טיפוח ויופי לתחילת הקיץ


צילומים: קשת זאבי


מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" מציג תכשיר מיוחד לטיפול ולמניעה של פצעים בעור הפנים: "ג'ל סקרב משמש" 

נערות ונערים רבים (אבל לא רק הם...)  סובלים מפצעי בגרות (אקנה) בגיל ההתבגרות, המופיעים בעיקר על הפנים וגם על הגב, על הכתפיים ועל החזה. שילוב של הפרשת שומנים רבה מבלוטות החלב של העור האופיינית לגיל ההתבגרות, לכלוך והצטברות של תאי עור מתים – גורם לסתימה של זקיקי השערות וכתוצאה מכך להצטברות של חיידקים ולהיווצרות של פצעים. כדי למנוע את היווצרות הפצעים חשוב מאוד לנקות את העור באופן יסודי ויום-יומי על ידי הסרת עודפי השומן, הלכלוך ותאי עור מתים, וכך לפתוח את הנקבוביות ולמנוע היווצרות קומודונים (שחורים) ופצעים.

לקראת מסיבות סוף השנה של בני הנוער, כדי שהעור יהיה חלק ויפה, מציג מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra"" ("אמה לורה") תכשיר מיוחד למניעה של פצעי אקנה ולטיפול בהם – "ג'ל סקרב משמש" לעור הפנים.
התכשיר עשוי מחומרים טבעיים בלבד: גרעין משמש טחון דק לגרגירים – המשמשים לפילינג של העור ולניקוי עמוק והסרת התאים המתים. כמו כן מכיל התכשיר ג'ל אלוורה ושמנים אתרים מסוג מנטה ולימון המחטאים את העור ותורמים לרענון ולהרגעה.


"ג'ל סקרב משמש" מסייע לטיפול בעור ולטיפוחו, לשמירה על ניקיון העור כדי למנוע התפתחות פצעים, ולטיפול בפצעי אקנה. מומלץ להשתמש בתכשיר על בסיס יום-יומי בשעות הערב, לאחר ניקוי של העור בסבון טבעי של אמה לורה.


מחיר: 70 ש"ח לשפופרת של 75 מ"ל.
** מוצרי "אמה לורה" הם פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. בין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, ג'ל אלוורה, זרעי רימונים, אדמת חוואר צהובה ועוד.
את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה" ודרך האתר: http://www.ama-lurra.com. לפרטים על מיקום החנות בטל' 077-3214063.



"קולגייט" - מוצר חדש מסדרת Colgate OPTIC WHITE

המשחה החדשה מסירה כתמים בבטחה ממשטח השן ומונעת הצטברות אבן שן. כתוצאה מהסרת הכתמים, מעניקה המשחה לשיניים מראה של גוון אחד לבן יותר בשבוע אחד.
המשחה החדשה משלבת טכנולוגיה מוכחת מחקרית כיעילה וכבטוחה לשימוש בשיניים רגישות.

לפי מחקר עולמי שערכה חברת קולגייט, 82% מהצרכנים מסכימים כי שיניים לבנות חשובות ליצירת מראה פה זוהר ואטרקטיבי. קולגייט אופטיק וויט - Whiten & Restore - מכילה נוסחה עדינה של חלקיקי הלבנה עם תרכובת פלאוריד המסייעת בהשבת המינרלים שבאמייל השן. הנוסחה החדשה מכילה טכנולוגיה יעילה ובטוחה המוכחת קלינית ובטוחה לשימוש עבור שיניים רגישות.

Colgate Optic Whiten & Restore- מסירה כתמים בבטחה ממשטח השן ומסייעת בהשבת חוזק אמייל השן- למראה גוון אחד לבן יותר בשבוע אחד.
סדרת מוצרי "קולגייט אופטיק וייט" -Colgate OPTIC WHITE  מסייעת בהשגת חיוך לבן יותר.
כי לחיוך שלך אין תחליף, מעניק תחושת חיוניות, בריאות ומעלה את הביטחון העצמי.


מחיר השקה למשחת Colgate Optic White - Whiten & Restore
24.90 שקלים כמות: 75 מ''ל

את מגוון מוצרי "קולגייט" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ





Hydro Boost® מבית נוטרוג'ינה
סדרת טיפוח בעלת טכנולוגיה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדת ברגע את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק כשהעור זקוק לה

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה, מרחיב את פעילותו בקטגוריית טיפוח הפנים בישראל ומשיק את סדרת Hydro Boost.

מוצרי סדרת Hydro Boost מביאים חדשנות אולטימטיבית בזכות טכנולוגיה ייחודית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדת את הלחות בעור ומשחררת אותה בדיוק כשהעור זקוק לה. מרקם הג'ל המאפיין את מוצרי הסדרה, מסייע בהחדרת הלחות וכך משאיר את העור רך, חלק וגמיש. סדרת Hydro Boost כוללת 6 מוצרי טיפוח המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות:

קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות (Water Gel)
הקרם הנמכר ביותר בארצות הברית בתחום טיפוח הפנים*. בעל מרקם ג'ל קליל עם טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי. מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן.
מחיר מומלץ לצרכן: 82 ש"ח (במחיר מבצע של 69.90 ש"ח בכל רשתות הפארם, בתוקף עד 31.5.17).


מים מיסלריים
מסירים את שאריות הלכלוך והאיפור תוך העשרת העור בלחות. השילוב בין טכנולוגיית הניקוי של ניוטרוג'ינה, רכיב הלחות והחומצה ההיאלרונית הנמצאת בעור באופן טבעי, מסייעים להגביר את הלחות וללכוד אותה בעור.
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח



תרחיץ ג'ל לניקוי פנים
מעניק לחות, משאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע, בעל טכנולוגיה חדשנית המסייעת לשחרור חומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי.
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח


ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

***
רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה® מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה® הוא מותג טיפוח הפנים המוביל בארה"ב, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.




דאודורנט צמחי – לרענון והגנה, ללא מלחי אלומיניום מבית WELEDA
העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו, האחראי בין שאר תפקידיו על ויסות חום הגוף ביחס לסביבה. העור עושה זאת באמצעות בלוטות המשמשות לקירור הגוף על ידי הפרשת זיעה. דאודורנטים המכילים כימיקלים כדוגמת מלחי אלומיניום או אנטי פרספירנטים, פועלים על ידי חסימה וסתימת בלוטות אלה, פעולה מלאכותית העלולה לפגוע ולהפר את יכולתו של העור לווסת את חום הגוף ביעילות.

דאודורנט לימון, מסדרת הדאודורנטים של Weleda, מופק מלימונים טריים העשירים במיץ, שמנים אתריים מובחרים שמקורם במדרונות ההרים שבסיציליה, איטליה, ממרכיבים צמחיים בלבד. הסדרה מועשרת בשמנים אתריים טהורים של פרחים וצמחים המגנים על העור ומעניקים לו ניחוח ייחודי ומרענן לאורך זמן.

תיאור המוצר: לרענון לכל אורך היום, ללא מלחי אלומיניום.
מכיל: מופק מלימונים טריים העשירים במיץ, שמנים אתריים מובחרים שמקורם במדרונות ההרים שבסיציליה, איטליה, ממרכיבים צמחיים בלבד.
תועלות: רענון לאורך כל היום, ללא מלחי אלומיניום העשויים לפגוע בנקבוביות, ללא חומרים משמרים, ללא תוספות ריח או צבע מלאכותיות.
ניחוח: לימוני.


הוראות שימוש: שימוש מדי יום יתרום לחיוניות העור וישאיר אותו ריחני ורענן
מחיר לצרכן: 42.90 ש"ח לתכולת: 30 מ"ל.

מוצרים נוספים בסדרת הדאודורנטים מבית WELEDA: דאודורנט צמחים, דאודורנט ורד הבר.
את המוצר דאודורנט לימון ניתן להשיג בסופרפארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, אורגניק מרקט הטבע,
בתי מרקחת וטבע פרטיים.
פרטים נוספים באתר החברה: www.weleda.co.il

העקרונות המנחים של חברת WELEDA
פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
מקור חומרי הגלם: WELEDA מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים טבעיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

אודות WELEDA
חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.
השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".
סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים טבעיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים טבעיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.
בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.
סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.




ALWAYS THE SUN סדרת מוצרים להגנה על העור בזמן ולאחר החשיפה לשמש- לגדולים וגם לקטנים מבית SACARA

המרחק מכדור הארץ לשמש הוא אולי גדול אבל המרחק בין השמש לנזקי העור קטן בהרבה: כוויות, אדמומיות, הזדקנות מוקדמת, קמטוטים, קמטים, כתמים, מרקם עור בעייתי וגוון עכור הם רק חלק מהרשימה הארוכה ומבוססת המחקרים .
הגנה על העור מפני השמש והקרינה חשובה במשך כל השנה ובפרט בעונת הקיץ שבה שעות החשיפה רק מתארכות. מלבד הבילוי בים ובבריכה אנו באים במגע עם השמש בשלל הפעולות היום יומיות שלנו: במעברים בין מקומות שונים, בעת הנהיגה ברכב, בבילוי בגינות אחר הצהריים ועוד ועוד.

לקראת העונה החמה משיקה חברת SACARA שלושה מוצרים חדשים להגנה מפני השמש:
קרם לאחר החשיפה לשמש ושני מוצרים לילדים: ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50, קרם הגנה לפנים לילדים SPF50


SACARA AFTER PARTY
תחליב לחות היפואלרגני להרגעת עור הגוף והפנים לאחר החשיפה לשמש

תחושת אי נוחות, צריבה קלה או אדמומיות שאיננה מחמיאה הן רק חלק מתופעות הלוואי המתרחשות לאחר החשיפה לשמש. תחליב הלחות הייחודי שפיתחה חברת SACARA מצליח להרגיע את העור באופן מיידי לאחר שיזוף בלתי מבוקר או חשיפה לשמש, לצנן אותו ולהעניק לו את תחושת הנינוחות החסרה. התחליב מועשר באלוורה ובפרו ויטמין B5 המסייעים בהרגעת העור ובשמירה על הלחות הטבעית שלו.
מחיר: 19.90 ש"ח לתכולת: 200 מ"ל

SACARA KIDS
ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50/ קרם הגנה לפנים לילדים SPF50

הגנה על העור מגיל צעיר היא המפתח לעור פנים בריא ונטול תופעות לוואי. תכשירי ההגנה מהשמש של SACARA שפותחו במיוחד עבור עורם העדין של הילדים הנם בעלי פורמולה חדשנית, היפו אלרגנית, נטולת פראבנים ומועשרת בויטמין E ואלוורה המלחחים ומרגיעים את העור. כל המוצרים עמידים במים, מגנים מפני קרני UVA+UVB ועומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE. התכשירים נספגים בקלות על גבי העור ואינם מותירים תחושת דביקות האופיינית לחלק מתכשירי ההגנה.

מחירים:
ספריי תחליב הגנה לילדים SPF50 : 29.90 שקל, לתכולת: 200 מ"ל
קרם הגנה לפנים לילדים SPF50 : 24.90 שקל, לתכולת: 60 מ"ל

מוצרים אלו מצטרפים אל שלושת המוצרים הותיקים להגנה מפני השמש (קרם הגנה לפנים SPF 50, תחליב הגנה SPF30 וספריי הגנה שקוף SPF50) ויחד מעניקים את המענה המקיף ביותר לכל המשפחה לפני, בזמן ולאחר החשיפה לשמש.

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ


אודות SACARA
חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 52 חנויות . SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA  משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.




Keratin intense ampoules- מארז אמפולות קרטין טהור מבית נטורל פורמולה

טרנד ההחלקות הולך ומתרחב בישראל וכיום כל אישה חמישית מבצעת החלקת שיער. החלקת השיער מקנה פתרון נוח, אשר חוסך זמן רב בהתעסקות עם השיער, אך עם זאת פוגעת בחוזק ובבריאות השיער. מקבוצות מיקוד שערכו "בנטורל פורמולה" עלה צורך רב בקרב הנשים למוצר שישקם שיער שעבר החלקה, שיעזור לו להבריא ויחזק אותו בין החלקה להחלקה.

נטורל פורמולה מרחיבה את סדרת קרטין אינטנס המיוחדת לשיער שעבר החלקה ומשיקה מוצר חדשני:
מארז אמפולות קרטין טהור בטיפול ביתי ,מקצועי, אינטנסיבי ומשקם
המארז מכיל 4 אמפולות לטיפול חודשי

סדרת "קרטין אינטנס" מבית "נטורל פורמולה" פותחה במיוחד לטיפול בשיער אשר עבר החלקה בכל השיטות ולשיער שעובר עיצוב בחום בתדירות גבוהה (פן או מחליק קרמי). הטיפול השבועי באמפולת קרטין מקצועית משקם את השיער על ידי הענקת ריכוז מרכיבים פעילים במגע ישיר עם הפגמים הנוצרים עקב טיפולי


החלקה או עיצוב בחום. הקרטין בונה מחדש את השערה, מחליק אותה לכל אורכה ובכך מסייע לשמירת תוצאות ההחלקה לזמן ארוך יותר.
ריכוז הקרטין הגבוה מעניק תוצאות מהירות ונראות לעין בתוך 3 דקות טיפול - לשיער חזק, עתיר ברק ורכות מושלמת.

האמפולה משקמת ושומרת על תוצאות ההחלקה על ידי:
  • קרטין מועשר בנוסחה כפולה – בונה מחדש את פנים השערה ויוצר מעטה הגנה שלם העוטף ומחליק את השערה לכל אורכה.
  • שמן ארגן- עשיר בויטמין E ונוגדי חמצון, מזין בלחות מיידית, מסייע למנוע קצוות מפוצלים וחשמל סטאטטי. מעניק ברק ורכות.
  • נוסחה מקצועית – ללא מלח סודיום כלוריד וללא פארבנים. לשמירה על תוצאות ההחלקה ולהגנה על בריאות השיער.

אופן השימוש:
מומלץ להשתמש באמפולה אחת לשבוע (במקום מרכך או מסכה). חופפים את השיער בשמפו קרטין ומספיגים את עודפי המים שנשארו. פותחים את האמפולה בחלק העליון ומפזרים את הנוזל על הקרקפת ולאורך כל השיער. מעסים היטב את הקרקפת עם כריות האצבעות לפיזור מלא ואחיד. מניחים לפעול למשך 3 דקות ושוטפים במים. אין צורך למרוח מרכך או מסכה לאחר הטיפול.

אחת לשבוע העניקי לשיערך טיפול קרטין טהור והתוצאה: שיער חלק יותר חזק יותר- ומלא ברק!!
לאחר הטיפול השבועי - תוצאות ההחלקה נשמרות, השיער מקרין חיוניות, גמישות ורכות.


לאחר חודש של טיפול - שיערך חלק יותר, חזק יותר ועמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע.

מחירים ותכולה
האמפולה מגיעה במארז שמכיל 4 בקבוקונים, כאשר כל אחד מיועד לטיפול שבועי. כלומר, ערכה ל-4 טיפולים עולה כמו המחיר של טיפול בודד במספרה!
מארז רביעיית אמפולות קרטין אינטנס
מחיר: 49.90 ש"ח למארז בתכולת: 10 מ"ל *4 בקבוקים
ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד




LONG WEAR BROW PEN עפרונות לעיצוב ותיחום הגבות מבית קרליין

Long Wear Brow Pen עיפרון עיצוב הגבות החדש מבית קרליין יוצר במגע קל וללא מאמץ את הטרנד החם באיפור - גבות מעוצבות ומלאות המעניקות מסגרת מרשימה לעיניים ומחמיאות לכל תווי הפנים.
עפרון הגבות הייחודי של קרליין מגיע בשלושה גוונים ומבוסס על מרקם שעווה ופודרה היוצר עיצוב במשיחה אחת, מעניק מראה טבעי, עמיד במים, אינו נמרח וקל להסרה בעזרת מסיר איפור. פורמולת הפיגמנטים העשירה אידיאלית למילוי 'חורים' ובניית גבות מלאות ומושלמות. מבנה העפרון מעניק לכל אחת יכולת עיצוב מהירה - הצד אלכסוני עם החוד המשולש, מאפשר מילוי ועיצוב מדוייק של הגבה. צד המברשת מיועד לסירוק ועיצוב סופי של הגבות.
העפרונות החדשים מושקים בימים אלה במבחר הגוונים:
1- חום בהיר- Ash Beige
2- חום בינוני-Ash Brown
3- חום עמוק-Warm Brown


אופן השימוש:
מומלץ לעצב את הגבות כשלב ראשון באיפור העיניים. יש לוודא שאזור הגבות נקי ממייקאפ, קרם פנים או כל חומר אחר שעלול למנוע היצמדות חלקה של הפיגמנטים לגבות. לצביעה והגדרה מדויקת של מבנה הגבות יש להשתמש בצד המחודד. לעיצוב וטשטוש יש להשתמש בצד הרחב של המשולש ולסיים בצד המברשת של העיפרון.



הטיפ של עומר אסף, מנהל אומנותי לקרליין: צבע – התחילי לצבוע ולהגדיר את הגבות מהחלק העבה לעבר הקצה המחודד. מרחי את הצבע בנגיעות קלות וקצרות לאורך כל קשת הגבה. עיצוב – לאחר הצביעה, סיימי בסרוק כל הגבה בכיוון הצמיחה הטבעי, לטישטוש גבולות ולסידור שערות גבה סוררות.


מחיר :39.90 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ