חוזרים לבית הספר עם קרביץ- כל הטרנדים והחידושים של השנה בתחום ציוד חזרה לבית הספר





קרביץ מציעה השנה פריסה בכ – 150 נקודות מכירה ברחבי הארץ הכוללות את סניפי הרשת וכן את ירידי החזרה לבית הספר במיקומים אסטרטגיים המאפשרים להציג מגוון רחב ומקיף

בהמשך להרחבת המותג הפרטי של קרביץ השנה אשר כולל למעלה מ 100 פריטים ויהיה זול יותר ב כ 25% מהמקבילים המותגים

ולראשונה יוצאת השנה קרביץ בשת"פ ייחודי עם דיסני הנותן מענה בתחום התיקים, הציוד המשרדי ומבצעים בלעדיים חסרי תקדים


קרביץ נערכת לשנת הלימודים הקרובה עם מגוון מוצרים רחב ואטרקטיבי יותר, ברמות מחיר שונות, זאת כדי להציע לצרכן הישראלי את סל הקניות המשתלם ביותר בכל הקשור לרכישת ציוד לבית הספר.

בנוסף, לאור ההצלחה הרבה לה זכה המותג הפרטי בשנה שעברה, תרחיב השנה קרביץ את מוצרי המותג הפרטי שיכלול השנה בנוסף לכלי כתיבה, טושים ועפרונות גם קטגוריות מוצרים חדשות כמו מחברות ומוצרי נייר. המותג הפרטי כולל למעלה מ 100 פריטים המוצעים השנה בהוזלה של למעלה מ- 25 אחוז לעומת מותגים מקבילים.

השנה מציעה קרביץ את המגוון הגדול ביותר של מוצרי חזרה לבית הספר באתר הסחר שלה וגם מציעה רכישה קבוצתית בכל הקשור לפריטים הנרכשים לקראת החזרה לבית הספר. האתר הנו ידידותי למשתמש וכולל ליין רחב של מוצרים שמתאימים לקבוצות רכישה ובנוסף, קיימת תיבת דואר ייעודית שכל קבוצת רוכשים תוכל לקבל הנחת קבוצה .

גם השנה, יוצאת קרביץ בקמפיין חזרה לבית ספר אותו מובילה הזמרת וכוכבת הרשת נועה קירל ובנוסף, תקיים השנה למעלה מ-50 ירידי חזרה לבית הספר בקניונים ובמיקומים שונים ברחבי הארץ.

בנוסף, מרחיבה השנה קרביץ את המותג הפרטי שלה ואת מספר מותגים שיוצעו בבלעדיות בסניפיה ובהם, מותג sketch האיכותי מאוד שמציע מחברות בעיצוב נקי ואלגנטי ומותאם לבני הנוער וסטודנטים ומותג התיקים BAG PACK המוצע השנה בעיצובים והדפסים חדשים.

לראשונה השנה יוצאת קרביץ בשת"פ ייחודי עם דיסני שהשנה מתרחב משמעותית עם מותגים חזקים נוספים, ביניהם מואנה, אלזה, אלנה ועוד, במסגרתו תציע מגוון של תיקים וציוד משרדי ממותגים בדמויות האהובות של דיסני ותציעה מבצעים בלעדיים בסניפיה.

 מאור ארצי סמנכ"ל קמעונאות קרביץ מציין כי גם השנה המגוון שמציעה קרביץ בסניפיה הוא הגדול ביותר ואת סל המוצרים המשתלם ביותר, ועונה על צרכים של כלל הלקוחות עם פריסה רחבה מקריית שמונה ועד אילת. המותג הפרטי מתרחב כל שנה בצורה משמעותית , אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים להביא את המוצרים באיכות טובה ובתקנים המתאימים לישראל , כשמה שעומד לנגד עיננו הוא היכולת לתת סל מוצרים מגוון איכותי ומשתלם.. על פי הערכת קרביץ, ההוצאה לתלמיד בבית ספר יסודי לקניית ציוד לחזרה לביה''ס מוערכת בכ – 350 שקלים, וההוצאה הממוצעת לתלמיד בבית ספר תיכון מוערכת בכ – 250 שקלים. כלל המוצרים שלנו עוברים תקינה מחמירה והינם מוצרים בטיחותיים שישרתו את הילדים והנוער לאורך זמן .



קולקציית תיקי הגן והקייטנה של קרביץ עם מיטב הדמויות האהובות השנה גם בעיצובי תלת מימד

כוכבי הילדים : מואנה, צום צום, גיבורי מפרץ ההרפתקאות, פרוזן, ספיידרמן, מיניונים, סופיה ועוד, יככבו על מגוון תיקי הגן והקייטנות וישדרגו לכם את הקיץ


קרן חוגי, מנהלת השיווק של קרביץ, מציינת כי השנה אנו עדים לביקוש לתיקי גן כבר עתה, זאת כדי להתחדש ולהצטייד בתיק חדש גם לקייטנות הקיץ.

בין הדמויות שיככבו השנה - מואנה , צום צום, צ'ייס, טראבל, מרשל, ריידר, רובי ממפרץ ההרפתקאות, פרוזן, ספידרמן, מניונים, סופיה טרולים ועוד.

קרן חוגי מנהלת השיווק של קרביץ, מציינת כי השנה אנו עדים לביקוש לתיקי גן כבר בתקופה זו של השנה הן בשל הורים שמבקשים להצטייד בתיק חדש ועדכני לקייטנות הקיץ, והן בקרב הורים שמבקשים לנצל את העובדה שטרום העונה מגוון הדגמים ואפשרויות הבחירה הוא רב וניתן לקנות עתה בנוחות רבה ומתוך מגוון רב.


תיקי הגן והקייטנות יוצעו במספר תצורות ועיצובים אופציונליים לפי נוחות השימוש, תא, אחד, שני תאים, טרולי- תיק על גלגלים עם אפשרות נשיאה על הגב ועוד. עם מגוון אפשרויות נשיאה, כתפיות מרופדות,רוכסנים עמידים במיוחד וכיסי צד לבקבוקים.
תיקי הגן יוצעו במחירים של החל מ -39 ש"ח שקלים.




מגוון רחב של תיקים אורטופדיים ותיקים אורטופדיים על גלגלים לכתות א'-ג' המותאמים לצרכי הילד ומעוצבים במותגים שילדים אוהבים

קרביץ מציעה גם השנה קולקציה רחבה במיוחד של תיקים אורטופדיים לכיתות א'-ג' שכוללת את מיטב היצרנים המובילים ובהם: קל גב , מודן וניקי במגוון דגמים ובמגוון הדפסים של כוכבי ילדים ובהם: מיניונים, מואנה, ניקי, הלו קיטי, ספיידרמן ועוד.

קרביץ תציע בסניפיה את ילקוטי ה I TROLLY מבית "קל גב" . תיק ה I TROLLY' משמש גם כילקוט אורתופדי וגם כילקוט עם גלגלים, כאשר יש לו גלגלים בתחתית ומוט אחיזה מתקפל והוא מאפשר לילד לסחוב בקלות משקלים כבדים ואינו מכביד על הגב. בנוסף התיק מתפרק והופך ע"י פעולה פשוטה לתיק אורטופדי לשמירה על גבו של הילד. לתיק 3 תאים מרווחים, כיסי צד גדולים והנו בעל תחתית קשיחה עמידה בפני שחיקה. מחיר: 299 שקלים.



עוד מבית קל גב מציעה קרביץ את ה X Bag trolly המאפשר לבחור האם ללכת עם מערכת הגב הקלה והאיכותית או להרכיב בקלות את מערכת הגלגלים ולהתגלגל בנוחות לבית הספר בעזרת ידית גרירה איכותית וקלה במיוחד. מחיר: ­­­249 שקלים.

גם ילקוטי ניקי מחכים לכם בקרביץ עם ה T ROLL 2 המאובזר במנגנון נשיאה חדשני, איכותי ונוח לתפעול. ידית הנשיאה מאפשרת גרירת התיק, תוך שמירה על שלמות הכתפיות וכן נשיאתו על הגב בנוחות ובקלות. עוד מבית ניקי מציעה קרביץ תיק אורתופדי ErgoBag המשלב עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימאליים לתלמיד. החל מ 199 ש"ח.


בנוסף, מציעה קרביץ מבחר תיקים של מודן ובהם TROLLY 2 IN 1 שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק את התיק הקדמי ממערכת הטרולי. בנוסף, לתיק ציפוי דוחה מים. וכמובן ה SMART TROLLY המציעים גב אנטומי משולב קפיצים לבריאות ונוחות מרבית, כתפיות אורטופדיות רחבות ומרופדות, תחתית מונעת שחיקה במגוון דמויות אהובות ומוכרות. מחירים: החל מ299 שקלים. עוד מבית מודן תיק spring system bag עם גב אורתופדי רב שכבתי משולב בטכנולוגיית SPRING SYSTEM- מערכת קפיצים הסופגת זעזועים בזמן הליכה, קפיצה, רחצה או עלייה במדרגות. בנוסף, לתיק תחתית קשיחה בעלת רגליות למניעת שחיקת התיק. מחיר: 189 שקלים.

קרביץ מציעה גם את תיק על גלגלים Outdoor Junior של אאוטדור, תיק בעל מערכת טרולי איכותית הכוללת ידית טלסקופית וגלגלים איכותיים ועמידים במיוחד. לתיק תא פנימי מרופד עבור מחשב וטאבלט והוא מגיע בעיצובים שונים ואופנתיים. החל מ- 279 שקלים. והשנה מציעה קרביץ חידוש מבית אאוטדור: עגלה לתיקי אאוטדור. בזכות חיבור חכם העגלה הופכת להיות חלק אינטגראלי עם התיק ומאפשרת לבחור נשיאה על הגב או על גלגלים ללא כל מאמץ. מחיר: 79 ₪ שקלים.




קרביץ מציעה את הטרנדים הכי חמים לשנת 2017 של תיקים לנוער מהמותגים המובילים ובמגוון עיצובים


קרביץ המובילה בישראל בכל הקשור לחזרה לבית הספר, מציעה גם השנה מבחר של תיקי גב לנוער מהמותגים הכי חמים ובעיצובים אופנתיים.


קרביץ מציעה באופן בלעדי בסניפיה ברחבי הארץ, תיקי נוער זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, העשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים ומוצעים במחיר המתאים לכל כיס. לתיקים תא מרכזי אחד והם מוצעים במגוון צבעים ועיצובים. מחיר: החל מ 29 שקלים.

קרביץ משווקת את מותג Jansport האמריקאי והמקורי ,בקולקציה נרחבת לקיץ 2017 ובנוסף, תציע דגמים בלעדיים עם הדגמים ,Super break High stakes ו ,Right pack תיקים איכותיים, פרקטיים ואופנתיים ובמגוון הדפסים עם אחריות לכל החיים. מחיר של החל מ 199.90 שקלים.


כל אלה מצטרפים למגוון תיקי הגב של המותגים המובילים והפופולאריים הנמכרים בקרביץ ומתאימים לנוער, בוגרים וסטודנטים ובהם: אדידס, נייק, VANS, אאוטדור, אנדר ארמור, איסטפק, קומיקס, סמיילי, טוטו, INWAY, ניקי, אקספלור,פול פראנק ועוד. מחירים: החל מ 129 שקלים.


מאור ארצי סמנכ"ל שיווק קרביץ, מציין כי בכל שנה המגוון והאפשרויות שמציעה קרביץ בתחום התיקים גדל תוך הקפדה על התאמה לצרכים ולהעדפות התלמידים, וזאת בכדי לאפשר לאפשר לבחור את הדגמים המועדפים והאהובים עליהם.





הפסקת אוכל בקרביץ


קרביץ נותנת מענה לטרנד הבריאות ומציעה קולקציה חדשה של קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה המותאמים לשמירה על תזונה בריאה בקרב תלמידים



קרביץ מציעה גם השנה מגוון חידושים בכל הקשור לקופסאות אוכל ובקבוקי שתיה לקראת שנת הלימודים החדשה.

קרביץ מציעה השנה מגוון של מוצרים נוחים החל מקופסאות אוכל מחולקות ועד למפיות אוכל שיהפכו את ארוחת העשר לבריאה, מזינה ונוחה.

כל שנה, ניתן למצוא בסניפי קרביץ מפיות אוכל ממותגות בדמויות המוכרות של דיסני: ספיידרמן , מיניונים, הכבשה וניקי ועוד שיהפכו את הארוחה לכיפית וצבעונית. מחיר: החל מ 19.90 שקלים.

בתחום קופסאות האוכל מציעה קרביץ קופסאות אוכל ממותגות במגוון דמויות של דיסני וקופסאות אוכל של מותג ניקי, צבעוניות בדיוק כמו שילדים אוהבים. הקופסאות קשיחות, יכולות להכיל בנוחות כריך, פירות קטנים או ירקות חתוכים ונשנוש. מחיר: החל מ 24 שקלים.


עוד בקולקציית הקופסאות שמציעה קרביץ נמצא מותג קופסאות האוכל האיכותי - Prêt a Paquet, המיוצר במפעל בשדרות, ומציע קופסאות אוכל קלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים עם כיסוי תרמי ממותג עם הדמויות שילדים הכי אוהבים, השומר על חום וקור עד 3 שעות ועל טריות המזון. מחיר: 39 שקלים.

וכמובן קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל באיכות ובעיצוב ייחודי. כל הקופסאות עשויות פלסטיק איכותי ללא BPA, ידידותיות לסביבה וניתנות לחימום במיקרוגל ולרחיצה במדיח כלים. מחיר: החל מ 15.90 שקלים.

גם בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ מגוון חידושים ובהם בקבוק ספריי מים צבעוני, בקבוק שתייה בנפח של 600 מ"ל עם מתז חיצוני המאפשר התזת מים קלילה להתרעננות. מחיר: 39.90 שקלים.
חידוש נוסף בקרביץ השנה הם בקבוקי שם צבעוניים עם שמות הילדים הנפוצים בישראל. מחיר: 49.90 שקלים.


אלה מצטרפים לבקבוקי שתייה נוספים המוצעים בקרביץ באופן בלעדי ובהם בקבוקי שתייה איכותיים , עשויים מ TRITAN- פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי, בקבוק אל חלד המגיע בשני גדלים 600 ו-700 מ"ל ובמגוון צבעים ושומר על קור ובקבוק שקוף וצבעוני בנפח של 700 מ"ל. מחירים: החל מ 19.90 שקלים.






קרביץ מציעה למעלה מ - 100 פריטים מהמותג הפרטי, המוצעים בכ – 25% פחות מהמקבילים הממותגים

בין הפריטים: כלי כתיבה, מחברות, יומנים ומוצרי נייר באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים




קרביץ מרחיבה השנה את פריטי מותג הבית, זאת לאור ההצלחה הרבה לה זכה המותג הפרטי בשנים האחרונות, השנה המותג הפרטי יכלול, בנוסף לכלי כתיבה, טושים ועפרונות, גם קטגוריות מוצרים חדשות כמו מחברות ומוצרי נייר. המותג הפרטי כולל למעלה מ 100 פריטים המוצעים בהוזלה של למעלה מ- 25 אחוז לעומת מותגים מקבילים.


במסגרת זו, תציע קרביץ תחת המותג הפרטי מגוון כלי כתיבה בעלי תו תקן ישראלי, בטיחותיים ואיכותיים ובהם: טושים, טושים דו צדדיים, עפרונות צבעוניים, עטים, עטי ג'ל, מרקרים, עטי פיינליינר ועוד. מחיר: החל מ 8 שקלים.

עוד מציעה קרביץ מגוון מוצרי נייר תחת המותג סקאצ' הכוללת מבחר מוצרים המותאמים לבני נוער ולסטודנטים ובהם קולקציית יומנים משרדיים מעוצבים, מחברות ספירלה PP, מחברות כריכה קשה בעיצוב נקי ואלגנטי, דפדפות, דבקיות ועוד. מחיר: החל מ 11.90 שקלים.

עוד כולל ליין המוצרים בייבוא בלעדי תחת מותג הבית קרביץ תיקים וקלמרים אופנתיים במחירים משתלמים של המותג .Bagpack התיקים עשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים. השנה מוצעים גם בהדפסים ובעיצובים חדשים, כגון הדפס כוכבים. מחיר: החל 29 שקלים.

אלו מצטרפים גם לעפרונות אורטופדיים וארגונומיים לאחיזה נוחה וקלה, המתאימים לכיתות הנמוכות להקלה בשלבי הכתיבה בכיתות א' ב', וכן טושים ארגונומיים במארז נוח ומתקפל., מחקים ומחדדים חדשים באיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים.

מאור ארצי, סמנכ"ל קמעונאות בקרביץ, מציין כי "בעקבות הרחבת המותג הפרטי של קרביץ , סל הקניות יהיה זול השנה בכ- 25%. המגוון שאנחנו מציעים בסניפים הוא הגדול ביותר , ועונה על צרכים של כלל הלקוחות, כאשר כלל המוצרים שלנו עוברים תקינה מחמירה , והינם מוצרים בטיחותיים שישרתו את התלמידים לאורך זמן ."



דיסני בשיתוף עם רשת 'קרביץ' מציעה מגוון רחב של ציוד חזרה לבית הספר
השנה מצטרפות הנסיכות מואנה ו-אלנה מאוולור לנסיכות דיסני, ספיידרמן ודמויות מלחמת הכוכבים שיככבו על גבי תיקי גב, מחברות יומנים וקלמרים

לרגל פתיחת שנת הלימודים, דיסני יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת 'קרביץ' ומציעות מבחר רחב של מוצרי כתיבה וציוד לבית הספר עם הדמויות האהובות של דיסני. בין המוצרים ניתן למצוא מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, אוגדנים, יומנים, תיקי גב ועוד עם הדמויות האהובות של דיסני כמו נסיכות דיסני, אנה ואלזה- מהסרט "לשבור את הקרח", מלחמת הכוכבים, הגיבור ספידי מקווין מהסרט מכוניות 3, ספיידרמן ועוד.


השנה מצטרפות למגוון דמויות חדשות, הגיבורה מואנה כוכבת הסרט המצליח והנסיכה אלנה מאוולור כוכבת הסדרה שעלתה השנה בערוץ דיסני ג'וניור.

לקראת החזרה לבית הספר, נערך מחקר על ידי דיסני ובו עולה כי, למעלה מ-50% מהרכישות הציוד לבית הספר, הם מוצרים ממותגים אליהם הילד מתחבר באופן רגשי דרך התוכן בו הוא צופה בטלויזיה ובקולנוע..

ההתרגשות לקראת השנה החדשה בשיאה והילדים מחכים ומצפים לרכישות המקדימות יחד עם ההורים של ציוד לבית הספר לקראת שנת הלימודים. מהמחקר נמצא כי לילדים יש מעורבות גבוהה והנאה גדולה לבחור את ציוד בית הספר יחד עם ההורים (45%), או בעצמם (19% בקרב בני ה- 9-12 ו-10% בקרב בני 6-8) הכולל לרוב: רכישת תיק, קלמר, יומן ומחברות.
חווית הקניות לקראת שנת הלימודים מרגשת ומייצרת ציפייה גבוהה. כשליש מהילדים בגילאים הצעירים, (6-8 ) נאמנים לדמות אותה הם אוהדים, ומתעקשים לרכוש את הציוד הממותג באותן הדמויות.
המותגים הכי פופולאריים בקרב ילדים ב: 'לשבור את הקרח' (פרוזן), ספיידרמן, נסיכות דיסני, מכוניות, הנסיכה סופיה, מלחמת הכוכבים וכמובן מיקי ומיני מאוס


קרן סער, מנהלת קמעונאות וסחר בדיסני ישראל: 'רכישת ציוד לבית הספר לפני תחילת השנה הוא מעמד מרגש וחוויתי עבור ההורים והילדים. הילד נהנה מעצמאות וחופש בחירה לבחור את המוצרים עם הדמויות האהובות עליו. בכל שנה ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של מוצרי דיסני. השנה החלטנו לשתף פעולה עם רשת קרביץ המובילה בתחומה ולהציע את מגוון המותגים המובילים.

מאור ארצי, סמנכ"ל קמעונאות בקרביץ מציין כי שיתוף הפעולה עם מותג אהוב ומוכר כמו דיסני ולהיטי הקיץ שלו הנה הזדמנות מצוינת המעניקה ערך מוסף ללקוחות שלנו המאפשר להם לפגוש את הדמויות הכי אהובות עליהם גם מחוץ למסך ועל גבי מגוון גדול של מוצרי חזרה לבית ספר, זאת לצד מבצעים בלעדיים על המוצרים- רק ללקוחות קרביץ.


הסכם שיתוף פעולה בין קרביץ לעמותת "תיק לכל תלמיד"
סניפי קרביץ ברחבי הארץ ישמשו כנקודות איסוף לתיקים.. קרביץ תחדש את התיקים ותמלא בציוד לבית הספר ...מי שיביא תיק לתרומה לסניפי קרביץ, יקבל שובר לקניה עתידית בקרביץ

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד חזרה לבית הספר, מצטרפת השנה למיזם החברתי "תיק לכל תלמיד". במסגרת המיזם, סניפי קרביץ ברחבי הארץ, ישמשו נקודת איסוף לתיקים מחודשים/משומשים - המיזם תיק לכל תלמיד וקרביץ יחד עם תורמים שיצטרפו למיזם, ימלאו את התיקים בציוד חזרה לבית הספר שיועבר לילדים ממשפחות נזקקות בפריסה ארצית. המשמעות היא כי ילדים אלה יקבלו ילקוט מחודש מלא ציוד חזרה לבית הספר. שווי הערכה שתכלול כלי כתיבה ומוצרים נדרשים לפתיחת השנה הינו כ – 70 שקלים
גם מי שיגיע לסניפי קרביץ להביא את הילקוט הקודם שלו, לא יצא בידיים ריקות. בנוסף לערכים החינוכיים של אחריות חברתית, תרומה לקהילה, השימוש החוזר שמירה על כדור הארץ והערבות ההדדית, יקבלו התורמים גם שובר לקנייה חוזרת בקרביץ לחודשים אוקטובר נובמבר – לקניית השלמות לציוד לבית הספר REFILL בשווי של 50 שקלים.
כמו כן, לקוחות קרביץ שירצו לקחת חלק נוסף בתרומה יוכלו לרכוש בקרביץ ערכת תרומה בשווי של 30 שקל וקרביץ תגדיל את הערכה לשווי של 70 שקלים.
ירון לוי, מייסד והוגה המיזם החברתי -"תיק לכל תלמיד" מציין כי מדובר במיזם חברתי שהחל לפני שנתיים על ידי פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נאספו וחולקו למעלה מ- 30,000 תיקים לילדים בכל רחבי הארץ והמיזם קיבל הכרה ארצית רחבה. מטרת המיזם הינה לפעול לקידום סביבה חינוכית לימודית תומכת לילדים תוך הגברת המודעות לערבות הדדית דאגה ונתינה לזולת ללא הבדל דת גזע ו/או לאום. אנו שמחים על התגייסות קרביץ ומאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להרחיב את מעגל התרומות.
מאור ארצי, סמנכ"ל הקמעונאות של קרביץ מציין, כי בכל שנה תורמת קרביץ ילקוטים ותיקים לקראת החזרה לבית הספר. השנה החליטה החברה בהחלטה אסטרטגית להרחיב את הפעילות ולאפשר ללקוחות קרביץ לקחת חלק פעיל ביוזמה חברתית חשובה זו. עוד מציין ארצי, כי בנוסף לערכים החברתיים, של עזרה הדדית, יהנו התורמים משובר לקנייה עתידית בקרביץ.

פרויקט "תיק לכל ילד" מאפשר לעשרות אלפי ילדים במדינה להתחיל את לימודיהם באופן שווה כך שלכל ילד בישראל תהיה הזכות הבסיסית לסביבה תומכת לימוד והתפתחות אישית מבלי שיחסרו לו הצרכים הבסיסיים לכך. לא פחות חשוב החינוך לנתינה והדגש כי גם הילדים המוסרים את תיקיהם מרווחים באופן שווה משיתוף הפעולה, ההבנה שתיק לא זורקים אלה מוסרים לילד אחר בדיוק כמו ספר מגבירה את הערבות הדדית בין הילדים כולם. איסוף תיקים וציוד בי"ס וחלוקתם נעשה בכל רחבי הארץ. נכון לשנה זו ישנם למעלה מ-60 רכזים לפעילות בחלוקה לפי אזורים, מהצפון ועד הדרום. בעזרתה של הקרן לידידות המיזם אוסף פניות לקבלת תיקים וציוד מכל רחבי הארץ. תמיכתה ועזרתה של הקרן לידידות והכרתו של הרב יחיאל אקשטיין בחשיבות המיזם והתגייסותו לעזרת המיזם תורמים רבות להצלחת הפרויקט. חשוב להדגיש כי אנו פועלים ללא מטרת רווח וכל הפעילים עובדים ללא כל תמורה.

האיסוף יתאפשר בסניפים נבחרים של קרביץ בברחבי הארץ
למידע על סניפי האיסוף WWW.KRAVITZ.CO.IL
.
רשת קרביץ מובילה את תחום חזרה לבית הספר למעלה מ- 90 שנה ומונה היום למעלה מ- 80 סניפים ברחבי הארץ מציעה כל השנה מענה רחב בכל הקשור לציוד חזרה לבית הספר, עם דגש על מוצרים שעומדים בדרישות התקנים תקינה מחמירות לבטיחות מקסימאלית של הלקוחות.

ניתן למצוא בסניפי קרביץ בכל רחבי הארץ.