לאור ביקוש הלקוחות יינות ביתן מחזירה את "פסטיבל הבשר"



צילומים: קשת זאבי

יינות ביתן מקדישה את חודש דצמבר למחלקת הבשר המשובחת של הרשת.
במחלקות הבשר ניתן יהיה למצוא נתחי בשר ונתחי פרמיום שעד כה לא שווקו ברשתות אלא רק בקצביות מובחרות, בשרים טריים ומיוחדים, במחירים חסרי תקדים (חלקים אחוריים ,חלקים קדמיים וכבש טרי)


"פסטיבל הבשר" של רשת יינות ביתן יתקיים החל מ- 08.12
והשנה ניתן יהיה למצוא ברשת מוצרים מוכנים לבישול:
המבורגר, שיפודי פרגית, מעורב ירושלמי, קרפציו


הרשת תיתן דגש על נתחי בשר טריים ונתחי פרמיום שלרוב קשה למצוא ומחירם יקר, במחירים אטרקטיביים וחסרי תקדים:
חלקים קדמיים: אסאדו 39.90 ש"ח, צלעות עם עצם +צוואר 36.90 ש"ח, חזה עגל עם עצם 29.90 ש"ח, צוואר עגל עם עצם 36.90 ש"ח, אוסובוקו 39.90 ש"ח, סטייק טרי עם עצם 69.90 ש"ח, בשר טחון טרי 39.90 ש"ח, שניצל וינאי 59.90 ש"ח,
חלקים אחוריים : שייטל, אווזית, כף, צ'אך ויסברטן 59.90 ₪ (חלקי בשר בקר רזים) , פילה מיניון 189.90 ש"ח, סינטה 79.90 ש"ח.

המבורגר טרי – 39.90 ש"ח לק"ג
מעורב ירושלמי – 39.90 ש"ח לק"ג
שיפודי פרגית טרי – 49.90 ש"ח לק"ג
סטייק צרפתי – 24.90 ש"ח לק"ג

כאחת הרשתות המובילות בתחום המחלקות הטריות- קצבייה ודגים הטריים עם המגוון הגדול ביותר - רשת יינות ביתן עושה את זה שוב ומשיקה את פסטיבל הבשר- חודש של חגיגת בשר בכל הרשת. לרגל פתיחת עונת החורף, הידועה כעונה החמה לצריכת מוצרי הבשר בישראל, רשת יינות ביתן פותחת את "פסטיבל הבשר"- חגיגה אמתית של בשרים. פסטיבל הבשר יתקיים בחודש דצמבר החל מה- 8.12 וייתן דגש על מגוון רחב של בשרים טריים ומיוחדים ומגוון סוגי הבשר הטרי במחירים מוזלים וחסרי תקדים. הפסטיבל יתקיים בכל סניפי הרשת.

הייחודיות בפסטיבל השנה, מעבר למחירים, הינו בהיצע וסוגי הבשר החדשים שהוכנסו לרשת:
המבורגרים, שיפודי פרגית, מעורב ירושלמי מוכן לעשיה , סטייק צרפתי ועוד

את הרשת בפן הקולינארי, ילווה שף הרשת צ'רלי פדידה, שהוציא לקראת הפסטיבל חוברת מתכונים אותה יקבלו לקוחות הרשת במתנה. צ'רלי בימי הפסטיבל יסתובב בסניפים וייתן מענה ללקוחות שירצו להתייעץ על צורת בישול, לקבל טיפים לבישול ועוד.

ארז איזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "פסטיבל הבשר היא הזדמנות מצוינת להמשיך את הקו שבו דוגלת הרשת, לשירות טוב וחווית קנייה משתלמת. אנחנו משקיעים רבות במחלקות הבשר האיכותיות של השת, בשנים הרבות שאנחנו עורכים את הפסטיבל, הוא נחל הצלחה רבה. אנחנו שמחים להעניק ללקוחות שלנו חווית קנייה איכותית ומוצרים מעולים תחת קורת גג אחת. הדגש השנה יהיה על בשרים שלרוב קשה למצוא במצב טרי או שהמחירים יקרים".


יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, הינה הרשת השנייה בגדולה בישראל, לאחר רכישת מגה ומגה בעיר בשנה החולפת. הרשת מונה כ-200 סניפים בארץ בפריסה ארצית ב-5 פורמטים: יינות ביתן סניפי דיסקאונט, יינות ביתן שוק – סניפים מרשימים המדמים שווקים קולינאריים מהעולם, מגה, מגה בעיר ורשת זול בשפע הפונה למגזר החרדי.
קבוצת יינות ביתן, שמה בכל חנויות הרשת דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים הוגנים, על איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה בנושא הכשרות. ה"אני מאמין" של חברת יינות ביתן הוא אספקת מוצרי מזון ומוצרי צריכה לכל המשפחה, במחירים זולים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה.