Dianoche חברת תכשיטי יהלומים במחירים מפתיעים




חברת דיאנוצ'ה מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק  תכשיטי זהב משובצי יהלומים ואבנים טובות.
החברה יושבת במתחם הבורסה ברמת גן, במשרדים צנועים המשקפים את המסר שלהם- לא צריך חנות יקרה בקניון בשביל לרכוש תכשיטי יוקרה איכותיים- אפשר להגיע ישר למשרדי החברה ולקנות מן הטובים ביותר ומבלי לממן עבורם נדלן מיותר. ובמילים אחרות- בדנוצ'ה תוכלו לקנות תכשיטי יהלומים ב- 50-80 אחוזים פחות מאשר בחנויות אחרות!


קולקציית התכשיטים של Dianoche כוללת טבעות, צמידים, עגילים ושרשראות.
ניתן להגיע אליהם עם תמונה או סקיצה והם יגשימו לכם את החלום בתכשיט מעוצב יחיד ומיוחד, ובהתאמה מלאה לתקציב שלכם.


התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד ולכל יהלום ישנו הדירוג שלו המתועד בתעודה.


אני, באופן אישי, מעולם לא שמעתי על התעודות האלו למרות שיש לי מספר תכשיטי יהלומים שנקנו ברשת מאוד גדולה ומוכרת. מעולם לא קיבלתי תעודות כאלו ומהפגישה שלי במשרדי Dianoche הבנתי שכל לקוח הרוכש יהלום צריך לקבל תעושה שכזו.
בדיאנוצ'ה עובדים עם תעודות גמולוגיות של המעבדות המחמירות והמוקפדות בלבד ( GIA / HRD / IGI) ולא עם מעבדות שמעניקות הערכת יתר / דירוג שגוי ליהלומים ובכך, בעצם, מוכרים ללקוח מצג שווא.


 
רמת הגימור בתכשיטים של Dianoche הינה גבוהה ומקצועית. כל תכשיטי המותג נעשים באהבה והפקדה על כל הפרטים הקטנים ומגיעים עם תעודת אחריות.



דיאנוצ'ה הינו עסק שכל כולו כחול לבן. כל העובדים ישראלים והייצור מתבצע בישראל.
היחס מאוד אישי ומאוד מקצועי.
אין מה להשוות בין פגישה בבית עסק השם לעצמו מטרה להנגשת תכשיטי היוקרה לכלל האוכלוסיה ולבין המצאות בחנות יקרה ויוקרתית בקניון, עליה, בסופו של דבר, אתם משלמים בחישוב הסופי של עלות התכשיט שרכשתם.

מומלץ!