חדש במסעדת Le Bistro Bar: תפריט המבורגרים



צילומים: אריאל גמרסני

מסעדת ה- Le Bistro Bar שבמתחם עזריאלי בחולון מקבלת את פני לקוחותיה בעיצוב יפייפה ונקי ובמוזיקת רקע ששובה את לב הסועדים מרגע הכניסה ועד ליציאה. תוכלו לשמוע את כל שירי הילדות שלגם- החל מבנזין, כוורת, גזוז וכלה בתקופות מאוחרות יותר עם הדג נחש, שבק"ס ועוד...






המסעדה המוכרת והטובה מציגה געת תפריט המבורגרים חדש וטעים במיוחד, המצטרף לתפריט הקיים.
מדובר ב-250 גרם בשר טרי ומשובח שנטחן במקום, המוצע ב-5 וורסיות שונות. כל מנה מגיעה עם שתי תוספות לבחירה: צ'יפס, סירות תפוחי אדמה, פירה או סלט ירוק.


תפריט מנות ההמבוגר כולל את המנות הבאות:
  • המבורגר קלאסי – בצל סגול, חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ. 59 שקל.
  • צ'יינה טאון – מלפפון חמוץ, ירקות מוקפצים (זוקיני, גזר, בצל וגמבה) ברוטב אסיאתי. 61 שקל.
  • אמריקנו- מקסיקנו – בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, גואקמולי, צ'יפוטלה ומיונז.
  • LBB נורמנדי – בצל סגול, חסה ועגבניה, צהובה ופרמז'ן, בליווי יוגורט עיזים. 64 שקל.
  • FAT BOB – המבורגר טקסני עם בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, פטריות ובצל מוקפצים, ברביקיו, ביצת עין, וזילוף של רוטב הבית. 64 שקל.
ההמבורגרים עשויים היטב. הטעם נהדר והבשר מרגיש אורירי. התיבול מדוייק והרטבים מותאמים בצורה מושלמת!

לצד תפריט ההמבורגרים החדש, ממשיכים במסעדת Le Bistro Bar להציע מבחר עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייק אנטריקוט, ניו יורק סטייק, המבורגר, שניצל, סטייק סלמון, ועוד ועוד.



בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.


בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של עוגות עוגות קראנץ', עוגות גזר, עוגות תפוחים, עוגיות חמאה במילוי ריבה, עוגיות גרנולה, קרואסונים במילויים שונים ועוד. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.


LE BISTRO BAR פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. 
 
כתובת: רחוב הרוקמים 26, חולון.
לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il