בשורה לתושבי רחובות: 'גלובוס מקס' מחזירה את הקולנוע לעיר


צילומים: שי שחר

ירון כהן: "גלובוס מקס ממשיכה להביא את חווית הקולנוע לכל מקום אפשרי בארץ מתוך תפיסה שלכולם מגיע ליהנות מהסרטים הטובים ביותר ולהציע חווית צפייה ברמת העומדת בקנה אחד עם בתי הקולנוע המתקדמים בעולם".


גלובוס מקס, רשת הקולנוע הגדולה בארץ שהשיקה לפני כחודש קומפלקס ענק ומפואר באושילנד כפר סבא, חונכת היום מתחם בתי קולנוע בקניון עופר רחובות, בקונספט חדש של "קולנוע בוטיק עם יתרונות של מגה קומפלקס", זאת במטרה לתת לתושבי רחובות והסביבה אפשרות ליהנות מעולם הקולנוע והסרטים.
הבחירה ברחובות לבניית מתחם קולנוע בוטיק מבית גלובוס מקס נעשתה מתוך מחשבה על תושבי העיר והסביבה, שיצאו בקריאה במשך זמן רב להחזרת הקולנוע לעיר, עקב סגירתו של קולנוע חן, ולמען העצמת חווית תרבות הפנאי והבילוי בעיר.

מתחם הקולנוע החדש של גלובוס מקס, הכולל 6 אולמות קולנוע חדישים, שיפעלו 7 ימים בשבוע. הקולנוע החדש ישרת את כל תושבי רחובות והסביבה שיוכלו ליהנות מאולמות עם מערכות סאונד מתקדמות בעולם Dolby Atmos, וממתחם אינטימי ונעים בעיצוב חדשני ומפואר אשר נבנה בקפידה כדי להעניק חווית קולנוע איכותית ומפנקת לתושבי העיר.


ירון כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובוס מקס ישראל: "אנו שמחים להיות הראשונים להחזיר את הקולנוע לעיר רחובות שעד לא מזמן נאלצו תושביה לצאת מחוץ לעיר בשביל סרט.
גלובוס מקס רחובות נבנה בקונספט קצת שונה משאר מתחמי הקולנוע של הרשת, הוא מהווה מעין קולנוע בוטיק בתוך קניון, קולנוע חמים ואינטימי יותר. המטרה שלנו הייתה להתאים עד כמה שאפשר את בתי הקולנוע לדרישות ולמאפייני האוכלוסייה בעיר שמצד אחד חיפשה קולנוע בוטיק ואינטימי יותר ומאידך את חווית הצפייה והאווירה של בתי קולנוע גדולים שאנו רואים במגה קומפלקסים. גלובוס מקס ממשיכה להביא את חווית הקולנוע לכל מקום אפשרי בארץ מתוך תפיסה שלכולם מגיע ליהנות מהסרטים הטובים ביותר וכמו גם ליישר קו עם חווית בתי הקולנוע בעולם."


רשת גלובוס מקס מונה כיום 12 מתחמי בתי קולנוע בכל רחבי הארץ, ובכוונת הרשת להגיע בעתיד ל- 18 מתחמי בתי קולנוע מפוארים בפריסה ארצית. בתי הקולנוע בקניון עופר רחבות יפעלו בין השעות  10:00 - 24:00 , בממוצע יתקיימו בין 25-30 הקרנות סרטים ביום. כמו כן החברה מפיצה סרטים ומייצגת בישראל את חברות וורנר יוניברסל, פאראמונט וסרטים עצמאיים נוספים.