שלישי מהסרטים במתחם התחנה: קולנוע תחת כיפת השמיים




עיריית תל- אביב יפו, המחלקה למופעים, בשיתוף חברת ההייטק Muvix מציגים שיתוף פעולה חדש ומסקרן שבמסגרתו יהפוך מתחם התחנה בתל אביב למתחם קולנוע תחת כיפת השמים, בכל יום שלישי עם שלוש הקרנות שונות במקביל.
ההקרנות יתקיימו בין התאריכים 12 בספטמבר, במשך שלושה חודשים עד ה-21 בנובמבר. במסגרתן יוכל הקהל הרחב ליהנות מסרטים באיכות קולנועית אשר יוצגו עם תרגום ואפשרות בחירה לדיבוב במגוון שפות ביניהן: עברית, רוסית, ספרדית ועוד. הקונספט הייחודי מאפשר לצופים ליהנות מסרטים באיכות קולנועית במגוון שפות ולבלות ביחד כל המשפחה או החברים.
ההקרנה הראשונה תיערך ביום שלישי, 12.9, בשעה 20:30. במסגרתה יוקרנו הסרטים: "קונג: אי הגולגולת" (פסקול: אנגלית/פולנית) "המייסד" (פסקול: אנגלית) "המשפחה הפרסית שלי" (פסקול: צרפתית). עלות השתתפות הינה 20 ₪ וכוללת התחברות למערכת Muvix ופופקורן אישי. לקוחות דיגיתל ייהנו בנוסף מכוס שתיה מתנה בהצגת תעודת כרטיס דיגיתל אישית. ההטבה היא למימוש אחד בלבד לבעל הכרטיס. על הצופים להגיע עם מכשיר טלפון חכם ואזניות על מנת לצפות בסרט באמצעות אפליקציית Muvix, המאפשרת צפייה באיכות סאונד גבוהה ובשפה שבחר הצופה, בסנכרון מושלם.
Muvix: היא חברת סטארט אפ הממציאה מחדש את חוויית הצפייה החברתית מחוץ לבית. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, היא פותחת בפני לקוחותיה מגוון אינסופי של דרכים להקרין ולצפות בתוכן מגוון הכולל : סרטים, סדרות, אירועי ספורט, הופעות, הרצאות ועוד, באופן איכותי, מהנה ועוצמתי מאי פעם.

 
 
החברה, הפונה בין היתר גם לארגונים וחברות מסחריות, מאפשרת ללקוחותיה הקרנה פומבית של מספר תכנים במקביל, בחוויית צפייה חדשנית ומשודרגת, בכל זמן ובכל מקום - בפנים או תחת כיפת השמיים. בין האירועים המוצעים : אירועי צפייה בחוף הים, על גגות העיר ובכל לוקיישן שיבחר הלקוח ובכלל זה במתחם הקונספט של Muvix בתל אביב, באתר הלקוח, או בכל מרחב אחר לבחירתו. בדיוק כפי שנטפליקס שינתה את האופן שבו אנשים צורכים תוכן בתוך הבית, Muvix מתעתדת לשנות את האופן שבו אנשים צורכים תוכן מחוץ לבית.

שלישי מהסרטים במתחם התחנה: קולנוע תחת כיפת השמיים בין התאריכים 12.9-21.11
הקרנה הראשונה תיערך ביום שלישי, 12.9 בשעה 20:30
הסרטים המוצעים: "קונג: אי הגולגולת" "המייסד" "המשפחה הפרסית שלי"
עלות השתתפות בסך 20 ש"ח וכוללת התחברות למערכת Muvix ופופקורן אישי
ההשתתפות כרוכה בהרשמה מראש באמצעות אפליקציית Muvix
Muvix.co.il/tlv-popup מצ"ב קישור

מתחם התחנה, קויפמן פינת המרד, תל אביב
טלפון : 03-6909470
מייל - contact.muvixconcept@muvix.media