זק"ש במוצרי חורף נעימים במיוחד


את חברת זק"ש אני מכירה ואוהבת כבר קרוב ל- 20 שנים.
משרדי החברה נמצאים קרוב לביתי וכך התודעתי אליהם.
לאורך השנים רכשתי אצלם מוצרים שלא רק שעלותם, לעומת המתחרים, היתה זולה משמעותית, אלא גם החזיקו מעמד שנים ארוכות בשימוש יומיומי תדיר.
פעם אחת היתה לי תקלה במכשיר שלהם- הגעתי למחסן הראשי והעובד המקסים החליף לי מיד את המכשיר. בלי יותר מדי שאלות ובלי להקשות. פשוט לקח את המכשיר והחליף בחדש.

אני מאוד אוהבת את שיטת העבודה בה בחרו ערן זק"ש ואלי פיינה- הבעלים.
הם מעדיפים פרסום מתון ושקט שיאפשר להם לחסוף את תקציב הפרסום ולהחזיר את הסכום בגילום הנחות משמעותיות לצרכנים.
להבדיל מחברות אחרות שמפרסמות במליונים בפרסומות בפריים טיים ועל כן מחיר המוצרים שלהן יקר- פה תקבלו מוצרים במחירים שווים לכל נפש כי לא אתם צריכים לממן את הפרסומות.

לקראת החורף שסוף סוף הגיע, במשרדי החברה סיפרו לי על המוצרים החדשים ואני בשמחה מעבירה את המידע אליכם:


שמיכה חשמלית

הפתרון המושלם  לשעות הקרירות שלנו בחודשי החורף לשבת על הספה ולהתכרבל בשמיכה חמימה .
לראשונה מאושרת לשימוש בישראל, שמיכת חימום חשמלית.
השמיכה עומדת בסטנדרטים הגבוהים של דרישות הבטיחות ומאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים.
לשמיכה 3 דרגות חום, בעלת מנגנון בטיחות מעולה 'סייפטי' אשר מפסיק את החימום לצמיתות כאשר מזהה חריגה בטמפרטורה. ניתן לכבס את השמיכה
מידות: 150X110ס"מ

מחיר: 249 ש"ח


מפזר חום נתלה
עם מנגנון סייפטי של זק"ש!

זק"ש משדרגת את המפזר חום האהוב עלינו. למפזר החום יש שני יתרונות בולטים: החימום באמצעותו מהיר והחום הוא נעים. המפזר החדש של זק"ש הוא מעוצב ועגול עם אפשרות לתליה.
נוח להפעלה בעל שתי דרגות חום.
עוצמה: 200W
מחיר: 129 ש"ח

הסדין החשמלי גדול יותר!

מידות חדשות:
יחיד: 80*170 ס"מ , זוגי:150*170ס"מ

זק"ש מגדילה את מידות הסדין החשמלי המוכר והנמכר שלה. מעכשיו ניתן להשיג אותו במידה גדולה יותר. לסדין החדש שיטת הידוק למיטה בעזרת גומיות נמתחות ולא קשירה כמו בשיטה הישנה. לסדין מפסק בקרה ו- 3 דרגות חום, והוא נחשב לאחד הבטוחים בעולם, בטיחות הסדין מבוססת על שיטת הביטחון סייפטי והוא ניתן לכביסה ידנית.


מחיר: סדין יחיד- 99 ש"ח
סדין זוגי- 199 ש"ח

כרית חשמלית בעוצמה של 100W
מחממת במיוחד עם מנגנון הבטיחות החכם של זק"ש!

זק"ש מציגה כרית חימום חשמלית. הכרית יעילה בחימום מקומי למטרות רפואיות ויכולה להקל על כאבי גב וצוואר. יכולה לסייע
בשיכוך כאבים ראומטים ושיחרור שרירים תפוסים. לכרית 3 דרגות חום בעלת עוצמת חימום של 100 וואט, לעומת W6030W - הקיימים בשוק. הכרית נכבת אוטומטית אחרי 90 דקות (שעה וחצי) למניעת בזבוז חשמל או ולמי שכח לכבות בעצמו. הכרית בעלת מנגנון הבטיחות 'סייפטי'
והיא ניתנת לכביסה ידנית.

מחיר: 129 ש"ח

חברת זק"ש הינה החברה הגדולה והמובילה בשוק מוצרי החשמל הביתיים, כ 50 שנים זק"ש מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל איכותיים תוך שימת דגש על התאמה לשוק ולצרכן הישראלי והקפדה על מתן שירות ברמה גבוהה. בשנים האחרונות הרחיבה זק"ש את קו המוצרים ונכנסה לתחום מוצרי הקו הלבן: מקררים,מקפיאים, כיריים גז בילד אין ועוד. כמו כן אנו משווקים פתרונות חשמליים לכל השנה: החל מ 30 סוגי מאווררים לקיץ, כל סוגי תנורי החימום ואמצעים לחימום הבית בחורף וכלה בפתרונות נוחים לבית ולמטבח בכל עונות השנה.

ניתן להשיג את מוצרי זק"ש בהום סנטר בחנויות וברשתות החשמל בכל הארץ
לרשימת החנויות ולפרטים נוספים: sachs.co.il



מנגנון הביטחון 'סייפטי' מבוסס על חיישן חכם שמטרתו למנוע התחממות יתר של המוצר או המכשיר. כשהחיישן מזהה התחממות חריגה הוא מכבה מיד את פעולת המוצרים: שמיכה, כרית, סדין ומחמם רגליים לצמיתות, מנגנון 'סייפטי' קיים בכל מוצרי החימום של זק"ש.