פובאלאנס- המדרסים שמוכיחים את עצמם Footbalance


צילומים: לימור בוחניק, קשת זאבי

מגיל 7 אני סובלת מכאב ברגל שמאל. במשך היום יש לי כאב תמידי שאף פעם לא עוזב וכבר התרגלתי אליו. אבל בלילות… בלילות הכאב גובר והופך לבלתי נסבל. אני סובלת בייחוד בקיץ, משום מה אז הרגל כואבת הרבה יותר ושעות אני יכולה לשכב במיטה ולא להצליח להרדם.
כילדה, לקחו אותי ללא מעט רופאים. היה נראה שהם לא באמת מאמינים לכאב ברגל שלי כי לא מצאו משהו שיכלו להצביע עליו. בסוף, אחד הרופאים פסק שאני צריכה מדרסים. ההורים שלי מיהרו לרכוש לי מדרסים בהמון כסף, כאלו שהותאמו במיוחד עבורי והיו אמורים לפתור את כל בעיית הכאב.
לא עזר.
ולמרות זאת, שנים הלכתי איתם (והמשכתי לרכוש חדשים אחת לתקופה). מדרסים גדולים ומגושמים שלכל נעל שקניתי הייתי צריכה לבדוק קודם שהם אכן נכנסים אליה.
בסוף, בצבא, נשברתי והעפתי אותם.


כשהזמינו אותי לאירוע החשיפה של פוטבאלאנס , המייצרים מדרסים בהתאמה אישית, החלטתי להמר וללכת על זה (תרתי משמע).
כבר חודש וחצי אני עוסקת בפעילות ספורטיבית יומית ולכאב ברגל שמאל הצטרפו כאבי גב.
ושיהיה ברור- בוודאי שהייתי סקפטית! אני למודת נסיונות עם מדרסים שלא עוזרים.

בסוף האירוע, לאחר שלמדנו על המדרסים (ובקרוב אם תתמידו בקריאה- גם אתם תקבלו את כל המידע הנחוץ) הותאמו לכל אחד מהעיתונאים מדרסים אישיים.

מיד כשעליתי על המכונה שסורקת את כף הרגל, על מנת להתאים את המדרס באופן אישי לצרכן, עוד לפני שהמכונה סרקה את כף רגלי, שאל אותי אופיר, אחד ממנהלי החברה- “מה יש לך ברגל שמאל?”
לא אמרתי לו מראש על הכאבים שיש לי כבר 32 שנים, לא רמזתי בשום אופן על הכאבים שיש לי, ובכ"ז, אופיר קלט משהו.
עניתי לו בשאלה: “מה אתה רואה ברגל שמאל שלי?”
והוא ענה- “את עומדת עליה באופן לא נוח, רואים שיש בה משהו שמציק לך".
האמת היא שלא ידעתי אפילו שאני עומדת עליה באופן שמרמז משהו, אף אחד מעולם לא אמר לי את זה, ובייחוד לא כל הרופאים שהייתי אצלם לאורך השנים.


אופיר ערך לי בדיקות במכונה, הגיע למסקנה שהגיע אליה והתאים לי מדרסים.
התפעלתי מאוד מזה שאופיר קלט את הבעייתיות של הרגל השמאלית שלי אבל יצאתי עם המדרסים הביתה בלי הרבה ציפיות. בכ"ז… אני למודת אכזבות.

 
 
 
בשביל לעשות לכם סיפור ארוך לפחות ארוך- אני כבר שבועיים עם המדרסים. הולכת איתם יום יום מעל שעה וחצי. סובלת מאי נוחות כשאני עוברת לנעל בלי המדרסים, פשוט התרגלתי לתחושת ההשלמה שהם נותנים לכף הרגל. והכאבים? הם לא נעלמו כליל אבל הם הופחתו באופן משמעותי! אמנם חורף עכשיו, ובחורף הרגל כואבת לי פחות, על כן המבחן האמיתי יהיה עבורי בלילות הקיץ, אבל ממה שאני מרגישה נכון לעכשיו- כן ישנה הפחתה משמעותית בכאב. והתחושה כשהולכים עם הנעל כשבתוכה המדרס- פשוט תענוג!
אה, וגם כאבי הגב נעלמו!

 

 
 
מבחינתי- שווה כל שקל ואני מתכוונת להמשיך ולרכוש מדרסים של פוטבאלאנס בהמשך.


ועכשיו למידע:
חברת FootBalance הפינית, המייצרת ומשווקת את המדרסים הביו דינמיים בעלי הפטנט הבלעדי בעולם, החליפה לאחרונה את בעלי הזכיינות בישראל, ובחרה בחברת סטפ טו טופ בע"מ (מנכ"ל: יוליה צפריר). מדרסי FootBalance הם היחידים בארץ הנמצאים תחת נהלי רגולציה בינלאומית, כשבישראל לא קיימת בכלל רגולציה בנושא, וכיום מדובר בתחום פרוץ לחלוטין בשוק הישראלי, כשחזון החברה הוא להנגיש ללקוחות מוצר חדשני ואיכותי, במחיר שווה לכל נפש. החברה מייצרת באירופה ומשווקת את מדרסי FootBalance כבר מעל 10 שנים ב-50 מדינות על פני 6 יבשות בעולם, ועם מיליוני לקוחות מרוצים, כשלמעלה מ 500,000 מדרסים נמכרים ברחבי העולם בכל חודש. בעולם החברה פרוסה ברשתות רבות, בין השאר: אינטרספורט , ספורטפדיה ועוד, ובימים אלה, נפתחות נקודות מכירה חדשות בכל הארץ.
 


המדרסים פותחו בשנת 2003 בהלסינקי (פינלנד), לאחר שנים של מחקרים והשקעה של למעלה מ 9 מיליון אירו בפיתוח הטכנולוגי.


הטכנולוגיה החדשנית שפותחה ע"י החברה מאפשרת אבחון מקיף של כף הרגל בעזרת פודוסקופ, המכשיר המהפכני מאבחן את מאפייני הרגליים במנחים שונים ובדיוק רב, תוך סריקת כף הרגל, צילום ואבחנה. האבחון והכנת המדרסים מתבצעים בפגישה אחת, הכוללת התאמה מקצועית של המדרס על כף הרגל, על מנת לקבל 100% התאמה לרגלי המטופל. המדרסים הביו-דינמיים של FootBalance הם הראשונים והיחידים בעולם אשר הוכחו מחקרית כמדרסים המסייעים בשיקום כף הרגל וטיפול אקטיבי בבעיות שנוצרו עקב פציעה או שחיקה לאורך השנים, ולא רק כמספקים תמיכה אורתופדית. כחלק מתפיסת השקיפות של FootBalance, בסיום הליך האבחון המטופל מקבל למייל את תוצאות הסריקה והאבחון, כדי לעקוב אחר תהליך השיקום של הגוף בביקור הבא, לאחר כשנה וחצי בממוצע .

 


 
 
אחד היתרונות הבולטים של המדרס הינו שהוא ניתן להתאמה מחודשת לאורך זמן  ללא צורך ברכישת מדרסים חדשים, שירות הניתן בחינם לכל אורך חיי המדרס. כמו כן , אין צורך לרכוש נעל במידה גדולה יותר כיוון שהמדרס מתאים לכל נעל, מחליף את הספידה, וניתן להעבירו מנעל לנעל.
 


מחיר המדרסים נע בין: 590 790 ש"ח.
www.footbalance.co.il