COUTURE MAGIC MASK BY ELDAD AVIGAD קולקציית מסכות פנים חדשנית המקנה תוצאות מיידיות לעור הפנים!


במאור פנים, אדיבות והסברים רבים מלאי ידע, מקבל אלדד אביגד את לקוחותיו.
בין הלקוחות אנשי ונשות עסקים, סלב מתעשיית הבידור ונשים וגברים מכל קשת השכבות.

לא בכדי כולם מגיעים אל אלדד, המסיכות שהוא מתאים לכל לקוח/ה הינן בעלות השפעה מידית לעור הפנים. ישנן סוגים שונים של מסכות, כאשר כל אחת ואחת מעניקה לעור משהו אחר : איזון, ניקוי רעלים, שיפור טקסטורת העור - כל זאת במינימום זמן.
בנוסף לכך, בזכות חומרים פעילים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות ניתן להשיג עור ממש כמו של דוגמניות מובילות ממגזין על.

הסטודיו של הקוסמטיקאי אלדד אביגד מציע קולקציית - COUTURE MAGIC MASK קולקציית מסיכות פנים חדשנית במגוון צבעים המיובאת באופן בלעדי מחברת הקוסמטיקה הבינלאומית אלכס קוסמטיקס, חברת קוסמטיקה מובילה מגרמניה.


טיפול במסכת פילינג מנקה ביסודיות את עור הפנים על ידי  קילוף של התאים המתים משכבת העור העליונה. מסכת הפילינג של אלכס קוסמטיקס מורכבת מ-14 סוגים של צמחים שונים , מינרלים.
מסיכות הפילינג של אלכס קוסמטיקס מבוססת על בסיס צמחי ללא חומצות דבר המאפשר טיפול במהלך כל ימות השנה.  לאחר כ- 5 ימים בלבד ניתן לראות תוצאות והעור רענן וזוהר. בזמן עיסוי עור הפנים עם המסיכה משתחררים לתוכו כל המרכיבים הפעילים, חומרים אלה  נשארים בעור בתום הטיפול וממשיכים לעודד מטבוליזם תקין ואספקת חמצן לשכבה האפידרמית.

זו המסיכה שאני עשיתי.
המסיכה נעימה על הפנים ותוך כדי הנחתה, אלדד מעסה את הפנים היטב, מה שמוסיף לטיפול מסאז' מפנק.
בסיום הטיפול הפנים מעט מעקצצות אבל ממש ממש מעט.
את סיום הטיפול אלדד מסיים במשיחת סרום ומסיכה מבית אלכס קוסמטיקה ובנוסף- משיחת קרם ביבי להגנה על העור מפני השמש.
הלקוחה מקבלת גם דוכמיות של הקרמים על מנת שתוכל להשתמש בהם בימים שלאחר הטיפול ובעצם גם להתנסות בהם ולראות אם היא מתחברת אליהם.

כך נראיתי מיד לאחר הטיפול. לא מאופרת אך עם ביבי קרם:

היה נראה כאילו הפנים קורנות!
לדברי הקוסמטיקאי אלדד אביגד: "חידוש העור באמצעות מסיכות פנים שומר על  תוצאות הטיפול ותחזוקה על ידי חומרים פעילים המותאמים על פי סוג העור וסוג הבעיה המאפיינת אותו.  

אלדד אביגד מציע בבלעדיות את קולקציית COUTUR MAGIC MASK BY ELDAD AVIGAD-

מסכת זהב 24 קארט- מינרל זהב טהור הינו בעל יכולת פעילות חשמלית לקשירת חמצן לתאי העור ולספיחת רעלנים המצטברים באפידרמיס, בנוסף למינרל הזהב הטהור  יש את  שילוב המרכיבים הפעילים הממריצים את ייצור חלבוני הקולגן והאלסטין בעור, שיפור זרימת הדם, אשר מעניקים מעל לכל חיים חדשים, רעננים ומלאי זוהר – למראה זוהר וקורן במיוחד!


מסכת כסף טהור-  מסכה על בסיס חומצה היאלורונית אחד המרכיבים החשובים של המטריקס החוץ תאי בדרמיס, בגלל תכונותיה המיוחדות היא חשובה מאוד לתפקוד העור ומראהו הבריא. עקב היעילות יוצאת הדופן של חומר זה לקשור מים, חומצה היאלורונית תורמת באופן מכריע למאזן המים בעור.

מסכה שחורה-  מסיכת פנים על בסיס חימר שחור לניקוז עמוק של הרעלים מעור הפנים. המסכה מטהרת את הרעלים שהצטברו עמוק בנקבוביות שנסתמו המטרה להחיות ולעורר את העור.
מסכה אדומה-מסכה על בסיס חמר אדום. מסע וולקני ואצות אדומות המסכה מכילה גרגרים במטרה לקלף ולעדן את העור ב10 ד'ק בלבד! העור מרגיש כאילו הוא נושם טוב יותר, חלק ורענן.
מסכה כחולה- מסכת קסם על בסיס חומצה הילארונית ו-אצה כחולה. המסכה יוצרת פעולה טרמית ויוצרת קווי מתאר חדים ממצקת ומהדקת את עור הפנים.
מסכה סגולה- מסכה על בסיס תירס, אבוקדו, ואלוורה. המסכה יוצרת גוון אחיד לעור בעל פיגמנטציה מיד בתום הטיפול ניתן לראות עור חלק בהיר וזוהר.

מסכה ירוקה- מסכת ניקוי על בסיס חימר ירוק בתוספת אלוורה וקמומיל. המסיכה מנקה ומכווצת נקבוביות פעורות ויוצרת מראה חלק ומטופח. דור חדש של פפטידים ביומימטיים למיתון קמטים יוצרת אפקט של מראה עור חלק זוהר ומוצק יותר.
מסכת פנינים לבנה-ממצקת ומהדקת את העור באמצעות פפטידים מן הצומח בתוספת ארבוטין מדכא מלנין טבעי המופק מן הצומח וויטמין סי התוצאה עור קורן בהיר ומוצק שתמיד רצית!

מסכה בטכנולוגית לד המשלבת הבהרה מיצוק וניקוי על ידי טכנולוגיית אור ועיסוי ממוקד בשרירי הפנים.
מסכת לד ביודינמית לטיפול פנים באור. אורות גל שונים: אדום, כחול וירוק למגוון טיפולי יופי: חידוש, טשטוש קמטים, הבהרת עור הפנים, טיפול באקנה ועוד תרפיית אור - פוטותרפיה (Phototherapy, מיוונית: "טיפול באור"), הינה שימוש באנרגיית האור על העור למטרות של ריפוי.

במחקרים שנערכו על ידי NASA נמצא כי תרפיית אור (מסוג LED הקרוב לאינפרא-אדום) מעודדת החלמה של פצעים חידוש וגדילה של רקמות אנושיות.
האנרגיה המועברת על ידי הדיודות מאיצה את חילוף החומרים בתא, ובכך מעודדת את החלפתם של התאים הפגועים ואת ריפויו המהיר של העור וכן מגרה את ייצור הקולגן שהינו הבסיס לעור חלק ובריא.


אודות סטודיו ביוטי אלדד אביגד:
אלדד בעלים ומנהל של קליניקה מובילה בפתח תקווה, בסמוך לקניון סירקין. בקליניקה אלדד מציעה ללקוחותיו גברים ונשים כאחד טיפולי פנים ויופי ייחודיים , איפור קבוע, איפור כלות וטיפולים קוסמטיים/אסתטיים מתקדמים. אלדד בעל וותק וניסיון עשיר בתחום מזה 15 שנה. עבד כמאפר מוביל ומדריך למקצועות היופי במותגי על מובילים בענף היופי.
במקביל לניהול קליניקה משגשגת אביגד נבחר למדריך הראשי של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "אלכס קוסמטיקס" תפקיד בכיר הדורש ממנו להישאר מעודכן תמיד בטרנדים החמים ביותר של עולם הקוסמטיקה בחו"ל. את ההכשרות המקצועיות רוכש אביגד בגרמניה. אלדד הינו מרצה מבוקש בבתי ספר לאיפור וקוסמטיקה בארץ , בזכות הניסיון שצבר לאורך השנים אלדד נחשב לגורו מוביל בתחומו. אביגד מתחייב לתוצאות נראות לעין מטיפול ראשון!!

****************
לפרטים נוספים ותיאום: אלדד אביגד
טלפון לתיאום: 052-378-2301