וואלה!שופס משיק קטגוריית תכשיטים חדשה




במסגרת ההשקה יציע וואלה!שופס 10,000 תכשיטים ב-49 ש"ח בלבד במקום מחיר מכירה של החל מ- 119 ש"ח.


אלי לביא מנכ"ל וואלה! שופס: "הלקוחות הישראלים שקונים תכשיטים ויהלומים משלמים חלק גדול מעלות התכשיט על תפעול חנות בפריים לוקיישן".


וואלה!שופס, אתר הסחר המוביל בישראל משיק קטגוריית תכשיטים חדשה הכוללת תכשיטי זהב, כסף, יהלומים, פנינים, אלמנטים של אבני סברובסקי, אבני חן ותכשיטי מעצבים המתאימים לקהלים ולגילאים שונים. התכשיטים מיוצרים בישראל.


וואלה!שופס תנקוט באסטרטגיית תמחור אגרסיבית ותמכור את התכשיטים במחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק היות והם מסופקים ללקוחות האתר ישירות מהיצרנים השונים. באופן זה וואלה!שופס מורידה את פערי התיווך הגבוהים הקיימים בענף זה.


אלי לביא מנכ"ל וואלה! שופס מציין כי בחלק הכי גדול מעלות התכשיטים שהצרכנים משלמים מגולמים עלויות שטחי חנויות ורשתות תכשיטים ב"פריים לוקיישן" וקניונים מהיקרים ביותר בישראל אשר מגולגלות בסופו של דבר על הצרכן. אתר וואלה ! שופס דרך המכירה המקוונת "חותך" עלויות ופערי תיווך אלה ויציע תכשיטים מעוצבים, ברמה גבוהה ובמחירים זולים.


על מנת למצב את האתר כשחקן מוביל בקטגוריית התכשיטים וכדי לייצר חשיפה לקולקציות, יציע וואלה!שופס בשלב הראשון מבצע אגרסיבי; 10,000 תכשיטי יוקרה יימכרו ב-49 ש"ח בלבד במקום במחיר מכירה של החל מ –119 ש"ח ועד 249 ש"ח.
תוקף המבצע: החל מ-25/9 ועד 2/10 או עד גמר המלאי.