DECATHLON פותחת סניף ראשון בישראל



מי מכם שמכירים את מחירי אביזרי הספורט בישראל ישמחו לדעת ש- DECATHLON פותחת את החנות הראשונה בישראל במרכז G של גזית גלוב בראשון לציון.
למי שאינו מכיר, מדובר בענקית הספורט מצרפת שחולשת על כל תחום הספורט והקמפינג במחירים שוברי שוק.
לא עוד חולצה בודדת ב- 300 ש"ח אלא קולקצייה שלמה לכל אחד מימות השבוע ועוד יתכן וישאר לכם עודף בכיס!

החנות החדשה משתרעת על שטח של 3,000 מ"ר כוללת 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים שמטרתם לפנות לצרכן הישראלי ולספורטאים מתחילים, חובבים משפחות וספורטאים מקצועיים. המוצרים הותאמו במיוחד לקהל הישראלי ובכוונת החברה להמשיך ולהציע מוצרים מותאמים לקהל הישראלי. שביעות הרצון והקשבה לצרכי הלקוחות הינה עוגן מרכזי באסטרטגיית החברה בישראל, כמו בכל חנות DECATHLON בעולם.


החנות החדשה של DECATHLON בראשון לציון תהיה חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל. יש בה מגוון ענק של מוצרים. אין סיכוי שלא תמצאו בה את מה שאתם מחפשים!

הכל מסודר טיפ טופ לפי מחלקות שונות ולפי טווחי מחירים. מבדיקה שעשיתי- לחלק מהמוצרים ישנם מחירים זוים יותר מאשר בחנויות המקבילות באירופה!


משהו שראיתי בזמן ההשקה והייתי חייבת לצלם זו מחלקת האופניים.
בארץ רוכשים אופניים בסיסיות במעל 1000 ש"ח. עליהן מתחילים בהוספת אביזרים: סלסילה, סבל, פעמון, רגלית ועוד... כל אביזר כזה והעלות שלו שמתחילה בלפחות 100 ש"ח.

תראו את המחיר לאופניים בדקטלון! המחירים כולל את כל האביזריים שציינתי למעלה:


אם לא הצלחתם לקרוא את המחיר, אז מה שכתוב שם זה - 1020 ש"ח. כן! זה הכל!

ותראו את אופני הילדים:

עוד מוצרים שראיתי ואהבתי הן אותם והן את המחירים שלהם:

DECATHLON היינה ענקית הספורט הגדולה ביותר בעולם. החברה הוקמה בצרפת לפני כ-41 שנה. כיום מונה הרשת כ-1176 חנויות ב-32 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-78,000 עובדים. הרשת סיימה את שנת 2016 עם מחזור שנתי של 10 מיליארד יורו. החברה מפתחת ומוכרת מוצרים חדשניים ואיכותיים מעולם הספורט ממחבט טניס ועד מערכות צלילה משוכללת. שני הערכים העיקריים המלווים את החברה הינם:  חיוניות ואחריות. בנוסף, הרשת מקפידה שמחלקת המחקר והפיתוח תפתח מוצרים חדשניים המתאימים לצרכים המשתנים של לקוחותיה בהקפדה על איכות החומר, נוחות המוצר ועיצוב.



דוגמאות למוצרים פרי פיתוח DECATHLON:
TWO SECONDS TENT – אוהל עם גג כפול שנפתח מעצמו תוך 2 שניות. יוצר לראשונה בשנת 2005 בהשראת לקוח ומהווה מוצר בסיסי עבור כל חובב קמפינג .

EASYBREATH – מסיכת צלילה שפותחה לתת מענה לקושי בנשימה דרך צינור בזמן צלילה. מחלקת המחקר של הספורט הימי פיתחה השנת 2015 את מסיכת צלילה שלמה ואטומה המאפשרת נשימה תחת המים כמו נשימה באוויר הפתוח.


לואיס שקרון מנכ"לית DECATHLON ישראל:
פתיחת DECATHLON בישראל – הינה שילוב של החלטה אסטרטגית של החברה ומהלך אישי של המנכ"לית, אשר מכירה את ישראל למעלה מ – 20 שנה ויש לה אהבה רבה לארץ והערכה לתרבות הספורט הישראלית. כאשר הוחלט בDECATHLON על כניסה לשוק חדש, המנכ"לית קידמה את נושא פתיחת חנות בישראל. אני נלהבת מציינת, לואיס שקרון, להשיק את הפרויקט המרגש הזה היום, שהיינו בדיוק שנה מאז הגעתי לארץ.

התאמת המוצרים לקהל הישראלי
כמו בכל חנות חדשה, DECATHLON ישראל התאימה את המוצרים המוצעים לקהל הישראלי במסגרת זו ימכרו בישראל מגוון רחב של מוצרים המותאמים להעדפות הקהל הישראלי ובהם, מוצרי ספורט ימי, ספורט אורבני כמו למשל ריצה, יוגה ורכיבה על אופניים. אולם לא ימכרו בישראל מוצרי סקי או גולף.

מדיניות מחירים
מחירי המוצרים של DECATHLON בישראל יהיו יקרים בממוצע ב2% לעומת המחירים באירופה. ממוצע זה כולל מוצרים שהינם באותו טווח מחיר כמו המחיר באירופה ומוצרים אחרים שהינם יקרים יותר.
לדוגמה:
מסיכת צלילה EASYBREATH - יוצע במחיר של 119.90 ש"ח ( המחיר באירופה הינו 29.90 יורו)
תיק ה-10 ARPENAZ- ניוצע במחיר של 11.90 ש"ח (נמכר באירופה ב-2.99 יורו )



  • פתיחה 29 באוגוסט 2017 בשעה 09:00
  • מרכז G גזית סנטר ראשון לציון
  • גודל החנות 3000 מטר מרובע
  • 16,000 מוצרים
  • 70-80 עובדים
  • 60 מחלקות ספורט תחת קורת גג אחת
  • השקעה של 17 מיליון שקל
  • 600,000 בתי אב בטווח של 20 דקות