Sapph מציגה את קולקציית ההלבשה התחתונה לאביב – קיץ 2017



המותג Sapph מקפיד להישאר נאמן לתפיסה שתחום ההלבשה התחתונה – הכולל חזיות, תחתונים, כותנות וחלוקים – הוא חלק אינטגרלי בעולם האופנה והפריטים הם בגדר אביזרים משלימים להופעה אופנתית ולסטייל מעודכן. קולקציית 2017 מתאפיינת בהיבט אופנתי מעודכן וטרנדי ומקפידה לשמור על המוטיב המרכזי של המותג – כל הפריטים תפורים מבדים באיכות מעולה, בסקלת צבעוניות רחבה מאוד הכוללת צבעים והדפסים מפתיעים ומיוחדים וכמו תמיד בחתימה נשית.
את ההשראה לעיצוב קולקציית אביב-קיץ 2017 מקבלים מעצבי המותג ממסלולי תצוגות האופנה, מגזינים מובילים וטרנדים בולטים בבירות האופנה ברחבי העולם.


ההשראות לקווים הבולטים בקולקציית אביב-קיץ 2017:
קיץ בניו יורק סיטי – החום הלוהט של ניו יורק בחודש יוני, מוניות צהובות מתרוצצות בלב מנהטן, צלילי המבטא הניו יורקי האופייני והניחוחות המשכרים של קוקטיילים ובשמים.
Sapph מציגה אוסף של פריטים לאביב- קיץ 2017 שכל כולו מחווה לסטייל המודרני בכלל ולשיק הניו יורקרי בפרט. האוסף לוקח אותנו למסע ברחובות התפוח הגדול עם פריטים בשחור ואפור שברון שמתכתבים עם גורדי השחקים בעיר הגדולה,ליין D.V בעיצוב דיאנה ורילנד בהשראת שכונת הארלם של שנות העשרים בליין, הדפסים ברוח האר- דקו בצבעוניות של אפור-חום, כחול-טורקיז, ורוד-אדום ופריטים במחווה לסצנת ההיכרויות הלוהטת עם שלל צורות גיאומטריות מסקרנות ומעניינות כאחד בשילובי צבעים כמו כחול, אפור, לבן, כתום ושחור.


סיור מתובל בזנזיבר – בהשראת היופי של זנזיבר, קולקציית אביב – קיץ 2017 לוקחת אותנו לסיור באוויר המשכר ובחום הלוהט של השמש האפריקנית ומציגה אוסף ברוח התרבויות, הקולות, השווקים, הנופים וההיסטוריה של האי הקסום.
האוסף שכולל מגוון פריטים ליום וללילה, הלבשה תחתונה וביגוד חוף, מתאפיין בשילובי צבעים וטקסטורות, מעין קוקטיילים צבעוניים ומרתקים עם גוונים דומיננטיים כמו אפור-חום וכתום הם, הדפסים מנוחשים בירוק ופטל כהה ועוד.


תמיד תהיה לנו פריז – האוסף מזמין ללכת לאיבוד, לצאת להרפתקה, לסוף שבוע בבית מלון בוטיק בפריז,
לאכול ארוחת בוקר במיטה, לגלות הצד השובב שלך, ולהצית מחדש את הרומנטיקה. זהו אוסף סופר רומנטי וסקסי כאחד שאותו מובילים הצבעים הדומיננטיים אדום, שנהב ושחור. עם אפליקציות של לבבות תחרה אדומים, שובלי תחרה שחורה ופריטים באווירה נאיבית-רומנטית המיועדים, בין השאר, לכלות.



טווח המידות: מקאפ B ועד F, מידות חלק תחתון נעות בטווח של S-XL

על המותג Sapph
Sapph הוא אחד המותגים המובילים באירופה בתחום ההלבשה התחתונה בעשור האחרון. המותג שנוסד בהולנד, משווק כיום במאות חנויות ברחבי העולם.
המותג Sapph נקרא על שמה של המשוררת היווניה הנודעת Sappho ששמה יצא למרחקים כמי שכתבה שירים על אהבה ותשוקה והיא עצמה הפכה לסמל של נשיות ועוצמה בדיוק כשם שפריטי המותג הם שיר הלל להעצמה נשית. ערך המפתח של המותג הוא לחגוג את הביטחון העצמי של הנשים החזקות, אשר נתפס על ידי מעצבי המותג כתכונה הנשית המושכת ביותר.
המותג Sapph הוא הנשק הסודי של כל אישה באשר היא והוא חרט על דגלו כמטרה להקנות לכל אישה הרגשת ביטחון וחושניות, עם מגוון רחב של קולקציות הלבשה תחתונה ובגדי ים במחירים נגישים, נוחות מקסימלית ואיכות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית למוצרי טקסטיל מסוג זה.


בשלב הראשון ישווק המותג במתכונת Shop in Shop ב 15 סניפים מרכזיים של המשביר לצרכן –
דיזינגוף סנטר, מלחה ירושלים, ככר ציון ירושלים, קריון, גרנד חיפה, הדר חיפה, פתח תקווה, אילת, חדרה, רחובות, ראשל"צ, אשדוד, רננים , קניון להב ב"ש וקניון הנגב ב"ש.

איתן ליליאן, סמנכ"ל סחר אופנה ברשת המשביר לצרכן: "כחלק מההחלטה האסטרטגית של הרשת להציע ללקוחותינו מענה נרחב בדמות מותגים בינלאומיים לצד מותגים מקומיים מובילים, קיבלנו את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג הנודע Sapph בישראל. מחלקת ההלבשה התחתונה מהווה נתח נרחב מפעילות בית הכלבו בישראל והיא מציעה פריטים של מיטב המותגים ביבוא בלעדי וביבוא מקביל".