CHOCOLOVE -קולקציה מתוקה ומיוחדת במהדורה מוגבלת ברשת SABON





אני מכורה לשוקולד.
כן. מכורה.
יש מי שמכורים לסיגריות ומי שמכורים לאלכוהול ואני מכורה לשוקולד.
ואני לא לבד.
שוקולד הוא אחד המוצרים הפופולריים והנצרכים ביותר בעולם. יש משהו במרקם, בשכבות, במתיקות, בניחוח של שוקולד ובאושר שהוא מביא לנשמה, משהו שמעורר את החושים שלנו וגורם לנו להרגיש אהבה באוויר.

רשת SABON משיקה קולקציה מוגבלת לחודש פברואר בלבד, בהשקה עולמית, זוהי קולקצייה שנגע בה ניחוח האהבה, עטופה בהשראת קסם השוקולטייר הצרפתי והרומנטי.
קולקציית ה- Chocolove מציגה 6 מוצרים במהדורה מובלת שנוצרו מתוך אמונה, מחשבה ורצון שהאדם האהוב עליך יוכל להרגיש באמת מיוחד ועטוף באהבה בחודש הקסום הזה.


CHOCOLOVE - פורמולה המבוססת על הרכיבים הטובים ביותר שיש בטבע
רשת SBON שוקדת בכל רגע נתון על יצירת המוצרים הטובים ביותר, תוך שימוש במרכיבים האיכותיים ביותר שיש בסביבתנו הקרובה והרחוקה והכול כדי לטפח את העור, להגן עליו מפני נזקי הזמן והסביבה, לסייע להתחדשות התאים, להעניק לו אנרגיה וגמישות ולשמור על עור רך, רענן ובריא. המרכיבים שמהם עשויים מוצרי הקולקציה CHOCOLOVE מעניקים לעור את הלחות, הגמישות והמרקם שכולנו רוצים לקבל.

פולי קקאו - "מזון האלים"
מיוצרים מעץ הקקאו שנקרא Theobroma cacao. המשמעות של שם זה היא "מזון האלים", השם משרת את המשמעות כאשר נחשפים לסגולות הבריאותיות הרבות של העץ. פולי הקקאו מכילים יותר מ-300 מרכיבים בריאים. ביניהם פוליפנולים, פלבונואידים, ויטמינים ומינרלים חיוניים, כמו סידן, מגנזיום, אשלגן ונחושת.


חמאת קקאו
מיוצרת מפולי קקאו וידועה כמלחח טבעי. השמנים הטבעיים שלה מועילים לעור יבש במיוחד וסדוק, מאחר שהם נספגים בקלות ונשארים על העור במשך שעות רבות.
חמאת קקאו מכילה פוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים שיכולים לעזור לצמצם את סימני ההזדקנות. היא יכולה לשפר את גמישות העור ואת הגוון שלו, והיא אפילו מגבירה את ייצור הקולגן בעור. מחקרים מראים כי פוליפנולים גם תורמים לשיפור מצבו של עור רגיש.  


CHOCOLOVE
LOVE CELEBRATE INDULGE REPEAT
עולם שלם מסתתר לו מאחורי חלון הראווה בעיירה צרפתית שקטה. הערגה שבעקבות הריח מביאה אותנו לפתוח דלת לעולם של מרקמים נמסים ובלילות משכרות. ניחוחות תאווה מעוררים. חלומות מתוקים בשכבות מפתות, בציפויים מרגשים, בטעמים ממכרים. מתנות קטנות עטורות זהב, מגונדרות, מונחות כתכשיטים יקרים. דמויי פטיפורים ופרלינים מהודרים, עשויים גנאש שוקולד עשיר ונימוח שנרקח במיוחד מפולי קקאו נדירים וחמאת קקאו איכותית. מעל כל אלו מרחפת לה אבקת שוקולד ארומטית המלטפת את כל הטוב הזה מלמעלה.

קולקציית ולנטיינ'ס מעוררת החושים של סבון עוצבה בגוונים חושניים ומביאה אלינו חגיגה רומנטית, מתוקה ומושחתת של ניחוחות, מרקמים ואהבת החיים. חווית טיפוח חדשה ועוצמתית, מרגשת וממיסה בניחוח ממכר במתיקותו , נמס מאהבה-השוקולד האצילי.

פילינג גוף עשיר במיוחד עם חמאת קקאו
פילינג גוף ייחודי ועשיר במיוחד עם חמאת קקאו. בעל פעולה כפולה, מטהר ומחדש את תאי העור ללא צורך בקילוף מכני! הפילינג יסיר את תאי העור המתים, כדי לאפשר התחלה חדשה. פילינג גוף זה, המבוסס על תערובת של חמאת קקאו ואבקת קקאו שעשירות בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, בוויטמינים , בקפאין ומינרלים חיוניים אשר יחד תורמים להתחדשות העור על ידי המרצת התאים ושומרים על חיוניותו. השימוש בפילינג יותיר את העור נקי ורענן. 59 ₪ לתכולת 160 גרם.


קרם גוף עם חמאת קקאו
הכירו את המוצר המשלים לפילינג גוף, לפינוק האולטימטיבי! קרם גוף בעל מרקם קליל המכיל חמאת קקאו, עם ניחוח CHOCOLOVE משכר. הזינו את העור בעזרת נוסחה שעשירה במרכיבים המשובחים ביותר שהופקו במיוחד עבורכם. הנוסחה מבוססת על תערובת של חמאת קקאו ואבקת קקאו שעשירות בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, ובוויטמינים ומינרלים חיוניים. קרם הגוף עשיר בחמאת קקאו, נספג במהירות, יותיר את העור לח, רך וימריץ אותו. הנוסחה מועשרת בוויטמין E ובשמנים טבעיים שמקורם בתירס, לליחוח נוסף ולהגנה על העור.


סבון בצורת לב
סבון ממיס לבבות, לידיים ולגוף מגיע בקופסת שוקולדים מהודרת, מזכיר במראהו פרלין שוקולד גדול. עשיר בניחוח הממכר והמתוק של CHOCOLOVE. מועשר בחמאת קקאו ובשמני קוקוס ורוזמרין, העשירים בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, בוויטמינים ומינרלים חיוניים שיותירו את העור נקי, רענן ובריא.


לק לציפורניים
בין ריגוש לדמיון, בין תשוקה לפיתוי, היי אשת CHOCOLOVE. השלימי את משטר הטיפול של מוצרי הקולקציה ואת ההכנות שלך ליום ולנטיין עם לק זה לציפורניים בהשראת הקו CHOCOLOVE.


נר מבושם
תוכלו לשדרג את האווירה הרומנטית על-ידי הדלקת נר מבושם זה CHOCOLOVE שמעורר תשוקה... כל מה שעליכם לעשות הוא להניח את קופסת הפח היפה והמהודרת הזו במקום מרכזי ולתת לניחוח לעשות את העבודה ולחולל את הקסם שלו. מבוסס על שעווה טבעית ממקור צמחי אשר גם משפרת את איכות הלהבה ומגבירה את עוצמת הניחוח וגם ידידותית לסביבה. זמן בעירה כ- 12 שעות.



ליפ באלם
לנשיקה המושלמת! העניקו לשפתיים שלכם ציפוי מזין וטעים ותיהנו מטעם שוקולד מפתה, לחגיגת האהבה האולטימטיבית. מועשר בחמאת קקאו, עם טעם CHOCOLOVE מפתה. מבוסס על חמאת הקקאו, בעלת מרקם קרמי, המרככת את העור ויוצרת על השפתיים שכבת לחות מגינה. שכבה זו עוזרת למנוע את ההשפעות של טמפרטורות נמוכות מאוד, נזקי השמש או החום במתחמים מקורים, אשר עלולות לייבש את השפתיים.


אודות SABON
רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.