חדש על המדף- סוגרים שנה




 "בורגול מלא אורגני" להכנת מגוון תבשילים וסלטים חורפיים ומזינים

חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחורף "בורגול מלא אורגני", המתאים להכנת מגוון תבשילים וסלטים חמים ומזינים.
הבורגול המלא הוא פחמימה מורכבת העשירה בערכים תזונתיים, מציינת הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" לרפואה משלימה. הבורגול עשיר בסיבים תזונתיים הידועים בחשיבותם להקטנת הסיכון למחלות לב ושבץ מוחי, וכן בחלבון, סידן, מגנזיום, ובוויטמינים מקבוצת B החיוניים למערכת העצבים. מומלץ לשלב את הבורגול עם קטניות לקבלת חלבון מלא. חשוב לציין שהבורגול מכיל גלוטן. יתרון נוסף לבורגול של "תבואות" בהיותו אורגני, הגדל ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים וללא הנדסה גנטית.
הבורגול משתלב מעולה בקציצות, ממולאים, מתאים להסמכת מרקים וכן להכנת סלטים קרים וחמים.
מחיר לצרכן: 9.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעל"ז.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


כרמית אלקיים, שפית מומחית לבישול בריא ומחברת הספר "תאנים צלויות ועדשים כתומות-אוכל שעושה שינוי", מציעה מתכונים נהדרים עם בורגול:

סלט סלק חם ובורגול
סלט שהוא גם תוספת, גם ארוחה וגם מעולה לקחת לעבודה

מצרכים ל- 4 מנות:
1/2 1 כוסות בורגול גס
2 סלקים אפויים חתוכים לקוביות
1 כוס עשבי תיבול קצוצים דק (כוסברה, פטרוזיליה, נענע)
1/3 כוס מיץ לימון סחוט טרי
1/3 כוס שמן זית
מלח ופלפל שחור גרוס
1/2 כוס גפרורי שקדים קלויים או ערמונים קלויים


אופן ההכנה:
1. חולטים בורגול בקערה עם מים רותחים. ממתינים כעשרים דקות עד שהבורגול רך, מסננים היטב, מערבבים בעזרת שני מזלגות ומעבירים לקערה.
2. מוסיפים לבורגול קוביות סלק האפוי, עשבי תיבול, מיץ לימון ושמן זית ומתבלים במלח ופלפל שחור. מפזרים מעל גפרורי שקדים קלויים.

* כיצד אופים סלק – שוטפים ומשפשפים מעט את קליפת הסלק במים. מניחים סלקים שלמים בכלי חרס או בתבנית מכוסה. מתבלים במלח גס, פלפל שחור, ענפי תימין וכף סילאן. מכסים בנייר אלומיניום ואופים בחום של 200 מעלות כשעה. לאחר מכן מקררים וקולפים.


בורגול בחלב קוקוס קארי ושעועית מש בצל ירוק וכובסרה
מזרח תיכון ומזרח רחוק באותה קערה בריאה
מצרכים ל- 6 מנות:
1/2 כוס שעועית מש
3 כפות שמן זית
3 גבעולי בצל ירוק פרוסים דק
2 כוסות בורגול גס
1 קופסא חלב קוקוס
2 כוסות מים רותחים
1 כף קארי
1 כפית מלח גס
1 כוס עלי כוסברה קצוצים
1 כוס קשיו טבעי קלוי על מחבת חמה ללא שמן


אופן ההכנה:
1. בישול השעועית: מעבירים את השעועית לסיר, מכסים במים ומביאים לרתיחה. מבשלים על אש נמוכה עד שהשעועית רכה ונגיסה, אבל לא יותר מזה.
2. מחממים שמן זית בסיר בינוני על להבה בינונית ומטגנים בצל ירוק, מוסיפים בורגול ומטגנים 2 דקות. מוסיפים את שעועית המש המבושלת, חלב קוקוס ומים רותחים. מתבלים במלח וקארי. מוסיפים את עלי הכוסברה. מביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים עד שהמים מתאדים כעשר דקות. משאירים מכוסה כעשר דקות. מוסיפים אגוזי קשיו ומגישים.



"ממלכת החלבה" מציגה מהפכה בשוק הטחינה!
משיקה טעמים חדשים ומפתיעים של טחינה גולמית: טחינה עם זעתר, טחינה עם חרוב וטחינה עם צ'ילי חריף

יצרנית החלבה והטחינה הוותיקה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה, שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב), מציגה מהפכה בשוק מוצרי הטחינה. החברה משיקה טעמים חדשים ומיוחדים של טחינה גולמית – טחינה עם זעתר, טחינה עם צ'ילי חריף וטחינה עם חרוב.
המוצרים מיוצרים משומשום טהור 100% הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית השומרת על הערכים הבריאותיים של השומשום.

הטעמים החדשים מצטרפים לסדרה רחבה של מוצרי טחינה גולמית בטעמים שפיתחה החברה, הכוללת עשרות טעמים מיוחדים ומפתיעים, החל מטחינה גולמית המיוצרת משומשום מלא 100%, טחינה עם סילאן, טחינה עם כוסברה, טחינה עם עמבה, טחינה עם סחוג ועוד רבים נוספים. כמו כן, ל"ממלכת החלבה" גם עשרות טעמים מיוחדים של חלבה.

"ממלכת החלבה", מיצרניות החלבה והטחינה הוותיקות בארץ, החלה את דרכה עוד במרוקו בייצור חלבה על ידי סב המשפחה. הסבא העביר את הידע לנכדו – אלי ממן, והוא הקים את "ממלכת החלבה" הראשונה בשוק מחנה יהודה בירושלים – הנחשבת לאחד מעמודי התווך של השוק. שמה של "ממלכת החלבה" על מוצרי הטחינה והחלבה המשובחים שלה הולך לפניה כבר עשרות שנים. לפני כשנה פתחה ממלכת החלבה חנויות קונספט דומות לזו שבמחנה יהודה גם בתל אביב – בשרונה מרקט, ברמת החייל ובשוק הכרמל.

אלי ממן, מנכ"ל "ממלכת החלבה", מציין כי החברה חרטה על דגלה ערכים של איכות וחדשנות המלווים אותה מאז הקמתה ועד היום. מוצרי הטחינה והחלבה מבוססים על שומשום טהור ואיכותי ביותר, ותהליכי הייצור במפעל כוללים שימוש בשיטות מסורתיות – טחינה של השומשום באבני ריחיים השומרת על הערכים הבריאותיים של השומשום. כמו כן, החברה משקיעה כל העת בפיתוח מוצרים מיוחדים וחדשניים, כפי שאפשר לראות בחנויות הקונספט המציגות עשרות טעמים ותיבולים מפתיעים של חלבה וטחינה.

מוצרי הטחינה בטעמים מעולים לאכילה כמו שהם – בכפית, למריחה על הלחם וכמטבל מענג. כמו כן, אפשר להכין מהם מגוון מתכונים מעולים:
טחינה עם זעתר וטחינה עם צ'ילי חריף משתלבים מעולה במגוון מתכונים של בשר, עוף, דגים וירקות, כגון – תבשיל סנייה, כדורי עוף במילוי טחינה, כמטבל לירקות חתוכים; מעל חצילים קלויים, להגשה ליד מנות קבב וסטייק, מעל אנטי פסטי, לתיבול תפוחי אדמה, לתיבול סלטי ירקות, ליציקה מעל כרובית אפויה, להכנת ממרחים, לשילוב בכריכים של בשר או פסטרמה, וכמובן בפיתה עם פלאפל או שווארמה.


טחינה עם חרוב – מעדן טעים ומזין המכיל טחינה גולמית בשילוב אבקת חרובים וממתיק איכותי - סילאן תמרים. אפשר לאכול את הטחינה כמו שהיא בכפית, או להכין כריכים מתוקים ומזינים. מתאים לתינוקות וילדים. אפשר לשלב את הטחינה במתכונים של עוגות ועוגיות, כמילוי בסופגנייה, לשילוב בחטיפי בריאות, מאפינס, פנקייקים, קינוחי קרם מיוחדים ועוד.

מבחינה בריאותית, לטחינה הגולמית ערכים תזונתיים רבים התורמים לבריאות הגוף ולחיזוק המערכת החיסונית. היא עשירה בסידן, חלבון, ויטמינים מקבוצת B, חומצות אמינו מתיונין, מגנזיום, אבץ וחומצות שומן בלתי רוויות, העשירות בוויטמין E ונוגדי חמצון.

המוצרים כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחירים: 25 ש"ח לאריזה של 500 גרם.

להשיג בחנויות "ממלכת החלבה": בשוק מחנה יהודה, בשוק הכרמל, בשוק צפון (רמת החייל בתל אביב) ובשרונה מרקט.




רגע חם של אוסם- מרק נמס  במאגדת 5 סטיקים

חדש מאסם- מרקים נמסים במרקם קטיפתי באריזת סטיק המכילים 69 קלוריות לכוס בלבד.

רגע חם בסטיק נותן מענה לרגעים בהם מתחשק לקחת הפסקה חמה וטעימה.
המרק מגיע באריזה מעוצבת המתאימה לנשיאה בתיק או לשימוש ביתי.
כל מה שצריך, זה לשלוף, לשים בכוס עם מים חמים, ללגום הישר מהכוס, וליהנות מהרגע.

הטעמים: עגבניות, פטריות, תירס, ירקות, אפונה וטעם עוף.
מרקי “רגע חם פלוס” המכילים מגוון תוספות עשירות ומפנקות בטעמים: ירקות כתומים עם המון קרוטונים, ירקות עם המון שקדי מרק, עגבניות עם המון אטריות וקרוטונים ובטעם עוף עם המון שקדי מרק ואטריות.
כל מאגדת מכילה 5 סטיקים מאותו הטעם .

להשיג בכל רשתות השיווק.

טעמים חדשים בחומוס צבר
חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה.

חברת סלטי צבר ממשיכה לחדש ולהפתיע ומשיקה חומוס עם בצל מטוגן וחומוס עם פלפל שיפקה.
החומוס מתאים לארוחה ישראלית בליווי פיתות ומגוון סלטים וכמו כן כממרח בכריך בפני עצמו או כתוספת ממרח בכריך חביתה חמים וטעים.

החומוס בתוספת שיפקה לוקח את הארוחה לכיוונים פיקנטיים בזכות החריפות החזקה שמספקת לו השיפקה, בעוד שהחומוס בתוספת הבצל המטוגן נהנה ממתקתקות קלה שמספק הבצל המקורמל.


מתאים לרגישים לגלוטן.
משקל: 400 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית



חברת סנו משיקה לרגל החורף שני מבשמי אוויר במהדורה מוגבלת


חברת סנו משיקה לרגל החורף, שני ניחוחות חדשים, במהדורה מוגבלת, בסדרת המבשמים המצליחה לבית סנו fresh home. "Morning Sun" ניחוח מפנק בהשראת בוקר רענן ו - "Evening Glow" ניחוח יוקרתי בהשראת ערב זוהר וחגיגי. שני המבשמים מגיעים באריזה בנפח 350 מ"ל.

הניחוח Morning Sun בהשראת בוקר רענן, המשלב פרחים ונגיעות פודרה ומאסק, ליצירת אוירה של בוקר חורפי ומפנק.

הניחוח Evening Glow, עם השראה אוריינטלית המשלב פאצ'ולי, ורדים ונגיעות וניל ומאסק, ליצירת אווירה חמימה ואלגנטית.

ניחוחות נוספים בסדרת קולקציית המבשמים לבית סנו fresh home: לבנדר פרובאנס, סבון מפנק, כותנה מלטפת, מאסק מעודן, וניל קוקוס.


להשיג ברשתות השיווק




הוואי משיק אל סבון חדש לילדים, המותאם במיוחד לעורם העדין ובניחוח מרענן

המותג האהוב והמוכר, הוואי, מרחיב את סדרת מוצריו הפופולרית ומציג תת-קטגוריה חדשה לילדים, הכוללת שני אל סבונים, המיועדים במיוחד לעורם העדין.
הוואי לילדים, לניקוי עדין של העור ולחוויית רחצה מרעננת, שתיקח את הילדים להרפתקה קסומה עם בנות-ים ופיראטים.
אל סבון הוואי לילדים, בכיכובן של דמויות קסומות מהאגדות, מכיל פורמולה קלה ונעימה, עם רמת PH המותאמת לחומציות הטבעית של העור. הנוסחה, עם פרו ויטמין B5, מותאמת במיוחד לילדים, מנקה בעדינות את העור ומשאירה אותו רך, נקי, נעים וריחני.
מותג הוואי שומר על מעמד מוביל בשוק בזכות מוצרים איכותיים המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ומאופיינים במגוון ניחוחות אקזוטיים ומרעננים.


מחיר מומלץ לצרכן 14.90 שקלים ל 750 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.