רשת iStore פתחה חנות מרשימה בבניין לשימור ברחוב דיזינגוף, תל אביב


 

צילומים: קשת זאבי, יח"צ

חנות חדשה לרשת iStore  בישראל.
החנות הושקה באירוע חגיגי ובנוכחות היוטיובר אפק ששיחק עם עשרות בני נוער במשחק הרשת הפופולארי- פורטנייט.

 
את החנות גדשו אנשי תקשורת וידוענים  רבים עם ילדיהם ועוד בני נוער רבים שלא רצו לפספס את הזדמנות הפז לשחק עם אלוף ישראל בפורטנייט.
החנות החדשה היא החנות הרביעית של רשת iStore  ומיקומה, בית באוהואס, מחבר אותה חזק לשורשיות התל אביבית.
בהקמת הסניף הושקעו שני מליון שקל וההשקעה ניכרת.

 
בחנות ניתן לרכוש את מוצרי Apple ובנוסף יתנתנו בה שירותי מעבדה רשמיים, ללא קשר להיכן נרכשו המוצרים.

 

כחלק מחודש ההשקה תושק פעילות קיץ לילדים ונוער בין השעות 10:00-12:00 אשר תקרא iStore Academy Summer Camp - מערך הדרכות ללא תשלום מותאם לילדים ונוער, אשר יחשוף בפניהם את עולמות התוכן המגוונים של מוצרי Apple - סדנא מוסיקלית עם GarageBand ל-iPhone וה-iPad, סדנת ציור עם ה-iPad, סדנת צילום עם ה-iPhone והדרכות שימוש בסיסי במוצרי Apple השונים.



על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב החנות בבאר שבע. ברזומה של המעצב ניתן למצוא פרויקטים מסחריים באירופה וארה"ב. מילשטיין יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג. בתוך כך, הוא בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, מבלי להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי- השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים שתכנן מילשטיין עונים במדויק על צרכי החנות, משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד.


חיים זגורי, בעלי iStore "למעלה מעשור שירתה החנות הקטנה בדיזינגוף, ממנה הכל התחיל, עשרות אלפי לקוחות מרוצים. אני מתרגש מהחנות החדשה ומיכולותיה לספק מענה לקהל ההלך וגדל שלנו. אנו בטוחים שתושבי תל אביב והמרכז ירגישו בבית גם בסניף החדש וימשיכו להביע בנו אמון, בשל השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים".


במהלך 2018 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ.