טיפוח ויופי לאחרי החגים ולקראת העונה החמה


צילומים: קשת זאבי

סוף סןף הסתיימו החגיגות. פסח ויום העצמאות מאחורינו ואפשר לחזור לשגרת כושר ומספר ארוחות שפוי ביום.
עכשיו, כשיש לנו זמן לטפח את הגוף ולא צריך למהר ולהגיע מארוחה לארוחה, זה גם הזמן לחדש את מלאי מוצרי הטיפוח ויופי שלנו. ישנן מגמות אופנתיות חדשות שיצאו לשוק ואתן לא רוצות לפספס אותם!

שמרו על העור מפני השמש- אנתליוס XL – קרם ג'ל לעור עם גוון לפנים מבית LA ROCHE–POSAY

מוצרי לה רוש פוזה ידועים בכך שהינם בעלי הגנה גבוהה רחבת טווח (UVA&UVB) מפני נזקי קרינת השמש לעור רגיש , SPF50+ ומתאימים לכל המשפחה: ילדים ומבוגרים.

ANTHELIOS SPF 50+ - מספקים הגנה גבוהה רחבת טווח מפני קרני השמש, הן מקרני ה- UVB והן מקרני ה- UVA הארוכות. הגנה מחוזקת הודות לשילוב רכיב אנטי-אוקסידנטי פעיל חדשני BIACLIN
המוצרים של לה רוש פוזה מכילים את המים הטרמליים ממעניינות לה רוש-פוזה.

כבר למעלה מ- 30 שנה סדרת אנתליוס מתמחה בטכנולוגיית הגנה מהשמש – יעילות גבוהה שאינה מתפשרת בסבילות גבוהה והתאמה לעור רגיש. כחלוצה בהגנה מפני קרני ה- UVA וכמומחית לעור הרגיש ביותר, סדרת אנתליוס מציגה מוצרים המשלבים מערכת מסנני קרינה המעוגנת בפטנט ומאפשרת יעילות גבוהה יותר בהגנה כנגד קרני ה- UVA וה- UVB, עם מינימום מסננים כימיים. מוצרי הסדרה זוכים להמלצות דרמטולוגים מרחבי העולם ובישראל.


ANTHELIOS XL Dry Touch Gel-Cream SPF50+ הינו קרם ג'ל עם גוון לפנים המיוחד למניעת נזקי שמש והגנה מפני קרינת השמש.
הג'ל מתאים לעור פנים עורד עד שמן והוא אינו משאיר את העור דביק.
מראה הפנים המתקבל הינו מאט והוא מהווה בסיס טוב להמשך שגרת האיפור.


טכנולוגיית AIRLICIUM™: פעולת מיקרו-חלקיקים למראה מאט. ספיגה מהירה ושליטה על כל הגורמים לעור מבריק: סבום, לחות וזיעהׂ). מיקרו פיגמנטים בעלי גוון אוניברסלי הנמסים אל תוך העור להתאמה מירבית לכל גוון עור, ליצירת מראה עור זוהר.
אינו שומני. נון-קומדוגני. ללא פראבן. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי.
נבדק גם בישראל על עור רגיש. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. היפואלרגני.


הידעת?
סרטן העור מהווה 1/3 מכלל הגידולים הסרטניים.
מעל ל-200,000 מקרי מלנומה מאובחנים בכל שנה. (1)
1 מתוך 5 אנשים מת בכל שעה ממלנומה (סרטן העור). (2)
(1) WHO ארגון הבריאות העולמי
(2) www.skincancer.org/skin-cancer-information/skin-cancer-facts
סרטן עור: מגיפה כלל-עולמית הולכת ומתפשטת.
סרטן עור שכיח יותר מכל סוגי הסרטן האחרים ביחד1. העובדה שניתן בבירור למנוע אותו הופכת את הסרטן הזה לייחודי עוד יותר, שכן 86% ממקרי המלנומה ו-90% של סרטן שאיננו מלנומה נגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש1.
יתר על כן, סרטן עור ניתן לטיפול עם 90% של מקרים של סרטן עור הניתנים לריפוי אם הם מאובחנים מוקדם ...2 והגילוי קל יותר מכל סרטן אחר, מאחר שסרטן העור גלוי וברור לעין בלתי מזוינת.

מחקר רחב היקף שערך לה רוש-פוזה בשנת 2015 ב-23 מדינות ובהשתתפות כ-20 אלף איש, העלה כי 73% מהציבור אינו משתמש באופן סדיר בקרם הגנה על הפנים. ההבנה שלא משנה כמה יעיל קרם ההגנה, הוא לא יוכל לסייע אלא אם כן ישתמשו בו, גרמה ללה רוש-פוזה לפתח פורמולות יעילות בעלות מרקמים שונים, שיגרמו לאנשים לרצות להשתמש בהן, ולסייע בהגנה על עורם מהשמש.
מדעני מעבדות לה רוש-פוזה שקדו על פיתוח טכנולוגיית הגנה חדשה XL PROTECT שמציעה את מערכת מסנני קרינה אופטימאלית המעוגנת בפטנט Mexoplex® , המבטיחה הגנה גבוהה רחבת טווח מקרני ה- UVB- וגם כנגד קרני ה- UVA הארוכות (הנוכחות לאורך כל השנה, אפילו בימים מעוננים, וחודרות לעומק העור) אשר יכולות לגרם לנזקים בלתי הפיכים לעור כגון: פגיעה בגוון העור (האפרה), נזקים מבניים (קמטים, התרופפות) ונזקים במערכת החיסונית של העור (נפילת ההגנות החיסוניות).

בנוסף לכל אלה, טכנולוגיית ההגנה החדשה כוללת קומפלקס נוגד חימצון בלעדי שנלחם בזיהום האוויר ומורכב מ Thermal Spring Water וויטמין E, כולל נוגדי-חמצון רבי-עוצמה אחרים (כמו למשל Biacaline). על כן, טכנולוגיית ה-[XL]-PROTECT™ החדשה מציעה הגנה אקסטנסיבית בפני קרני UV כמו גם בפני זיהום אוויר למען הגנה רחבה עד יותר מבעבר.

מערכת הגנה בלתי מתפשרת
1. מערכת מסנני הקרינה מעניקה הגנה משמעותית לבעלי עור רגיש, ו/או לעור שנוטה לכוויות שמש, תוך שמירה על רמת SPF מאוזנת.
2. פורמולה מינימאלית: הפחתה של 15% בכמות המסננים הכימיים, ללא פארבן, ללא ריח והיפואלרגני.
3. יעילות וסבילות שנבדקו על-ידי 24 מחקרים קליניים.
4. כל מוצרי הסדרה מכילים את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור ונבדקו תחת פיקוח דרמטולוגי.
המוצרים ללא בושם, ללא פראבן, נבדקו תחת פיקוח דרמטולוגי, נון-קומדוגנים, מכילים את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, נבדקו גם בישראל על עור רגיש.


אמנת הבטיחות של מוצרי לה רוש-פוזה:
  • היפואלרגני
  • ריכוז גבוה של חומרים פעילים נבחרים.
  • מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור.
  • יעילות מוכחת בתנאי שימוש אמתיים.
  • מרכיבים וחומרי ריח בכמות המינימלית ההכרחית
  • אריזה הממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי
  • תאריך תפוגה מצוין על גבי כל המוצרים


מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי,
לאומית ומאוחדת ברחבי הארץ, וברשתות הפארם.



color Matt Metal סדרת שפתונים ולקים בגוונים מטאליים תואמים מבית קרליין

color Matt Metal משלבת 8 גוונים חדשים של שפתון מטאלי, מאט, שאינו נמחק, נוזל או נעלם כל היום, עם 8 גוונים תואמים של לק לציפורנים בנוסחה העמידה של קרליין.

קרליין משיקה בימים אלו 8 גוונים מטאלים חדשים הנעים בין גוון בלונד זוהר ועד גוון סגול עמוק. הצבע המטאלי מלא נוכחות וממקד את תשומת הלב לשפתיים , נוצץ ומככב כטרנד הכי חם בתחום האיפור של החורף הקרוב.


השפתון המטאלי מגיע גם הוא, כמו שאר השפתונים האהובים בסדרה, במרקם קרם הנמרח כמו גלוס, מעניק מראה מאט לגמרי ועשיר בהשתקפות מתכתית נוצצת. הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע!

להשלמת המראה יצרו בerkhhi גם צבעים מטאלים תואמים בסדרת הלקים לציפורנים.

Color Matt Metal מגיע ב-8 גוונים חדשים:
32 Blondie
33 Conspiracy
34 Metal Cooper
35 Eclipse
36 Very Red
37 Deep Purple
38 Unreal
39 Cruel


ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החדש www.careline.co.il



Neta By SACARA קולקציית איפור חדשה הכוללת מסקרות, ג'ל גבות והיילייטרים

בעידן שבו טרנדים אופנתיים של איפור וטיפוח נולדים ברשתות החברתיות ומופצים בכל העולם על ידי מובילות דעה צעירות ובועטות שמזהות את מגמות הרחוב, מותג הביוטי SACARA משתף פעולה ומשיק קולקציית קפסולה ייחודית עם נטע אלחמיסטר, פרזנטורית המותג, אשת עסקים, דוגמנית ואושיית רשת שמנהלת מעל 1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם ואוחזת בהבנה ברורה של יופי עכשווי לוהט!

נטע אלחמיסטר שפרצה לתודעה הציבורית בגיל צעיר בזכות יופייה המהפנט והסגנון הבלתי מתפשר שלה, ידועה כחובבת איפור וטיפוח שיוצרת חותם משלה. מחלקת פיתוח המוצרים של מותג האיפור הנגיש SACARA שמחה להגשים עבור כוכבת הרשת הצעירה את הפנטזיה האולטימטיבית- קולקציית מוצרים בחתימתה האישית שמגישה לכל נערה ואישה חיבור למגמות היופי העכשוויות.

התוצאה: ליין מוצרי איפור טרנדי בנגיעה זוהרת במיוחד עם דגש על עיצוב גבות וריסים!


המוצרים בקולקציית Neta By SACARA:


EXTRA VOLUME MASCARA- מסקרה אקסטרה ווליום ליצירת נפח דומיננטי
על כוחו של המבט נכתבו שירים וסיפורים. ממחקרי יופי עולה כי כ-70% מהנשים יעדיפו לקחת מסקרה לאי בודד, כמוצר האיפור שהן לא מוותרות עליו. נטע אלחמיסטר ביניהן...
היא מפורסמת בריסים עבים, צפופים וחושניים.
מומחי האיפור של SACARA יודעים כי המסקרות המבוקשות ביותר הן אלה המעניקות נפח מוגבר וניכר לעין ולכן השקיעו בפיתוח מסקרה עם אפקט אקסטרה ווליום.
המסקרה החדשה מקולקציית Neta By SACARA , מצוידת במברשת סיבים צפופה במבנה "פרפר" אשר לוכדת כל ריס וריס ועוטפת אותו בפורמולת נפח עשירה המכילה סיבי משי זעירים.
התוצאה: ריסים מעובים, עשירים ומלאי נוכחות, כאלה שאי אפשר להתעלם מהם!


MAX POWER MASCARA- מסקרה להפרדה, להארכה ולעיצוב מקסימלי של הריסים
מאפרים מקצועיים נוהגים להשתמש בשני סוגי מסקרה במראה אחד, כדי להשיג ריסים מעוצבים, מודגשים, מופרדים ומפוסלים במיוחד. דוגמניות ואושיות רשת שחיות את תחום האיפור באופן יומיומי נוהגות לאמץ את הטרנד ומשלבות שימוש במסקרה מעבה עם מסקרה מפרידה ליצירת גימור מושלם לריסים.
המסקרה החדשה-,MAX POWER שפותחה עבור הקולקציה, מגיעה עם מברשת סיליקון יעילה להפרדת הריסים, להגברת האורך וליצירת אפקט מעוגל ומוגדר לכל ריס וריס.
הנוסחה עמידה במיוחד ומתאימה לכל סוגי העיניים ולמרכיבות עדשות מגע.


ניתן להשתמש בכל אחת מן המסקרות בקולקציה בנפרד, או לשלב ביניהן למראה אופנתי במיוחד.

הטוויסט של נטע לעיצוב הריסים: הריסים של נטע תמיד מודגשים ומעניקים מסגרת מיוחדת למבט המהפנט שלה. איך היא עושה את זה? בשלב ראשון נטע משתמשת במסקרה ליצירת נפח ומעצבת בעזרתה את הריסים ואילו בשלב השני היא מסרקת ומפרידה את הריסים בעזרת מסקרת "מקס" מפסלת שהמברשת שלה קטנה יותר ומתאימה גם לריסים התחתונים.

הטרנד הבינלאומי: Doll lashes- ריסים מוגדרים ומעוצבים המקיפים את כל מבנה העין על קו הריסים העליון והתחתון למראה "בובתי" ומעוצב.


EYEBROW DESIGN GEL- ג'ל לעיצוב גבות

ג'ל שקוף המוגש באריזת מסקרה נוחה לעיצוב ולקיבוע הגבות לאורך כל שעות היממה.
פורמולת הג'ל העמידה נצמדת לשיער הגבה ומקבעת את עיצובה במקומו, כך שהאיפור נותר עמיד ללא פשרות, גם כשאת עסוקה. הג'ל מצויד במברשת מסקרה לגבות בגודל מיוחד המאפשר סרוק והרמת שיער הגבות לפי מגמות האופנה העכשוויות.


הטוויסט של נטע לעיצוב גבות: נטע מפורסמת בגבות מלאות ומעוצבות המסורקות כלפי מעלה במראה פרוע ופראי. בעזרת ג'ל הגבות ניתן לקבע את הגבות במקומן למשך שעות ארוכות בלי חשש.
החידוש: אל תפחדו לתת טאץ' אישי עם אמירה נועזת לגבות שלכן!

הטרנד הבינלאומי: Boy freind's brows-גבות עבות ולא בהכרח "מסודרות" עם נוכחות ואישיות.


SHIMMER GOLDEN – שימר היילייטר נוזלי
הסוד של הכוכבות למראה עור זורח מבפנים...
שימר היילייטר נוזלי במרקם תחליב המעניק זוהר קורן לעור הפנים ומבליט את האזורים הגבוהים, כמו עצמות הלחיים, גשר האף, המצח, הסנטר, עצמות הבריח והמחשוף. נוסחת השימר מועשרת בפיגמנטים בגוון מוזהב המחמיא לכל גווני העור. אידיאלית ליצירת טרנד ה"סטרובינג" (הבזק אור) המבוקש כל כך באינסטגרם וביוטיוב.
השימר מומלץ לשימוש מעל מייק אפ או בפני עצמו ליצירת הארה. ניתן גם לשלבו עם בסיס האיפור וליצור גימור זוהר במיוחד לכל אזורי הפנים. פורמולה עמידה במיוחד ונוחה לשימוש עם ברק כובש לכל שעות היממה.


SHIMMER BLUSH – שימר היילייטר נוזלי בגוון ורדרד
שימר היילייטר בגוון ורדרד סמוק ובמרקם תחליבי נעים ונוח לשימוש. מעניק מראה קורן, מחטב המבליט את עצמות הלחיים באופן רך ומחמיא.
ניתן להשתמש בשימר בפני עצמו, אך מומלץ להניחו באמצעות מברשת מתאימה, ספוגית או בעזרת כריות האצבעות מעל מייק אפ למראה מושלם.
מתאים לשימוש בנגיעות קלות על כל אזורי הפנים: עצמות לחיים, עפעפיים ואפילו שפתיים ליצירת מראה מנצנץ במיוחד.
נוסחה עשירה בפיגמנטים ועמידה לאורך זמן.

אני ממליצה מנסיון- אפשר להשתמש בשימר ובסומק גם כצללית קלילה למראה מתקתק.

הטוויסט של נטע: ליצירת מראה עכשווי זוהר, אך עדין טבעי, נטע נוהגת לערבב מספר טיפות של שימר גולדן מוזהב לתוך המייק אפ שלה ולפזרו על כל אזורי הפנים. לאחר מכן, היא מניחה מספר נגיעות של שימר בגוון Blush על האזורים הבולטים בפנים כדי להעניק מראה חם יותר.

לשדרוג מראה ערב: נטע מניחה שימר על אזור המחשוף בעזרת מברשת מייק אפ רחבה ויוצרת מראה מחמיא לצילומים או לבילוי במסיבה....

הטרנד הבינלאומי: Strobing –יצירת הבזקי תאורה על הפנים בעזרת פורמולות שימר מנצנצות המעניקות מראה עור בריא שקורן מבפנים החוצה ומאיר את הסביבה.

את המוצרים מקולקצייתNeta BY SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר www.sacara.co.il


"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את סדרת הטיפוח ההוליסטית לניקוי עמוק וטיפול בקרקפת
סדרת BC Scalp Genesis בעלת קומפלקס StemCodeTM הבלעדי לחברה/

קצב החיים הקדחתני, זיהום האוויר במרכזי הערים הגדולות וגורמי זיהום סביבתיים הופכים את הטיפולים להשבת האיזון הטבעי ונטרול רעלים מכף רגל ועד ראש לחשובים יותר מתמיד ללקוחות הסלונים לעיצוב שיער. "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל מבינה את ההשלכות של היבטים אלו על השיער והקרקפת - ואת החשוב מכל - כיצד להתגבר עליהם.

מתוך הבנה כי שיער יפה להפליא מתחיל בקרקפת בריאה, מותג הטיפוח המקצועי מבית "שוורצקופף פרופשיונל", BC Bonacure, משיק סדרה חדשה לטיפוח ייעודי של עור הקרקפת והשיער – סדרת BC Scalp Genesis ("BC סקאלפ ג'נסיס").

סדרת BC Scalp Genesis החדשה מבית שוורצקופף פרופשיונל, מהווה את השיטה השלמה הראשונה לניקוי וטיפוח הקרקפת, הודות לקומפלקס StemCode הבלעדי לחברה, המסייע להשבת האיזון לקרקפת באופן מיידי, ובה בעת מסייע גם לשמור על איכות השיער לעתיד.


שיער וקרקפת בלתי מאוזנים
סדרת BC Scalp Genesis החדשה, נוקטת גישה של 360˚ לקרקפת בריאה ושיער יפה להפליא כאחד - מבפנים ומבחוץ - מציעה מגוון מוצרים הוליסטיים, נטולי סיליקון, המכילים טכנולוגיה מתקדמת ייחודית, העובדת ביעילות על השיער והקרקפת ומונעים את חוסר איזון הבא במצב הקרקפת:

קרקפת שומנית (מוצרים לניקוי עמוק)
קשקשים (מוצרים לקרקפת נוטה לקשקשים)
שיער דליל (מוצרים לשיער דליל)
הרגעת הקרקפת (מוצרים להרגעת הקרקפת)

הטכנולוגיה המתקדמת
סדרת BC Scalp Genesis מכילה את קומפלקס StemCode הייחודי בשילוב עם מגוון של ויטמינים מיוחדים.

קומפלקס StemCode תומך באופן פעיל בשלב הצמיחה העתידי של השיער ובעל פעולה כפולה:
* פעולה 1: הגנה על תאי גזע
* פעולה2 : הגנה על השורש

בנוסף, הנוסחה עם מגוון ויטמינים מיוחדים מסייעת באופן מידי לנטרל חוסר איזון גלוי ולאזן מחדש את הקרקפת והשיער:
  • ויטמין B3 - מחזק את השיער.
  • ויטמין B5 - מספק לחות, עוזר לאזן את תכולת הלחות של השיער והקרקפת.
  • ויטמין E - נוגדן חמצון המסייע להגן על הקרקפת מפני השפעות חיצוניות.
  • ביוטין - עוזר לחזק את זקיק השיער בכדי למנוע דילול של השיער.

"כולנו מעוניינים בשיער יפה ולשם כך אנו זקוקים לקרקפת מאוזנת ובריאה לאיכות שיער מיטבית", אומר גארי טיילור, שגריר טיפוח שיער של שוורצקופף פרופשיונל בבריטניה. הוא ממשיך ואומר כי "כעת אנו יכולים להגן על הקרקפת על ידי התמודדות עם הגורמים השונים (המקור) ולא רק עם הסימפטומים".

סדרת מוצריBC Scalp Genesis החדש מכילה:

שמפו לניקוי הקרקפת
BC Scalp Genesis Purifying Shampoo
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס לניקוי עמוק עם קומפלקס StemCode ונגזרת של ויטמין B3, מנקה לעומק קרקפת שומנית ושיער משאריות שומן, משקעים ושאריות של מוצרים לשיער. שומר על הקרקפת מאוזנת ומטוהרת תוך שמירה על בריאות השיער.
אופן השימוש: יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לחזור על הפעולה במידת הצורך. להמשיך להשתמש במגוון מוצרי הטיפוח המתאימים מסדרת בונה קור .BCמתאים לשימוש יומיומי.


שמפו להרגעת הקרקפת
BC Scalp Genesis Soothing Shampoo
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס להרגעת הקרקפת עם קומפלקס StemCode וויטמין B5, מנקה בעדינות וביעילות את השיער ועוזר להרגעת הקרקפת תוך שמירה על בריאות השיער.
אופן השימוש- יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לחזור על הפעולה במידת הצורך. מומלץ להשתמש בשילוב עם BC סקאלפ ג'נסיס סרום להרגעת הקרקפת.


סרום להרגעת הקרקפת
BC Scalp Genesis Soothing Serum
סרום BC סקאלפ ג'נסיס להרגעת הקרקפת עם קומפלקס StemCode וויטמין B5, מרגיע ותומך באיזון הקרקפת תוך שמירה על בריאות השיער.
אופן השימוש- לחפוף את השיער עם BC סקאלפ ג'נסיס שמפו להרגעת הקרקפת. לפזר את הסרום על הקרקפת באופן שווה. לא לשטוף. במידת הצורך.


שמפו לקרקפת הנוטה קשקשים
BC Scalp Genesis Anti-Dandruff Shampoo
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס נגד קשקשים עם קומפלקס StemCode וויטמין E, מנקה בעדינות ובשימוש קבוע מסיר קשקשים נראים לעין תוך שמירה על בריאות השיער.
אופן השימוש- יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לחזור על הפעולה במידת הצורך.


שמפו להחייאת שיער דליל
BC Scalp Genesis Root Activating Shampoo
שמפו BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם Carnitine tartrate, טאורין ואכינצאה, הינו השלב הראשון במגוון מוצרי הסדרה עבור שיער דליל. שימוש קבוע בשמפו בשילוב עם סרום מחייה לשיער דליל של BC סקאלפ ג'נסיס מחזקים את שורשי סיב השיערה בקרקפת.
אופן השימוש- יש לעסות לשיער רטוב ולשטוף היטב. לחזור על הפעולה במידת הצורך. מומלץ להשתמש בשילוב עם BC סקאלפ ג'נסיס סרום מחייה לשיער דליל וקצף מרוכז לשיער דליל.


סרום להחייאת שיער דליל
BC Scalp Genesis Root Activating Serum
סרום BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם Carnitine tartrate, טאורין ואכינצאה, הינו השלב השני במגוון מוצרי הסדרה עבור שיער דליל. בשילוב עם שמפו מחייה לשיער דליל של BC סקאלפ ג'נסיס מחזקים את שורשי סיב השיערה בקרקפת.
אופן השימוש- לאחר שימוש בשמפו יש להתחיל שגרת טיפוח של 6 שבועות עם הסרום, לפזר על הקרקפת באופן שווה פעמיים ביום ולעסות בעדינות. לא לשטוף. לאחר מכן להשתמש בקצף מרוכז לשיער דליל של בונה קור BC בשימוש יומיומי לתחושת שיער מלא יותר.



קצף מרוכז להחייאת שיער דליל
BC Scalp Genesis Densifying Foam
קצף BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל עם קומפלקס StemCode וביוטין יוצר מראה שיער מלא וצפוף יותר והופך את השיער לחזק ועמיד יותר בפני שבירה.
אופן השימוש- לנער היטב. יש לעסות לשיער וקרקפת לחים ולייבש בעזרת מייבש שיער. עבור תוצאות אופטימליות להשתמש בשילוב עם מגוון מוצרי BC סקאלפ ג'נסיס לשיער דליל.



הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומים עסקיים: מוצרי כביסה וטיפוח הבית, מוצרי יופי וטיפוח ודבקים וטכנולוגיות. הנקל, שנוסדה ב-1876 מחזיקה בעמדות שוק מובילות בתחומים צרכניים ועסקיים עם מותגים מפורסמים מאוד כגון פרסיל, שוורצקופף ו-Loctite. הנקל מעסיקה מעל 50,000 איש ודיווחה על מכירות של 18.1 מיליון יורו ורווח תפעולי מתואם של 2.9 מיליארד יורו בשנת הכספים 2015. מניות הבכורה של הנקל רשומות במדד הבורסה הגרמניתDAX .


מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22




סדרת הוואי מי קוקוס Coconut Water

מותג הטיפוח המוכר והאהוב 'הוואי' משיק סדרה חדשה לשיקום שיער יבש עד יבש מאוד - סדרת הוואי מי קוקוס (Coconut Water) המכילה מי קוקוס ותמצית פרח הלוטוס, מעניקה שיער רך וגמיש מהשורש ועד לקצוות.
מי הקוקוס הנמצאים בתוך קוקוס צעיר וירוק, ידועים כעשירים בנוגדי חמצון ומינרלים, ועוזרים בשמירה על רמת הלחות. ללוטוס מנגנון של ניקוי עצמי הגורם לחלקיקי הלכלוך להתנתק מעליו ובכך מגן על השיער ומותיר את הקרקפת נקייה.
סדרת הוואי מי קוקוס (Coconut Water) כוללת שמפו ומרכך המכילים פורמולה קלילה ומרעננת, החודרת באופן מידי לעומק סיב השערה ומעודדת את התחדשותו. המוצרים עשירים בפרוטאין טיפוח אינטנסיבי המחדש את מבנה סיב השערה. ללא סיליקון וללא צבעים סינטטיים.


ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.



פרוקטר&גמבל בצעד להגנה על הסביבה: בקבוקי השמפו העשויים מ-25% פסולת ים יימכרו בישראל

ואם בטיפוח ויופי אנחנו עוסקות כעת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל המוצרים הכייפיים האלו מגיעים באריזות פלסטיק שמושלכות לפח. מדובר על כמויות עצומות של זבל המזהם את הסביבה.
שמחתי לשמוע שחברת הד אנד שולדרס לקחה את הנתון הזה והחליטה שהיא לא תתן יד לזיהום הסביבה.
מסתבר שישראל היא בין שלוש המדינות הראשונות בעולם שישווקו את המותג עם הבקבוקים המכילים פסולת ים.
פרוקטר אנד גמבל התחייבה שתייצר את כל בקבוקי השמפו הד אנד שולדרס באירופה תוך שימוש ב – 25% פלסטיק עד אמצע 2018. משמעות הדבר: מהלך דרמטי שמעצב מחדש את תעשיית בקבוקי הפלסטיק בעולם

פרוקטר אנד גמבל אשר חרטה על דגלה את קידום נושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה, השיקה בקיץ האחרון באירופה את בקבוקי השמפו הממוחזרים הראשונים בעולם, העשויים 25% פסולת ים מתכלה מפסולת שנאספה בחופי אירופה, עבור מותג השמפו הגדול והמוביל בעולם, הד אנד שולדרס. כעת, עושים הבקבוקים עלייה לישראל ויימכרו החל מחודש מרץ הקרוב ברשת הסופר- פארם. מדובר בייצור הגדול ביותר בעולם של בקבוקים ממוחזרים וניתנים למיחזור מפסולת פלסטיק שנאספה מהים, והצעד הראשוני המשמעותי בהקמת שרשרת האספקה הייחודית הכוללת תמיכה של אלפי מתנדבים ומאות ארגונים לא ממשלתיים באיסוף פסולת פלסטית בחופי הים.

ע"פ קרן אלן מקארתור לחדשנות עסקית, 95% מערכן של אריזות הפלסטיק השווה בין 80-120 מיליארד דולר בשנה, הולך לאיבוד למשק ובמסלול הנוכחי, ובקצב הזה, עד שנת 2050 עשוי להיות יותר פלסטיק מאשר דגים באוקיינוס (ע"פ משקל).


ההכרזה החגיגית באירופה נעשתה במהלך הפורום הכלכלי העולמי שנערך בדאבוס, ואף זכתה להוקרה מהאו"ם. בישראל, ההכרזה הרשמית נערכה על ידי וירג'יני הליאס, סמנכ"לית הקיימות הגלובלית של פרוקטר אנד גמבל, בכנס מעלה לאחריות תאגידית שנערך בנובמבר האחרון.

הקמפיין הנוכחי הוא מהלך העלאת מודעות לשינוי סביבתי עמוק יותר: פרוקטר אנד גמבל התחייבה כי באירופה, עד סוף שנת 2018 יותר מחצי מיליארד בקבוקים בשנה יכילו כ 25% פלסטיק הניתן למיחזור, כלומר, למעלה מ 90% מכלל המוצרים לטיפוח השיער של פרוקטר אנד גמבל הנמכרים באירופה, ביניהם פנטן והד אנד שולדרס.



דורקו- סכין בגילוח שלי לעיתות מצוקה עם זיפי רגלייםבעולם בו יש לנו זמן בשפע- הרגליים שלנו תמיד חלקות ותמיד תמיד אנחנו מסירות את השיערה מן השורש שלה. אבל ביננו, לא תמיד יש לנו את הזמן, החשק והכוח ולפעמים הכי קל ונוח זה להעביר סכים גילוח על הרגליים בזמן המקלחת. בייחוד שצריך מעכשיו לעכשיו לצאת למלא סידורים.
אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני לא סובלת את הסכינים החד פעמיות שמוכרים לנשים וגם לא אוהבת במיוחד את הרב פעמיות. אלו שאני כן אוהבת הן סכיני הגילוח של בן זוגי- אריאל, הוא- לא כ"כ מבסוט מזה שאני אשתמש בסכין שלו, אז הגענו לפשרה- אני לוקחת להב מדי פעם ומשתמשת רק בידית הסכין שלו. מחליפה בין הלהבים, משתמשת ומחזירה את הלהב שלו בחזרה למקום.

אבל לאחרונה נמאס לי, החלטתי שגם לי מגיע סט מכובד משלי ולכן יש לי עכשיו בארון סט של סכיני דורקו שווים עם ידית אחיזה סופר נוחה. אני ממליצה לכן גם!


מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ-30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.

- 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל - סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך3. הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה. סכין מתאימה גם לאילו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים.
מפרט- סכין גילוח אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי-דלקתית ומרגיעה. הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.



אודות Dorco
דורקו, שהוקמה בשנת 1955, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב (dollarshaveclub.com, שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים), אפריקה, אסיה ואנגליה.
למידע נוסף על דורקו ישראל- mydorco.co.il.