לקטנטנים שלנו- הכי טוב שיש!


אין כיף גדול יותר מלפנק תינוקות רכים. לערסל אותם בידיים, לעטוף אותם בשמיכה רכה ונעימה ולראות אותם נרדמים עם חיוך על הפנים.
במיוחד עבור הקטנטנים שלנו- ההמלצות שלי למוצרים שכל תינוק אהוב צריך:



שמיכת ג'קארד מפנקת לתינוק מבית לורה סוויסרה

השמיכה נעימה כ"כ שהייתי רוצה אחת גדולה כזו עבורי.
בקיץ, כשחם, פחות נוח להתכסות בשמיכה, אבל כשהמזגן דולק רוב היום רצוי שיהיה משהו שיכסה על התינוקות הרכים בזמן שהם ישנים.
תחושת העיטוף בשמיכה גם תורמת לשינה עמוקה והרגשת בטחון עבור הקטנטנים. שמיכת הג'קארד של לורה סוויסרה  עשויה 70% כותנה ו- 30% פוליאסטר מה שהופך אותה לרכה במיוחד ומפנקת.
גודל השמיכה- 75/100 ס"מ.
השמיכה מגיעה בצבעים: תכלת, ורוד ואפור.


להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.laura-swisra.com
חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד. עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לחדר תינוקות.



מנורת הלילה המוזיקלית של "ספרק טויס" שתרדים לכם את התינוק בשירי ערש מרגיעים וצלילים מהטבע

יצרנית הצעצועים הישראלית "ספרק טויס" לא מפסיקה לחדש ולהמציא מוצרים נהדרים לתינוקות! החברה פיתחה מנורת לילה מוזיקלית רב-תכליתית בשם "לילה טוב ג'ירפות" – שהופכת את שעת ההשכבה של התינוק לנעימה ולקלה יותר.
המנורה מעוצבת כפעלולון צבעוני ומקסים שעליו שתי ג'ירפות המאירות בלחיצת כפתור ומשמשות כמנורת לילה. לצד הג'ירפות מצויים ארבעה לחצנים – לחצן אחד משמיע שירי ערש בעברית ומוזיקה קלאסית, ושלושה לחצנים מאפשרים להאזין לצלילים נעימים היישר מהטבע: "יער" – משמיע ציוצים מרגיעים של ציפורים, "ים" – משמיע את רחש הגלים, ו"נחל" – משמיע זרימת נחל שלווה וציוצי ציפורים.
כמו כן, המוצר מכיל מקרן תקרה המציג תמונות של דמויות מתוקות של פיל ודובי, שהתינוק יכול להתבונן בהן בזמן שהוא שוכב במיטתו, תוך שהוא מאזין לצלילים המרגיעים. כך התינוק לומד לקשר בין המוזיקה המרגיעה והדמויות המוקרנות להירדמות, ושעת ההשכבה הופכת לנעימה ולקלה יותר.


כפתורי ההפעלה כוללים כמה מצבים – כך שאפשר לבחור אם להפעיל את התאורה בלבד, או יחד עם הצלילים, המוסיקה או המקרן.
המנורת-פעלולון, הנקשרת למיטה או ללול, יכולה לשמש את התינוק כשיגדל גם למשחק ולתרום להתפתחותו מבחינת מוטוריקה עדינה, מוסיקליות, יכולת הקשבה, הכרת הצבעים, הצורות והקולות ועוד.
המוצר מתאים לתינוקות מגיל 0 +.

להשיג החנויות הצעצועים המובחרות.



סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוקות לטיפול ביובש עור ולהגנה גבוהה משמש SPF30 מבית ד"ר פישר

עור התינוק עדין ורגיש ובמיוחד עור הפנים החשוף ועל כן פגיע יותר. יובש, אדמומיות וגירויים בעור הפנים הינם תופעות שכיחות בקרב תינוקות, הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש, רוח, חום וקור. על מנת לשמור ולהגן על עור הפנים מפני תופעות אלו חשוב להשתמש בקרם פנים ייעודי המותאם לעור הפנים העדין של התינוק.

סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוק – סדרה חדשנית וייחודית לטיפול ולמניעת תופעות יובש עור. תכשירי הסדרה בעלי נוסחאות ייחודיות המסייעות בטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק הרך.

התכשירים החדשים מעניקים לחות ל- 24 שעות, נוחים למריחה ונספגים בקלות. לאחר השימוש, עור הפנים העדין של התינוק נשאר רך, נעים למגע ובעל ניחוח נפלא. הסדרה אינה מכילה פראבנים, שמן מינרלי, SLS ו-SLES. קרמי הפנים הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש במיוחד. כמו כן הסדרה נבדקה אופטלמולוגית ע"י רופאי עיניים ונמצאה מתאימה לשימוש באזור העיניים. קרמי הפנים מומלצים לשימוש יומיומי לתינוקות מיום היוולדם (מלבד פגים).

קרם פנים לטיפול ומניעת יובש עור, לעור יבש במיוחד
מסייע לטיפול והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך והרגעה לשמירה על לחות העור ומראה בריא. מתאים לשימוש יומיומי לעור יבש במיוחד.


רכיבים:
  • שמן כותנה: לשמירה על לחות ורכות העור, למגע משי, רך ומלטף.
  • שמן אבוקדו: לשמירה על לחות ורכות העור, למראה עור בריא.
  • שמן קלנדולה: להרגעת עור אדמומי ומגורה ולשמירה על לחות העור.
  • שמן שקדים: מזין את העור ומסייע בשמירה על לחות העור.
  • תמצית לבנדר וקמומיל: להרגעת העור.
  • ביסבולול ואלנטואין המסייעים בהרגעת העור, בטיפול ומניעת גירויים ואדמומיות.
  • מועשר בוויטמין E, אנטי-אוקסידנט המסייע מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא.
  • גליצרין ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על גמישות וחיוניות העור.

קרם פנים להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF30:
מסייע לטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מפני יובש, סדקים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לאקלים ולתנאי הסביבה וכן מפני קרני השמש המזיקות, למראה עור בריא. מתאים לשימוש בעת החשיפה לשמש.

מערכת מסנני קרינה העומדת בתקנים העדכניים והמתקדמים ביותר המאפשרת הגנה גבוהה ורחבה מקרינתUVB (SPF30) והגנה מוגברת במיוחד מקרני UVA.


רכיבים:
  • תמצית קלנדולה: המסייעת בטיפול והרגעת עור אדמומי ומגורה ולשמירה על לחות העור.
  • תמצית פרחי קמומילה: המסייעת לריכוך והרגעת העור.
  • קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק: המסייע להגנה מפניי רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא לטווח הארוך.
  • ביסבולול ואלנטואין המסייעים בהרגעת העור, בטיפול ומניעת גירויים ואדמומיות.
  • גליצרין ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על גמישות וחיוניות העור.

להשיג ברשתות השיווק ובפארם הנבחרות וכן בבתי מרקחת.




NUK משיק מוצצים עם הדמויות האהובות של דיסני: פו הדב וחברים

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק מוצצים בעיצוב הדמויות האהובות של דיסני: פו הדב וחבריו.
המוצצים החדשים משלבים את כל היתרונות האורתודונטים של מוצצי NUK, יחד עם עיצובים ייחודיים שכל ילד והורה אוהב. מוצצי פו הדב של NUK, מוצעים בצבעים ירקרק, אדום ותכלת ובדמויות של פו הדב, טיגר, איה וחזרזיר.
המוצצים מתווספים לסדרת מוצצי דיסני של NUK, עם דמויות מיקי מאוס.


המוצץ של NUK  עונה על הצורך הטבעי של התינוקות ליניקה. צורת המוצץ של NUK מבוססת על צורת פטמת האם במהלך ההנקה ומותאמת באופן אופטימלי ללסת של התינוק. החלק המעוגל של פטמת המוצץ מותאם באופן מושלם לחך התינוק, בעוד שהחלק התחתון השטוח מותיר מספיק מקום ללשון לבצע את תנועת היניקה באופן טבעי ובחופשיות. הצוואר הצר של פטמת המוצץ מעודד תהליך יניקה נכון ומסייע להתפתחות הלסת והחך.
הצורה האנטומית של מגן הפה, מבטיחה שהמוצץ לא יכסה את האף ומאפשרת נשימה חופשית. פטמת המוצץ נשארת רכה וגמישה וזאת הודות למערכת NUK Air System המאפשרת שחרור אוויר, מבלי להפעיל לחץ מיותר על הלסת והשיניים. עיצוב זה של מוצציNUK  מאפשר להרגיע את התינוק ומסייע גם להתפתחות הבריאה של הפה ושמירה על בריאותו.

מוצצי NUK הם בעלי פטמת סיליקון רכה, מיוצרים בגרמניה, בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.

בנוסף למוצצים ישנה גם סדרת המבקבוקים המרהיבה של דמויות דיסני המשלימה את הסט עבור התינוק:
ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם, מוצצים, בחצי חינם ובחנויות המתמחות בתינוקות.


***
המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות, עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם, מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל- 120 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות שלNUK , נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.


המותג אריאל נכנס לשוק התינוקות בישראל
מותג הכביסה אריאל לראשונה נכנס לשוק התינוקות בישראל ומשיק את "אריאל בייביי". לידתו של תינוק חדש היא אירוע משמח הכרוך גם בדאגה רבה, מה שגורם להורים להשתוקק לידיעה שהקן המשפחתי אכן מוכן לקבל את התוספת החדשה למשפחה. אריאל בייבי מבין את צורכיהם של הורים חדשים ויודע כיצד לאפשר להם ליצור את הקן המשפחתי הרך והמחבק ביותר עבור האוצר החדש.
עורם העדין של תינוקות הוא האיבר הראשון שבא במגע עם העולם. לכן, יש לגונן גם על הגרביים, הבגדים והשמיכות המגוננים על התינוקות שלנו. אימהות רוצות שבגדי התינוקות שלהם יהיו נקיים, אבל גם עדינים ורכים במגעם עם העור הענוג של התינוק.
זו הסיבה שאריאל בייבי מספק את הניקיון המנצח של אריאל בפורמולה עדינה שנועדה לשמר את המרקם הרך של הבגדים שבאים במגע עם עור התינוק.
ד"ר טאבי לזלי, מומחית ברפואת עור לילדים וחברת ה-SHA, אומרת, "החיכוך בין העור לאריג עלול לגרום לגירוי. ככלל, אריגים רכים יותר הם עדינים יותר לעור ובעלי סיכוי מופחת לגרימת גירוי."
הודות לשילוב ייחודי של חומרים, אריאל בייבי מסיר כתמים בעומק הבד אך גם משמר את המגע הרך של בגד חדש. אריאל בייבי מכיל חומרי סיכה לסיבי הבד אשר במהלך הכביסה פועלים לצמצום ההיווצרות של מעטה נוקשה על האריג. בנוסף, המוצר הינו בעל ניחוח הניקיון העדין של אריאל.

אריאל בייבי הוא כעת מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של ה- Skin Health Alliance (SHA), ארגון בריאות העור המוביל בעולם. ה- Skin Health Alliance עובד עם רופאי עור, חוקרים, מדענים והתעשייה ברחבי העולם במטרה לקדם את נושא בריאות העור.