חדש על המדף- מאי 2016




הילדים של  Munz- שוקולד הפרימיום השוויצרי של חברת Maestrani

יש שוקולד, יש שוקולד שוויצרי, ויש שוקולד שוויצרי שהוא Munz.
30 שנה של ייצור שוקולד עם מתכון מתוחכם והמרכיבים האיכותיים ביותר, הפך את שוקולד Munz לאחד ממותגי השוקולד האהובים ביותר בשוויץ.


לאחרונה, החלו לשווק באופן בלעדי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון את השוקולד הנחשק בעולם Munz של חברת Maestrani ובימים אלו, מתווספות גם אריזות מיוחדות וססגוניות לילדים בדמויות חיות אהובות.
השוקולד באריזות הילדים עשוי כולו 100% רכיבים טבעיים מחלב שוויצרי משובח ואיכותי וללא חומרים משמרים.


מחיר מארז: 12.90 ל- 90 גרם.


אודות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון
חברת ג'יימס ריצ'רדסון החלה את דרכה כעסק משפחתי בשנת 1892 במלבורן שבאוסטרליה כקבוצת חברות, המפעילה בין עסקיה השונים עסק סיטונאי למכירת יין ומשקאות אלכוהוליים. החברה כיום, נמנית בין 20 חברות הקמעונאות הגדולות בעולם. חנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, הינה אחת מחנויות הדיוטי פרי הגדולות בעולם. בחנות זו תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי קוסמטיקה, משקאות, טבק, שוקולד וממתקים. בנוסף לחנות הדגל, כולל מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג את חנויות הספורט, האופנה, חנויות ויקטוריה סיקרט וחנות הדראגסטור במתחם שחקים. את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון ניתן לפגוש גם במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח חוסיין), בנמל חיפה ואשדוד הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאוניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.





מותג הסוכריות סקיטלס גאה להשיק אריזת בקבוקון לנשיאה קלה לכל מקום

סקיטלס, מותג הסוכריות המצליח ביותר בעולם והצומח ביותר בישראל, משיק אריזה חדשה ומעתה ניתן יהיה ליהנות מהסוכריות בטעמי הפירות גם בבקבוקון.
סקיטלס, שהינן סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ, יוצעו באריזת בקבוקון חדשה המכילה 125 גר'.
הבקבוקון מאופיין בפתיחה חוזרת קלה על מנת להבטיח חווית שימוש מהנה ומתמשכת במהלך היום ובכל מקום – ברכב, במשרד, בבית.
נדב לוינטון מנהל השיווק של חברת מארס ישראל מציין כי: "סוכריות סקיטלס, המצליחות בכל העולם, צוברות בשנים האחרונות פופולריות רבה גם בישראל. זיהינו כי בקרב קהל לקוחותינו יש צורך באריזה נוספת מלבד השקיות, כזו שתאפשר להם להנות מהמוצר לאורך היום בכל מקום."

מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה ברחבי הארץ



חברת "זן-בר" השיקה את סדרת הפריכיות מכוסמת במהדורה חדשה – בטעם משופר וכן משיקה מוצר חדש בסדרה – "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים"

חברת "זן-בר", יצרנית מוצרי מזון טבעיים, השיקה את סדרת הפריכיות מכוסמת בטעם טבעי - במהדורה חדשה – בטעם משופר. בסדרה פריכיות כוסמת בתוספת מלח וללא תוספת מלח. החברה השקיעה בפיתוח טכנולוגיה חדשנית המשפרת את טעם הכוסמת תוך שמירה על הערכים התזונתיים שלה.

בנוסף, השיקה "זן-בר" מוצר חדש בסדרת הפריכיות – "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים". הפריכיות מיוצרות מזרעי הכוסמת ומעליהן ממרח חרובים מתוק ומפנק.

הנטורופת עמוס זנבר, מציין כי הכוסמת היא קטנייה המשמשת מקור טוב לעמילן ולחלבון. היא עשירה בוויטמיני B ובמינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל. לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך ולכן היא משביעה לזמן רב. כמו כן היא מכילה כמות גבוהה של ביופלבנואיד – נוגד חמצון חשוב בשם רוטין המשפר את האלסטיות של כלי הדם ומסייע למניעת לחץ דם גבוה.

קו מוצרי הפריכיות, כמו כל מוצרי "זן-בר", לא מכילים חומרים משמרים ולא צבעי מאכל.

הפריכיות בטעם טבעי מזינות וטעימות. אפשר למרוח עליהן גבינה, קוטג', טחינה, אבוקדו, קונפיטורה ועוד.
הפריכיות עם ממרח חרובים נהדרות לנשנוש בבית, בעבודה ובטיולים. הן מוצעות באריזה אישית של 35 גרם, נוחה לנשיאה לכל מקום.

פריכיות כוסמת בטעם טבעי מוצעות באריזת חיסכון במשקל של 160 גרם. בכל אריזה 6 אריזות קטנות ואטומות לשמירה על הטריות.

המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.


מחירים: אריזת פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים – 7 ש"ח (לאריזה של 35 גרם).
מחיר אריזת פריכיות כוסמת (בתוספת מלח או ללא מלח) – 10 ש"ח לאריזה במשקל של 160 גרם).

להשיג ברשת ויקטורי, מחסני השוק, ניצת הדובדבן, חנויות טבע וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

*** מפעל "זן-בר" מקיבוץ רמת השופט (משנת 2008), הוקם על ידי ד"ר עקיבא זנבר (בעלים של "המכללה לטבעונות"), כדי לתת מענה לשוחרי בריאות המבקשים לצרוך מוצרי מזון טבעיים, איכותיים ומזינים ללא תוספות של צבעי מאכל, חומרים משמרים, שומני טרנס וכימיקליים. מוצרי המפעל מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות השומרות על הערכים הבריאותיים של חומרי הגלם. בין מוצרי החברה – פריכיות אורז, פריכיות כוסמת, שמן קוקוס, שמן פשתן, חליטות צמחים ועוד.




מותג תוספי התזונה NOW מציג את התחליף הבריא והטבעי לסוכר, ללא קלוריות -"Better Stevia" – "בטר סטיביה" ממתיק טבעי המופק מעלי הסטיביה בתהליך ייחודי המפחית טעמי לוואי

צמח הסטיביה הוא האלטרנטיבה הטבעית לסוכר ולממתיקים המלאכותיים. מקורו של הצמח בדרום אמריקה ובמרכזה, טעמו מתוק לאין שיעור מסוכר, ואין לו כל ערך קלורי. טעמו הטבעי המתוק של הסטיביה מאפשר להמתיק בעזרתו משקאות חמים וקרים, מאכלים ומזון תוך שימוש בכמות זעירה של סטיביה.
מותג תוספי התזונה האמריקני NOW, מהמובילים בעולם בשוק תוספי התזונה, מציג את Better Stevia"" – "בטר סטיביה" – ממתיק טבעי המיוצר מעלי צמח הסטיביה בתהליך ייחודי הכולל טיפול אנזימתי מיוחד (הרשום כפטנט) המאפשר לקבל מיצוי נקי של עלי הסטיביה כמעט ללא טעם לוואי האופייני לצמח.


הנטורפתית ג'ולי ברוך מציינת כי "בטר סטיביה" היא אלטרנטיבה טבעית ובריאה לסוכר ולממתיקים מלאכותיים, ללא ערך קלורי, והיא מתאימה גם לחולי סוכרת. אפשר להשתמש ב"בטר סטיביה" כתחליף לסוכר בכל מתכון - במשקאות חמים וקרים, בבישול ובאפייה.

"בטר סטיביה" מוצע בטבליות מסיסות ובשקיקים (אבקה).

כשר פרווה בהשגחת הרב א' רלב"ג, ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחירים: טבליות: 57 ש"ח (לאריזה של 175 טבליות) .
אבקה: 57 ש"ח (למארז של 100 שקיקים של 1 גרם).
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.



"תבואות" מציגה קמח עדשים אדומות אורגני, עשיר בערכים תזונתיים ומתאים להכנת מגוון מתכונים

קטניית העדשים והקמח המיוצר מעדשים זוכים לתהילה רבה בשנים האחרונות בעקבות טרנד הצמחונות והטבעונות הצובר תאוצה. קמח עדשים עשיר בערכים תזונתיים והוא מתאים להכנת מגוון מתכונים, כגון לחמים, חביתה מהצומח, פנקייקים, פשטידות, עוגות ועוגיות. כמו כן הוא מעולה להסמכת מרקים ורטבים.

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה קמח עדשים אדומות אורגני, המיוצר מעדשים אדומות אורגניות שגודלו באופן טבעי, ללא דשנים כימיים וללא חומרי הדברה. הקמח מיוצר מעדשים שנטחנו באבני ריחיים בתהליך השומר על ערכו התזונתי.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" לרפואה משלימה, מציינת כי קמח עדשים נוח יותר לעיכול מאשר העדשים בשלמותן. (בתהליך הטחינה מתפרקים החומרים שגורמים לתסיסה ומכבידים על מערכת העיכול). קמח עדשים הוא מקור מעולה לחלבון, לוויטמין 1B, לחומצה פולית, לאשלגן, לאבץ, למגנזיום ולברזל. כמו כן הוא עשיר בחומצת אמינו ליזין התורמת לחיזוק מערכת החיסון. קמח עדשים בתוספת של דגנים, זרעים ואגוזים מהווה השלמה לצמחונים לחלבון מלא.

דוגמאות למתכונים שאפשר להכין מקמח עדשים: חביתה מהצומח – מערבבים קמח עדשים, מים או חלב סויה ומגוון ירקות שאוהבים, כגון פטריות, בצל, עגבניות, פטרוזיליה ועוד; פנקייקים – מערבבים קמח עדשים עם ביצים או חלב סויה, סוכר, שמן וקינמון ומטגנים מכל צד. מוסיפים מעל סילאן או מייפל;
עוגיות בריאות – מוסיפים לקמח עדשים ביצה או חלב סויה, שמן קוקוס או חמאה, סוכר, קינמון ואגוזים חתוכים ואופים בתנור; מאפינס מלוח – מערבבים קמח עדשים, מים, וירקות חתוכים – כרישה, בצל, שום, פטריות שמפיניון, אבקת מרק וקארי, ואופים.


מחיר: קמח עדשים אורגני – 15.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז וכשרות רבנות.
להשיג ברשתות, בבתי טבע וחנויות ברחבי הארץ.


ביסלי ורשת המסעדות Blackבשיתוף פעולה ראשון מסוגו

שיתוף פעולה ראשון מסוגו משלב בין קטגוריית החטיפים של אסם לבין רשת מסעדות ההמבורגרים המצליחה Black, בניצוחו של השף ומבעלי הרשת צחי בוקששתר. במסגרת שיתוף הפעולה אסם משיקה תחת מותג ביסלי שני טעמים במהדורה מוגבלת - ביסלי בטעם Black Burger וביסלי בטעם כנפיים לוהטות - טעמי מנות הדגל האהובות של רשת ההמבורגרים הפופולארית.

כל מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יקבל הטבה ייחודית ברשת Black: על גבי האריזה תצורף הזמנה להצטרף חינם למועדון הלקוחות של Black למשך שנה המעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת.

במהלך ההשקה, רשת Black Burger תגיש בכל סניפי הרשת את שתי  מנות הדגל שלה, אך עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה: המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר" ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז". בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה ברשת מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.

לדברי גלית מילוא מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי מחזיק בנתח שוק משמעותי של 12.5% מכלל קטגוריית החטיפים. שיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם רשת Black יפתיע את צרכני החטיפים עם טוויסט מקורי בטעמי הביסלי בהשראת מנות הדגל האהובות של רשת Black."

צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "גם כך אי אפשר להפסיק לאכול ביסלי, אפילו כשטעמנו את טעמי הביסלי החדשים בזמן הפיתוח כולנו התמכרנו. השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black שכולנו אוהבים, יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי שתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול" 




כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח
*עד גמר המלאי
תוקף ההשקה : 19 אפריל - סוף יוני או עד גמר המלאי
ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטל , נראות בנקודות המכירה ובהטבות לצרכנים ברשת Black.


"אחוה" משיקה מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים באריזה מהודרת
מארז חטיפי מיני חלוה בטעם וניל, עם פיסטוק ועם פולי קקאו ומארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר באריזה מעוצבת שומרת טריות • חברת "אחוה" מובילה את שוק החלוה בישראל, עם נתח שוק כספי של מעל ל- 54%
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארזים חדשים למוצרי החלוה מתוצרתה: מארז חטיפי מיני חלוה בטעמים ומארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר. מארז חטיפי מיני חלוה כולל 18 חטיפים בטעמים בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. המארזים החדשים הנם קופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת.


החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים. חטיפי החלוה ללא סוכר, מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלוה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.


מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.



חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה פרי שיתוף פעולה עם קונצרן המזון WIESENHOF מגרמניה

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה פרי שתוף פעולה והסכם ידע עם קונצרן המזון WIESENHOF מגרמניה. בשלב הראשון יושקו בסדרה שלושה סוגי נקניקיות פרמיום חדשות: וינר, קנאקרס וקרקובר באריזות 225 – 280 גרם בעיצוב מיוחד.


סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", הסדרה החדשה מיועדת לאוהבי בשר, המבקשים מעדני גורמה איכותיים, עשירים ומלאי טעם. "על פי בדיקה שערכנו הצרכנים מבקשים מוצרי איכות טעימים ואנו מאמינים שסדרה זו תענה בדיוק על ציפייה זו".


כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


"משומשו" משיקה מגורדת לפיצה ואפייה וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה

לראשונה פיתוח של גבינה טבעונית מגורדת לפיצה המיועדת להכנת פיצות, קישים ופשטידות מלוחות וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה הנפלאה לעוגות גבינה, כריכים ומאפים מתוקים • ישווקו תחת המותג ובכשרות בד"ץ העדה חרדית ירושלים
בשורה לשבועות בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות ומלוחות טבעוניות, משיק מותג "משומשו", בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", שני מוצרים חדשים לראשונה בישראל: מגורדת לפיצה ואפיה וגוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה. הגבינות הטבעוניות החדשות מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים. מגורדת לפיצה ואפיה תשווק באריזת 200 גרם, נפלאה להכנת פיצות, פשטידות ומאפים מלוחים. גוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה, באריזת 300 גרם, מצוינת לשימוש לעוגות גבינה ומאפים מתוקים וכמו כן נהדרת גם לשימוש בסנדוויצ'ים ובקינוחים קרים.
לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח לאחרונה ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאיננו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות מסדרת "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.


לדברי היזמים, אייל אדוט ועומר אליאב, מותג "משומשו" מבסס את מעמדו בתחום הגבינות הטבעוניות וזוכה להצלחה. "אנו שמחים להביא לקהל הלקוחות מוצרים ללא סויה וללא לקטוז שיהיו בראש ובראשונה טעימים מאוד ואיכותיים. שמנו לנו למטרה לייצר תחליפי גבינות בכל הקטגוריות, ולהציג תחליפים טעימים הנותנים מענה לקהל הטבעוני, לנמנעים מחלב ומוצריו ולשומרי הכשרות".


כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 19 – 21 שקלים לאריזות 200/300 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

'ברא צמחים' משיקה את 'המאקה' – מאקה אורגנית פרימיום טריקולור

צמח המאקה, צמח הגדל בהרי האנדים של פרו ונודע בעולם בזכות סגולותיו הרבות, עמוס ברכיבים תזונתיים, מחדש את מאגרי האנרגיה, תורם לתחושת חיוניות ומשפר את הסיבולת הגופנית

חברת "'ברא צמחים'" משיקה את 'המאקה', ב- 20% הנחה בחודש מאי. המאקה הוא צמח המאכל היחידי בעולם שגדל באופן טבעי בגובה של 4000 מטר מעל פני הים. הייחודית של המאקה כצמח נובעת מיכולת השרידות הנדירה שלו בגובה כביר בו החמצן דל ובתנאי אקלים קיצוניים, מה שמסתייע לו בזכות אגירת רכיבים אורגניים ייחודיים ונדירים שנמצאים בקרקע הסלעית. השפעתו על האדם נובעת מן הצורך לשרוד בתנאים קיצוניים, אשר מעניקה לצמח כושר חיות מופלא, שבא לידי ביטוי בתכונות של העצמת כושר העמידות בתנאי סטרס, של חיזוק אנרגטי ותרומה לבריאות הכללית בנוסף, צמח המאקה משול לטחנת כוח עתירת נוטריינטים. הפקעות מכילות כ- 10.5% חלבון איכותי וזמין, 19 חומצות אמינו חיוניות, פחמימות מורכבות, מינרלים כגון ברזל, סידן, אשלגן, סלניום וקומפלקס ויטמינים חיוניים. הרכיבים האורגניים הנדירים שנחקרו רבות בשנים האחרונות נמצאו כמשפיעים על מסלולים הורמונליים שונים בגברים ובנשים. זאת, בשילוב עם ההשפעה המזינה של הצמח תורמים לחיזוק אנרגיית הגוף.
לוחמי האינקה נהגו לצרוך את שורש המאקה לפני קרבות בכדי לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ובדרום אמריקה זו עובדה ידועה כי פקעות המאקה הן הטיפול הטוב ביותר לחולשה, לעייפות ולחוסר אנרגיה. כיום, סגולות העצמת האנרגיה של המאקה הפכו אותו לנכס היצוא החקלאי החשוב ביותר של פרו. העובדה המעניינת לגבי המאקה היא שבניגוד לקפה, סוכרים מעובדים ו/או ממריצים אחרים - השפעתו על רמות האנרגיה היא קבועה ומתמשכת, וצריכתו אינה גורמת לנפילות אנרגיה. מתחילים לחוש בהשפעה האנרגטית של המאקה תוך מספר שבועות ומומלץ לנטול אותה לאורך זמן.


בשנים האחרונות המדע מגלה עניין רב במאקה ובתועלות הבריאותיות שלו עבור נשים וגברים בכל הקשור לחיוניות ורמות אנרגיה, סיבולת, און נשי וגברי, פריון, מיקוד וריכוז, ועד כה פורסמו מעל ל- 400 מחקרים על הצמח. המאקה מכילה רכיבים טבעיים בלבד ולכן היא תורמת לרמות אנרגיה מאוזנות ומתאימה לצריכה של ספורטאים ולבניית מסת שריר.

לשורש המאקה הפרואנית ישנם שלושה צבעים: צהוב, אדום ושחור. לכל סוג (צבע) ישנם רכיבים, תכונות ושימושים ייחודיים, וחשוב לצרוך את שלושת סוגי השורש בכדי לקבל את המיטב מהמאקה.

'מאקה' של "ברא צמחים" ניתן לרכישה במחיר של 120 ש"ח עבור 60 כמוסות, 139 ש"ח עבור 200 ג' אבקה או שקיקים ברשתות הטבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ.

חברת "ברא צמחים" מובילה למעלה מעשור את 'עולם המחר' של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.
המידע בעלון זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר.

סנו די -מגן אישי יעיל להגנה מפני יתושים בארץ ובעולם

יוצאים לטייל? אל תשכחו לקחת סנו די מגן אישי יעיל בהגנה מפני יתושים בארץ ובעולם. סנו די יעיל למשך מספר שעות ומעניק הגנה מושלמת גם בתנאי אקלים טרופי המאופיין בכמות יתושים רבה. דוחה את היתושים לפני שהם נוגעים בעור, מתאים לשימוש יומיומי ובאישור משרד הבריאות. עם אריזת רולאון נוחה למריחה ונשיאה, לנסיעות, למילואים ולטיולים בארץ ובחו"ל.

סדרת סנו די להגנה מפני יתושים הנמכרת ביותר בישראל, מציעה מגוון פתרונות המבוססים על חומר פעיל שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי להתגוננות מפני עקיצות יתושים.
בין המוצרים המובילים בסדרה: סנו די בתוספת אלוורה הידועה כמרגיעה את העור וסנו די תחליב דוחה יתושים לילדים ולתינוקות החל מגיל חצי שנה. המוצרים נבדקו דרמטולוגית


עם סדרת סנו די! כל אחד יכול לבחור את שיטת המריחה הנוחה לו: תרסיס בבקבוק זכוכית עם משאבת ריסוס להתזה מבוקרת או אריזת רול און למריחה נוחה על חלקי הגוף החשופים.

להשיג ברשתות השיווק והפארם/