נושא הפרעת הקשב על סדר היום במשרד החינוך, משרד הבריאות, משרד התעסוקה , צה"ל וגורמים ציבוריים נוספים.
מחיר לצרכן: 20 שקל בלבד
לרכישה: www.keshev.org/shop