טיפוח ויופי לחודש הגשום של השנה- פברואר


צילומים: קשת זאבי, יח"צ זכרון מנחם



מותג הקוסמטיקה GLYSOMED הגיע לישראל
GLYSOMED הנו מותג מוביל בן 200 שנה, המיוצר בגרמניה ומעניק פתרונות של חומר פעילים לגוף! מוצרי גוף איכותיים ומקצועיים במחירים מאד מאד אטרקטיביים.
בין המוצרים תוכלו למצוא: קרם ידיים ב-3 פורמולות, קרם רגליים, קרם גוף וליפ באלם  100% טבעי וללא נגזרות נפט.
המוצרים של GLYSOMED בעלי ניחוח עדין ונעים ואינם מגרים את העור או גורמים לרגישויות. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית והלחות שלהם נשמרת לטווח ארוך.
המותג הבינלאומי הידוע מיוצר בגרמניה במפעלי חברת דריטורם. מגוון המוצרים של החברה כולל קרמי ידיים טיפוליים ב-3 פורמולות ייחודיות, קרם גוף לשמירת רמת הלחות בעור, קרם רגליים מרענן וליפ באלם לטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות.
למותג קהל לקוחות מרוצה ונאמן.
כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית על ידי חברת דרמטסט הגרמנית והוכח כי אינם גורמים לגירוי ו/או אלרגיות.

מרכיב עיקרי במוצרי החברה הינו הקמומיל, שפרחו מופיע על גבי האריזות.
הבוגרות מבין קוראי יזכרו כיצד בעבר הקוסמטיקאיות היו משלבות קמומיל בטיפולי הפנים מאחר והוא עוזר לחיטוי והרגעת העור.

עוד תמצאו בתכשירים:
  • חומצה לקטית- משמשת כמעניקת לחות, אנטי איינג'ינג בטיחותי, עוזרת בחידוש ושיפור מראה העור.
  • אלנטואין- משמש שמעניק לחות, מסייע בהרגעת העור ומניעת גירוי, מזרז את קצב החלמת פצעים, מחטא, ועוזר בהחלקת העור.
  • אלוורה- משתמשת כמעניקת לחות, מסייעת לריפוי העור, אנטי דלקתית ומאיצה את התחדשות תאי העור.
  • שמן זית- מזין עור יבש, מגן מפני נזקי השמש, מסייע במקרים של בעיות עור (אקזמה,פסוריאזיס וכו).
  • חמאת שיאה- מזינה את העור, מונעת גירויים, מסייעת בריכוך העור ועשירה בחלבונים.
  • שמן חמניות- מיכל ויטמין E, מזין ומרגיע את העור ומכיל אומגות 3/6/9

התוודעתי למספר תכשירים:
קרם ידיים גליסומד- בעל תחושה נעימה וריח נעים. מכיל קמומיל, אלנטואין, חומצה לקטית, סיליקון וגליצרין.
קרם ידיים נטול ריח- מכיל גליצרין, סיליקון וקמומיל. מכיל פורמולת נטולת ריח והיפואלרגנית.
קרם ידיים סופט- מכיל חומצה לקטית, אלנטואין וקמומיל, נספג מהר.
קרם גוף- מכיל חומצה לקטית, קמומיל, אלוורה, ויטמין E, פנתנול וגליצרין.תורם באופן ישיר למניעת סימני הזדקנות, עוזר בריכוך ושימור העור, ועל רמת לחות גבוהה.
קרם רגליים- קרם לטיפול אפקטיבי לכפות רגליים יבשות/ סדוקות וכו.
שפתון לחות-השפתון תורם ללחות השפתיים, ריכוך ורענון. בעל טעם מתקתק וטעים במיוחד.

 
להשיג אצל קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ: http://bit.ly/2symW0O
ניתן להזמין ערכות מתנה מדהימות ישירות מהלינק: http://bit.ly/2ocLFn1

 

עור יבש בחורף – תסמכי על הדוקטור

עונת החורף מביאה עימה מזג אוויר קר ויבש הגורם לתחושה של יובש בעור, שפתיים יבשות, עור צורב וסדוק ולתחושת גירוי עור הגוף והפנים.
דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע מגוון מוצרים ייעודיים ואידיאליים לשימוש בעונת החורף.


ACU-LIP אקו ליפ, שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות - המעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ואף מגן על השפתיים מפני קרינת השמש הישראלית הדומיננטית, העלולה להחמיר את היובש והסדקים בשפתיים במהלך עונת החורף. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF 50+. המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש.

בנוסף, ניאופרם מוצרי צריכה השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה של דוקטור עור לרחצה וטיפוח הגוף הכוללת גם מוצרים יעודיים לעור יבש המתאימים במיוחד לחורף .

תחליב גוף לעור יבש מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף, תחליב גוף המותאם במיוחד לעור יבש, המזין ומעניק לחות, בניחוח פרחי בר. מכיל את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

קרם ידיים / קרם רגליים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור - קרם לעור יבש, להזנת העור בניחוח פרחי בר. מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.


את המוצרים, יחד עם שאר מוצרי דוקטור עור, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ (את מוצרי סדרת הרחצה והטיפוח של דוקטור עור ניתן להשיג גם ברשתות יוחננוף וחצי חינם).

***
דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי עור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.



מותג השיער המוביל נטורל פורמולה מרחיב את סדרת קרטין אינטנס לשיער שעבר החלקה ומשיק בימים אלו-שמפו, מרכך ומסיכה מסדרת קרטין אינטנס למניעת קשקשים.

קטגוריית החלקות השיער צומחת משנה לשנה, וכיום כל אישה רביעית בישראל מבצעת טיפולי החלקה מכל סוג שהוא. נטורל פורמולה רואה בקטגוריה זו מנוע צמיחה וקהל אסטרטגי ועל כן יצאה במחקר תשתיתי בקרב 400 מחליקות בגילאי 18+, המחליקות שיער בתדירות קבועה. במחקר התגלה כי 13% מהנשים העוברות החלקה גם סובלות מקשקשים בתדירות קבועה. נשים אלו עומדות מדי יום בפני דילמה- או שהן מגוונות בחפיפה עם שמפו לקשקשים המכיל מלח ואז פוגמות בתוצאות ההחלקה, או שמחליטות לשמור על תוצאות ההחלקה ואז ללכת עם קשקשים..... כיום למעשה, אין מוצר אחד שמאפשר לשמור על ההחלקה וגם מטפל בבעיית הקשקשים.

סדרת קרטין אינטנס לניקוי ומניעת קשקשים מועשרת בקומפלקס Bio Active המונע היווצרות קשקשת ומאזן את קצב התחלופה של תאי העור והפרשת שומן מבלוטות החלב. הוא מנקה ביסודיות את הקרקפת ומסייע במניעת היווצרות קשקשים חדשים.
המוצרים ללא מלח סודיום כלוריד, עשירים בקרטין טהור הבונה מחדש את השערה מבפנים ומחליק אותה לכל ארכה, כך שתוצאות ההחלקה נשמרות פי שלושה.

בשימוש קבוע שערך נקי מקשקשים ורענן למראה, חלק יותר, חזק יותר ועמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע.


להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות בכל רחבי הארץ.
 
 

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיערPANTENE   יוצאים בקמפיין משותף זו השנה ה-5 במטרה להשיג פאה משיער טבעי לכל אישה ונערה, המתמודדת עם מחלת הסרטן בישראל:

בין התאריכים 25-27.12  -התקיים פרויקט התרמה ארצי במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות ומאז החיבור של זכרון מנחם ומותג השיער פנטן סך התרומות עלו
בכ-78%, וייצור מספר הפאות עלה פי 4!
מספר האירועים במוסדות חינוך עלה מ-14 ל-56. גיל התורמים ירד, מספר התורמות הצעירות עלה במאות תרומות. בתחילת הקמפיין השתתפו כ-200 מספרות, וכיום למעלה מ-400 מספרות לוקחות חלק בכך

נועה אזולאי, בת שמונה עשרה וחצי, אשר מחלימה מסרטן העצמות, תוביל השנה את הקמפייןBeautiful Lengths של מותג השיער פנטן ועמותת שזכרון מנחם. שיתוף פעולה בין השניים החל לפני חמש שנים, במטרה להעלות מודעות לתרומות שיער עבור חולות סרטן. מתחילת הקמפיין לפני 5 שנים, עלתה כמות התרומות באופן משמעותי מאוד, כ-78%.


בחודש שעבר, הוצב שלט במגדלי עזריאלי ובו נראתה אזולאי, בת שמונה עשרה וחצי, מירושלים שמחלימה ממחלת סרטן העצמות. בשילוט היא נראית כשהיא קירחת ולצידה הכיתוב העוצמתי: "בלי פאה אני מרגישה כמו שלט חוצות לסרטן". המטרה הינה להעלות את המודעות לחשיבות שיש לכל תרומת שיער שבסופו של דבר מגיעות לנשים, נערות ואף ילדות חולות סרטן בישראל.


נועה אזולאי, בת 18.5 מירושלים, פרזנטורית קמפיין המודעות של PANTENE ועמותת זכרון מנחם לרגל 5 שנים לתחילת השת"פ: לפני כשנה גילו אצלי את מחלת סרטן העצמות בברך. עברתי ניתוחים, ביניהם ניתוח משמר גפה, שבו הוציאו לי חלק מהעצם והחליפו בתותב ברזל. כמה ימים לאחר שהתחלתי בטיפול הכימותרפי הראשון, שיערי החל לנשור , כמעט בין לילה. זו הייתה חוויה קשה מאוד עבורי, נערה בכיתה י"ב, המראה הקירח והחשוף היה לי קשה והרגשתי תחושת דיכאון עמוקה. פניתי לעמותת "זכרון מנחם", הגשתי את הטפסים שצריך, ובתוך חודש קיבלתי כבר את הפאה שלי. הדבר הציל אותי לגמרי. עזר לי לקבל את המראה החדש שלי בהדרגה, בזמן שלי, ולזהות את עצמי שוב במראה. הפסקתי לבכות וחזרתי יותר לחייך. המקום הזה של לקחת כמובן מאליו ולראות את הדמות שלך במראה, מראה שמשתנה ביום אחד כמעט, הוא קשה מנשוא. זה החזיר לי מאוד את הביטחון העצמי, עד כדי כך שכיום אני לא משתמשת בפאה כלל וגאה מאוד בקרחת שלי. הפאה נתנה לי את הזמן לעכל, את השליטה והבחירה מה לחשוף ומתי. אני מודה לעמותת זכרון ממנחם שאפשרו לי זאת ובמהירות, וקוראת לכל מי שיכולה להגיע ולתרום. בשבילנו זה המון".

את הקמפיין של פנטן וזכרון מנחם תוביל גם אמילי דוברובינסקי, בת 10, מבאר שבע, חולה בלוקימיה. בנוסף, דוברובינסקי אלופת הדרום בהתעמלות אמנותית.


בזכות קמפיין המודעות של מותג השיער פנטן וזכרון מנחם, עלו תרומות השיער באופן משמעותי, וכיום כל אישה חולת סרטן בישראל יכולה לקבל פאה משיער טבעי. . בנוסף, עוזר המותג פנטן במימון תהליך הכנת הפאות, על ידי תרומה ממכירותיו. כל בקבוק = תרומה.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר & גמבל ישראל, יצרנית מותג טיפוח השיער PANTENE: אנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם עמותת זכרון מנחם זו השנה החמישית. מבחינתנו למותגים יש משימה גדולה יותר ומשמעותית הרבה יותר מאשר רק לתת מוצר טוב לצרכנים. מאז שהתחלנו בקמפיין המשותף לפני 5 שנים, עלו כמויות תרומות השיער בקרוב ל-80% כל זאת בשאיפה שלכל אישה, נערה או ילדה חולת סרטן בישראל, תהיה האפשרות לקבל ללא עלות פאה.


חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת “זכרון מנחם”, אומר כי מבצע תרומת השיער הוא אחד מאבני הדרך החשובים בפעילות של "זכרון מנחם": זו שנה מרגשת במיוחד כי היא השנה ה-5 שאנו ממשיכים את השת"פ עם מותג השיער פנטן. מהשנים בה אנו משתפים פעולה עם מותג השיער פנטן, ניתן לראות בבירור כי מכסת התרומות עלתה מאוד, כתוצאה מכך, המודעות גברה משנה לשנה. אנו שמחים כי ניתנת לנו האפשרות להעניק חינם, לצעירות ולנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן, פאה איכותית משיער טבעי ובריא, שהינה בעלת ערך בל יתואר עבור החולות, מבחינה נפשית וחיצונית. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

הפאות, המוענקות על ידי עמותת זכרון מנחם ופנטן, הן משיער טבעי ואיכותי, ומותאמות אישית לכל אישה לפי האורך, הצבע וסוג השיער הנדרשים. תהליך ההכנה של כל פאה משיער טבעי הוא יקר וארוך ונדרשות לו כ-8 תרומות שיער, מהן ממיינים את השיער הבריא לפי צבע, סוג שיער ואורך. לכן קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם. את השיער הממוין שוזרת פאנית מקצועית שאמונה על הכנת פאה, הדומה במראה ככל הניתן לשיער המקורי של האישה או הילדה.

אנו קוראים לנערות ונשים לטפח את שיערן שיהיה בריא ואיכותי ומתאים לתרומה ולעזור לכל אישה שזקוקה לכך בישראל. בין התאריכים 25-27.12 - יתקיים פרויקט התרמה ארצי במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות.

התנאים הנדרשים לתרומת שיער: שיער בריא ומטופל, באורך 30 ס"מ לפחות, שלא עבר טיפולים כימיים ורובו ללא שיער שיבה.
לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org



מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן

מרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד! המרכך מותיר את השיער בריא, גולש בחופשיות, ומלא חיים

הקמפיין בהובלתה של הכוכבת סלינה גומז, פרזנטורית המותג בעולם


PANTENE, מותג טיפוח השיער המוביל בעולם, משיק בישראל את הפיתוח הטכנולוגי המוביל בתחום מרככי השיער- מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן: מרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד בזכות טכנולוגיית הPRO V הייחודית לפנטן עם פי 2 מרכיבים מרככים בהשוואה למרככי פנטן אחרים, המעניקים לשיער חלקות וברק ללא מתחרים ובה בעת מסייעים במניעת קצוות מפוצלים ושיער מקורזל ונפוח.

ד"ר ג'ני תומס, מנהלת התקשורת המדעית של פנטן, מסבירה כיצד הטכנולוגיה במרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מסוגלת לחולל מהפך בשיער: "המרכך החדש עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית המתפזרת באופן אחיד לאורך סיב השערה ומשחררת במהירות חומרים פעילים מיקרו-קשיחים המאתרים את אזורי השיער הטעונים תיקון. בשלב הבא, מרכיבים חדשים, לרבות היסטידין, חודרים לסיב השערה, מפחיתים מינרלים מחמצנים ומסייעים לשיער להישאר חזק מבפנים. התוצאה היא שיער רך ובוהק ללא תחושה של כבדות בשיער.
הטכנולוגיה מחוללת המהפך שבמרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן זיכתה את המוצר ב -10 פרסים יוקרתיים על חדשנות וטיפוח השיער.

סלינה גומז, שגרירת פנטן העולמית, כבר נהנית מהתוצאות של שימוש במרכך הקסם: "אני מאושרת מהמרכך היומיומי החדש של פנטן - מרכך הקסם ב-3 דקות ומאוד נהנית לדעת שאני יכולה להשתמש בכל חפיפה והוא יתקן את שערי תוך 3 דקות בלבד! הפורמולה החדשה מכילה טכנולוגיה חכמה שמחזקת ומשקמת אזורים בשיער שניזוקו והיא גם קלה מאוד לשטיפה, כך שאני משתמשת בה מהשורשים עד לקצוות. המרכך הזה הוא הנשק הסודי החדש שלי."

מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מושק ב- 3 מוצרים המותאמים לצורכי שערך: לחות מוגברת ( Repair & Protect), רך כמשי (Smooth & Sleek), לשיער צבוע Color)).


להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות בכל רחבי הארץ.


תחליבי הרחצה של Family ועמותת פתחון לב בשיתוף פעולה
המותג Family מבית דנשר, וארגון פתחון-לב ישתפו פעולה לקראת חג הפסח במטרה להגדיל את כמות סלי המזון לחג שתחלק פתחון-לב למשפחות נזקקות להן מסייע הארגון בכל ימות השנה ובחגים.
לרגל שיתוף הפעולה, המותג Family משיק סדרת תחליבי רחצה מיוחדים בניחוחות מפנקים.ההשקה כוללת שלושה ניחוחות משכרים של תחליבי רחצה למשפחה הישראלית: ניחוח קלאסי מתפרץ, ניחוח מאסק לבן וניחוח מלבב של לגונה ופרחי מים.
במסגרת שיתוף הפעולה, בכל קניית תחליב רחצה או כל מוצר אחר של המותג Family, יוקדש חלק מהסכום לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג הפסח, כך שהרוכש, למעשה, תורם חלק מסל המזון ונהנה מתחליבי הרחצה החדשים.

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.



All In One תרחיץ פנים עם הפעולה המשולשת מסדרת Clear Skin של קרליין

בין כל המטלות היומיומיות שלך, את לא צריכה להתלבט יותר איך לנקות את הפנים: ALL IN ONE, הוא תרחיץ פנים עם פעולה משולשת, המעניק לעורך את כל סוגי הניקוי לו הוא זקוק בשגרת הטיפוח.
ALL IN ONE החדש של קרליין, פותח בטכנולוגיה חדשה כדי להעניק לעורך את כל היתרונות של מסכה, פילינג וסבון פנים - בפעולה אחת!
רוצה לדעת כמה זה פשוט?
כמסכה – יש למרוח שכבה על הפנים ולהמתין 2-3 דקות. המסכה מטהרת ומסייעת בספיחת שומנים מהעור ומותירה אותו בהיר יותר, רך ונעים למגע, ללא ברק שומני.
כפילינג – יש לעסות על עור פנים רטוב. בעזרת הגרגירים והחומצה סליצילית, תתבצע הסרה של תאים מתים, לכלוך ושומן המצטברים בפתח הנקבוביות.
כניקוי יומיומי- יש להשתמש על עור פנים רטוב. מסיר שאריות לכלוך, שומן ואיפור מהפנים ומעניק תחושת רעננות מתמשכת.

הפורמולה מכילה קומפלקס ויטמינים (C,E,B3 ו-B6), גרגירים עדינים וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים. אלנטואין ומנטול לתחושת נינוחות ורעננות מתמשכת.
תרחיץ הפנים עם הפעולה המשולשת מעניק לעורך תהליך ניקוי אפקטיבי, בריא, יעיל ומהיר, כך שבכל פעם כשאת שוטפת את הפנים את מרגישה את הרעננות ומהראי נשקף עור המקרין חיוניות ומראה מאט.

  • גרגירים מתכלים וידידותיים לסביבה
  • מתאים לעור רגיל, מעורב ושמן
  • היפואלרגני
  • נבדק דרמטולוגית
  • ללא פארבנים
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.



UNCOVER DESIRE PERFUME OIL מבית קרליין

בושם ערב מיוחד וחושני מאופיין בתווים אלגנטיים וחמים. ברגעים הראשונים הוא משלהב את החושים עם פרץ מתקתק של פלומריה ריחנית בשילוב נגיעות של פלפל ורוד. הניחוח העמוק מקבל טוויסט עם רמיזות עדינות של שמפניה והדרים. הבושם נחתם בשילוב עוצמתי בין תערובות אקזוטיות של מאסק וסנדלווד, המייצר שובל נחשק ויוקרתי לשעות ארוכות.
  • תו עליון: פרח פלומריה ופלפל ורוד
  • תו אמצע: שמפניה מבעבעת והדרים
  • תו הבסיס: מאסק וסנדלווד אוסטרלי
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן והפרפומריות המובילות.



מארז של ערכת סכיני גילוח דורקו
מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco, חוזר לישראל לאחר היעדרות של קרוב לשנה ומציע  מארז מתנה לגבר של ערכת סכיני גילוח.
מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ-30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.

המארז כולל ידית איכותית, רביעיית סכינים - 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים ורביעיית סכינים'PACE 6' – הכוללת סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים.
- 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל - סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך3.
הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה. סכין מתאימה גם לאילו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים.
מפרט- סכין גילוח אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי-דלקתית ומרגיעה. הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.

'PACE 6' – סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים (פלוס טרימר- להב אחורית לעיצוב הזקן והפאות). ה'פייס 6' נחת בחזרה בארץ הקודש, לאחר היעדרות של כשנה, כדי להתחרות על נתח השוק של סכין הפרוגלייד והפיוז'ן, ויש לו את כל הנתונים להצליח.
מפרט- הסכין גילוח עצמה היא אל חלד, כוללת 6 להבים עדינים במיוחד לגילוח חלק וציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכין, שמיועדת לאנשים עם עור רגיש ומגורה, מכיל קומבינציה של ויטמין E, אלוורה ושמן לבנדר שמרגיעה ושומרת גם על העור הרגיש ביותר. גם כאן הידית בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ולא מרגישה גדולה או מסורבלת.


אודות Dorco
דורקו, שהוקמה בשנת 1955, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב (dollarshaveclub.com, שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים), אפריקה, אסיה ואנגליה.
להשיג באתר MyDorco.co.il