חדש על המדף לחודש פברואר



מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק "תמצית אסטרגלוס מרוכזת" המופקת משורש צמח האסטרגלוס
אסטרגלוס הוא אחד הצמחים החשובים ברפואה הסינית לחיזוק המערכת החיסונית
האסטרגלוס הוא אחד הצמחים המוכרים ברפואה הסינית המסורתית מזה אלפי שנים, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך. הוא נחשב לבעל השפעה חזקה על פעילות מערכת החיסון, והוא נמצא בפורמולות סיניות רבות לטיפול במגוון בעיות כגון - מצבי חולשה, בעיות בדרכי הנשימה ובעיות עיכול. גם ברפואת הצמחים המודרנית צמח האסטרגלוס הפך למקובל מאוד, להתמודדות עם זיהומים ויראליים, במיוחד מחלת השפעת והצטננות, ולחיזוק מערכת החיסון. מחקר שנערך בקרב ילדים חולי אסטמה בבית חולים בסין, בהם השתתפו 182 ילדים, הראה כי בקרב 97 ילדים שנטלו אבקת שורש האסטרגלוס הופחתו מדדי הדלקת באותה המידה כמו הקבוצה השנייה בת 85 ילדים שקיבלו טיפול תרופתי.
מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק תוסף תזונה חדש – "תמצית אסטרגלוס מרוכזת" המיוצרת משורש האסטרגלוס.
הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי שורש האסטרגלוס מכיל פוליסכרידים המגבירים את פעילות תאי הדם הלבנים שתפקידם לזהות ולהשמיד פולשים זרים לגוף. לפי רפואת הצמחים המסורתית והמודרנית - האסטרגלוס נחשב למחזק חיסוני קלאסי, המסייע לחיזוק מכלול מערכות הגוף – נשימה, כבד, לב וכלי דם, כליות, מערכת העיכול ומערכת העצבים. הוא יעיל במיוחד לטיפול בזיהומים ויראליים, הקלת תסמינים של אסטמה וברונכיט, זיהומים בדרכי הנשימה ולטיפול בחולשה חיסונית.
שורש האסטרגלוס מוצע לנטילה בשתי צורות: בתמצית לשתייה או בכמוסות.
התכשיר "תמצית אסטרגלוס מרוכזת" כשר בד"צ העדה החרדית ירושלים.


להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.





מותג מוצרי הספיגה Prevail משיק תחתוני ספיגה מתקדמים עם פטנט Dri-Fit™ לשמירה על בריאות העור

מותג מוצרי הספיגהPrevail מארה"ב, המשווק בישראל על ידי חברת "ליברטי", משיק מוצר חדש בתחום תחתוני הספיגה: תחתוני ספיגה דקים ודיסקרטיים המשלבים פטנט ייחודי Dri-Fit™ המסייע לשמירה על בריאות העור. תחתוני הספיגה משמשים להתמודדות עם בריחת שתן קלה עד מלאה.

פטנט ה- Dri-Fit™ מאפשר לשמור על איזון בין שלושת הגורמים המשפיעים על בריאות העור – לחץ פיזי, לחות וטמפרטורה. התחתונים מכילים שילוב מיוחד של סיבי כותנה טבעיים המקנים אווריריות ותחושה נעימה על העור ומסייעים בשמירה על בריאותו, וסיבי אל-בד - השומרים מפני נזילה.
בנוסף, לתחתונים יתרונות חשובים הכוללים:
ספיגה סופר מהירה של הנוזלים ולתחושת יובש של העור הנמצא במגע עם הרפידה העליונה.
קיבולת גבוהה במיוחד של הנוזלים ונעילתם בשכבה מיוחדת, למניעת נזילה ואי נעימות.
התחתונים הם היפואלרגניים, ובנוסף בעלי שכבה עליונה מיוחדת המכילה אלוורה, ויטמין E וקמומיל – המרגיעים את העור ומונעים גירויים.
מכילים חומר ייחודי לנטרול ריחות.
בעלי מגע רך ונעים על הגוף, המעניק הרגשה של תחתון ובד אמיתי.
לתחתונים גזרה נוחה ואלסטית המתאימה את עצמה למידות הגוף.

התחתונים מוצעים במידות: S-M, L, XL ו-XXL


להשיג בבתי מרקחת מובחרים, אצל המשווקים המורשים ובאתר החברה http://www.myliberty.co.il. ובטל' - 1700-70-22-70




מגיני התחתון של קרפרי זוכים לגרסה משופרת ונראות חדשה

לרגל השנה החדשה, מותג מגני התחתון המוביל Carefree מבית ג'ונסון & ג'ונסון מציג את הדור הבא של קרפרי, מגנים המציעים חוויית שימוש נעימה ונוחה הרבה יותר בנראות חדשה.
מוצרי המותג זוכים לאריזה חדשה וגרסה משופרת שבאה לידי ביטוי במעטפת מעוצבת רכה לתחושת רכות מוגברת (נעימה יותר למגע הודות לטכנולוגיה חדשה), אחיזה משופרת למניעת תזוזות (הדבקות המגן לתחתון חזקה יותר), התאמה מירבית לתנועות גופך.


להשיג ברשתות השיווק והפארם



דאזל סטיק מבריק התכשיטים והיהלומים למראה נוצץ וזוהר תוך מספר שניות

לאחר שנמכר בהצלחה בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם, מגיע לאתר וואלה!שופס היישר מארצות הברית פטנט חדש שיסייע בניקוי היהלומים והתכשיטים תוך שניות בלבד דאזל סטיק.
העט לניקוי תכשיטים ויהלומים, דאזל סטיק, מכיל ג'ל ייחודי המנקה את התכשיטים עד לרמת נצנוץ וזוהר למראה נקי וחדש. העט קל לשימוש, קומפקטי ונכנס אפילו לארנק כך שניתן להשתמש בו בכל מקום.


אופן השימוש: מסירים את המכסה האדום, מסובבים את הראש הכסוף מספר פעמים עד למראה הג'ל על המברשת, מנקים את התכשיט והיהלום היטב, שוטפים תחת ברז מים זורמים ונהנים מהברק החדש.



חברת "תומר" מציעה לחורף קוסקוס אורגינל ממרוקו – DARI

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציעה לחורף את קוסקוס DARI - קוסקוס משובח להכנה מהירה, המיוצר במפעל DARI במרוקו, מהמפעלים הגדולים והוותיקים במרוקו המתמחים בקוסקוס.
קוסקוס "דארי" מאופיין בטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד. הקוסקוס מיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. הקוסקוס מוצע ב- 2 גדלים של גרגירים – דק ובינוני.

אופן ההכנה: (לאריזה של 500 גרם קוסקוס) - מכניסים את תוכן השקית לכלי, מוסיפים 3 כפות שמן, מלח ותבלינים לפי הטעם. מערבבים ומוסיפים 2.5 -3 כוסות מים רותחים או ציר מרק רותח. מערבבים ומשהים 15 דקות עד לספיגת הנוזלים.
הקוסקוס מתאים למגוון תבשילים ומאכלים: בשילוב עם המרק הקלאסי של חומוס וירקות, עם קציצות מפרום או קציצות בשר ברוטב, ובכלל כתוספת לכל מנה בשרית, צמחונית או חלבית. כמו כן, ניתן להכין ממנו סלטים בריאים - בשילוב עם פירות יבשים ואגוזים ועוד.


כשר פרווה בהשגחת הבד"צ חתם סופר בני ברק.
להשיג ברשתות השיווק.


בחג ט"ו בשבט נחגוג עם הפירות המיובשים – 'פריfree ' - גם בריאים וגם שומרים על הגזרה!
מוצר חדש בסדרת חטיפי הפירות המיובשים 'פריfree ': תפוח קראנצ'י
סדרת 'פריfree ' מכילה 100% פרי. הפירות מיובשים בשיטה ייחודית של ייבוש בהקפאה כך שמתקבל פרי קריספי טעים ובריא!

לכבוד חג ט"ו בשבט - סדרת חטיפי הפירות המיובשים 'פרי free' מציגה מוצר חדש בסדרה: תפוח מיובש קראנצ'י. התפוח הטרי עובר תהליך של ייבוש בשיטה ייחודית של ייבוש בהקפאה שהופכת אותו לקריספי וטעים לאכילה כחטיף. המוצר מכיל 100% פרי נטו, ללא כל תוספות כמו סוכר, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח.

חטיף התפוח מצטרף לסדרת חטיפי הפירות המיובשים, הכוללת: ליצ'י, אגס, אננס, בננה ומשמש. המוצרים מכילים 100% פרי ומיובשים בטכנולוגיה ייחודית בהקפאה, השומרת על הערכים הבריאותיים של הפירות. כמו כן, הפירות לא עוברים שום תהליך של אפיה, טיגון, ניפוח וכדומה. (חטיף המשמש הוא היחיד שהומתק בנגיעות סוכר). על החטיפים מסומן תו הטבעונות –Vegan-Friendly.
חטיפי הפירות המיובשים 'פרי free' מיוצרים בתהליך מתקדם בתעשיית המזון, המאפשר להוציא 95% מהנוזלים שבפרי בחום של 30 מעלות בלבד, וכך לשמור על מירב הערכים הבריאותיים של הפרי. נאס"א משתמשת בטכנולוגיה הזו על מנת לאפשר לאסטרונאוטים לאכול אוכל מזין בחלל.

תהליך הייבוש מתבצע כך: הפירות הטריים, הנבחרים בקפידה, נשטפים, מקולפים ונפרסים לפרוסות על גבי מגשים. המגשים מוכנסים למקפיא ומשם הם מועברים לתא ואקום שמאדה את הפרי באיטיות (בטמפרטורה של 30 מעלות), כך שהפרי מאבד 95% מהנוזלים שבו. בתהליך זה (הקרוי "המראה" - מעבר ממוצק לגז בצורה ישירה) – מופסקים כל פעולות האנזימים, מה שמונע את התיישנות הפרי ושומר על הפרי בצורתו המקורית - טעים, פריך ובריא לזמן ארוך (לכשנתיים!). כמו כן, שיטת הייבוש ב- 30 מעלות בלבד, כאמור, מאפשרת שמירה על מירב הערכים התזונתיים של הפירות.
מכיוון שבמהלך תהליך הייבוש הוצאו 95% מנוזלי הפרי, משקלו יורד. כך שלהכנת שקית של 20 גרם פרי נדרש כ- 300 גרם בממוצע פרי טרי. כלומר - חטיף ליצ'י מיוצר מ- 10 ליצ'י טרי, וחטיף אננס מיוצר מכ- 440 גרם אננס טרי.
חטיף 'פריfree ' מהווה למעשה ריכוז מיטבי של הפרי, עם מירב הערכים הבריאותיים שלו. הערך הקלורי של הפרי בכל אריזה (במשקל של 20 גרם) הוא כ- 70 קלוריות בלבד.
חטיפי הפירות מספקים מנת אנרגיה חיונית, בריאה וטעימה, וגם קלה לנשיאה - לנשנוש בכל עת – בבית הספר, בבית, בטיולים, לפני או אחרי פעילות גופנית, כקינוח טעים לאחר הארוחה, בצבא, בזמן הצפייה בטלוויזיה ועוד.
המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ – חוג חתם סופר בני ברק.


להשיג: ברשתות שופרסל דיל, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, סופר פארם, ספייסס, לגעת באוכל, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.
לפרטים נוספים: http://www.prifree.co.il/





חברת Tea Shape משדרגת את חוויית שתיית התה בפקעות תה אקזוטיות שנפתחות לפרחים מרהיבים

Tea Shape משווקת פקעות תה שחור, ירוק ולבן במגוון טעמים וניחוחות נפלאים!

טקס שתיית התה הוא אחת ממסורות האירוח הוותיקות בעולם. אצלנו התה מבוקש במיוחד בחורף – לאירוח מפנק, לחימום הגוף וכמובן כדי ליהנות מסגולותיו הבריאותיות.
חברת 'Tea Shape', משווקת בישראל פקעות תה אקזוטיות וייחודיות המשדרגות את חוויית שתיית התה ואת סטנדרט האירוח! פקעות התה נפתחות לפרחים יפהפיים בתוך קנקן התה והופכות את שתיית התה לחוויה מרגשת ומפתיעה!

פקעות התה עשויות מצמח התה המוכר "הקמיליה סיננסיס", והן מוצעות בשלושה סוגים – תה שחור, תה ירוק ותה לבן (לפי אופן העיבוד של הצמח). פקעות התה מוצעות במגוון רחב של טעמים, ביניהם יסמין, ארל גריי, וניל, פירות אדומים, נענע, אפרסק, תפוח ועוד. הטעמים משולבים בתוך הפקעת ומוסיפים טעם וארומה מיוחדים לתה.

בחג ט"ו בשבט, חג האילנות, מומלץ מאוד להגיש את התה לשולחן החג. קנקן תה ובו פרח מרהיב יתרום לאווירת החג ולאירוח מרשים.

מכל פקעת אפשר להפיק 3 ליטר תה (השוות לכ-6 שקיות תה).

אופן ההכנה: יוצקים מים רותחים לקנקן, מכניסים את הפקעת וממתינים 3-2 דקות עד לפתיחת הפקעת.

פקעות התה כשרות בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.


להשיג ברשת ניצת הדובדבן, ספייסס, לגעת באוכל, סולתם רדד, טבע קסטל, אפונה
וגזר ובתי טבע מובחרים.



חברת "רפאל'ס" תשיק סדרת מוצרים חדשה – גרנולה אורגנית ב- 6 טעמים
גרנולה אורגנית אגוזים זרעים ופירות, גרנולה אורגנית חלוה תמרים ושקדים וגרנולה אורגנית ללא סוכר אגוזים ופירות, ישווקו באריזות נוחות 300 גרם ו-800 גרם תחת המותג "גרנולה רפאל" • ימכרו בבתי טבע, רשתות השיווק ורשת שופרסל בפריסה ארצית
חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה סדרת מוצרים חדשה על טהרת הרכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" – תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים, אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים וללא סוכר אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזת נוחות בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס תימכר בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ.

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, מדובר במהלך המותאם למגמה ההולכת ומתחזקת של ביקוש למוצרים אורגניים טבעיים ובקידום החזון של המפעל. "עם פתיחתו של המפעל לפני כשמונה שנים החלטנו על ייצור של מזון בריא, הכי קרוב לצורתו בטבע והפכנו להיות המפעל הראשון לייצור גרנולה אורגנית בישראל. בהמשך התחלנו לייצר גרנולה מרכיבים טבעיים שהיו זולים משמעותית מהאורגנים, וכיום אנחנו משיקים סדרה אורגנית חדשה, לאחר שהצלחנו לגשר בין האיכות למחירים נוחים לצרכן".


כשר פרווה בהשגחת הרבנות חדרה.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.




חברת "אחוה" משיקה עוגת חמוציות חדשה עשירה ונימוחה עתירת חמוציות
עוגת החמוציות החדשה, במשקל 450 גרם מכילה 15% חמוציות, מצטרפת לליין העוגות הבחושות של אחוה, במסגרתו משווקים מוצרי מאפה איכותיים, בטעם ביתי ובמחירים שווים לכל נפש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל ט"ו בשבט עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת חמוציות - עוגה עשירה וטעימה להפליא, ללא צבעי מאכל, נימוחה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת החמוציות במשקל מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב ובמחיר ללא תחרות.

עוגת החמוציות החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של חמוציות (לפחות 15% חמוציות) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזת 450 גרם ושומרת על טריותה לאורך זמן.
חברת אחוה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם טחינה גולמית איכותית, מגוון מוצרי חלוה, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא תוספת סוכר, ממרחי טחינה בטעמים שונים, מגוון עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון רחב של עוגיות איכותיות בטעמים שונים.


כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.




חברת "אחוה" משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה

הטחינה הגולמית של "אחוה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו • על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2015, טחינה "אחוה" הנה מותג הטחינה הנמכר בישראל
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מבצע של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.
על רקע זאת, מתברגת "אחוה" בראש רשימת מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל. על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2015, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כמותי של כ- 40%. את שנת 2016 צפויה לסיים החברה עם גידול נוסף בקטגוריית הטחינה הגולמית, עם מחזור מכירות הנאמד ביותר מ- 170 מיליון שקלים.
בחברת אחוה מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טחון, כאשר שומשום מלא (עם הקליפה) גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד ומהווים בסיס לעשרות מאכלים מגוונים, בריאים וטעימים ובדגש על מחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה ליצירת ממרח בעל טעם וריח אופייני, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים. אך לא כל הטחינות יכולות להיחשב "בריאות" באותה מידה. אחד ההבדלים הבולטים בין הטחינות המיוצרות בארץ הוא תוספת המלח. כאשר מדברים על מלח, מתכוונים לתוספת מינרל ה"נתרן" למזון, הנחשב כיום לאחד מרכיבי המזון שמנסים להפחית בתפריט היומי. המלח נמצא במזונות מתועשים ומעובדים רבים. צריכה רבה שלו, עלולה לעלות את הסיכון הבריאותי למחלות רבות".
לדבירה, "לפי ההנחיות של ארגוני הבריאות הגדולים בעולם, כמות הנתרן המומלצת ביום, צריכה להיות עד 2300 מ"ג בתזונה של מבוגר. כאשר יש בעיה בריאותית, ההמלצות אף מחמירות יותר, והן להקפיד על כמות יומית של עד 1500 מ"ג ביום. המצב כיום בתזונה המערבית, הוא שכמות הנתרן היומית מגיעה לאלפי מ"ג ביום, עד אפילו לכמות של 10,000 מ"ג(!). מצב זה איננו בריא וישנה קריאה גורפת כלל עולמית להפחית צריכת מזונות עשירים בנתרן ומזון מעובד. כדי לזהות טחינה גולמית טבעית ללא תוספת מלח, בדקו את כמות הנתרן בתווית המזון. אם הערך הוא כ- 10 מ"ג ומטה, אתם יכולים להיות בטוחים שמצאתם את מבוקשכם. לדוגמה, הטחינות של חברת "אחוה": טחינה גולמית, טחינה גולמית מלאה וטחינה חצי-חצי. שלושת הטחינות הללו מכילות 9-10 מ"ג נתרן ל-100 גרם".


כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.





אורביט באריזת בקבוקון בטעמים חדשים
מותג המסטיקים המוביל בארץ ובעולם, מפגיש לראשונה בין הטעמים הכי פופולריים בישראל לאריזה האהובה על הישראלים, אריזת הבקבוקון, ומשיק את הסדרה הצבעונית בטעמי ספירמינט, פפרמינט ותות.
אריזת הבקבוקון מציעה פתרון נוח ונגיש לצריכה במשרד, ברכב או בבית ושומרת על טריותם של המסטיקים לאורך זמן.
הסדרה הצבעונית תכלול שלושה טעמים: הטעם המוכר והאהוב ספירמינט – בקבוקון ירוק אליו יצטרפו הטעמים החדשים פפרמינט – בקבוקון כחול ו- תות – בקבוקון אדום.
כל בקבוקון מכיל כ-46 יחידות של מסטיק מרענן עם טעם עשיר, ללא סוכר, המסייע בשמירה על בריאות השיניים.


נדב לוינטון, מנהל השיווק של מארס ישראל מציין כי: "אריזת הבקבוקון, אשר נבחרה למוצר השנה, נוחה ביותר ופופולרית בקרב הישראלים, לכן ראינו לנכון להוסיף טעמים נוספים על מנת להעשיר את ההיצע. כמו כן, בימים אלו זכה מסטיק אורביט להכרת ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל כמסטיק התורם לשמירה על בריאות השיניים".


איזו במבה אתם הכי אוהבים?

בשנים האחרונות במבה מתחדשת ומפתיעה כל פעם עם מהדורה מעניינת, שמספקת חווית אכילה חדשה, צורות חדשניות ושילובי טעמים מפנקים.

כשאנחנו חושבים על במבה, אנחנו מדמיינים את הבמבה הקלאסית, הצהובה, הנימוחה בטעם המתוק – מלוח של חמאת הבוטנים, אבל מסתבר שלאט לאט, בלי ששמנו לב, במבה מציעה לנו מגוון רחב של הנאות ובימים אלו במבה מחזירה את המהדורות הכי אהובות מהשנים האחרונות למדף ואנחנו יכולים ליהנות מחוויית במבה אחת גדולה – במבה בומבה, במבה פונץ' בננה, במבה עגולה, במבה נוגט, במבה חלבה, במבה מתוקה, וכמובן – הבמבה הקלאסית.


אז איזו במבה אתם הכי אוהבים?

במבה חוגגת אתכם את ההנאות הקטנות והפשוטות של החיים.

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "הניסיון מראה כי חובבי הבמבה פתוחים לחדשנות, שגם מביאה לצמיחה בקטגוריה. למרות שהחטיף הושק במגוון מהדורות חדשות הוא תמיד שמר על הטעם המוכר והאהוב ויחד עם זה סיפק חווית אכילה חדשה ושונה שבאה לידי ביטוי בחוויה סנסורית יוצאת דופן"

המהלך יבוא לידי ביטוי בקמפיין טלוויזיה ובנקודות המכירה, באמצעות מתחמים ייחודיים ברשתות המובילות.



שימורי עגבניות איטלקיות אמיתיות מבית מאסטר שף
100% עגבניות איטלקיות * ללא חומרים משמרים * מרכיבים טבעיים בלבד
הסדרה כוללת: עגבניות שלמות קלופות, קוביות עגבניות ושלישיית עגבניות חתוכות דק

המותג הקולינארי "מאסטר שף" מתרחב עם מיטב המוצרים מארצות המקור, ומשיק סדרת שימורי עגבניות איטלקיות מובחרות ואיכותיות. בכל העולם העגבניות האיטלקיות מוכרות בטעמן ובאיכותן: הן נקטפות מהשדה בשלהי חודש אוגוסט, שיא עונת העגבניות באיטליה, כאשר העגבניות אדומות, בשרניות ועסיסיות. תוך שעות ספורות הן נארזות בכדי לשמור על האיכות והטריות של העגבנייה האיטלקית.
האיטלקים, אשר עושים שימוש נרחב בעגבניות כחומר גלם במטבח האיטלקי, מעדיפים לקנות עגבניות ארוזות בפחית מחוץ לעונה מאשר עגבניות בשוק, מכיוון ששיטת הייצור המוקפדת של שימורי העגבניות לפי מיטב המסורת האיטלקית, שומרת על הטעם הנפלא והערכים התזונתיים של העגבניות האיטלקיות.

סדרת העגבניות האיטלקיות של "מאסטר שף" עשויה מ:
רכיבים טבעיים בלבד
100% עגבניות איטלקיות
ללא חומרים משמרים

בשנים האחרונות לצד הטרנד הגובר של בישול מתמחה ושימוש בחומרי גלם איכותיים ומובחרים, ניכרת עלייה משמעותית בצריכה בישראל בעגבניות תוצרת איטליה: הסגמנט צומח ב 77% (נתוני סטורנקסט). במטבח הישראלי, כמו במטבח האיטלקי, העגבניות מהוות חומר גלם מרכזי במבחר רב של מנות: שקשוקה, פסטות, פיצות, לזניות, מרקים ותבשילים שונים ועוד. הצרכן הישראלי מעדיף את טעמה העשיר והאיכות הבלתי מתפשרת של העגבנייה האיטלקית. עגבניות איטלקיות מאסטר שף נהנות ממתיקות הטבעית הגבוהה וחומציות הנמוכה, המייתרת או מקטינה את הצורך בלהוסיף סוכר לנטרול חומציות.
סדרת העגבניות האיטלקיות של מאסטר שף חוסכת לבשלן הביתי זמן יקר במטבח, עם מוצרים איכותיים זמינים לשימוש מיידי.



כשרות: פרווה, בד"צ אגודת ישראל
ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

למתכונים וטיפים בקרו בעמוד הפייסבוק של מאסטר שף:
אודות "מאסטר שף": המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציע מגוון מוצרים איכותיים ומוקפדים מרחבי תבל. מגוון המוצרים הרחב יחמיאו ויעוררו השראה אצל כל חובב בישול וייצרו מנות עשירות ומעוררות שיח סביב השולחן.



קוסקוס מרוקאי אמיתי מחיטת דורום

המותג הקולינארי "מאסטר שף", המציע מגוון מוצרים איכותיים מארצות המקור, שמח להציע לצרכן הישראלי את סדרת הקוסקוס המרוקאי החדשה. קוסקוס מרוקאי אמיתי הגדל ומיוצר במרוקו ועשוי מ-100% חיטת דורום איכותית. על הקוסקוס, כמו על הרבה מאכלים מוצלחים אחרים, ישנו ויכוח עתיק בנוגע למוצאו: טריפולי, לוב או תוניס, כאשר כל עדה מנכסת לעצמה את טעמו המופלא של הקוסקוס, אך דבר אחד בטוח הוא שהקוסקוס המרוקאי הוא אחד המנות האותנטיות והמפנקות בימי חורף קרים.

סדרת הקוסקוס החדשה של מאסטר שף חוסכת את העבודה הרבה שבהכנת קוסקוס ביתי, כולל השימוש בנפה, אידוי ובישול ארוך בקוסקוסייר, כך ניתן להכין קוסקוס אמיתי ואיכותי בפחות מרבע שעה. אידיאלי לארוחת צהריים מזינה לילדים ואפילו כארוחת קוסקוס אמיתית בצהריי שישי.

סדרת הקוסקוס ממרוקו של מאסטר שף כוללת:
קוסקוס דורום דק
קוסקוס דורום בינוני
קוסקוס דורום מחיטה מלאה


הקוסקוס המרוקאי של מאסטר שף עשוי מ- 100% חיטת דורום סמולינה, החלבון האיכותי בלב גרעין החיטה. כמות הסולת המתקבלת היא בדרך כלל כ־3 עד 5 אחוזים מנפח הגרעין, ובאה על חשבון הקמח הבהיר. קוסקוס מתאים לכל הגילאים ונחשב מזון מזין ובריא. כוס קוסקוס תורמת כ- 35% מכמות הסיבים התזונתיים המומלצת ליום. בקוסקוס ויטמינים מקבוצתB ומינרלים הנחוצים לעיכולו בגוף.


ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הנבחרות.
למתכונים וטיפים בקרו בעמוד הפייסבוק של מאסטר שף:
אודות "מאסטר שף": המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציע מגוון מוצרים איכותיים ומוקפדים מרחבי תבל. מגוון המוצרים הרחב יחמיאו ויעוררו השראה אצל כל חובב בישול וייצרו מנות עשירות ומעוררות שיח סביב השולחן.