Avene המותג הדרמו קוסמטי מהמעיינות הטרמומינרליים של העיירה אוון



AVENE הוא מותג דרמו קוסמטיקההנותן מענה לכל סוגי העור.
תכשירי המותג מיוצרים על ידי חברת תרופות צרפתית Pierre Fabre אשר חקרה את מי מעיינות המים הטרמליים בעייה אוון שבצרפת למעלה מ- 15 שנים, בטרם החלה להפיק מהם מוצרים.
במהלך השנים בוצעו למעלה מ-150 מחקים שונים במים ונתגלה כי קיים בהם חומר אורגני חי העוזר ללכך את העור ולהוציא אנשים מצבי קיצון במחלות עור שונות.

כאמור, מוצרי AVENE מבוססים על המים הטרמליים ממעיינות העיירה אוון, שנחקרו במעל 150 מחקרים שונים והוכחו כבעלי תכונות מרגיעות גירויים, מרככות ומרעננות את העור.
המים הטרמליים של AVENE הינם היחידים בעולם שנשאבים ומועברים באופן סטרילי ישירות ממעיין AVENE אל הבקבוקים כך שאין להם מגע עם האויר. ברגע שהלקוחות לוחצים על פיית התכשיר על מנת להוציאו מן המיכל- זו הפעם הראשונה שהחומרים מגיעים במגע עם האויר.


מוצרי Avene פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של חברת התרופות הצרפתית "פייר פאברה". כל המוצרים מיוצרים על פי סטנדרטיים קפדניים ועוברים מבחני יעילות תחת בקרה דרמטולוגית. הם מכילים מרכיבים חדשניים שנבחרו ונבחנו בקפידה.

ל-Avene מרכז ההידרותרפי הממוקם סמוך לעיירה אוון, מוקדש לטיפול במצבי עור שונים בתחום הדרמטולוגי. אל המרכז מופנים מטופלים מכל רחבי העולם. במרכז מותאמת למטופל תכנית טיפול אישית תוך בקרה דרמטולוגית ופיקוח צמוד של צוות המרכז.

המים הטרמליים של אוון מכילים 100% מים טרמליים ומיוצרים בתהליך סטרילי בכל שלבי הייצור, במהלכו המים הטרמליים נשאבים ישירות מהמעיין לבקבוקים.
המים מכילים כמות מזערית של מינרלים ובכך אינם מייבשים את העור.
המים מועשרים בסיליקה אשר מעניק להם תכונות של ריכוך העור והם מתאימים גם לעור רגיש. המים ארוזים בתרסיס רב שימושי המתאים לכל סוגי העור וניתן להשתמש בהם גם להרגעת גירויים למשל לאחר הסרת שיער, לפני שגרת הטיפוח היומית, בערב לאחר ניקוי הפנים וכן לצורך קיבוע איפור. ניתן לשימוש גם לרענון הפנים: מתאים במיוחד לאחר ספורט, בים ובטיולים.


הגנה מהשמש
מוצרי ההגנה מהשמש של Avene הם אחת מסדרות הדגל של המותג. מוצרי הסדרה מספקים הגנה בטווח רחב של  קרני  ה- UVA – ו-UVB עם SPF50+. הסדרה מאופיינת במתן הגנה רחבה מפני השמש עם מספר המסננים נמוך ביותר. ליתרון זה חשיבות גבוהה, הואיל ומסנני קרינה עשויים לגרום לרגישויות שונות בעור. המוצרים מכילים גם פרה-טוקופריל שהינו אנטי אוסקידנט עוצמתי המגן מפני רדיקלים חופשיים. בנוסף, מכילים המוצרים גם את המים טרמליים של אוון, בעלי תכונות מרגיעות ונוגדות גירויים בעור.


סדרת מוצרי הגנה מהשמש כוללת מספר מרקמים וצורות: קרמי ותחליבי הגנה, עם בישום או ללא בישום (SPF50+), ספריי הגנה SPF50+ ותחליב הגנה לילדים SPF50+.
Avene חרטה על דגלה את ההגנה על האוקיינוס – ""Skin Protect, Ocean Respect ולכן הוציאה ממוצריה סיליקונים לטובת הגנה על האלמוגים והחיים באוקיינוס.

המוצרים לא דביקים ומכבידים על העור וניתן להניח עליהם איפור ללא חשש למרקם לא נעים משילוב החומרים.


סיקלפאט
סדרת סיקלפאט המיועדת לטיפול בעור מגורה או פגום. מוצרי סדרת סיקלפאט מבוססים על פורמולה ייחודית מוגנת בפטנט (שילוב סוקרלפאט וקופר זינק) ליצירת פעילות סינרגטית חזקה למניעת זיהומים ולשיקום העור.

הידרנס אופטימל
סדרת הלחות הידרנס אופטימל מועשרת בלחות ומפצה על אובדן הלחות בעור. הסדרה פותחה בהשראת מודל הלחות האופטימלי של העין לשמירת הלחות בעור לאורך זמן. הסדרה כוללת סרום לעור חסר לחות, קרמים לעור רגיל עד מעורב (עם או בלי מסנן קרינה) וכן קרם לעור יבש,( עם או בלי מסנן קרינה).


נעים וקליל למגע.

פיזיוליפט – אנטי אייג'ינג – לעור בוגר
סדרת האנטי אייג'ינג החדשנית של Avene מיועדת לתת מענה לעור בוגר, המאופיין בקמטים עמוקים ובאובדן גמישות העור.
הסדרה כוללת קרם למילוי קמטים, קרם עיניים, קרם אמולסיה (מרקם תחליב), קרם לילה וקרם יום.


איסתיאל – אנטי אייג'ינג – לקמטים ראשונים
הסדרה מיועדת למניעה וטיפול בקמטים ראשוניים וחוסר ברק. שילוב המרכיבים במוצר מביאים ליעילות מוגברת בשמירה על העור, בתהליך האנטי איג'ינג.
הסדרה כוללת קרם בעל מרקם עשיר, תחליב לעור רגיל עד מעורב וכן קרם עיניים ושפתיים.

קסרה קאלם
סדרת קסרה קאלם מזינה את העור ומסייעת להרגעת גירויים בעור. הסדרה מתאימה לתינוקות ילדים ומבוגרים הסובלים מעור יבש באופן קיצוני (למשל במקרה של אטופיק דרמטיטיס), אדמומיות ורגישות בעור, לשימוש על הפנים והגוף. הסדרה כוללת שמן ניקוי ורחצה לפנים ולגוף וקרם לחות (קרם מחדש לעור) וקרם עשיר במיוחד..



מייקאפ
בעל מסנן הגנה גבוה ומרקם משיי נעים.
המייקאפ בעל כושר כיסוי גבוה ואינו מכביד על עור הפנים.


תרסיס מים לרענון העור
המים ללא מינרליים ולכן הם לא סופחים את לחות העור. אידיאלי לימים חמים לרענון הפנים, גם על האיפור.


להשיג בבתי המרקחת ובדארגסטורים.