חדש על המדף- יוני 2018

צילומים: יח"צ, קשת זאבי

ליצור רגע של קיץ עם מתכוני קפה קר איטלקיים
נספרסו חושפת שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת המיועדות לקפה קר בהשראת מתכונים איטלקיים
פיקניק בפארק, מסיבת גג פרועה או אתנחתא קלה על כיסא נוח בבריכה- כל אחד מדמיין אחרת את רגע הקיץ המושלם שלו, אבל יש רגע אחד שמוסכם על רבים מאיתנו כרגע הקיץ האולטימטיבי- הרגע של שתיית קפה קר מרענן ואיכותי. כדי להבטיח קיץ מושלם לאוהבי הקפה האיכותי, משיקה נספרסו שתי תערובות קפה חדשות בהשראת מתכונים איטלקיים למשקאות קפה קר.

התערובות החדשות שואבות השראה משני מתכוני קפה קר אהובים באיטליה. Ispirazione Salentina, תערובת עם תווים מודגשים, אך מאוזנת, בעלת מרקם חלק ו Ispirazione Shakerato, תערובת עוצמתית עם תווי קקאו.
להעצמת חוויות הקיץ, משיקה נספרסו מארז להכנת קפה קר הכולל 2 כוסות מתכונים VIEW, 2 מכסי סיליקון שהופכים כל אחת מהכוסות לשייקר לשיקשוק אופטימלי של המשקה ומגש קוביות קרח מהודר מסיליקון (מחיר המארז: 95 ש"ח, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת המארז ב 65 ש"ח).
כמו כן משיקה החברה מוצר ייחודי- בקבוק אישי לנשיאת קפה קר Nomad עם קשית מובנית (מחיר הבקבוק: 79 ש"ח, ברכישה של 5 שרוולים ומעלה תינתן הטבה לרכישת הבקבוק ב 49 ש"ח).

תערובות קפה בהשראה איטלקית :

Ispirazione Shakerato
תערובת פולי קפה מורכבת מ 100% ערביקה מגוואטמלה, אתיופיה ומדינות נוספות. התערובת נוצרה בהשראת המתכון האיטלקי הידוע לקפה קר, Café Shakerato. תערובת הקפה הינה בעלת גוף מלא, עם תווי תבלין ארומטיים, המשתלבים עם תווי קלייה. שקשקו אספרסו וקרח ותהפכו את הקפה שלכם למשקה מרענן, אלגנטי, בעל גוף מלא ומוקצף. קצף הקפה, סמיך וזהוב, מעניק טעם מתקתק ומעודן לקפה מרענן ועשיר בטעמים.
המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל), ריסטרטו (25 מ"ל)
מתכון לקפה קר שקרטו, עוצמתי ומעורר כמו ברומא
כפית סוכר בכוס לונגו
40 מ"ל אספרסו
3 קוביות קרח (90 גרם)
לשקשק במרץ !



Ispirazione Salentina
תערובת פולי קפה מזן רובוסטה וערביקה מאוגנדה, אתיופיה ומדינות נוספות. התערובת בהשראת המתכון האיטלקי הידוע לקפה קר, ,Café alla Salentina הפופולארי בדרום המדינה ומורכב ממנת אספרסו, קרח וחלב שקדים. תערובת עוצמתית אך הרמונית. בזכות פולי הרובוסטה נחשפות ארומות אגוזיות עשירות ותווים עציים. התוספת של חלב השקדים מוסיפה מתיקות נעימה ומרקם קרמי קטיפתי למשקה אהוב זה.
המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל), ריסטרטו (25 מ"ל)
מתכון לקפה קר בדיוק כמו ששותים בסלנטינה.....
2 קוביות קרח גדולות בכוס לונגו
30 מ"ל חלב שקדים
5מ"ל מי סוכר
25 מ"ל אספרסו
לערבב ולשכוח מהחום

עלות שרוול קפה, 10 קפסולות: 25.5 ש"ח
למתכונים נוספים לקפה קר כנסו לאתר המתכונים של נספרסו:


רייד חשמלי (RAID) מכשיר חשמלי חכם המרחיק את היתושים עד 360 שעות

חברת אס סי ג'ונסון ישראל, מציעה לקיץ 2018 מכשיר חשמלי חכם לבית, המרחיק יתושים, של המותג Raid (רייד), המפסיק את פעילותו באופן אוטומטי לאחר 8 שעות. מרגע הכנסת המכשיר לחשמל בחלל הבית או בחדר, הופך לנעים וחופשי מזמזום טורדני של יתושים ועקיצות.
המכשיר החשמלי החכם של רייד מעניק הגנה מושלמת ויעילה נגד יתושים, הודות לטכנולוגיה חדשנית, איכותית וחכמה, המהווה פתרון מתקדם ובטוח לשימוש, ללא עקיצות בבית. המכשיר פועל עד 360 שעות ומפסיק את פעולתו באופן אוטומטי לאחר 8 שעות.

המארז מכיל מכשיר ושני בקבוקוני נוזל למילוי, ארוזים ומוגנים, שאינם מצריכים מגע בעת השימוש. המכשיר בטיחותי גם לחדרי ילדים מגיל 3 ומעלה וללא בישום ומציע פתרון המשלב יעילות מתמשכת לאורך כל השימוש, הגנה ובטיחות מלאה, וזאת ללא כל צורך בהתעסקות במכשיר.


מחיר ממוצע לצרכן:  39.90 ש"ח

את מגוון מוצרי "רייד" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.



"מדגל" השיקה מערכת פינוק יוקרתית למקלחת הכוללת מוט מתכוונן ומזלף מתקדם בעל שלושה מצבי זרימה

"מדגל" מבית פלסאון השיקה מערכת יוקרתית למקלחת – לרחצה מפנקת ונוחה במיוחד.
מערכת הפינוק כוללת מוט טלסקופי מתכוונן לתלייה על הקיר, ראש מקלחת עגול רחב בקוטר של 20 ס"מ, ומזלף מתקדם ובו שלושה מצבי זרימה אותם ניתן להחליף בהזזה נוחה וקלה (ימינה או שמאלה) של מתג הנמצא בידית המזלף. המערכת כוללת גם מתלה מתכוונן לתליית המזלף על המוט לפי הגובה הרצוי.


מחיר: 932 ש"ח
להשיג בחנויות הקרמיקה ובטמבוריות.
לפרטים: www.madgal.co.il


חדש ובלעדי מד"ר פישר: אולטרסול SPECTRUM
ההגנה הטובה ביותר מהשמש בספקטרום הרחב ביותר - Ultra Protection.
לאחר שנתיים אינטנסיביות של פיתוח, מעבדות המחקר של ד"ר פישר גאות להשיק את סדרת אולטרסול ספקטרום, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה.

חשיפה לקרינת השמש ללא הגנה מתאימה עלולה לגרום נזקים מידיים כמו כוויות, אדמומיות ושלפוחיות וכן לנזקים בטווח הארוך, כדוגמת הופעת נגעים קדם סרטניים בעור והעלאת הסיכון להתפתחות סרטן עור מסוגים שונים, וביניהם מלנומה, וכן לפגיעה בעיניים ולקטרקט. בנוסף, חשיפה לא מוגנת לשמש גורמת להזדקנות מוקדמת של העור - קמטים, קמטוטים, כתמים, פגיעה בגמישות העור, רפיון עור, יובש, חספוס, מראה חסר ברק וגוון לא אחיד.


המחקר המדעי העוסק בנזקי השמש לעור האדם ובריאותו לא מפסיק לחדש. בשנים האחרונות התפרסמו בכתבי העת המדעיים מחקרים חדשים המעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת האור הנראה HEV שכמעט ולא נחקרה עד כה.
מה היא בעצם קרינת HEV? קרינת השמש מורכבת מספקטרום רחב של קרניים מזיקות (UVA, UVB, IR, HEV), מתוכן קרינת האור הנראה היא היחידה אותה ניתן לראות. האור הנראה בנוי מצבעים שונים (אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול) וכאשר הם משולבים יחד מתקבל האור הלבן אותו אנו רואים. האור הנראה מחולק לרמות שונות של אנרגיה. קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה נקראת גם HEV (High Energy Visible light). מחקרים מוכיחים כי חשיפה לקרינת HEV מעודדת יצירת רדיקאלים חופשיים מזיקים הגורמים בין השאר לפירוק סיבי הקולגן והפחתת ייצורו, לפגיעה בחוזק, גמישות ואלסטיות העור ומובילה להזדקנות המוקדמת של העור, להיווצרות קמטים, כתמים ולרפיון עור.
ULTRASOL SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית הנקראת BST (Broad Spectrum Tech). הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. הטכנולוגיה משלבת רכיבים ייחודיים וחדשניים בהתאם לסוג המוצר:
רכיב ייחודי המסייע בהגנה מפני קרינת האור הנראה HEV, בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS). רכיב ייחודי וחדשני זה הינו דמוי מלנין המגן על העור באופן טבעי מפני נזקי קרינת השמש.
וכן רכיב ייחודי המופק מזרעי פולי קקאו פרואנים מובחרים העשירים בפפטידים ופוליפנולים. הרכיב הינו בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לקרינת האור הנראה HEV. כמו כן, הרכיב מסייע בשיפור גמישות ואלסטיות העור ובקבלת מראה עור בריא יותר.

סדרת ULTRASOL SPECTRUM כוללת:
קרם פנים 50SPF בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שומני.
ספריי שקוף וספריי תחליבי 50SPF לשימוש קל ונוח בטכנולוגיית Pure Spray -טכנולוגיית התזה חדשנית ללא גז.
תחליב הגנה SPF50 בשפופרת נוחה לשימוש, בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שמנוני.
כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב - המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים מאוד במים וללא פראבנים.

מחיר מומלץ: ספריי שקוף / ספריי תחליבי / תחליב הגנה – 69.90 ש"ח I  מחיר היכרות: 59.90 ש"ח  תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ: קרם פנים – 59.90 ש"ח | מחיר היכרות: 49.90 ש"ח  תכולה: 50 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת ובחנויות הנבחרות/



קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי הנתלה על התיק לשימוש בכל רגע, בכל מקום

הצורך בהגנה מקרני השמש מוכר וידוע לכולם, ובכל זאת, במקרים רבים כאשר מתקיימת פעילות באוויר הפתוח, ההגנה מהשמש חסרה. 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים או הבריכה.

ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בהגנה משמש, משיק מהדורה מיוחדת, המעניקה את הפתרון המושלם להתגוננות מהשמש: קרם הגנה אישי לפנים במתלה מדליק לתיק, המאפשר לחדש את ההגנה בכל זמן ובכל מקום.
המתלה כולל צורות חמודות ומדליקות כדוגמת גלידה, כפכפים, גלשנים, סוס ים ועוד. הוא יכול להתחבר לכל תיק - תיק הספורט, תיק ההחתלה, עגלת התינוק, תיק בית הספר, הקייטנה או לרצועת הכלב – בעצם ניתן לתלות על כל תיק או אקססורי המתלווה לפעילות היום-יומית, ובכך להבטיח נגישות קבועה להגנה משמש לאורך כל היום.

המהדורה המיוחדת כוללת:
אולטרסול קידס קרם פנים בריח מלון 50SPF, 30 מ"ל, 29.90 ש"ח
אולטרסול ספורט מקס קרם ג'ל לפנים SPF50, 30 מ"ל, 29.90 a"j
אולטרסול בייבינטורל קרם פנים SPF50+, 30 מ"ל, 34.90 ש"ח


ניתן להשיג בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות




NUK, משיק מוצצים עם פטמה אורתודונטית בעיצוב משופר, בדגמים חדשים ובאריזות חדשות רב- פעמיות
הקופסה משמשת גם לניקוי היגייני במיקרוגל.

המוצצים של NUK פותחו כך שיוכלו להעניק את כל היתרונות האורתודונטים, בהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. צורת המוצץ שופרה כך שהפטמה שטוחה, דקה וצרה יותר ולכן מתקבלת בקלות רבה יותר על ידי תינוקות, גם תינוקות יונקים.

פטמת NUK מתקבלת טוב במיוחד בקרב תינוקות יונקים ואינה גורמת לשיניים עקומות**
צורת הפטמה של מוצץNUK , מדמה את פטמת האם בזמן שהיא מניקה, כך שהמעבר בין פטמת האם למוצץ ולהיפך, קל יותר לתינוק.

בנוסף, מוצצי NUK מותאמים באופן אופטימלי ללסת התינוק ואינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים בלסת, זאת בשל העובדה כי צוואר הפטמה צר ודק יותר ולכן הלחץ על הלסת והשיניים מופחת. החלק המעוגל של פטמת המוצץ האורתודונטי, מותאם באופן מושלם לחך התינוק, בעוד שהחלק התחתון השטוח מותיר מספיק מקום ללשון לבצע את תנועת היניקה באופן טבעי ובחופשיות, עובדה שאושרה על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות**. הצורה האנטומית של מגן הפה, מבטיחה שהמוצץ לא יכסה את האף ומאפשרת נשימה חופשית. פטמת המוצץ נשארת רכה וגמישה וזאת הודות למערכת האוורור NUK Air System המאפשרת שחרור אוויר, מבלי להפעיל לחץ מיותר על הלסת והשיניים. עיצוב זה של מוצצי NUK מסייע להרגיע את התינוק טוב יותר מאי פעם תוך שמירה על ההתפתחות הבריאה של הפה והלסת.

מחקרים מראים כי גם המומחים וגם ההורים ממליצים
במחקר שערכה החברה בגרמניה נמצא כי, 92% מהאימהות שהשתתפו במחקר, אישרו שמוצצי NUK אינם מפריעים להנקה וכי 95% מהתינוקות אימצו את המוצצים. 93% מהאימהות אישרו בנוסף כי, למוצצי NUK החדשים, השפעה מרגיעה על התינוקות שלהן ו-90% מהן ימליצו על המוצצים.*
במחקר נוסף שנערך בקרב מומחים נמצא כי, 100% מהאורתודונטים שהשתתפו במחקר אישרו, שהמוצצים החדשים של NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים במבנה הלסת, ש- 100% מרופאי הילדים אישרו שהמוצצים מתאימים באופן אופטימלי לחך של הילדים וש- 86% מהמיילדות ימליצו על מוצצי NUK החדשים, לאימהות מניקות, המעוניינות לתת מוצץ. עוד עלה מהמחקר, כי 100% מהמומחים, האורתודונטים, רופאי הילדים והמיילדות, אישרו שמוצצי NUK החדשים מתאימים להרגעת הדחף המולד ליניקה.**

עיצובים מדליקים ודגמים חדשים
מגוון מוצצי NUK החדשים מתאפיין בעיצובים מדליקים, איורים צבעוניים והרבה שמחת חיים. Freestyle, הינו דגם חדש שהצטרף למגוון. איורים של דבורה, חרגול, זחל וחיפושית חמודים בצבעים שונים, מעטרים את מוצץ NUK פריסטייל: המוצץ מתאים במיוחד לעורם העדין של התינוקות, הודות לחורי האוורור הגדולים שלו ושטח קטן יותר, הבא במגע עם העור. דגם חדש נוסף הוא Adore, המציע הרבה אהבה לקטנים ולקטנות: לבבות, כוכבים וכיתוב באנגלית על גבי המוצץ, 'נסיכה קטנה' ו'נסיך קטן'. בין המוצצים ניתן למצוא גם את מוצצי דיסני האהובים (מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדב וטיגר) עם איורים חדשים וידית נוחה; את מוצצי Happy Days עם איורים חדשים ועליזים (בלונים, מכוניות, אופניים ופרפרים) ואת המוצצים הזוהרים בחושך, להורים המותשים בלילה, המנסים לאתר את המוצץ שנעלם.


מוצצי NUK מוצעים בשני גדלים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים. גודל חדש – 18-36 חודשים, זמין במוצצים מדגם Happy Days. המוצצים מיוצרים בגרמניה, עשויים פוליפרופילן איכותי ביותר ובעלי פטמה רכה ושקופה מסיליקון, שהינו קל לניקוי ועמיד במיוחד לחום. המוצצים אינם מכילים ביספנול A ובטוחים לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח(לאריזה של זוג מוצצים).

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם, מוצצים, בחצי חינם ובחנויות המתמחות בתינוקות.


מתנות סוף שנה ברשת Istore

סוף שנת הלימודים מתקרבת וזה הזמן לבחור מתנה למורה או לגננת. רשת Istore מציעה מגוון מתנות וחידושים שישמחו את ליבן.


הלהיט החדש מרשת iStore רמקול בעל דמות אימוג'י חביב וחייכן למראה ובעל איכות סאונד מצוינת! הרמקול בעל חיבור אלחוטי באמצעות Bluetooth בעל סוללת ליתיום נטענת, זמן שמע רציף בן 6 שעות והינו קומפקטי ונייד (גם לטיולים).


מחירו: 149 ש"ח
מתנה מושלמת לקיץ שכבר כאן ולעונת הטיולים, הים והקמפינגים רמקול Click שצורתו אובלית ושטוחה. רמקול אלחוטי, קטן ועוצמתי בעל אפשרות לחיבור מספר רמקולים במקביל להגברת חוויית הסאונד. ברמקול לחצן מובנה לצילום סלפי, זמן סוללה עד 8 שעות גודלו 5X3 ס"מ ומגיע ב-3 צבעים: כחול/אדום/שחור.


מחירו: 179.90 ש"ח

את המוצרים השונים ניתן להשיג ב iStore דיזנגוף 135 תל אביב ובטלפון 073-2130507 ובחנות החדשה בקניון הנגב-עזריאלי באר שבע ובאמצעות אתר iStoreil.co.il




"פלסאון" מציגה "סיפון משולב" – חדשני, אמין, קומפקטי ואיכותי – התופס מינימום מקום מתחת לכיור

הארון מתחת לכיור, שבו רבים נוהגים לאחסן פח אשפה ומוצרי ניקוי, הוא אחד הארונות השימושיים ביותר במטבח. אלא שהסיפון שמתחת לכיור תופס מקום רב ומצמצם את אפשרויות האחסון. לא עוד!
חברת "פלסאון" הישראלית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים לחדרי האמבט והמטבח, החלה לשווק סיפון חדשני לכיור המטבח: "סיפון משולב" קצר וקומפקטי במיוחד, המאפשר להגדיל במידה ניכרת את נפח האחסון מתחת לכיור. הסיפון מתאים לכיור מטבח יחיד או זוגי.
כדי להתקין את הסיפון החדש אין צורך לשפץ את המטבח או להחליף את הכיור, פשוט מחליפים את הסיפון. אם אתם לקראת שיפוץ או קנייה של מטבח חדש, בקשו מבעוד מועד מהקבלן או ממתקין השיש להרכיב "סיפון משולב" מבית פלסאון.


הסיפון המשולב מאחד את הוונטיל ופתח הכניסה למדיח ביחד עם הסיפון – ליחידה אחת, כך שמתקבל סיפון קצר במיוחד, באורך 15.8 ס"מ בלבד, (לעומת כ-30 ס"מ במערכת סיפון סטנדרטית). בזכות שילוב חלקים וצמצום חיבורים, הסיפון אמין במיוחד ואיכותי הרבה מעבר לנדרש בתקן. בנוסף, הוא קל להתקנה, בעל מערכת ניקוז רחבה – 2 אינץ' לכל אורך המערכת, ומאפשר לבחור 3 סוגי ונטילים (מסננות) שונים – רגיל (סטנדרטי), עמוק ועמוק כפול (הוונטיל העמוק מאפשר איסוף רב יותר של אשפה מהכיור).
הסיפון מוצע למכירה ב-3 סוגי אריזות: סיפון עם מתאם לוונטיל רגיל (סטנדרטי), סיפון + ונטיל סטנדרטי, וסיפון + ונטיל עמוק.


"פלסאון" מעניקה אחריות לשנה.
מחירים: 79 - 185 ש"ח (בהתאם לסוג הוונטיל הנבחר).
להשיג בטמבוריות ובחנויות למוצרי אמבט ומטבח. לבירור החנויות:073-2333777, info@plasson.co.il.
אתר החברה: http://www.plasson.co.il




ברמן E-FREE סדרת לחמי מחמצת ארוזים ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים


קבוצת "מאפיות ברמן", מהמאפיות הגדולות והוותיקות בישראל, משיקה לראשונה סדרת לחמים חדשה, לחמי מחמצת ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים: ברמן E-Free. סדרת הלחמים החדשה כוללת 3 לחמים חדשים: E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה ללא תוספים מלאכותיים, E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ללא תוספים מלאכותיים ו-E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה) ללא תוספים מלאכותיים. לחמי E-FREE מצטרפים לנבחרת 15 הלחמים המיוחדים של ברמן המומלצים ע"י משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר ומציעים לצרכן מגוון רחב לבחירה מועדפת וטובה של צריכת המוצר הבסיסי והאהוב ביותר - לחם.

סדרת ברמן E-Free בעלת יתרונות תזונתיים רבים ופורצי דרך: הלחמים מיוצרים מקמחים מלאים – נטחנים מן הגרעין בשלמותם וכך שומרים על היחס הטבעי של הרכיבים החיוניים שבגרעין: נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים, וויטמינים מקבוצה B ומינרלים בהם אבץ, מגנזיום, ברזל וסידן. הלחמים הנם לחמי מחמצת ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים, ללא מתחלבים וללא מייצבים, כשהמחמצת על כל יתרונותיה משמשת כחומר משמר טבעי. הלחמים אינם מכילים שומן טראנס. ללא תוספת סוכר ועומדים בדרישות "אייל" של האגודה הישראלית לסוכרת. הלחמים עומדים בתו האיכות של משרד הבריאות ללחמים בריאים (תו "אפשרי בריא") – עד 250 קלוריות, מקס' 400 מ"ג נתרן ולפחות 80% קמחים מלאים (עבור 100 גרם).

קבוצת מאפיות ברמן מובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם. סדרת הלחמים החדשה מתחברת למגמת הבריאות העולמית ובעלת התווית "Clean Label", המתייחסת לרשימת הרכיבים במוצר. הרכיבים הם חומרי גלם פשוטים ומוכרים, ללא תוספים מלאכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים ועם ערכים תזונתיים מוספים. הלחמים בעלי מרקם רך ועדין פותחו בשלושה טעמים כך שיתאימו לילדים ומבוגרים: לחם מקמחים מלאים - כוסמין, שיפון וחיטה בתוספת מחמצת וגרעיני חיטה גרוסים, לחם מלא מקמח חיטה בתוספת מחמצת ולחם שיפון עם ארומה עשירה של מחמצת שיפון. המחמצת הטבעית מעניקה ללחם מרקם רך וחלק וטעם משובח, האהוב על ילדים ועל כל בני המשפחה.

לדברי הדס יריב (M.Sc, MBA) טכנולוגית מזון ומוסמכת בתזונה יועצת מדעית בקבוצת מאפיות ברמן, הכמות הכוללת של הסיבים התזונתיים עבור 100 גרם (3 פרוסות) מהווה בלחמים כ- 34% בממוצע מהקצובה היומית המומלצת לנשים וכ-29% מהקצובה היומית המומלצת לגברים. לחמי מחמצת מגבירים פעילות פרה-ביוטית, קלים יותר לעיכול, בעלי זמינות מינרליים גבוהה יותר ומסייעים באיזון רמות הסוכר בדם.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. המאפייה מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מספר מותגים בהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".


מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17 שקלים (אריזת 750 גרם).
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית והרבנות הראשית ירושלים.




"סידן אלמוגים" – CORAL CALCUME – סידן שמקורו באלמוגים, בעל יכולת ספיגה גבוהה

סידן נחשב לאחד המינרלים החשובים בגוף האדם וריכוזו בגוף הוא הגבוה מביניהם. הוא מצוי בעיקר ברקמות השלד, בשיניים, בשרירים, בעצבים ובדם. אספקת סידן סדירה חיונית לשמירה על מסת העצם, לגדילה ולהתפתחות תקינה. הוא פועל באופן סינרגטי עם מגנזיום, וביחד הם משתתפים בתהליכים פיזיולוגיים רבים ובהם הולכה עצבית, התכווצות שרירים והרפייתם וויסות תפקודי הלב. הסידן מסייע גם בייצור מתווכים עצביים כמו סרטונין ואצטילכולין, המשפיעים על מצבו הנפשי של האדם.

חברת תוספי התזונה האמריקאית NOW, מהמובילות בעולם בשוק תוספי התזונה (המשווקת בארץ ע"י חברת "מרשל"), מציעה "סידן אלמוגים" CORAL CALCUME, תוסף תזונה המופק מאלמוגי ים המצויים סביב האי אוקינאווה (דרומית מזרחית ליפן).

הרוקח עומר פורת מחברת "מרשל" הסביר, כי במחקר שנערך ביפן בשנת 1900, אשר בדק את איכות החיים הטובה של תושבי האי אוקינאווה, הנהנים מבריאות טובה ומאחוז נמוך של מחלות כרוניות, התברר, בין השאר, שהתושבים משתמשים במים המקומיים העשירים במינרלים ובסידן אלמוגים. מחקרים הראו כי האלמוג, הנוצר בתהליך התאבנות טבעי במי האוקיאנוס, עשיר בסידן ובעוד עשרות מינרלים כמו מגנזיום, אשלגן ויסודות קורט, התורמים לספיגה טובה יותר של הסידן שבאלמוג במעיים, בהשוואה לסידן ממקורות אחרים.


כשר פרווה בהשגחת הרב א. רלב"ג, ארה"ב (K).
מחיר: 170 ש"ח לאריזה של 100 כמוסות.
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.




מרס ישראל יוצאת בחגיגת SNICKERS לקראת משחקי הכדורגל ובוחרת חגיגת גול יצירתית

מרס ישראל יוצאת בפעילויות למותג הדגל האהוב שלה - סניקרס לקראת קיץ 2018. הפעילות פונה לקהל חובבי הכדורגל ותציע להם לשתף מחוויית ההצלחה והשמחה בצפייה במשחק כדורגל.
במסגרת זו, חגיגה ב SNICKERS תבדוק איך אתם חוגגים גול באופן היצירתי ביותר. קונים חטיף סניקרס המשתתף במבצע ומצלמים את חגיגת הגול היצירתית ביותר שלכם, מעלים למיניסייט ייעודי ויכולים לזכות במסך סמסונג K4 איכותי.


משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו השנה למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים את משחקי המונדיאל, המציעים פנייה חוויתית לקהלי היעד ומתבססים על ערכי המותגים והרוח הספורטיבית שלהם. האתגרים משלבים יצירתיות, סגנון אישי, יכולות ספורטיביות וכישורים חברתיים שהם מערכי המותגים המשתתפים.

הפעילות תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO שיעלה ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובסדרה של מבצעים לרגל משחקי הכדורגל בקיץ.