טיפוח ויופי- כל מה שחדש ואתן צריכות


צילומים: קשת זאבי


אתמול נכנסתי לאירוע וישר רצתי לשירותים לספוח זיעה מהפנים.
יצאתי מבית ממוזג, נסעתי ברכב ממוזג והגעתי לחניון חיצוני שאפשר לטגן ארוחות שלמות על גגות המכוניות החונות בו.
היה כ"כ חם!
השתי דקות הליכה מהחניון אל המזגן של האירוע גרמו לי להזיע ולדאוג למעט ה-CC קרם שמרחתי. לשמחתי לא גיליתי בוץ על הפנים (בזכות מקבע האיפור ששמתי בבית) וכל שהייתי צריכה זה לגעת בקלילות בפרצוף עם נייר סופח שומן והכל היה טוב.
אבל לא רק על האיפור צריך לדאוג בקיץ החם. יש את עניין ההגנה על העור, הטיפול בתלתלים (כי המתולתלות שביננו יודעות שאין טעם לפן בלחות הנוראית הזו של מישור החוף), הכיסוי הקליל לעור מאחר ומייקאפ ושרב לא הכי נעימים יחד, כפות הרגליים ועוד...

אז קבלו את הנבחרת שלי לשבועות הקרובים. המוצרים שיעשו לי את החיים לקלים יותר:




קרם הגנה מפני השמש: Sun Protector SPF50 UVA/UVB מבית PHARMA ESTHETICA
Sun Protector SPF50 UVA/UVB– מקנה הגנה מיטבית ובטוחה, ממזער את נזקי הקרינה ומסייע במניעת היווצרות כתמי שמש ובמניעת הזדקנות מוקדמת של העור.

מסנני קרינה יעילים SPF50 אשר מונעים את חדירת השמש לעור ומעכבים הזדקנות עור מוקדמת.
מתאים לעור רגיש
הרכב חומרים פעילים הנותנים הגנה רחבת טווח מפני קרינת UVA/UVB

הקרם מורכב משתי קבוצות חומרים יעילים ובטוחים לשימוש:
- בקבוצה הראשונה חומר הנקרא titanium dioxide שהינו חומר עדין הקיים בצורת חלקיקים קטנים דמויי צלחות אשר מחזירים את קרינת השמש בחזרה לאטמוספרה.
- בקבוצה השנייה ישנם חומרים פעילים אשר מתפקידם לספוג את קרינת השמש ולא לאפשר לה לחדור לעור.
חומרים אלו דוגמת Octyl Methoxycinnamate, Benzophenone-3 עטופים בקרום טבעי וכלואים בתוכו כמו פנינה בצדפה ולכן קוראים לטכנולוגיה זו UV-Pearle.
בצורה זו מונעים מהחומר הפעיל לבוא במגע ישיר עם העור.

הקרם נמרח היטב על העור ולא משאיר אותו שומני מדי. ניתן למרוח אחריו קרם BB או קרם CC בקלות וללא הרגשת כבדות.

ניתן להשיג את מוצריPHARMA ESTHTICA אצל קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ.


BB ו-CC קרם מותאמים לעור רגיל ולעור שמן מבית ד"ר עור

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרות המוצרים ומשיק: סדרת מוצרי BB Cream ו-CC Cream, המשלבים מספר תועלות בקרם אחד: גם קרם לחות, גם מקדם הגנה גבוה, גם כיסוי עם גוון, בהתאמה לסוגי עור שונים: רגיל, שמן ובוגר (אנטי אייג'ינג).

אורח החיים המודרני, מוביל אותנו לחפש פתרונות יעילים וממוקדים. לנשים עסוקות, אימהות טרודות, אשר אין להן זמן לשגרת טיפוח ארוכה ועם זאת לא מוכנות להתפשר על שגרת טיפוח חלקית, BB Cream ו-CC Cream מהווים פתרון קל ונוח שפותח על ידי רופאי עור.

בדומה לכל מוצרי דוקטור עור, הקרמים מכילים רכיבים שהוכחו כיעילים, נבדקו לעור רגיש ואינם מכילים פראבנים.


BB קרם של דוקטור עור, משלב גם קרם לחות, גם מקדם הגנה גבוה מהשמשSPF 30 , וגם גוון של מייק אפ בשני גוונים טבעיים: לייט ומדיום ובהתאמה לסוגי עור שונים: עור רגיל ועור שמן. הקרם במרקם קליל ונטול שומן. הקרם מכיל פנטנול, נספג במהירות בעור, מעניק לחות אופטימאלית לשעות ארוכות ומתאים לבעלי עור רגיש.
בנוסף, הקרם מכיל ויטמין E, נוגד חמצון ידוע, המסייע להאטת תהליך הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים.
הקרם עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות 2014 לגבי הגנה מ-UVB/UVA.


CC קרם של דוקטור עור משלב ארבע תועלות בקרם אחד: גם קרם לחות, גם גוון לכיסוי אחיד (מוצע ב-2 גוונים: לייט ומדיום), מקדם הגנה גבוה במיוחד SPF50+ואנטי אייג’ינג.
רכיב האנטי אייג'ינג הואMatrixyl 6 , פפטיד חדשני אשר נמצא כמסייע להפחתת מראה הקמטים.
CC Cream הינו קרם בעל גוון המתקן את גוון העור, מטשטש פגמים, כתמים ואדמומיות באופן מיידי ומעניק מראה אחיד.
השימוש בקרם מותיר את העור רך ורענן.
הקרם עומד בתקינה החדשה 2014 של משרד הבריאות לגבי הגנה מ-UVB/UVA.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.



מקבע איפור MAKE UP FIXER מבית SACARA

בימים אלו מתווסף לסל מוצרי האיפור מקבע איפור חדש בעל פורמולה ייחודית ומשופרת לקיבוע האיפור לזמן ממושך מאוד.
מקבע איפור MAKE UP FIXER מבית SACARA ייחודי בזכות יכולתו להחזיק את האיפור לאורך זמן מבלי שיזוז.
הפורמולה מכילה אלוורה המסייעת להרגעת העור והמוצר אינו דביק ונותן תחושה נעימה.


הוראות שימוש: יש להתיז לאחר האיפור ובזמן ההתזה על הפנים יש לעצום עיניים!
ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ.

דפים סופחי שומן (OIL CONTROL PAPER) מבית SACARA

בימי הלחות באקלים הישראלי, בקיץ הלוהט והלחות הגבוהה, מראה עור הפנים מתחיל להיראות טיפה מבריק ואף שמנוני ומיוזע. לרוב המראה המבריק יופיע באיזור ה – T (מצח, אף, סנטר).
חברת SACARA מציעה פתרון קל ויעיל לטאץ' אפ מושלם, דפי ספיחת וספיגת שומנים מעור הפנים. הדפים מבוססים על פורמולה של מנטרלי שומן ועיסה צמחית, המסייעת בהסרת שומנים באופן מידי מעור הפנים.


אופן השימוש: את השימוש בדפי ספיחת השומן אפשר לעשות לפני ואחרי מריחת האיפור מבלי לפגום באיפור. יש להצמיד את נייר הספיגה אל הפנים והעור יהפוך למראה עור מאט נקי ורענן.
ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ



Natural formulaProfessional Hair Cream סדרת לחויות מקצועיות

בשורת מוצרי הטיפוח המקצועיים לתלתלים המעוצבים כמו במספרה – מגיעה לישראל עם סדרת הלחויות המקצועית והייעודית מבית נטורל פורמולה, מותג טיפוח השיער המוביל בישראל.
ליין המוצרים מביא את בשורת השוק המקצועי אל מדפי הסופר פארם, כאשר כל המוצרים מוצעים במחירים המשתלמים ביותר.
מהיום כל אישה מתולתלת בישראל תוכל ליהנות ממוצרי עיצוב מקצועיים, מתקדמים, במחיר סופר אטרקטיבי ובכל מקום.


סדרת המוצרים כוללת 3 מוצרים, כל אחד מספק תוצאת עיצוב אחרת:
Cream & glaze-לחות עשירה בגלייז לתלתול מעוצב ומוגדר. 30% גלייז 70% לחות.
Cream & Keratin- לחות עשירה בקרטין טהור לתלתול פתוח ומשוחרר ולהורדת נפח.
Cream & Coconut oil- לחות עשירה בשמן קוקוס לתלתול טבעי, רענן ומלא ברק.


כל המוצרים נטולי סולפטים ופראבנים, וחלקם ללא מלחים וסודיום כלוריד, מה שמבטיח פורמולות איכותיות שהשיער המתולתל בעל הנטייה המובהקת ליובש זקוק להן מאוד.

Cream & glaze לחות עם גלייז
  • 30% גלייז 70% קרם
  • לתלתלים מעוצבים ומוגדרים
  • ללא פארבנים * ללא סולפטים * Frizz Free
לחות מקצועית בשילוב גלייז של נטורל פורמולה יוצרת תלתלים מעוצבים ומוגדרים ברגע, שומרת על העיצוב לכל שעות היום, בכל מזג אוויר וללא חשמל סטאטי (Frizz free).
מרכיבי הלחות עוטפים ומשקמים שיער הסובל מיובש, מזינים לעומק סיב השערה ומונעים קצוות מפוצלים. מרכיב הגלייז מעניק ברק נפלא, תלתלים מעוצבים, עגולים ורעננים ועמידות לעיצוב. הקרם אינו יוצר תחושה שומנית ומתאים לשימוש יומיומי.

מכיל תמציות טבעיות לשיקום וטיפוח השיער:
שמן קוקוס ,חמאת שיאה ושמן אגוזי מקדמיה


Cream& Coconut oil לחות עם שמן קוקוס לתלתול טבעי ,רענן ומלא ברק
ללא פארבנים * ללא סולפטים * Frizz Free
לחות מקצועית בשילוב שמן קוקוס טבעי של נטורל פורמולה יוצרת מראה תלתלים טבעי, רענן ומלא ברק. יכולת ההזנה העמוקה של שמן הקוקוס משקמת שיער מתולתל ויוצרת מעטפת לחות והגנה סביב כל תלתל. שמן הקוקוס, עשיר בליפידים, מינרלים, ויטמינים, שומר על בריאות השיער ומונע פיצול בקצוות. הלחות בעלת מרקם קליל שאינו מכביד על השיער, יוצרת תלתלים טבעיים ומלאי ברק, רכים ונעימים למגע, ללא חשמל סטאטטי (frizz).

מכיל תמציות טבעיות לשיקום וטיפוח השיער:
שמן קוקוס ,חמאת שיאה ושמן אגוזי מקדמיה


Cream & Keratin לחות עם קרטין לתלתול פתוח ולהורדת נפח
ללא פארבנים * ללא סולפטים *ללא מלח סודיום כלוריד
לחות מקצועית בשילוב קרטין טהור של נטורל פורמולה יוצרת תלתלים במראה פתוח ומשוחרר, מורידה נפח וחשמל סטאטי (Frizz free). מועשרת בחלבון הקרטין הבונה ומשקם את השערה לאורכה ויוצר מעטפת לחות והגנה.
מרכיבי הלחות מעשירים את השיער בוויטמינים החיוניים לשמירה על שיער בריא וגמיש. הלחות אינה מכבידה על השיער, מעניקה תחושת רכות וברק בריא.

מכיל תמציות טבעיות לשיקום וטיפוח השיער:
שמן קוקוס ,חמאת שיאה ושמן אגוזי מקדמיה

ניתן להשיג  ברשת "סופר פארם" וברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ



חברת SABON חוגגת 20 שנה ומאפשרת לכן להתפנק במחיר מוזל במיוחד

מיום הקמתה של סבון, לפני 20 שנה, מיליוני אנשים בארץ ובעולם נהנו מהחוויה הרב חושית של SABON. חוויה של מרקמים, ניחוחות ואיכויות ייחודיות שיש רק לSABON
חגיגות ה-20 שנה, הן הזדמנות מושלמת עבור SABON לסכם את שני העשורים שחלפו, שנים של צמיחה, פריחה, התקדמות ואופק נרחב שנפרש בפני החברה בשנים אלו ולקראת השנים הבאות
SABON שהחלה את המסע ב-1997, בחנות קטנה בלב תל אביב, הפכה עם השנים למותג בינלאומי חובק עולם, עם יותר מ-175 חנויות ב-14 מדינות על פני הגלובוס.
לכבוד חגיגות ה-20, משיקה SABON 2 מארזים אייקונים במהדורה מוגבלת אשר משקפים את ערכי הליבה של המותג הבינלאומי, את מגוון המוצרים הענק שמציעה החברה ואת הדרך הקריאטיבית שהתפתחה בשנים אלה:
כל מארז מגיע באריזה דקורטיבית חגיגית, מה שהופך אותם למתנה המושלמת עבור לקוחות מועדון SABON הנאמנים, לקוחות חדשים, חברים ובני משפחה.


ESSENCE TO REMEMBER KIT

לכבוד חגיגות ה -20 של SABON, יצרו בחברה אוסף חד פעמי וייחודי במהדורה מוגבלת שמאגד 9 סבוני שמן נוזליים מכל הזמנים.
הניחוחות הבלתי נשכחים של סבוני השמן מייצגים אבני דרך מרכזיות ב-2 העשורים של SABON. מארז ציוני דרך זה, מייצג את ציר הזמן ודרכו ניתן להכיר את ההתפתחות של תוויות המוצרים של SABON מכל הזמנים.

מהתווית המקורית, הראשונה, שנכתבה בכתב ידה של סיגל קוטלר לוי מייסדת המותג שבכדי ליצור לתווית מראה וינטאג', השתמשה בצמר גפן וכתמי קפה, ועד לתוויות המוצר המודרניות והמעודנות יותר של החברה.
כתב ידה הייחודי של סיגל נותר בעינו ושומר על הנגיעה האישית החשובה כל כך ל-SABON יחד עם ההקפדה ותשומת הלב עד הפרט האחרון.
המארז עצמו מעוצב לפי ציר הזמן של אבני הדרך בהתפתחותה של SABON תוך סימון השנים החשובות כאשר כל שנה מיוצגת על ידי איור המסמל את המאורע השנתי המדובר.


מייסדי הרשת, סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, פותחים את החנות הראשונה של סבון ברחוב שינקין, בלב לבה של תל אביב והסיפור של סבון מתחיל: סבונים מוצקים בעבודת יד, שנמכרים טריים ולפי משקל ובאריזות מתנה מושקעות הנארזות בקפדנות, תשומת לב ואהבה.

1998 –SABON SIGNUTER SCENT -PATCHOULI LAVENDER VANILLA

סבון משיקה לראשונה קולקציית מוצרים לטיפוח הגוף בניחוח הייחודי פטשולי לבנדר וניל שנרקח במעבדות סבון והיה מאז לארומה המעוררת והמרגשת המלווה את סבון מאז ועד היום.

1999 – AN ICON IS BORN

מוצר הדגל של סבון נולד: פילינג גוף, שעם השנים זכה לאינספור פרסים בינלאומיים וצבר מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם, נשים וגברים שהתאהבו במרקם, בניחוח ובחווית הטיפוח הבלתי נשכחת.

2003 – SPREDING THE MAGIC WORLDWIDE

סבון פורצת דרך ויוצאת לעולם: החנות הראשונה של הרשת בניו יורק נפתחת בווסט וילג' בניו יורק והופכת לסיפור הצלחה ישראלי בעולם.

2006 – CREATING THE PERFECT AMBIANCE

סבון נכנסת הביתה: סבון משיקה את חווית הניחוחות שהופכת את האווירה בבית לקסומה ומיוחדת ומשיקה קולקציה ובה נרות, מבשמי חדרים והארומה, מפיץ הריח האלגנטי של סבון, שהופך כל חדר למסוגנן עם ניחוח בלתי נשכח.

2008 – BIG IN JAPAN

סבון נוחתת ביבשת אסיה: הרשת פותחת חנות ראשונה ביפן. ניחוח הוורדים, רוז תה, שנרקח במיוחד לאירוע כובש את לבם של הלקוחות החדשים שמגיעים בהמוניהם.

2009 –100 AND COUNTING

החנות ה-100 של סבון נפתחת בפריז וכיום לרשת כ-190 חנויות הממוקמות במרכזי הערים הגדולות ב-14 מדינות ברחבי העולם. בכולן הפכה סבון למותג נחשק ואהוב.

2010 –PRODUCTION LINE

סבון משיקה מפעל ראשון בבעלותה בקרית-גת המייצר את מוצרי הטיפוח הנשלחים לרחבי העולם. בימים אלה, סבון גאה להשיק מפעל חדשני עם קווי ייצור מתקדמים, המשתרע על שטח של 4000 מ"ר ומעסיק מאות עובדים.

2017– PARTNERSHIP WITH GROUP ROUCHER

סבון גאה על הצטרפותה לקבוצת רושה אחת מקבוצות הקמעונאות המובילות בעולם וחוגגת 20 שנה של ניחוחות משכרים, מרקמים מענגים חוויה ייחודית ומצפה ל-20 שנים נוספות של תשוקה, יצירה ואהבה.


מחיר לכלל הלקוחות- 139 ש"ח (למארז של 9 סבוני שמן בתכולת: 450 מ"ל)
מחיר לחברי מועדון- 99 שח
ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il



Nutri Car"מולטי גרין" – Multi Green – מולטי ויטמין מקיף המשלב וויטמינים ומינרליים חיוניים, תמציות צמחים ירוקים ואנזימי עיכול מבית נוטרי קר

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג פורמולה ייחודית של מולטי ויטמין לחיזוק הגוף - "מולטי גרין" Multi Green - - מולטי ויטמין משודרג המשלב 26 ויטמינים ומינרלים בתוספת של תמציות צמחים ירוקים הכוללים "מזונות על", אנזימי עיכול ונוגדי חמצון.
"מולטי גרין" (MULTI GREEN) מכיל מולטי ויטמין - מגוון רחב של וויטמינים ומינרליים החיוניים לגוף; תמציות צמחים ומזונות על ירוקים, העשירים בנוגדי חמצון, כגון – כלורלה אורגנית, ספירולינה אורגנית, תה ירוק ועוד; ובנוסף, אנזימי עיכול צמחיים המסייעים לספיגה מירבית של מרכיבי הפורמולה והמזון שאנו אוכלים.
הנטורופתית ג'ולי ברוך, מציינת כי הפורמולה "מולטי גרין" מהווה תוסף תזונה עשיר ומקיף לחיזוק הגוף ולשמירה על הבריאות. התוסף משלב מגוון רחב של וויטמינים ומינרליים החיוניים לתחזוקת הגוף, וכן נוגדי חמצון וחומרים חשובים נוספים המצויים בצמחים הירוקים - כלורלה, ספירולינה, גדילן מצוי ותה ירוק – המסייעים לחיזוק ההגנה החיסונית של הגוף, תחושת ערנות, אנרגיה ולניקוי הכבד. בנוסף, הפורמולה מכילה אנזימי עיכול צמחיים התורמים לספיגה טובה של החומרים בפורמולה ושל המזון שאנו אוכלים בקיבה ובמעי.


להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ עם הרופא המטפל.


FlexiComfort מגן התחתון הדק ביותר של קרפרי

מותג מגני התחתון המוביל קרפרי מבית ג'ונסון & ג'ונסון מציג את הדור הבא של מגני התחתון ומשיק את Carefree FlexiComfort, מגן התחתון דק וגמיש במיוחד.
את ההשקה מקמפיין פרסומי המציג שגרת טיפוח נשית אישית- הרגלי טיפוח קטנים ופרטיים שנשים עושות מבלי שאף אחד רואה או יודע, הרגלים קטנים המגדירים את הנשיות,מגבירים את הביטחון העצמי שרק את יודעת אותם. קרפרי, הוא בדיוק אחת מההרגלים
הקטנים שרק אתן יודעות ומעניק לכן ביטחון, נוחות ורעננות.

להשקה קדמו סקר מחקרי צרכניות בנושא הרגלי יופי שכללו 2,500 נשים ומצאו כי לנשים ריטואל טיפוח אישי יומיומי פרטי שמגביר את תחושת ביטחון העצמי שלהן.

Carefree FlexiComfort הנו מגן תחתון דק במיוחד, המיועד לשימוש יומיומי, עם נוחות מושלמת, מגע רך ויכולת ספיגה מעולה. למגן התחתון החדש עיצוב גמיש במיוחד המאפשר התאמה מושלמת לסוג התחתון. Carefree Flexi Comfort מציע איזור ספיגה גמיש
בטכנולוגייה מתקדמת המבטיחה תחושת יובש, אווריריות ורעננות.

הקמפיין החדש נועד לתמוך בפן הרגשי של הרגלי הטיפוח הנשיים, כאשר Carefree FlexiComfort נותן מענה מדויק לצרכניות בכל הקשור לביטחון עצמי כדי לבטא את הנשיות שלך ולהרגיש מטופחת.


ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.



גרבי 5 אצבעות המאפשרות פרישה של האצבעות ובכך יוצרות בסיס רחב ומאוזן לגוף של המותג האמריקאי TOESOX

המותג האמריקאי TOESOX מגיע לישראל ומשיק מגוון רחב של גרבי 5 אצבעות המאפשרות פרישה של האצבעות ובכך יוצרות בסיס רחב ומאוזן לגוף.
TOESOX, מותג אמריקאי, פותח לפני כ-13 שנה על ידי ג'ו וכריסטינה פטרסון . השניים נרשמו לסדרה של שיעורי יוגה, במהלך השיעור הם הבחינו בשתי נשים שלבשו גרביי ספורט רגילות, המדריכה ביקשה מהן להסיר את הגרביים מתוך מחשבה על האחיזה הלקויה של הגרביים במשטח והן סרבו מטעמיי היגיינה. כך עלה ג'ו פטרסון על הצורך במוצר.


לאחר מחקר ופיתוח של החומרים ועיצוב המוצר, פטרסון ייסד את TOESOX INC ובשנת 2004 רשם מספר פטנטים:
- נקודות סיליקון מונעות החלקה
- הפרדת אצבעות למעין כפפה שעוטפת כל אצבע
- עיצוב גרביים עם חצי בהונות גלויות.

* הגרביים עשויים מכותבה אורגנית (כותנה שלא רוססה בכימיקלים ) ובזכות כך יותר רכות ופחות גורמות לרגישויות וגירויים.

למה חמש אצבעות?
אין דבר יפה יותר מאשר תנועות טבעיות אשר גם מחזקות אותנו. רגליים שמזנקות, זרועות אשר נעות , גב שמתקמר.

אז למה לא בהונות אשר מתנועעות ונפרשות?
זאת הדרך אשר הטבע יצר אותן להתנועע!

גרבי 5 האצבעות עוצבו במטרה לאפשר את פרישת האצבעות, שהוכחה ביוגה כבר לפני שנים, כיוצרת בסיס רחב יותר ומאוזן יותר לגוף.

רובינו, בשלב זה או אחר בחיים סבלנו מכאבים בכפות הרגליים. לרוב כתוצאה מימים ארוכים כשכפות הרגליים כלואות בתוך נעליים, או לאחר לילה של ריקודים על נעליי עקב כשכפות הרגליים זועקות מאי נוחות.
כל הכאב הזה מתרכז ב- 26 עצמות, 33 פרקים ויותר מ100 שרירים, גידים ורצועות שמכילה כף רגלינו.

בעוד שהרבה מבעיות כפות הרגליים הן גנטיות, חלקן נגרמות מחוסר תשומת לב למבנה של כף הרגל. פרישת 5 האצבעות היא אחת הדרכים המועילות לפתרון בעיות שונות:

- בעיית עיקול הבוהן (Bunions) הנגרמת מנעילת נעליים לוחצות.
- תופעת Morton's Neuromac הנגרמת גם היא מנעילת נעליים לוחצות

פרישת 5 האצבעות היא אחת הדרכים המועילות לפתרון, בשיטה זו אצבעות הרגליים מתפרשות ומתחזקות, הפעלת השרירים והגברת זרימת הדם בעזרת הפרדת האצבעות למעין כפפה שעוטפת כל אצבע, ובכך יוצרת בסיס ותמיכה טובה יותר לגוף.
עיצוב הגרביים מונע לחות בין האצבעות, יבלות, מונע החלקה ובנוסף לכל גרב יש עקב מובנה ותומך.

הרגל שלנו תוכננה עם 5 אצבעות עם סיבה, לכן המוצרים שלנו נוצרו לתמוך בתנועות טבעיות עם 5 אצבעות.

תאהבו את האצבעות שלכן ותפרסו אותן!

אחד מההרגלים הרעים שלי הוא ללכת יחפה בבית, בחצר וגם ברחוב.
אם אני לא צריכה ללכת למקום מרוחק- אני יחפה!
מצד אחד זה מה שהכי נוח לי ומצד שני יש לזה מחיר:
העור בכפות הרגליים שלי זקוק לטיפול הרבה יותר גדול משל שאר האנשים- קרצופים כמה פעמים ביום, שפשופים עם משייפים למינהם והעמסת לחויות.
קוצים, זכוכיות ואבנים פוצעים אותי פה ושם.
הצפורניים לפעמים נפגעות או משתפשפות.

ביממה האחרונה התניסיתי בגרביים של TOESOX  והצלחתי להרגיש יחפה כמו שאני אוהבת ובו זמנית הגנתי על כף הרגל.
והכי נחמד- למרות הכיסוי- לא הרגשתי שחם לי מדי בכפות הרגליים!

TOESOX מציעה מגוון רחב של גרביים המותאמים לענפי ספורט שונים :
  • גרבי יוגה ופילאטיס- שומרים על יציבות טובה יותר בזכות פרישת האצבעות ואחיזה טובה יותר בקרקע, מונעים החלקה על כל משטח (פרקט, סיליקון או שטיח) בזכות נקודות סיליקון ושומרים על היגיינה טובה יותר (בפרט כשמזיעים...)
  • הבהונות נעות בחופשיות וכך ניתן לחזק את שרירי כפות הרגליים (התנועה גורמת לשימוש וחיזוק השרירים ונמנע מניוונם..)
  • ושומרים על סטייל אופנתי גם בסטודיו עם הבדים והצבעים האופנתיים!
  • גרבי ריקוד- גרבי הריקוד עוטפים ומגינים על כפות רגלינו בשילוב של סטייל וצבעים מרהיבים. גרבי הריקוד Toesox Plie ו Releve מעוצבים עם רפידה דקה מעור שמרככת את כרית כף הרגל ונותנת מתיחה מושלמת במהלך עצירות, סיבוב על ציר ופניות.
  • גרבי ריצה- כפות הרגליים למעשה נושאות במירב העומס במהלך ריצה. בזמן שאנו מנגבים את הזיעה מהמצח, גרבי הריצה דואגים לכפות הרגליים שלנו, שימוש בגרבי ריצה 5 האצבעות שסופגות לחות, מונעות חיכוך בין האצבעות וכך אנו מונעים שלפוחיות.
  • גרבי טיולים- עיצוב 5 האצבעות של גרבי הטיולים לא רק שמונע את חיכוך האצבעות אלא מונע היווצרות שלפוחיות. העיצוב מאפשר לאצבעות לנוע בחופשיות המשפרת את זרימת הדם. גרבי הטיולים סופגים לחות, ומווסתים את טמפרטורת כפות הרגליים.

מותג TOESOX משווק בארץ על ידי חברת פי בי טרייד.
להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה- http://toesox.co.il/