חדש על המדף- מרץ 2018



עדנים משיקה את סדרת נטורלין (Naturalin)
חברת עדנים משיקה את סדרת נוטורלין , סדרת תה וחליטות אורגניות בטעמים חדשים ויחודיים המבוססת על האיורוודה, הסדרה כוללת :חליטות פירות, חליטות תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ו-תה אנגלי ארל גריי וצ'אי מאסאלה מסדרת התה השחור.

החליטות מתבססות על צמחי מרפא בהשראת שיטה זו, בשילובים ייחודיים של צמחי מרפא ותערובות הידועים כמסייעים לאיזון הגוף ובריאותו.
בסדרה קיימים טעמים עשירים וארומתיים: חליטת טיליה ומנטה, חליטת לואיזה ופריחת תפוז
חליטת ליקוריץ ושינן, חליטת צ'אי מאסאלה רויבוס, תה ירוק עם אכינציאה, חליטת שומר ג'ינג'ר, חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב, חליטת קורנית עם אקליפטוס, חליטת לואיזה ולימונית
תה עם נענע. בכל אריזה 20 תיונים.

שיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון בקומפוסט טבעי. כתוצאה מכך המוצרים נקיים מחומרים אסורים ומרעלים.
מחיר 16.90 ש"ח.
ניתן להשיג את המוצרים ברשת שופרסל, רשת סטופ מרקט ובחנויות הטבע המובחרות.


אודות עדנים:
חברת עדנים החלה את דרכה במושב בית לחם הגלילית. החברה מתמחה בפיתוח חליטות תה וצמחים ביו אורגנים. חומרי הגלם לחליטות מגיעים הישר משדות בגליל ובבקעת הירדן, שם שוררים תנאי גידול וקרקע אופטימאליים וכן ממגדלים אורגניים בעולם לחברה תקן בינלאומי לבטיחות מזון
וכן אישור אורגני של אגריאור וטוב השדה. החברה מביאה ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר במחיר הוגן.



תלמה משיקה גרסה חדשה ל'כריות נוגט' עם כ 45% פחות סוכר
'כריות נוגט' החדש ישווק במקביל למוצר הקיים

כחלק מ'מהפכת הסוכר' של תלמה, הפחיתה החברה את כמות הסוכר במגוון מוצרי דגני הבוקר של החברה, בהם גם דגני הילדים

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור: "מהפכת הפחתת הסוכר בדגני הבוקר של תלמה היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שיוניליוור ישראל מובילה כבר שנים רבות, במסגרתו, שיפרנו ואנו ממשיכים לשפר באופן דרמטי את הערכים התזונתיים של המוצרים שלנו.

כריות נוגט הוא מוצר פופולארי ואהוב ביותר, הנצרך לעיתים קרובות כחטיף. לכן החלטנו בתלמה להמשיך להציע את המוצר הקיים, ובמקביל להשיק אלטרנטיבה עם כמות סוכר נמוכה משמעותית".

תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק הדגנים בישראל, משיקה גרסה נוספת למוצר הפופולרי 'כריות נוגט', המכילה כמות סוכר פחותה בכ-45% ביחס למוצר 'כריות נוגט' הקיים. 'כריות נוגט' החדש מכיל כ-20.5 גרם סוכר ל 100 גרם, זאת לעומת כ-39.5 גרם סוכר ל-100 גרם במוצר הרגיל. 'כריות נוגט' החדש ישווק במקביל ל'כריות נוגט' הקיים ולא יחליף אותו. בהתאם למדיניות השקיפות של החברה, יסומנו מספר כפיות הסוכר למנה (ככפית ורבע) באמצעות אייקון בולט בחזית האריזה.

תלמה השיקה את 'כריות נוגט' החדש כחלק מ"מהפכת הסוכר" עליה הכריזה החברה בשנת 2016, שכללה לצד התחייבות להמשך הפחתת סוכר בדגני הבוקר גם את סימון תכולת הסוכר בחזית האריזה. בזאת, תלמה היתה החברה הראשונה בעולם שהחלה לסמן את כמות הסוכר באייקונים של כפיות בחזית האריזה. את תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר החלה תלמה כבר בשנת 2010, באופן הדרגתי לאורך השנים, וזאת במטרה לאפשר לצרכנים להתרגל לשינויים בטעמים ובכך לצרוך פחות סוכר בארוחת הבוקר שלהם. בקטגוריית דגני הבוקר לילדים של החברה, בוצעה הפחתה כוללת של עשרות אחוזים מכמות הסוכר המקורית, כאשר בשנת 2017 לבדה ההפחתות בדגני הילדים השונים נעות בין 27%-7%.

'כריות נוגט' החדש, שפיתוחו ארך למעלה משנה, מכיל 19 גרם פחות סוכר ל-100 גרם לעומת 'כריות נוגט' הקיים, וכדי לשמור על טעם ומרקם איכותיים, פותח המוצר מחדש וערכי השומנים והחלבונים בו השתנו. כך, כמות השומן הרווי, שמקורו בקרם הנוגט, עלתה בפחות מ-2 גרם ל-100 גרם, כאשר המוצר החדש עומד כבר היום בכמות המומלצת לשומן רווי עפ"י תקנות משרד הבריאות הצפויות להיכנס לתוקף בשנת 2020. ל'כריות נוגט' החדש אף הוספו כ-2 גרם חלבון, וכלל שינויים אלו העלו את הערך הקלורי ל-100 גרם בכ-32 קלוריות (לעומת המוצר הקיים).


תלמה מחויבת להמשך תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר גם בשנים הקרובות, בהתאם לתקנות משרד הבריאות שייכנסו לתוקפן בשנת 2020. עד סוף הרבעון הראשון של 2018 כל דגני הבוקר של תלמה (למעט מספר מוצרים מסדרת כריות) יכילו בין אפס לכפית וחצי סוכר למנה (30 גרם) בלבד. בהשוואה ל-2012, כבר היום ניתן ליהנות משוגי, המכיל כ- 34% פחות סוכר, קוקומן כדורים, המכיל כ- 40% פחות סוכר וברנפלקס, המכיל כ- 15% פחות סוכר. במקביל לתהליך הפחתות הסוכר, השיקה תלמה מאז 2012 מספר מוצרים חדשים עם רמת סוכר נמוכה, בהם קורנפלקס אלופים מלא, אלופים ריבועים, ברנפלקס ריבועים וברנפלקס אקסטרא פייבר.


סימון אייקון הכפית בחזית האריזה מתייחס לסך הסוכרים במנה ולא רק לסוכר המוסף, כשבחזית אריזות דגני הבוקר מסומנים גם רכיבים חיוניים, כגון סיבים תזונתיים ודגנים מלאים.





minis דגני בוקר בטעם וניל ושוקולד
בהמשך להצלחת המותג מרבה בקטגוריית העוגיות, המותג מרחיב את פעילותו ומשיק את
""minis דגני בוקר" דגני בוקר בצורות של דמויות משפחת סימפסון האהובות, בשני טעמים:
  • דגני בוקר בטעם וניל
  • דגני בוקר בטעם שוקולד
הדגנים שומרים על הטקסטורה בהוספת חלב בנוסף לחדשנות באריזה- באריזת קרטון צבעונית בדומה לקרטון חלב.
מיני'ס דגני הבוקר החדשים מיועדים בראש ובראשונה לילדים, אבל מלבדם, כל מי שהוא ילד בנפשו ושומר חסד לסדרה "משפחת סימפסון", לא יוכל לעמוד בפני דגני הבוקר הפריכים שעוצבו כדמויות בני משפחת סימפסון ולהתאפק מלאכול אותם. דגני הבוקר אידיאליים כארוחת בוקר מזינה ומפנקת ומכילים 5 דגנים: חיטה, אורז, שיפון, שעורה, שיבולת שועל וסובין, ומועשרים ב- 6 ויטמינים חשובים:,B6 ,B3 ,B2 ,B1,D ,A סידן וברזל. מיני'ס מתאימים לעיצוב שגרת בוקר שקטה עם הרגלי אכילה מסודרים של הילדים.
מיני'ס דגני הבוקר בטעם נפלא של ווניל או שוקולד במרקם עדין של עוגייה, שכייף לאכול עם או אפילו בלי חלב. דגני הבוקר מגיעים באריזת קרטון קשיחה וקומפקטית שלא תופסת נפח מיותר בארון ונהדרת ליציאה לטיולים.
גם כשמתחשק ליהנות ממשהו קטן לצד כוס קפה חם, מיני'ס דגני הבוקר מהווים פתרון מתוק מצויין, לנשנוש בין הארוחות או סתם כשיש חשק למשהו מתוק.


סדרת מיני'ס דגני בוקר:
מחיר מומלץ לצרכן .12.9 ש"ח לאריזה במשקל 275 גר'.
כשרות: כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרב רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.


אודות "י. מרבה":
מאז הקמתה ב- 1932, חברת Merba מייצרת סוגים שונים של עוגיות הידועות בטעמן המשובח ובחומרי הגלם האיכותיים מהן הן עשויות. העוגיות מיוצרות במפעל ענק בהולנד, באמצעות מכשור מתקדם, תוך הקפדה על בטיחות המזון וללא התערבות ידי אדם, דבר המבטיח את איכותם הגבוהה של המוצרים. שילוב של פיתוח הון אנושי וחדשנות טכנולוגית הביא את חברת Merba לתפוס עמדה איתנה וגוברת בשוק תחרותי מאוד בכל רחבי העולם. בישראל חברת Merba מובילה את תחום עוגיות הפרימיום עם נתח שוק של כ- 20%, כאשר בצה"ל בלבד נאכלים בכל יום 14 טונות של עוגיות 37% שוקולד צ'יפס.

לפרטים נוספים: שירות לקוחות י. מרבה ישראל 09-9576142






שמרית מקדמת מהפכה בעולם האפייה ומשיקה תחליפי חמאה על בסיס שמן קוקוס ושמן זית בשם 'נטורינה'

סדרת התחליפים החדשה מהווה פתרון אידיאלי, בריאותי וחסכוני לאפייה. המוצרים ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא לקטוז

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משיקה בימים אלו את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול.

שוק השומנים לאפייה הביתית בישראל, נהנה ממחזור של כ-285 מיליון ₪ בשנה, ומורכב משתי קטגוריות מרכזיות: קטגוריית המרגרינה וקטגוריית החמאה*. בעוד המרגרינה משמשת בעיקר לצורכי אפייה, טיגון ובישול, החמאה משמשת גם למגוון שימושים נוסף, החל ממריחה, תיבול ועד לאפייה ובישול.

כיום, קיימים בשוק מספר תחליפי חמאה שונים: שמן קוקוס, הנחשב לבעל תועלות תזונתיות טבעיות ומהווה פתרון לאפייה פרווה, אך בעל טעם וארומה בולטים של קוקוס, וגם יקר מאוד בהשוואה למוצרי שומן אחרים. וכן, שמן נוזלי המשמש לעתים כתחליף חמאה, אך הוא פחות נוח לשימוש עם מאפים ובצקים שונים ולכן פחות נפוץ בענף האפייה.

לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה את נטורינה – סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים, המהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה ותחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק.

סדרת נטורינה כוללת בשלב זה שני מוצרים חדשים וייחודיים: הראשון על בסיס שמן קוקוס והשני על בסיס שמן זית. שני המוצרים בעלי טעם ניטרלי ומרקם חלק, שאינם ניכרים באפייה.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס - שמן הקוקוס נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות (שרשרת .(MCT חומצות אלה אינן נזקקות לאנזימים מהכבד לפירוקן - והן נספגות ישירות דרך הווריד הראשי של הכבד, מתחמצנות במהירות יוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן.



נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית - סגולותיו הבריאותיות של שמן זית ידועות היטב, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9) שהיא חומצה חד בלתי רוויה, שנתונה פחות לתהליך החמצון. חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.


סדרת נטורינה נהנית מיתרונות רבים. היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, מגיעה בטעם ניטרלי וללא טעם הקוקוס או הזית, המתאימה למגוון רב של אפיית פרווה וטבעונית

נטורינה מגיעה באריזה במשקל 200 גרם וניתן להשיגה במגוון רשתות השיווק,
במחיר מומלץ לצרכן של 7-7.5 שקלים.
בעלת כשרות בד"ץ העדה החרדית.
*המלצות שימוש: יש להביא את המוצר לטמפרטורת החדר (להוציא כחצי שעה לפני השימוש)


על שמרית:
שמרית צמחה בקטגוריית השמרים הטריים וקיימת כבר למעלה מ-30 שנה. לאורך השנים הפכה שמרית למומחית בתחום האפייה, וכבעלת מוצרים איכותיים ואמינים. במהלך תחילת שנת 2017 התרחבה החברה אל קטגוריות חדשות בעולם האפייה, ביניהם: קמח תופח וקמח פריך. בשנת 2016 קמח שמרים ומרגרינה. זאת לצד, סדרת המוצרים של שמרית לאפייה ובראשם שמרים טריים ויבשים, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות.

*על פי נתוני סטורנקסט



חטיפי אורז וחיטה מלאה בטעמים

חלי ממן – קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, לא מפסיקה לחדש ולהפתיע ומצרפת למגוון מוצריה חטיפי אורז וחיטה מלאה המגיעים בשני טעמים שונים, עם מינימום קלוריות ומקסימום ערך תזונתי.

סדרת החטיפים מהווה פתרון מושלם לצרכיהם של שומרי המשקל המחפשים אחר נשנוש קל בין הארוחות. כל שקית מגיעה במשקל של 27 גרם המכילה כ-100 קלוריות ופחות מ-2% שומן – מנה מדודה למנת פחמימה בתכנית ההרזיה ויכולה לשמש לה תחליף. חטיפי אורז וחיטה מלאה הם ללא טיגון, עשירים בסיבים תזונתיים ואינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט.

סדרת החטיפים מגיעה בשני טעמים: שמנת ובצל וברביקיו ונמכרת במארז המכיל 4 שקיות אישיות ונוחות לנשיאה בתיק, כך שגם כשאין זמן – אפשר לחטוף שקית קטנה ולשמור על הגזרה.


החטיפים בעלי כשרות פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל וניתן לרכוש אותם בקבוצות של חלי ממן במחיר של 12 ש"ח ל-108 גרם.





מותג תוספי התזונהNutri Care משיק – "סירופ אוניה דה גאטו פלוס" – פורמולה מיוחדת של תמצית הצמח אוניה דה גאטו, אכינצאה, פרופוליס וויטמין C
במיוחד לחורף, השיק מותג תוספי התזונהNutri Care פורמולה מיוחדת – "אוניה דה גאטו פלוס" – המשלבת את תמצית הצמח אוניה דה גאטו יחד עם תמצית אכינצאה, פרופוליס וויטמין C.
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה על מרכיבי הפורמולה: אוניה דה גאטו, סוד האינדיאנים של פרו, הוא צמח עתיק ששימש במשך מאות שנים לשמירה על בריאות טובה ולטיפול במגוון רחב של מחלות, בהן מחלות זיהומיות. הצמח עורר את סקרנות החוקרים במערב והתגלה שהוא מכיל חומרים פעילים – אלקלואידים וגליקוזידים בעלי פעילות אנטי דלקתית חזקה ונוגדת חמצון. מנגנון הפעולה העיקרי של הצמח טמון בהגברת פעילות תאי הדם הלבנים שתפקידם להשמיד את הזיהומים שחודרים לגוף. מחקרים שונים שנערכו בשנים האחרונות מראים כי הצמח מסייע בהתמודדות עם מחלות וזיהומים על רקע חיידקי, ויראלי ופטרייתי ובחיזוק מערכת החיסון.
כמו כן מכילה הפורמולה שלושה מרכיבים נוספים המשפיעים על מערכת החיסון, מסבירה ג'ולי ברוך: תמצית הצמח אכינצאה אנגוסטיפוליה, שהיא החזקה בין זני האכינצאה, ומסייעת להמרצת מערכת החיסון; פרופוליס – אשר מגן על כוורת הדבורים מפני פלישה של מיקרואורגניזמים ומוכר ברפואה העממית כבעל יכולות המסייעות לפעילות אנטי חיידקית ואנטי ויראלית; ויטמין C – מוכר גם הוא כתורם לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.


הסירופ כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
מחיר: 99.90 ש"ח לבקבוק של 200 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.



"תבואות" משיקה "פסטה טריקולור אורגנית" מחיטת דורום אורגנית – בשלושה צבעים!

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "פסטה טריקולור אורגנית" – פסטה מחיטת דורום אורגנית בשלושה צבעים: צהוב, ירוק וכתום.

פסטה טריקולור אורגנית, המיובאת מאיטליה, מוצעת בצורת פוזילי בשלושה צבעים: פסטה צהובה – מחיטת דורום בצבעה הטבעי, פסטה ירוקה – שמשולבת בה אבקת תרד אורגנית, ופסטה כתומה – עם אבקת עגבניות אורגנית. המוצר לא מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים.

הצבעוניות המיוחדת של הפסטה יוצרת מנה יפה, שמחה וטעימה, שכיף להגיש ולאכול. אפשר להגישה עם רוטב שאוהבים, להכין ממנה סלטים קרים או חמים, פשטידות, בולונז ועוד.
הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האיכותיות של תבואות, בהן: פסטה מקמח דורום מלא אורגני ופסטה מקמח כוסמין מלא אורגני.


הפסטה כשרה פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ארגון STAR-K.

מחיר: 9.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il





'הטחנות הגדולות של א"י' משיקה סדרת קמחים עתיקים המיוצרים מזני חיטה מהקדומים ביותר שידועים לאדם: "אמר", "אינקורן" ו"קמוט"
הזנים העתיקים לא עברו שינויים גנטיים כלל, והם עשירים בערכים תזונתיים

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' שנוסדה בשנת 1921 בחיפה, ממשיכה לחדש. בימים אלה משיקה הטחנה סדרת קמחים עתיקים, הנטחנים מהחיטים הקדומות ביותר שידועות לאדם - קמח אֶמֶר מלא 100%, קמח אינקורן מלא 100% וקמח קמוט מלא 100%.
לחיטים העתיקות מבנה גנטי שונה מזה של החיטים המודרניות המוכרות לנו היום. המבנה שלהן פשוט יותר, מבנה החלבונים שלהן אחר והן לא עברו שינויים גנטיים כלל. כמו כן הן עשירות בערכים תזונתיים והתנהגות האפייה שלהן שונה לגמרי משל החיטים המודרניות.
לכבוד השקת הקמחים העתיקים, עוצבו אריזות הקמחים בסגנון טבעי ועכשווי המשלב את הוותיק והמסורתי. בחזית האריזה מופיעה תמונת המבנה ההיסטורי של הטחנה שמשמש את הטחנה גם היום, והלוגו הראשון של הטחנה משנת 1921, המאופיין בטיפוגרפיה תקופתית.
הקמחים מתאימים להכנת מגוון מאפים נהדרים וייחודיים בטעמם, בהם: לחמים, לחמניות, פיתות, פוקצ'ות ועוד.
חיטת "אֶמֶר", היא החיטה המקומית העתיקה של ישראל – אותה חיטה בוורסיית בר שמצא האגרונום אהרון אהרונסון ליד ראש פינה. האֶמֶר תורבת לראשונה במזרח התיכון והיה נפוץ ברחבי העולם העתיק – מאזור ישראל ועד אירן של ימינו. גידול האֶמֶר היה נפוץ בארץ ישראל הקדומה עד סוף תקופת הברזל. האֶמֶר נאסף על ידי ציידים-לקטים אלפי שנים לפני שתורבת. האֶמֶר היה הגידול העיקרי במצרים הפרעונית ושימש להכנת הבירה והלחם המצרי הקדום עם השעורה. תכונותיו של האֶמֶר מאפשרות לו לגדול יפה במיוחד באזורים הרריים, על אדמות דלות. זו הסיבה העיקרית לתפוצתו הרחבה בעבר. כיום האֶמֶר גדל בעיקר בהרים, והוא מרוכז בטוסקנה באיטליה, שם הוא מבוקר ומוגן על ידי החוק. האֶמֶר מוכר גם בשמו האיטלקי "פארו" (Farro), והוא מכונה לפעמים "כוסמין איטלקי".
האֶמֶר עשיר בוויטמינים (B3), במינרלים ובחלבונים (פי 28 מחלבון החיטה המודרנית) ובסיבים תזונתיים. לחיטה טעם מתוק ואגוזי.
חיטת "אינקורן" היא החיטה הראשונה והעתיקה ביותר שידועה למדענים והיא נחשבת לחיטה הראשונה שידע האדם – חיטת הבר. מוצאה כנראה במרכז אנטוליה שבטורקיה. לצד האֶמֶר, חיטת האינקורן נחשבת לחיטה הראשונה שתורבתה על ידי האדם. גרעינים של חיטת הבר – הזן הפראי – מתועדים לראשונה בסביבות שנת 7500 לפני הספירה. עדויות לגידולים של אינקורן נמצאו באזורים הרריים של דרום מזרח טורקיה, במרכז אנטוליה.
חיטת האינקורן משגשגת באדמה שרוב סוגי החיטה אינם יכולים להתקיים בה. חיטת אינקורן גדלה בשפע לפני אלפי שנים, אך היום הגידול מוגבל לאזורים מצומצמים – מרוקו, צרפת, טורקיה וחלק מרוסיה. החיטה אינה נזרעת תכופות והיא נחשבת "מזון על".
חיטת "קמוט" - חורסאן היא חיטה עתיקה שגדלה בחוות גידול אורגניות בצפון אמריקה ובקנדה, ללא הכלאות, התאמות או שינויים גנטיים.
הקמוט נחשבת לחיטה משובחת בשל ערכיה התזונתיים הגבוהים, הקלות שבה היא מעוכלת, הטעם המתקתק והאגוזי שלה והמרקם היציב שלה.
צבעה של הקמוט זהוב עשיר, והיא גדולה פי שלושה מהחיטה המודרנית.
הקמוט עשירה בחלבונים, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים - בעיקר סלניום, אבץ ומגנזיום.
בעלי רגישות לחיטה מעידים שהיא נוחה לעיכול למרות שהיא מכילה גלוטן.

כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחירים מומלצים: אמר, אינקורן - 18-13 ש"ח (לאריזה של 1 ק"ג).
קמוט: 28-18 ש"ח (לאריזה של 1 ק"ג).

להשיג בחנויות טבע ובחנויות מובחרות: קשת טעמים, חוש הטעם, פורטי סטריט (ר"ג), מאפיית בורקין, הלחם של תומר, קול הטבע (רמת ישי), נושה לחמון (פ"ת), הארץ הטובה (הרצליה), מאיה בוטיקטבע, פת שטינבך, רני אורגני, שהרבאני (רמת השרון), רשת בוסתן מוצרי בריאות וטבע, טבע גדרה, אנשי הזית (נמל ת"א), הירקניה של אבנר, שוק האיכרים (נשר), מעוז הגרעין והתבלין (מבשרת ציון).


כמו כן אפשר להזמין במשלוח ישיר לבית הלקוח, דרך אתר החברה, או בטלפון 04-8672137 שלוחה 4, קרין.

מידע נוסף באתר החברה www.hagdolot.co.il ובפייסבוק: הטחנות הגדולות של א"י.

'הטחנות הגדולות של א"י' מגישה מתכון ללחם עם קמח "אמר"
לחם אֶמֶר מלא 100%
מתכון: סער מור, מחשבות על לחם
חומרים:
1 ק"ג קמח אמר מלא 100% מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
960 מ"ל (4 כוסות) מים קרים
40 גרם שמרים טריים או 13 גרם שמרים יבשים
35 גרם דבש או סילאן
22 גרם מלח

אופן ההכנה:
מערבבים היטב את הקמח עם השמרים. שמים בקערת המיקסר את המים והדבש או הסילאן, ומערבבים קלות.
מוסיפים את הקמח והשמרים לקערת המיקסר מעל הנוזלים. לָשִׁים את הבצק עם וו לישה במהירות 1 במשך 3 דקות.
עוצרים את המיקסר, מוסיפים את המלח ומפעילים במהירות 1 במשך 4 דקות.
מוציאים את הבצק מקערת המיקסר למשטח מקומח בשכבה עדינה מאוד כדי לא להוסיף כמויות של קמח לבצק, לָשִׁים ידנית, מכדררים את הבצק ומניחים בקערה מכוסה היטב.
לאחר 20 דקות של תפיחה, מוציאים את הבצק בשנית למשטח מקומח קלות, משטחים בעדינות עם כף היד, מותחים בעדינות ומבצעים קיפול של הבצק - כמו מעטפה. מכדררים את הבצק בשנית ומחזירים לקערה מכוסה ל-20 דקות תפיחה נוספות. חוזרים על תהליך הקיפול שלוש פעמים. מוציאים את הבצק מהקערה למשטח מקומח קלות, מחלקים אותו לשלושה חלקים שווים, מעצבים עיצוב ראשוני ונותנים לבצק לנוח 10 דקות. מעצבים עיצוב סופי ומניחים בתבנית מכוסה, לתפיחה סופית.
מחממים תנור מראש ל-230 מעלות עם משטח או אבן אפייה בתוכו. כשהכיכר תפוחה במלואה, מעבירים אותה בזהירות רבה אל משטח האפייה וחורצים בעדינות כדי לא להפיל את נפחה. מניחים קערית מים רותחים בתחתית התנור ואופים 15 דקות (ניתן גם להתיז מעט מים מספריי על הכיכר ליצירת תוספת לחות). לאחר 15 דקות אפייה מנמיכים את הטמפרטורה ל-200 מעלות ואופים 15 דקות נוספות. אופים עוד 5 דקות לייבוש הכיכר, כשדלת התנור פתוחה מעט. לא לאפות בטורבו.
מוציאים את הכיכר לצינון על גבי רשת.
ממתינים לפחות 40 דקות לפני שפורסים.


למידע ולמתכונים נוספים:




פיירי אולטרה עם תווית הזהב - "הפיירי הצהוב עכשיו יותר טוב"

פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל המהווה כ- 60% מנתח השוק, משיק בישראל את "פיירי אולטרה" בעל תווית הזהב - נוזל כלים בעל נוסחה חדשה ומשופרת אשר מסירה את השומנים בצורה יעילה יותר.

הנוסחה פותחה במעבדות "פרוקטר אנד גמבל" במשך כ- 3 שנים. מדובר בחידוש הטכנולוגי הגדול ביותר שעבר המוצר בעשור האחרון ונרשמו עליו כ- 30 פטנטים.

פיירי אולטרה החדש יושק בישראל בפברואר 2018 במגוון רשתות השיווק, במחיר ממוצע לצרכן של 10 שקלים ליחידה.


לרגל השקת "פיירי אולטרה" בישראל, פיירי יוצא בפעילות ארצית אשר נקראת
"המסע הקולינארי של אהרוני ושלך".
12 קונים מאושרים יוכלו לזכות בטיול קולינרי מפנק באיטליה בהובלת השף ישראל אהרוני, הפרזנטור של פיירי בישראל. הטיול יכלול 4 ימים של סדנאות בישול, ארוחות, סיורים בשווקים, מפעלי קולינריה וטעימות מהמטבח האיטלקי המשובח.

לפרטים נוספים: www.goldentour.co.il



סדרת משחקי קופסה וערכות יצירה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין "משחקי יצירה" עם קופיקו
"משחקי יצירה" היא אחת מן החברות המובילות בישראל בפיתוח, בייצור, בשיווק וביצוא של משחקים וערכות לילדים. היא משמשת זכיינית של "מותגי על" ומייצרת משחקים ופעילויות לילדים עפ"י סרטים המופקים ע"י חברות ענק כדוגמת וולט דיסני, ניקולודיאון, מרוול, מטוסי על, כוח הפי.ג'יי, דרדסים ועכשיו גם המותג שכולנו גדלנו עליו, קופיקו!
קופיקו ו"משחקי יצירה" משיקים סדרת ערכות יצירה ומשחקי קופסא מגוונים ומרתקים לילדים החל מגיל 3. הסדרה החדשה כוללת 7 מוצרים ממותגים "קופיקו" ביניהם ניתן למצוא: לוח ציור, אוסף מדבקות, לוטו זיכרון, דומינו, רביעיות, פאזל ריצפה "החיות הן חיות" (72 חלקים) ,פאזל ריצפה "התהלוכה" (48 חלקים), פאזל ריצפה "החלל החיצון" (48 חלקים) ופאזל ריצפה "מופע הדולפינים" (72 חלקים).
בסדרת המשחקים החדשה מוזמנים הילדים ליצור, לצייר לחשוב ובעיקר להנות עם קופיקו וחבריו!
קופיקו הוא האחד והיחיד אשר רק לגביו יכולים אנשים לא מעטים לומר: גם אנחנו, גם הורינו וגם ילדינו נהנינו וצחקנו לכל אורכה של ילדות מחויכת ונפלאה בזכותו. הסדרה החדשה מקנה להורה ולילד זמן איכות יצירתי.
אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הספרים, ההצגות והסרטים הוא מוטיב החידוש וההפתעה -  לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק. גם עתה, כאמור למעלה מ- 65 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים בו וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו.


מחיר לצרכן: 40-131 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות.






שחררו את הסבתא!

מותג החיתולים והמגבונים 'בייביסיטר' מעניק במתנה בייביסיטר לשנה*



בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא במבצע ייחודי תחת הכותרת 'שחררו את הסבתא', במסגרתו יעניק ל-10 זוכים הטבה ייחודית: תקציב לבייביסיטר לשנה.

איך זוכים?
כל מי שרוכש חיתולי בייביסיטר מוזמן להיכנס למיניסייט ייעודי של המותג בכתובת: www.baby-sitter.co.il, למלא פרטים אישיים ואת מס' החשבונית ולהיכנס להגרלה לקבלת ההטבה. כל אריזה מקנה מקום נוסף בהגרלה. ההטבה הינה תקציב של 4,550 ₪ אשר חושב עפ"י ממוצע עלות בייביסיטר פעם בשבוע לשנה. מוגבל ל-10 זוכים. הזוכים יוכלו להשתמש בסכום כראות עיניהם.


לדברי ירדן בארי מנהלת השיווק של בייביסיטר: "אנחנו בבייביסיטר כל הזמן מקשיבים לצרכנים שלנו וחושבים איזה ערך מוסף אנחנו יכולים להעניק להם. חשבנו לעצמנו מה הורים לילדים קטנים הכי צריכים והגענו למסקנה שזה בייביסיטר שתשמור על הילדים ותאפשר להם זמן חופשי. אולי לא נחסוך להורים את החיפוש אחר בייביסיטר, אבל לפחות נחסוך להם את התשלום אשר מהווה לעיתים רבות שיקול מרכזי בהחלטה האם להיעזר בבייביסיטר בתשלום.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 13.2.18-13.3.18.


את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג ברשתות המזון, ברשת ניו פארם ובחנויות נבחרות.
מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגני מזרן לגמילה, משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).
*הפרס הינו זכייה ב- 4,550 ש"ח השווים להוצאה שנתית ממוצעת עבור שירותי בייביסיטר לשנה. מוגבל ל-10 זוכים. בכפוף לתקנון ההגרלה. ט.ל.ח. ניאופרם מוצרי צריכה