טיפוח ויופי- מימי היובש לתקופת הזוהר



צילומים: קשת זאבי

אנחנו כבר בסוף חודש נובמבר ואמנם חורף עוד אין לנו פה אבל סתיו יבש ומייבש יש בהחלט.
עור הפנים מיובש וזקוק לכמה שיותר לחויות.  כמותו השיער והגוף שפחות צועקים "הצילו" אבל עדיין קיבלו מכת יובש רצינית משלהם ויש לטפל בכך ולא להזניח.

לצד הטיפול בעור היבש- ממשיכים להתאפר ולהגן על העור מפני השמש.

אז מהן הבשורות החדשות שיש לי עבורכן?

סדרת ÉNERGIE DE VIE     של לנקום
סדרת מוצרים נהדרים להחיית העור ולזריקת מרץ הנראית לעין באופן מיידי!
הסדרה בצבע ירוק יפייפה המרמז על המוצרים הטובים המצויים בתכשירים וכל כולה נעימה למגע, קלילה ונספגת היטב בעור מבלי להשאירו דביק.



המוצרים מיועדים לנשים שביננו, אלו שעברו את גיל 25 ונחשבות לדור ה-Y. הדור העסוק והעייף.
זה לא סוד שדור ה-Y חי חיים אינטנסיביים ומעייפים יותר מהדורות הקודמים, בייחוד דור ה-Y בישראל שנחשבת למדינה השלישית ברשימת המדינות העובדות שעות עבודה רבות פר יממה.
המוצרים מוגדרים כבאים להלחם בעייפות האורבנית, זו המשתלטת על הגוף והנפש של נשים רבות המתזזות בין משרה מחוץ לבית, גידול ילדים, לימודים, פעילויות פנאי ותחזוקת בית. אותן הנשים שעפ"י מחקרים רבים ישנות כשעתיים פחות בכל לילה מהנשים בדורות שלפניהן.
התופעה המודרנית החדשה urban fatigue "עייפות אורבנית" – עייפות הנגרמת מאורח החיים האורבני העמוס הגורמת לדור ה-Y להיות מוצף, נתון ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת.

הפתרון: סדרה הכוללת 3 מוצרים המבטיחים שגרת טיפוח פשוטה ויעילה, המבוססת על לחות מרוכזת ומזינה, לצד מרכיבים פעילים נוגדי חמצון, למראה עור רענן, מלא חיים ושופע אנרגיה, הקורן במראה זוהר ובריא.
המוצרים מתאפיינים במרקמים חדשניים, המתאימים לבנות דור ה- Y, מועשרים במים ופותחו על בסיס הטכנולוגיה של מדע העתיד – מטבולומיקה (מטבוליזם וקוסמטיקה).


צעירים הלוקחים על עצמם מספר גדול של פרויקטים אישיים ומקצועיים, נוהים אחר הטרנדים האחרונים, ושומרים על נוכחות קבועה ברשתות החברתיות, מבלים עד השעות המוקדמות של הבוקר, ומחפשים למלא את המצברים באמצעות יוגה ודיאטות ניקוי רעלים, רוצים הכל, כל הזמן, מבלי להתפשר. בצד כל אלה, נולדה התופעה המודרנית החדשה urban fatigue – עייפות הנגרמת מאורח החיים האורבני העמוס הגורמת לדור זה להיות מוצף, נתון ללחצים, למתח ולעייפות מתמדת.

מדע העתיד – מטבולומיקה
על מנת להילחם בעייפות הנגרמת מהחיים האורבניים, לנקום פנתה למדע העתיד, מטבולומיקה, והצליחה להפיק 3 מוצרים שכל אחד מהם לחוד וכולם יחד נושאים עימם הבטחה לשגרת טיפוח פשוטה ויעילה,  המבוססת על לחות מרוכזת ומזינה, לצד מרכיבים פעילים נוגדי חמצון, המשיבים אנרגיה שופעת לעור הפנים למראה עור רענן, מלא חיים ושופע אנרגיה, הקורן במראה זוהר בריא:

The smoothing & plumping Pearly Lotion - תחליב במרקם פנינתי למראה עור חלק ומלא יותר מבפנים: תחליב מפתיע זה מכיל שפע של פנינים שקופות ושקופות למחצה בגדלים שונים. תחושת הזנה משולבת עם רעננות אינטנסיבית של מים, לפרץ של רעננות ממריצה.

The smoothing & glow-boosting Liquid Care - טיפוח במרקם ג'ל למראה עור חלק וקורן: נושא הבשורה של החזון החדש של לנקום Liquid care™. טיפוח עור כולל, הכול-באחד, עם פורמולה רעננה כתחליב, מרוכזת כסרום ומעניקה לחות כקרם של לנקום. עשיר במרכיבים פעילים לליחוח העור, נוגדי חמצון, משיבי רעננות ממריצה. מותיר את העור בעל מראה חלק, מלא, רענן וזוהר.

The overnight recovery Sleeping Mask (מסכת שינה לשיקום העור בלילה) - טיפוח עור משקם למריחה אחרי יום עמוס או כטיפול חירום. המרקם הופך למים על העור, מוריד את טמפרטורת העור ב-1.8 מעלות צלזיוס לתחושה מיידית של רעננות1. הפורמולה מסייעת לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור ושומרת על רמות הלחות האופטימליות שלו. 

סדרת אנרג'י דה וי – יעילות מוכחת
סדרת אנרג'י דה וי היא הבטחה לעור המקבל מחדש מרץ ואנרגיה שופעת, מראה זוהר ובריא, לנשים שלא מוותרות ורוצות לחיות את החיים שלהן במלואם. נשות דור ה-Y.

לנקום ערכה "מבחן אמיתי: "היום שאחרי"2 במטרה לבדוק את ההשפעות של ה- Liquid care ומסכת הלילה, בתנאים אמיתיים על נשים החשופות לעייפות אורבנית: פחות שעות שינה בלילה כשיש ילדים קטנים, בילויים, שעות ארוכות במשרד.
התוצאות חד משמעיות. בראש ובראשונה במונחים של העור, שנראה:
  • מלא יותר בלחות
  • חלק יותר
  • מלא
  • רענן
  • זוהר יותר
  • מלא יותר באנרגיה
הבדיקה התבצעה על 109 נשים. הערכה עצמית בסולם מ-1 עד 10. בבוקר לפני ואחרי שגרת השימוש ב- Sleeping Mask+ Liquid Care.

LIQUID CARE™: מהפכה קוסמטית
מאחר שדור ה-Y רוצה הכול, אבל אין לו זמן, מאחר שהוא מחפש מוצרי יופי יעילים, ועם זאת קלים ונוחים לשימוש, לנקום פירשה מחדש את שיגרות היופי האסיאתיות עם מרקמים רעננים ונוזליים. בהתבסס על הידע המקצועי המעמיק שלה, לנקום המציאה את Liquid care™: מוצרים לטיפוח העור עם תחושה מימית לכל הנשים ברחבי העולם. היברידית ואינטנסיבית, הפורמולה רעננה כתחליב, מרוכזת כסרום ומעושרת בלחות כקרם של לנקום – הכל בפעולה אחת בלבד.
בהתבסס על עומק המומחיות ארוכת השנים שלה, לנקום העמידה את אמנות פיתוח הפורמולות בלב ליבו של Liquid care™ .

מתכון טוב דורש את המרכיבים הנכונים 
עבור אנרג'י דה וי, המיועדת לדור עם האינפורמציה הזמינה והנגישה, מעבדות לנקום יצרו מוצר ייחודי המבוסס על קוקטייל רב עוצמתי של מרכיבי לחות ו-3 מרכיבי-על פעילים המופקים מצמחים, על מנת להשיב אנרגיה לעור שאין לו זמן לנוח.



24% מרכיבי לחות: לחות עילאית
העור הופך יבש יותר כתוצאה מהעייפות האורבנית. על מנת לסייע לעור למלא את המצברים שלו, 24% של מרכיבי לחות הוכנסו למוצר טיפוח במרקם ג'ל, ו-20% למסכת הלילה. ריכוזים יוצאי דופן המעניקים שינוי מיידי: עור הפנים נראה מלא וחלק יותר, בעל מראה קורן וזוהר יותר. 

סדרת אנרג'י דה וי היא מתכון הכולל 3 מרכיבים פעילים שנבחרו ספציפית על מנת לטפל בסימני העייפות האורבנית על העור, וביניהם תמצית גוג'י ברי בשל סגולותיו כנוגד חמצון, תמצית מליסה צרפתית בשל הסגולות המרגיעות, ותמצית ערבז בשל היכולת שלה להעניק חיוניות לעור. 

סדרת אנרג'י דה וי, מכילה מרכיב נוגד חמצון, מעניקה לחות ואנרגיה, משמשת כמו "מזונות-על" לעור אותם יש לצרוך על בסיס יומיומי על מנת להבטיח עור עשיר בלחות, הנראה חלק ורענן, הקורן במראה זוהר של בריאות.



מטבולומיקה
ניתן לכנות תחום מחקרי זה כמדע של הבלתי נראה מאחר שהוא חוקר את הזעיר ביותר: המטבולום. מדובר על מושג שיחסית עדיין לא מוכר, ופירושו: כלל המולקולות הקטנות המיוצרות ונצרכות ע"י התא. המטבוליטים אינם קבועים: הם משתנים כל הזמן בהתאם לגיל, לסביבה, לתזונה וגם לעייפות.

מהפכת המטבולומיקה
אחרי גנומיקה, טרנסקריפטומיקה ופרוטאומיקה, מדע חדש פותח אופקים מהפכניים ברפואה ובקוסמטיקה – מטבולומיקה, במילים פשוטות האמנות לגרום לפעילות התא "לדבר".
התפקיד שלו? "מטבולומיקה מעניקה תמונת מצב של פעילות מופלאה המתרחשת בתוך התאים שלנו," ד"ר ג'והן ראיילס, מנכ"לMetabolon, Inc.  ומומחה בנושא, מסביר. "מידע זה מספק לנו הבנה טובה יותר על המנגנונים של דברים חיים ואיפשר לנו להוכיח שהעייפות הנובעת מאורח חיים אורבני קדחתני גורמת נזק למטבוליטים של העור."

פרוטוקול פורץ דרך לשימוש בתעשיית הקוסמטיקה
לראשונה, כדי להבין טוב יותר את ההשפעה של עייפות אורבנית על תאי העור, לנקום  - בשיתוף פעולה עם חברת Metabolon - יישמה פרוטוקול פורץ דרך על מנת לאסוף, לנתח ולפרש מאות מטבוליטים. המטרה? לזהות שינויים אפשריים במטבולום הנגרמים מעייפות אורבנית. שאלה שעד כה לא הייתה לה תשובה.
מחקר זה, שנערך על 50 נשים במשך חודשיים, מלמד שהעייפות הנגרמת מהחיים האורבניים האינטנסיביים משבשת את המטבוליטים של העור.

המחקר המטבולומי איפשר להוכיח שבהשפעת העייפות האורבנית משפחות שונות של מרכיבי העור מושפעות מתגובות שרשרת של התחמצנות התא. לדוגמה, חומצות אמינו רגישות מאד לכך. כך לגבי מתיונין, שהצורות המחומצנות השונות שלה זוהו בפעם הראשונה על שטח פני העור. תופעת התחמצנות חומצת האמינו, מתיונין משמשת ליצירת שכבת מגן על מפעל אנרגיה של התא (מיטוכונדריון).

לנקום הניחה את היסודות לקביעה שעייפות אורבנית פוגמת ביכולת ההגנה העצמית של העור ותורמת לתהליך ההזדקנות המוקדמת שלו. לנקום השתמשה בבסיס ידע חדש זה על העור כדי ליצור את אנרג'י דה וי.


להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות.


נבחרת מוצרי החובה של סבוקלם לעור הפנים ופגעי מזג האויר היבש
האוויר היבש פוגע בעור הפנים והגוף ומלווה בתחושת גירודים ואי נוחות הדורשים שינוי בשגרת הטיפוח.
שגרת טיפוח נכונה ומדויקת הכרחית בימים הקרים משתי סיבות: התמודדות וטיפול בנזקי קרינת השמש שנצברו במהלך הקיץ ושמירה על תחזוקה נכונה המונעת תופעות של התפתחות קווי יובש ומסייעת בשמירה על מרקמו וגמישותו של העור.

נבחרת מוצרי החובה של סבוקלם לחורף הקרוב:
לבעלי עור מעורב - שגרת הטיפוח היומיומית המומלצת. מוצרי הסדרה הלבנה (סבוקלם)
1. ניקוי עדין במיוחד עם סבון פנים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מבוסס על נוסחה ייחודית לריכוך, הרגעה וגמישות העור. ללא SLS.
2. קרם לחות אקטיב במרקם קליל ודל שומן- להרגעת עור אדמומי, רגיש ומגורה. מועשר ברכיבים הידועים ביכולתם להרגעת העור, שמירה על הלחות בעור וספיחת עודפי שומן. נספג בקלילות ומונע שמנוניות וברק.
3. קרם לילה עשיר להזנת העור בזמן המנוחה. מכיל תמהיל של שמנים מן הצומח ובתמציות צמחים לריכוך העור, הענקת לחות וסיוע בשיקום נזקי היום. רכיבי לחות והזנה מגבירים את יכולת השיקום העצמית של העור בשעות הלילה.

המוצרים היפואלרגנים ונבדקו דרמטולוגית לעור רגיש.
להשיג במחלקות הטבע בסופר – פארם, בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים



OIL BODY WASH מבית סבון
שמן רחצה עשיר לחוויית רחצה עדינה ומרגשת המורכב מ-3 שמנים מלכותיים: שמן שקדים, שמן רוזמרין ושמן זרעי ענבים, כולם בעלי סגולות את העור כבר משלב המקלחת ומותירות אותו רך ונעים למגע.

שמן הרחצה מעניק חוויה רב חושית מזן חדש בזכות המרקם הייחודי והמלטף ובזכות ארבעה ניחוחות בלתי נשכחים המשאירים אחריהם שובל של יוקרה וזוהר:
Festive Rose, Spicy Vanilla, Fresh Jasmin ו- Peach Tango


שמן רחצה עשיר במיוחד להזנה טהורה של העור כבר משלב המקלחת. מרקם ייחודי של שמן שהופך לקצף קל במגע עם מים מנקה את העור בעדינות ומותיר את העור רך ונעים למגע. הרכב מאוזן של שלושה שמנים מלכותיים: שקדים, רוזמרין וזרעי ענבים יוצר מעין מעטפת ש"לוכדת" את הלחות בשכבות העור העליונות ובכך משמרת את הלחות לזמן ארוך יותר. ללא SLS וללא פארבנים.
מתאים לשימוש יומיומי לעור רגיל עד יבש ואף מהווה פתרון מושלם לימות החורף הקרבים והולכים בהם העור נוטה להתייבש.

שמן הרחצה מבוסס על הרכב מאוזן של שלושה שמנים איכותיים וטהורים:
  • שמן שקדים – שמן עדין החודר לנקבוביות העור ובכך מסייע בהולכת מרכיבים פעילים אל שכבות העור העליונות לתוצאות מיטביות. מספק לחות עמוקה ורכות.
  • שמן רוזמרין - ידוע בסגולותיו המרגיעות והמטהרות. שימוש יומיומי אף מסייע ביצירת מראה עור קורן ובריא.
  • שמן זרעי ענבים - שמן יוקרתי העשיר במיוחד בנוגדי חמצון רבי עוצמה, כגון ויטמין E, הידועים ביכולתם להאט את קצב תהליך הזדקנות העור.
ארבעה ניחוחות בלתי נשכחים:
  • PEACH TANGO
    ניחוח פירותי עשיר בפירות טרופיים משגעים המשתלבים בפריחתם ומתיקותם של של עצי האפרסק, השזיף והמשמש.
  • FESTIVE ROSE
    ניחוח פריחת ורדים עדין ורומנטי המשלב את ריחו הבלתי נשכח של המאסק עם ריח עצים חיים ונושמים.
  • FRESH JASMIN
    ניחוח מלכותי של פרחי מים צחים המעוטר בזר פרחי יסמין עטוף בוניל ומאסק אלגנטיים.
  • SPICY VANILLA
    ניחוח מתקתק ומעורר תאווה עם נגיעות בלסמי ולחישות מאסק ווניל.
ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il


ELVIVE ARGININE הזנה אינטנסיבית מבית L'OREAL PARIS
ארג'ינין היא אחת מחומצות האמינו העיקריות והחיוניות של השיער הנמצאת באופן טבעי בקרטין. בנוסף, הרכיב ארג'ינין, הוא אחד הרכיבים החלבוניים החשובים ביותר בשיער.
בשל המשקל המולקולרי הנמוך של רכיב הארג'ינין, והיכולת שלו לספוח לחות, ארג'ינין נקשר בעיקר לסיב השיער החלש וזאת בכדי לחזק אותו.
באופן טבעי, כמות הארג'ינין הנמצאת מסביב לזקיק השערה ולקווצת השיער, יכולה להשתנות באופן משמעותי מאדם לאדם, לשעה ביום, ולתזונה.
השפעת הארג'ינין על השיער
עוצמת השיער טמונה בליבתו- הזקיק וסיב השערה
הזקיק הוא מקום הפעילות הביולוגית החיונית עבור השיער. באמצעות מיקרו-סירקולציה, מספק הזקיק לשיער חלבונים חיוניים הנחוצים לצמיחתו.



מה קורה כאשר סיב השערה נחלש והופך לשברירי?
בהדרגה, השיער נחלש- כמות החלבונים שבתוכו קטנה והשיער מאבד מעוצמתו.

סדרת ארג'ינין אינטנס- פורמולה ייחודית להזנה אינטנסיבית המסייעת בפעולה משולשת:
מעבדות לוריאל פריז פיתחו נוסחה המשלבת רכיב ארג'ינין יחד עם נוטרי אומגה- תרכובת ידועה בתכונות המזינות שלה.
השילוב של הרכיבים יוצר פורמולה מסייעת בפעולה שמשולשת:
1. מחזק את סיב השערה
2. מסייעת בהפחתת שבירת השיער
3. הזנה אינטנסיבית לשיער יבש

ניתן להשיג את כל מגוון סדרות אלביב ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.


או דה פרפום TO GO מבית SPRING
הבושם מגיע באריזה שאיננה שבירה, הוא קל משקל וניתן לנשיאה בתיק.
כל כך קומפקטי שניתן לשים אותו אפילו בכיס בשל היותו בצורת כרטיס קטן.
זהו פריט חובה לכל יציאה: ים, בריכה, נסיעה לחו"ל, בילוי בערב עם החברים או מתנה יוקרתית מבלי לקרוע את הכיס.
גיע בעיצוב מודרני ובשלל ניחוחות.


ניחוחות לנשים: Seychelles Fresh, Desire Lips, Peony Touch, Purple Lace, Cashmere Wood, Mystic Amber.
ניחוחות לגברים: Green Essence, Wild Night, Spark Fresh

או דה פרפום TO GO ניתן להשיג באתר http://www.myspring.co.il
SPRING הנו בית לבישום המתמחה בייצור ובעיצוב בשמים, מוצרי טיפוח, סבונים בעבודת יד ומוצרי בישום לבית, המועשרים בחומרים טבעיים. מגוון הבשמים של SPRING משווקים ברשת APRIL לצד פרפומריות מובילות ברחבי הארץ


Clinique SPF 30 Mineral Powder Makeup for Face מייק אפ במרקם פודרה עם מקדם הגנה

גם בחורף השמש מהווה אחד הגורמים הראשונים ליצירת עור יבש וקמטים וחשוב לשמור על עור הפנים עם מקדם הגנה גבוה ואת זאת רצוי לזכור כשבוחרים מייקאפ לחורף.

SPF 30 Mineral Powder Makeup for Face החדש של קליניק הוא מייק אפ במרקם פודרה קליל, יוקרתי ומשיי - תכשיר מושלם להגנת העור מהשפעות סביבתיות מזיקות ומהנזק של קרני UVA/UVB.



הפודרה מיטיבה עם העור, מועשרת במינרלים, מסתירה פגמים ומאחידה את גון העור. נוסחת התכשיר עמידה בזיעה ובתנאי לחות ומווסתת ברק והפרשות שומן לאורך היום כולו להענקת גימור מאט, המשווה לעור מראה רענן וצעיר. מדובר בתכשיר מושלם לנסיעות המסייע בהגנה על העור. מתאים לשימוש כתכשיר בודד או מעל שני התכשירים החדשים של קליניק להגנה על עור הפנים בשמש: SPF 30 Mineral Sunscreen Fluid for Face ו-SPF 50 Mineral Sunscreen Fluid for Face.

היתרונות:
  • הרכב מינרלים מושלם.
    הרכב מועשר במינרלים המקדמת מרכיבים, כגון טלק וסיליקה מעודד עור בריא ומאפשר משיחה עדינה ונטולת פגמים.
  • הגנה SPF30 מספקטרום רחב של קרני שמש.
    להגנה זו אחראים מסנן קרינה פיזיקלי (טיטניום דיאוקסיד) ומסנן קרינה כימי. (Ethylhexyl Methoxyciannamat). את שתי הטכנולוגיות לסינון קרינת השמש שילבה קליניק ליצירת הגנה SPF 30 מספקטרום רחב של קרני שמש הכולל את קרני UVA/UVB.
  • הבהרת העור.
    הפורמולה מסווה מיד פגמים שנגרמו מקרני השמש ליצירת עור קורן בגוון אחיד. חלקיקים המפזרים את האור מבהירים את מראה העור לקבלת גימור מאט עדין, שקוף וטבעי מבלי להותיר מעטה לבןאו ליצור אפקט מאופר מדי ודמוי מסכה. הפורמולה מעניקה טיפול ייחודי בפיגמנטים שעל פני העור  להסוואת פגמים מיטבית המאפשרת לעור להיראות מעודן באורח טבעי.
  • עמידות לאורך זמן רב.
    הפולימרים שבפורמולה יוצרים שכבה דקה המעודדת עמידות לאורך היום כולו ומווסתת ברק והפרשות שומן. בנוסף נמנעת השפעת זיעה ולחות גבוהה על צבע הפודרה שנותר נאמן למקור למשך כל היום.

המייקאפ במרקם פודרה מוצע באריזה צהובה ועגולה ובעלת שני מפלסים הכוללים אפליקטור ספוגית המיועד לתיקונים קטנים "על הדרך".
נבדק לאלרגיה. 100% נטול בושם. אינו גורמת לאקנה. נטול שומן. נבדק על ידי רופאי עיניים.

להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל וכן בחנות קליניק בקניון הזהב, ראשל"צ (שדירת הצעירים) ובאתר האינטרנט www.clinique.co.il.

פוטושופ לפנים ללא שימוש במחשב- באמצעות המוצרים החדשים של בובי בראון
נשים רבות מעבירות את התמונות שלהן תחת פילטרים שונים באינסטגרם ו/או בפוטושופ ליצירת הארות של הפנים במקומות הנכונים ולהחליק קמטי הבעה שונים.
בחברת בובי בראון תהו למה לחכות למחשב בשביל להראות נהדר- למה לא להשתמש באותם הפילטרים אבל ביום יום?
תהו והחליטו להוציא את המוצרים שיאפשרו לנו לעשות זאת!

Retouching Wand מקלון ריטוש
מקלון הריטוש הינו סוג חדש של כיסוי המייפה את העור.
המקלון הייחודי משלב כיסוי ותיקון פגמים, מנטרל אדמומיות ומאחיד את גוון העור בגימור מלוטש אך טבעי.
עם טכנולוגיית פיגמנטים הרשומה כפטנט, ההרכב הנוזלי וחסר המשקל מתמזג בעור ללא סימנים ומבלי ליצור ארשת מאופרת. בנוסף, הוא נוצר בצורת עט עם קצה ספוגי המוציא את הכמות המדויקת בקליק אחד. לתיקונים או למשיחה על כל הפנים.


מקלון הריטוש קיים ב- 9 גוונים.

 Retouching Face Pencil
הכלי האולטימטיבי לתיקונים תוך כדי תנועה. המוצר החדש נוצר בהשראת עבודתה של בובי כמאפרת ומספק מראה מלוטש ועם זאת טבעי לחלוטין.

העיפרון החדש מיועד לכל גווני העור ומוצע בקולקציה של 10 גוונים המספיק מגוון יתרונות באופן מידי: הסוואת אזורים כהים, כיסוי אדמומיות, תיקון כתמים והדגשה טבעית, בדרך של בובי.

העפרון משתמשת בפורמולת הקרם-מאט העמידה על עור נקי מאיפור כתכשיר רב תכליתי לליטוש העור או כשכבה נוספת מעל מייק אפ לכיסוי במקומות ספציפיים.
מורחים שכבה דקה ואחידה היישר מהעיפרון על העור וממזגים בקצות אצבעות נקיים עד להשגת המראה הרצוי.

תיקון אזורים כהים:
בוחרים בעיפרון בהיר ב- 1 עד 2 דרגות מגוון העור ומורחים על החלקים השקועים על הפנים, כגון הפינות הפנימיות של העיניים, סביב האף ובפינות הפה.

כיסוי אדמומיות :
בוחרים בעיפרון בגוון דומה לגוון העור ומורחים אותו לפני או אחרי המייק אפ בכל מקום בו ישנה באדמומיות.
ניתן לשימוש גם לתיקונים במשך היום.

תיקון כתמים כהים:
בתחילה מורחים מן העיפרון הבהיר ב- 1 עד 2 דרגות מגוון העור ולאחר מכן מניחיםשכבה בעפרון התואם את גוון העור.

הדגשה:
השתמשו בעפרון המאיר על עצמות הלחיים, בפינות הפנימיות של העיניים ועל עצם הגבה.


 INSTANT CONFIDENCE STICK מחליק הקמטים החדש

המקלון שיעניק לך בטחון מיידי.
מטשטש הקסמים של בובי המיועד לקמטוטים וקמטים.  בתנועה אחת קלה, הפורמולה הבלתי נראית מטשטשת מידית את הקווים והפגמים באמצעות פודרות קלות משקל המפזרות אור בעוד הקומפלקס הייחודי לטיפוח העור מסייע בייפוי מרקם העור.

עם המשיחה, הרכב מאט חסר צבע מצמצם את מראה הקווים הדקים והקמטים ויוצר גימור טבעי על העור.
קומפלקס ייחודי בעל שלושה מרכיבים יוצר שכבה רכה, נושמת ומטשטשת המסייעת להחליק וללטש מידית את מראה מרקם העור.

אבקות ספריות ומחזירות אור מפזרות את האור בכדי לסייע בצמצום מראה הקווים הדקים והפגמים.
עם הזמן, החומר ממשיך וסופג שומן מיותר מהעור למניעת ברק.


השתמשי בקרם לחות. לאחר מכן, השתמשי במקלון במקומות הדרושים לפני האיפור.
ניתן לחזור ולהשתמש לתיקונים במשך היום.
התכשיר מגיע בצורת שפתון והוא מעיין פריימר במרקם סיליקוני. הוא נוח לנשיאה בתיק במהלך היום לטיפול ותיקון בקמטים.

להשיג בחנויות בובי בראון - קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד.
קניון הזהב ראשון לציון. חדש! קניון שבעת הכוכבים, הרצליה.


 GRANDIOSE LINER  & MASCARA מבית לנקום

שני מוצרים שמכופפים את הרגלי האיפור שלכן!


Grandiôse Liner
כמה פעמים ניסיתן למרוח אייליינר ונאבקתם עם זוית היד כנגד קו המריחה?

אייליינר הוא אגדה שהתפתחה ונבנתה בסרטים. סימן ההיכר של כמה מהמבטים המדהימים ביותר בקולנוע ובצילום אופנה, והאביזר האולטימטיבי לכל אישה המחפשת זהות יופי שהיא שלה בלבד, הוא אייליינר.
כיום, מודרני ונחשק יותר מאי פעם, ניתן למשוח אותו בהתאם למראה הרצוי – קו גראפי, פס על העפעף, או קו עדין ומעודן יותר בבסיס הריסים. עם חזרתו המרשימה למסלולי תצוגות האופנה ולסרטוני הדרכה בנושאי איפור ויופי, הוא מסמל תשוקה אינסופית ליצור בהנאה מראות איפור על מנת לבלוט ולהתבלט. או פשוט כדי ליהנות מתהליך האיפור עצמו.

גרנדיוז: חדשנות פורצת דרך
סדרת גרנדיוז נוצרה בכדי להמציא מחדש טכניקות איפור בדרכים פשוטות ומקצועיות יותר, וכך לתת חופש ליצירתיות של הנשים באיפור. טכנולוגיות מורכבות וחדשנות מתמדת מהוות בסיס לפשטות מוצר אחר מוצר.
על מנת להעניק לקו חופש יצירתי ולהדוף את הגבולות שלו, פיתחה לנקום את אייליינר גרנדיוז, בהשראת טכניקות של אמני איפור. האייליינר גרנדיוז כולל ציר המאפשר קימור של 35 מעלות של האפליקטור, למריחה נוחה ומדויקת. הפורמולה הצפופה, האטומה והחדשה במאט אינטנסיבי מעצימה את העיניים, ויוצרת קווים נועזים.   

Grandiôse Liner: לכופף. למשוח. ליצור.
זהו אחד הסודות השמורים ביותר בקרב אמני האיפור: מברשות מעוקלות בכוונה תחילה ליצירת גמישות ויצירתיות גבוהות יותר ועיניים יפות יותר.
עם האפליקטור המעוקל ב-35 מעלות, מפשט אייליינר גרנדיוז את טכניקת השימוש למשיחת קו יעילה יותר. הקימור החדשני משנה את כללי המשחק, מאחר שהוא מאפשר כל ניואנס של תעוזה. ליסה אלדריג', מנהלת האיפור האומנותית בלנקום, השתמשה במומחיות ובידע שלה על מנת לקבוע את הזווית המדויקת.

ניתן לכופף את האפליקטור של אייליינר גרנדיוז באמצעות הציר ולהשתמש בו בשני מצבים ספציפיים: ישר ומעוקל. כל דבר אפשרי במצב שהאפליקטור נטוי מאחר שהאייליינר מגיע לקו הריסים העליון, מהפינה הפנימית לפינה החיצונית של העין, בדיוק רב יותר ובקלות רבה יותר. הטכניקה ידידותית למשתמש והופכת את המשיחה לקלה ופשוטה כמעט ללא כל מגבלה.
לאייליינר גרנדיוז קצה דק במיוחד (0.2 מ"מ בלבד) עם מיקרופייבר ניילון ומרקם של שרף לגמישות מוחלטת: שני מאפיינים חיוניים לדיוק אבסולוטי במשיחת הקו. זהו אייליינר שטובלים אותו, כלומר - הקצה סופג את הכמות הנכונה של המוצר כאשר טובלים אותו בבקבוק.



תעוזה עם גימור מאט מפתיע
צפוף, אטום ומאט, הפיגמנטים יקרי הערך יוצרים על העור תוצאה יוצאת דופן בתחכום שלה. לנקום יצרה 3 גוונים אולטרה-אינטנסיביים, בגימור מאט טהור ובעל יכולת עמידות אינסופית ללא כתמים או דהייה.
carbon black - שחור פחם
sapphire blue - כחול ספיר
deep brown - חום עמוק

הפורמולה הנוזלית, העשירה של האייליינר מחליקה בעדינות על העור ומתייבשת במהירות. הקו לא מושפע מלחות ומסבום, ונותר במקומו. פולימר לטקס יוצר שכבת הגנה המקבעת את הפורמולה ומגנה עליה לאורך כל היום. זוהי הפורמולה המושלמת מכל זווית עם משיחה איכותית ועמידות יוצאת דופן. ניתן להסיר את אייליינר גרנדיוז בפשטות רבה, באמצעות מים חמים.

תוצאה גרנדיוזית
ל-96% מהנשים שבדקו את אייליינר גרנדיוז, הוא התייבש במהירות.
ל-95% היה קל להחזיק בו.
ל-95% הקצה שלו הרגיש גמיש.
ל-91.1% הוא יצר קו דק ואיכותי.
ל-90.1% הוא הציע גישה נוחה יותר לשורשי הריסים.
ל-88.1% הוא החליק בקלות ובנוחות על העור במהלך המשיחה.
ל-86.1% היה נוח וקל להשתמש בו.
ל-85.1% הוא אפשר שליטה קלה ונוחה יותר במשיחת הקו.
העיניים עוצמתיות יותר:
ל-94.1% מהנשים שבדקו את אייליינר גרנדיוז, הוא העצים את העיניים שלהן.
ל-90.1% אפקט הצבע היה אינטנסיבי.


גרנדיוז אקסטרים Grandiôse Extrême: מסקרה קלאסית חדשה לנפח מוגבר
השחור מעולם לא היה עוצמתי יותר, הריסים מעולם לא נראו ברור יותר. גרנדיוז אקסטרים היא מסקרה מודרנית ומתוחכמת בכל היבט גם באריזה החדשה שלה בשחור מאט, ומבטיחה תוצאה של אינטנסיביות.



המסקרה החדשה, גרנדיוז אקסטרים, משלימה את המראה של גרנדיוז עם ריסים בנפח מקסימלי. הפורמולה ממציאה מחדש את הרעיון של נפח עמיד לאורך זמן רב עם האפליקטור המעוצב כSwan-Neck™ המאפשר לתפוס ולצפות כל ריס וריס. הריסים פרוסים כמניפה, ארוכים יותר ומלאי נפח למבט מתוחכם  ויכולת פיתוי עוצמתית.

על מנת ליצור את הנפח המקסימלי מכילה התרכובת של המסקרה תכולה גבוהה של אלסטומרים במברשת וסיבים רבים המסודרים לסירוגין בשורות של זוגות על מנת להבטיח הפרדה טובה יותר של הריסים עם כל שימוש במברשת ומשיחה אחידה יותר. עם תכולת האלסטומרים הגבוהה הזו, הסיבים תופסים את כל הריסים בו זמנית, ומושחים בתנועתם את הכמות המושלמת של המסקרה לתוצאה של נפח מוגבר יותר.



בנוסף, מבוססת המסקרה על פורמולה מהדור החדש התורמת לנפח המקסימלי. המרקם העשיר של הפורמולה נוח למשיחה, ומצפה את הריסים בגימור רך וגמיש. פולימרים מאפשרים לפורמולה לצפות את הריסים עם המשיחה, להתקבע ולהישאר במקומה. "השעוות הקשות" בהן משתמשים לעיתים קרובות בפורמולות של מסקרה מפנות את הדרך ל"שעוות גמישות" הבונות נפח מרשים. הלטקס יוצר שכבת הגנה סביב הריסים לאחיזה ואיפור מושלם למשך 24 שעות.

המסקרה מגיעה בגוון שחור כהה, עמוק ואינטנסיבי המעניקה מראה עוצמתי ורב מבע הכולל גם פולימר מגביר-צבע משולב עם פיגמנטים עדינים ואיכותיים במיוחד המאפשרים פיזור אחיד של הפורמולה לצבע שחור טהור וצפוף. בנוסף, משולב בפורמולה חומר המייעל את ההיקשרות ומשפר את התאימות בין הפאזה המימית לפאזת השעווה של הפורמולה, ובכך תורם אף הוא לפיזור הפיגמנטים.


להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות הפרטיות


STICK BLUSH סומק סטיק חדש מבית SACARA

סומק סטיק במרקם קרם, למריחה קלה במיוחד, קל למיזוג וטשטוש.
הסומק מאפשר להדגיש את תפוחי הלחיים בנגיעה, ללא צורך במברשת.
נוח לנשיאה לכל מקום, גם בתיק קטן, לשימוש במהלך היום.

ניתן לשימוש ישירות על עצמות הלחיים ללא ספוגית ולמזג בעדינות בעזרת כריות האצבעות עד לקבלת ההדגשה הרצויה.
נוח מאוד לשימוש מאחר ויש בו כבר מברשת מובנית וכשהוא סגור- היא נשמרת נקייה וארוזה היטב.

קיים ב 6 גוונים חדשים:
גוון מס' 1: ורוד
גוון מס' 2: ורוד בהיר
גוון מס' 3: אפרסק בהיר
גוון מס' 4: ורוד חום עתיק
גוון מס' 5: כתמתם
גוון מס' 6: ורוד עתיק כהה


להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ