מוצרי חובה והנאה לילדים


מזג האויר בשבוע האחרון לא נעים בכלל וצפויים לנו עוד כמה ימים כאלו.
הילדים סובלים מעור יבש וצורב, אף נוזל ושעמום גדול כי לצאת ולשחק בחוץ לא כ"כ כיף עם האבק והרוחות.

אז מה עושים? קודם כל מטפלים ססעיית היובש והמערכת החיסונית המוחלשת, לאחר מכן- מוצאים תעסוקה ביתית ומהנה!

מצ"ב המלצותי:


סדרת מוצרי סטלטופיה לעור יבש ולטיפול תומך באטופיק דרמטיטיס
מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור התינוק, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את סדרת מוצרי סטלטופיה, לטיפול בעור יבש בקרב תינוקות ילדים ומבוגרים:

Cream - Stelatopia Emollientקרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות, ולרגישות יתר, לגוף ולפנים ומתאים לתינוקות (מלבד פגים), לילדים ולמבוגרים. הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את הליפידים בעור. מחיר מומלץ לצרכן: 127.90 שקלים.

לקרם הרכב ייחודי המבוסס על פטנט של מוסטלה ויעילותו מוכחת. הקרם מכיל רכיב המופק משמן חמניות בשם: SUNFLOWER OLEO DISTILATE, המסייע לשמירה על אחידות ושלמות החומרים הבין-תאיים בעור. בנוסף מכיל המוצר, שלושה סוגי שומנים (ביניהם חומצות שומן חיוניות) להזנה של העור, טריגליצרידים וגליצרין – השומרים על לחות העור.


נבדק מחקרית:
במחקר פתוח, רב מרכזי, השוואתי שבוצע על ידי 12 רופאי עור, השתתפו 80 ילדים, הסובלים מאטופיק דרמטיטיס. ממצאי המחקר הצביעו כי אצל ילדים שהשתמשו במוצר, נמצא כי היובש בעור, הגרד והאדמומיות פחתו בקרב 95% מהנבדקים ואיכות החיים של הילד ומשפחתו השתפרה.

Cream Stelatopia Cleansing- קרם רחצה טיפולי לעור יבש במיוחד עם נטייה לאדמומיות ולגירויים, מסייע בהרגעת גירויים ותחושת מתיחה בעור ומכיל רכיבים ייחודיים הרשומים כפטנט של מוסטלה. קרם הרחצה מנקה את העור בעדינות עם נוסחה ללא סבון המבוססת על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, מגן ומרכך את העור. מחיר מומלץ לצרכן: 94.90 שקלים.

את סדרת מוצרי סטלטופיה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ.




מדיבר - תוספי התזונה שיסייעו לילדכם לעבור את החורף בשלום...

מדיבר, מותג הויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע לקראת החורף תוספי תזונה המסייעים לחיזוק הילדים.

אחת הדרכים לשמירה על הילדים, על מנת שיעברו את החורף בשלום, הינה צריכה של תוסף תזונה, העשוי לתרום לשמירה על רמה תקינה של ויטמינים בגוף. תוספי התזונה של מדיבר תורמים לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת. המוצרים מכילים 30% פחות סוכר*, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים ומוגשים בצורת פירות צבעוניים ובטעמי פירות שילדים אוהבים.


תוספי התזונה של מדיבר לחורף מכילים רכיבים להגנה מירבית. מדיבר חורף פלוס מכיל אכיניצאה, אשר לה מייחסים השפעה על מערכת החיסון וקיצור זמן ההתקררות והשפעת, הפחתת סימפטומים של כאב גרון, שיעול וחום. בנוסף, לאכיניצאה עשויה להיות השפעה גם על מניעת הישנות התקררויות ודלקות במערכת הנשימה העליונה בילדים. רכיב נוסף הינו הסמבוק, אשר במתן דרך הפה, מסייע לטיפול במחלות מערכת הנשימה כמו התקררות ושפעת. מחקרים מעידים כי מיצוי הפרח ופירות הסמבוק, מסייע בהפחתת נפיחות בסינוסים, בהקלה על גודש באף וכן בטיפול בשפעת בשל אפקט אנטי דלקתי, אנטיויראלי ונוגד חמצון.

מוצרי החורף של מדיבר כוללים:
מדיבר מולטיויטמין – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.
מדיבר ויטמיןC – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.
מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין Cבשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, להם מייחסים תרומה לחיזוק המערכת החיסונית, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מוצרי החורף של מדיבר מוצעים במחיר אטרקטיבי של 29.90 שקלים בלבד, עד סוף חודש נובמבר 2016 ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

סדרת מדיבר:
ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.
מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר כמוסות אומגה 3, מדיבר דובוני אומגה 3 קיד, מדיבר ויטמין D ומדיבר פרוביוטיקה פורטה.
המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע ובכל בתי המרקחת של קופות החולים.
אתר מדיבר: www.medibear.co.il

*30% פחות סוכר מסדרת מוצרי מדיבר הקודמת (ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה)



מותג ערכות הרכבה בשלל צורות ייחודיות מבית K'NEX

ערכות ההרכבה של ק'נקס בעלות ערך משחקי כפול: קודם כל מרכיבים את המודל הנבחר תוך שימוש במיומנויות מוטוריות וכישורי הרכבה ואחר כך משחקים במוצר ככל העולה על הדמיון.


את מוצרי K'NEX ניתן לחלק למס' קטגוריות:
סדרת הרכבים מכילה מגוון של ערכות הרכבה החל מערכות בסיסיות ועד ערכות אלקטרוניות וממונעות שונות.
ערכות בנייה בסיסיות של ק'נקס מיועדות לגילאי 5 ומעלה- בהן ניתן למצוא: ערכת ג'יפ בסיסית לבניה, ערכת מסוק וערכת מטוס לבנייה עצמית. בערכות אלו ניתן לחבר כמה דגמים ליצירת מעבורת חלל.


ערכות לכישורי הרכבה מתקדמים כוללות ערכות אלקטרוניות או ממונעות, מיועדות לגילאים מאוחרים יותר ובהן ניתן למצוא :
ערכת בנייה של מסוק תובלה ממונע לגילאי 7+ עם אופציה לבניית 3 דגמים , או לחבר 2 דגמים ליצירת מגה מסוק.
ערכת בנייה של ג'יפ 4X 4 עם אורות- לגילאי 7+ עם אופציה לבניית 3 דגמים , או לחבר 2 דגמים ליצירת מגה רכב
ערכת בניה מפוארת בנייה של 30 דגמים המגיעה בקופסת אחסון איכותית לגילאי 7+

סדרת הרובים המכילה מגוון רב של אקדחים, רובים וקשתות במגוון גדלים וכמויות. קודם מרכיבים את דגם הנבחר ואח"כ משתמשים בחצים ובמטרות המצורפות לחלק מן הדגמים ויורים.
כל ערכה מכילה חלקים להרכבה עצמית וחיצים. בחלקן ניתן להרכיב מס' דוגמאות שונות לכל סדרת הרובים טווח ירי מדהים של עד 22 מטרים.
בסדרה זו ניתן למצוא ערכות לבנייה עצמית כמו :
ערכת בניית רובה פאנטום K5 עם שני חיצים.
ערכת בניית רובה K-10X עם חמישה חיצים.
ערכת בניית מיני קשת עם חמישה חיצים.
ערכת בניית רובה K-20X עם חמישה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים).
ערכת בניית רובה קשת קרב עם חמישה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים).
ערכת בניית רובה קשת כפולה עם שבעה חיצים ומטרה לגזירה ובניה בגב האריזה. (כולל 4 דגמים שונים) לגילאי 8+.
ערכת בניית זוג רובים ומטרה לבניה עם 20 חיצים לגילאי 8+ .


להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.



מוצרים חדשים בסדרת כלי הכתיבה הריחניים "סנטוס"

סדרת המוצרים החדשה מגניבה ומגוונת תהפוך את חזרתם של הקטנטנים, לבית הספר והגנים, לחוויה קלה, מהנה וריחנית, והיא כוללת עטי ג'ל ריחניים זוהרים, עפרונות וטושים בריח פירות, טושים בריח סוכריות ועוד.

כלי כתיבה הריחניים של "סנטוס" משלבים טכנולוגיות חדשניות של ריח ואיכות מוצר גבוהה. הטושים הינם עמידים, אינם נשברים ולא מתייבשים בקלות, ולכן ניתן להשאיר אותם פתוחים ללא פקק במשך שבוע שלם.

המוצרים החדשים בסדרה:
עטי ג'ל זוהרים וריחניים- עטי הג'ל כבר ידועים באיכותם ובהיותם רכים ונוחים לכתיבה. מעכשיו, ניתן לרכוש גם בצבעים זוהרים, צבעים עזים, דיו עם נצנצים, דיו מטאלי וכמובן כולם ריחניים. מגיעים באריזה של 5.


עפרונות צבעוניים וריחניים- עפרונות צבעוניים בניחוחות פירות משגעים. מגיעים באריזה של 12.

טושים דקים ריחניים- טושים דקים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של פירות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר מגיעים באריזה של 10.

טושים בריח פירות- טושים רחיצים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של פירות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר. מגיעים באריזה של 8.

טושים בריח סוכריות- טושים רחיצים איכותיים במיוחד, במגוון ניחוחות מדהימים של סוכריות. הדיו של הטוש מספיקה לזמן רב ביותר. מגיעים באריזה של 8.

צבעים עבים ומסתובבים לגיל הרך- צבעים עבים במיוחד, המותאמים לאחיזה נוחה לידיים קטנטנות שרק לומדות לצייר. הצבעים עמידים במיוחד ולא נשברים גם אם לוחצים עליהם חזק. מגיע באריזה בודדת.


לבירור נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633. www.littleprince.co.il